Miksi miehet eivät voi tunnustaa, että tärkeimmät asiat naisessa ovat ikä ja ulkonäkö?
Eli kysymys otsikossa. Johtuuko se siitä, että miehet eivät halua tunnustaa asiaa, koska muuten jäisivät ilman? Eli tavallisennäköiset ja/ tai rumat ja ei nuoret eivät huolisi heitä?
Kommentit (81)
Voin tunnustaa, että ovat tosi tärkeitä asioita, etenkin kun aluksi toiseen tutustuu. Totta kai. Mutta että aivan tärkeintä? No kyllä tärkeintä on tietenkin pidemmän päälle henkiset ominaisuudet. Mutta voin sanoa, että suosin vahvasti itseäni nuorempia naisia, ja tietenkin myös hyvännäköisiä sellaisia. En oikein vakavasti esimerkiksi katsele yli 25-vuotiaita naisia. Tällä hetkellä tapailen 18-vuotiasta viehättävää nuorta naista. M35
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sen ihan arjessa huomaa. Kun nuori blondi nainen astuu huoneeseen, syttyy miesten silmiin valo. On monet kerrat tuo todettu. Miehet on todella putkiaivoisia ja alkukantaisia. Kun mieheltä kuolee vaimo, on hyvin nopsaan jo uusi kulta kainalossa. Onhan tuo julkkistenkin kohdalla nähty monet kerrat. Kun nainen on yli 43-vuotias, muuttuu hän näkymättömäksi miehille, vaikka miten meikkaisi ja botoxoisi itsensä.
Ihmiset jäävät leskeksi useimmiten aikaisintaan yli 60- tai yli 70-vuotiaina. Jos yli 43-vuotiaat naiset ovat näkymättömiä, niin mistä löytyy tätä nuorempia naisia "hyvin nopsaan" kaikille näille ikääntyneille leskimiehille? Vaikea uskoa, että nämä kaikki miehen silmiin valon sytyttävät nuoret blondit oikeasti olisivat saataville näille vanhemmille miehille. Vaikka moni mies toki haluaa uskoa niin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sen ihan arjessa huomaa. Kun nuori blondi nainen astuu huoneeseen, syttyy miesten silmiin valo. On monet kerrat tuo todettu. Miehet on todella putkiaivoisia ja alkukantaisia. Kun mieheltä kuolee vaimo, on hyvin nopsaan jo uusi kulta kainalossa. Onhan tuo julkkistenkin kohdalla nähty monet kerrat. Kun nainen on yli 43-vuotias, muuttuu hän näkymättömäksi miehille, vaikka miten meikkaisi ja botoxoisi itsensä.
Niin, ja naiset eivät innostu, kun komea mies astuu huoneeseen? Jaahas. Olen itse tarpeeksi komea mies tietääkseni, millaisen vaikutuksen voin tehdä naisiin, ja voin vain kuvitella, miten asiat olisivat komeamman miehen kohdalla.
Kyllä ikä on tärkeä naisillekin. Naiset useimmiten haluavat suunnilleen samanikäisen miehen. Miehet sitten kertomansa mukaan huomattavasti nuoremman. Tilastoista ja katukuvasta voi sitten päätellä, kumman preferenssit toteutuvat pariutumisessa todennäköisemmin.
Naisetkin tykkää nuorista komeista miehestä. Turha väittää muuta. Ei naiset mitään 50-70v ukkoja kattele :D
AP:n esimerkki koskee ainoastaan henkisesti epäkypsiä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Et ole tainnut huomata naisten käytöksen muutosta, kun huoneeseen/tilaan saapuu erittäin vetovoimaisen oloinen mies? Enkä puhu pelkästään ulkonäöstä. Olen naisena todennut muutoksen monta kertaa, ja jokainen nainen tietää tasan tarkkaan mitä tarkoitan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ikä on tärkeä naisillekin. Naiset useimmiten haluavat suunnilleen samanikäisen miehen. Miehet sitten kertomansa mukaan huomattavasti nuoremman. Tilastoista ja katukuvasta voi sitten päätellä, kumman preferenssit toteutuvat pariutumisessa todennäköisemmin.
Niin on ja varsinkin niille nuorille naisille,
Kukas niitä ulkonäköpaineita aiheuttaa? Yhteiskunta. Ja mistäs koostuu yhteiskunta? Ihmisistä, joista Suomessakin yli puolet on naisia. Naiset nyt vain tutkitusti vatvovat paljon enemmän kuin miehet, mitä muut(miehet) heistä ajattelevat. Eivät ulkonäköpaineet katoa koskaan tässä naisten toisiaan vastaan aloittamassa kilpavarustelussa. Itseinholla rahastava kauneusteollisuus tekee Ruma Ankanpoikanen tarinalla triljoonia.
Vanhat naiset valittavat , kuinka vanhat naiset enää kelpa. Höpö höpö. Vanhoilla naisilla ole mitään paineita. Vanhat miehet ne eivät kelpaa vanhoille naisille. Yli viisikymppisenä avioeron ottaa lähes aina nainen. Miehet haluavat virheettömiä naisia yhtä paljon kuin naiset haluavat vihreiden jäsenkirjan naisenhimoissaan hankkinutta miestä, jolla on letitetty leukaparta. Ei mies aseta naiselle ulkonäköpaineita. Itse te ne asetatte.
Vierailija kirjoitti:
Koska ne jotka ylipäätään noteeraatte miehiksi, ovat pelimiehiä jotka tietävät että teille kannattaa valehdella.
Ihan loogista vaikka alapeukutatte kuinka: tietysti teillä on kokemusta vain sellaisista miehistä joiden seurassa vietätte aikaa, eli niistä jotka valkkautuvat seuralaisiksenne.
Jos he ovat pinnallisia sikoja, niin valitsija voisi katsoa peiliin.
Olen viisikymppinen mies. Liikun monipuolisesti, ja pidän itsestäni huolta.
Väittäisin, että 80 % ikäisistäni (+/- 5 v) naisista on vähintäänkin lievästi ylipainoisia. Sama koskee tietysti miehiä, mutta tässä ketjussa puhutaan naisista.
Minulle ei ole mitään ylipainoa vastaan muuten, mutta se on minulle seksuaalisesti täydellinen turnoff. Siinä ei oikein mikään luonteenpiirre auta.
En todellakaan etsi itsetarkoituksellisesti kumppaneikseni nuorempia naisia, mutta totuus on, että ikäluokassa 30-40 löytyy enemmän noita hoikempia. Valitettavasti.
Miksi ap se itsensä inhoaminen on niin mukavaa? Emme ole tarpeeksi sitä, tätä ja tuota. Ja tästä syyllistetään ensisijaisesti muita. Ihmiset ovat pinnallisia, tyhmiä, eivät arvosta oikeita asioita ja niin edelleen. Haluttavuudesta ja viehättävyydestä puhuminen on aihe, joka menee tunteisiin. Ehkä tämä johtuu siitä, että tässä aiheessa nallekarkit eivät mene tasan. Osa ihmisistä on luonnostaan viehättävämpiä kuin toiset ja tätä miesten pitäisi nyt pyytää anteeksi, kun juuri sinä, että ole heidän universumin kiintotähti, jota palvoa toisena päivätyönään?
Osaltaan tämä aihe taas heijastelee arvojamme ja arvokeskustelut tuntuvat menevän tunteisiin aiheesta riippumatta. Arvostamme erilaisia asioita ja loukkaannumme, kun joku muu ei arvostakaan sitä, mitä me itse pidämme hyvänä ja tärkeänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet alapeukuttaa? Totuus tulee ilmi nettideiteillä, siellä ei ole sosiaalista painetta. Niissä miesten suosikki on se kaunein ja nuorin nainen. Kaikki miehet antaa tykkäyksen sille, ja toivoo salaa, että se lottovoitto iskisi kohdalle.
Mistä sinä tiedät, alapeukuttaako mies, nainen, lapsi vai koira?
Naiset kuuluu johonkin ihme siskojen on kaikesta samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Olen viisikymppinen mies. Liikun monipuolisesti, ja pidän itsestäni huolta.
Väittäisin, että 80 % ikäisistäni (+/- 5 v) naisista on vähintäänkin lievästi ylipainoisia. Sama koskee tietysti miehiä, mutta tässä ketjussa puhutaan naisista.
Minulle ei ole mitään ylipainoa vastaan muuten, mutta se on minulle seksuaalisesti täydellinen turnoff. Siinä ei oikein mikään luonteenpiirre auta.
En todellakaan etsi itsetarkoituksellisesti kumppaneikseni nuorempia naisia, mutta totuus on, että ikäluokassa 30-40 löytyy enemmän noita hoikempia. Valitettavasti.
Oon hoikka mutta mieheni on 35v
Onneksi olen aseksuaali. Heterot draamailee koko ajan. Huoh!
Vierailija kirjoitti:
Mitä niillä nuoremmilla naisilla tekee? Nuorten naisten kanssa kaikki on yleensä vaikeampaa, he ovat täynnä neurooseja, eivät osaa paljon mitään ja suhde koostuu äkkiä kaikesta muusta sälästä kuin seksistä. Vanhemmat naiset, arvostakaa itseänne enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä niillä nuoremmilla naisilla tekee? Nuorten naisten kanssa kaikki on yleensä vaikeampaa, he ovat täynnä neurooseja, eivät osaa paljon mitään ja suhde koostuu äkkiä kaikesta muusta sälästä kuin seksistä. Vanhemmat naiset, arvostakaa itseänne enemmän.
Aika törkeetä
Vierailija kirjoitti:
Naisetkin tykkää nuorista komeista miehestä. Turha väittää muuta. Ei naiset mitään 50-70v ukkoja kattele :D
Itsensä arvostamisen sijaan naiset typistivät itsensä miesten tasolle ja nyt he voimaantuvat puhumalla rivoja panemisesta, runkkaamisesta, yms.
Vierailija kirjoitti:
AP:n esimerkki koskee ainoastaan henkisesti epäkypsiä miehiä.
Aikuisillakin on eri kehitysvaiheita ja suurin osa meistä ei koskaan saavuta niitä korkeimpia. Korkkarit kattoon tää ilta on meille!
Se on vain ylikseltä karannut kakara, turha edes antaa huomiota.