Miksi miehet eivät voi tunnustaa, että tärkeimmät asiat naisessa ovat ikä ja ulkonäkö?
Eli kysymys otsikossa. Johtuuko se siitä, että miehet eivät halua tunnustaa asiaa, koska muuten jäisivät ilman? Eli tavallisennäköiset ja/ tai rumat ja ei nuoret eivät huolisi heitä?
Kommentit (81)
Ärsyttää niin paljon että miehet tekee tuota että väittävät kivenkovaan "Mä tykkään juuri.... ainiin minkäs ikäinen sä olitkaan? 45... Joo 45 on niinkun just täydellinen ikä naiselle, en tykkää nuoremmista"
Haluaako kukaan ihan puhua tästä ilmiöstä tai sensuuroimattomasti miesten haluista vaikka Sessionissa?
Mun ID: 059b7b313d1da1b43df1c7a207fbe9968dbc8a9f1be5a48be830db8f80b370536d
Ota talteen ennenkuin poistetaan
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sen ihan arjessa huomaa. Kun nuori blondi nainen astuu huoneeseen, syttyy miesten silmiin valo. On monet kerrat tuo todettu. Miehet on todella putkiaivoisia ja alkukantaisia. Kun mieheltä kuolee vaimo, on hyvin nopsaan jo uusi kulta kainalossa. Onhan tuo julkkistenkin kohdalla nähty monet kerrat. Kun nainen on yli 43-vuotias, muuttuu hän näkymättömäksi miehille, vaikka miten meikkaisi ja botoxoisi itsensä.
Mitä se haittaa, jos miesten silmiin syttyy valo? Antaa niiden katsella. Se on sitten ihan eri asia kuin parisuhde ja perhe. Mä en tiedä, mitä tuo näkymättömäksi muuttuminen pitää sisällään. N46
Siksi en voi, koska en voi tunnustaa asioita, joita en pidä itse varauksettoman totena ja paikkansa pitävänä.
Ensiksi ikä. Minusta rakkaus ja mahdollisuus tulla eakastetuksi kuuluu lähtökohtaisesti kaiken ikäisille. Uskon, että ikä on enempi suuntaa antava asia. Suunnilleen samanikäisillä on luontevinta yleistäen helpoin löytää yhteistä jaettavaa. Haluaisin mahdollisuuden vastavuoroideen ja rakastavaan parisuhteeseen. En kaipaa tai toivo erityisesti hoitosuhdetta; en hoitajan en hoitajan roolissa.
Jos taas kauneus olisi merkittävintä, niin kenties minun kannattaisi yrittää suhdetta nuken kanssa. - En silti väitä, etteikö ulkonäöllä olisi mitään merkitystä., onhan se usein 1.asia jonka huomaa toisessa. Mutta esim 2.luonteen ja arvojen näkeminen ulkoisesta olemuksesta on hyvin vaikeaa, ellei mahdotonta
M40+, sinkku
Itseä viehättää nuoruus ja ruskea iho, muuten ulkonäöllä ei ole niin väliä.
M42
Olen keski-ikäinen nainen, joka käyn joskus esim. kahviloissa viettämässä aikaa joko yksin tai ystävieni kanssa. Tarkastelen mielelläni ihmisiä, en siis tuijottele vaan teen huomioita, myönteisrssä mielessä, ihmisjoukoista. Mielenkiintoisia ja tavallaan kauniita henklöitä on kaikenikäisissä, mutta tietysti nuorten hehkeys ja elinvoima erottuvat edukseen. Ei sitä tarvitse ihmetellä, jos kaunis nuori nainen herättää huomiota tullessaan paikalle, onhan hän tietysti ilo silmälle. Niin minäkin olin aikoinani, jokaisella on lyhyehkö kukoistuskautensa. Jos mies määrittelee naisen viehätysvoiman nuoruuden perusteella, se on vain biologiaa, ei merkitse sitä että hän olisi hylkäämässä perheensä ja puolisonsa. Katsoa saa muttei koskea, kuuluu vanha hyvä sanonta.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tärkeimmät asiat naisessa ovat akateeminen koulutus ja yleissivistys. Sille en voi mitään, että naiset preferoivat miehiä, joille tärkeintä naisessa on ikä, tissit ja perse.
Kysyin vähän yli 20-v. pojaltani kumman hän valitsisi kauniin vai älykkään naisen. Vastaus oli, ehdottomasti älykkään, jos molempia ei voi saada samaan aikaan.
Tunnusta. Nyt voit jatkaa päivääsi ja elää onnellisena elämäsi loppuun asti.
Koska ne jotka ylipäätään noteeraatte miehiksi, ovat pelimiehiä jotka tietävät että teille kannattaa valehdella.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sen ihan arjessa huomaa. Kun nuori blondi nainen astuu huoneeseen, syttyy miesten silmiin valo. On monet kerrat tuo todettu. Miehet on todella putkiaivoisia ja alkukantaisia. Kun mieheltä kuolee vaimo, on hyvin nopsaan jo uusi kulta kainalossa. Onhan tuo julkkistenkin kohdalla nähty monet kerrat. Kun nainen on yli 43-vuotias, muuttuu hän näkymättömäksi miehille, vaikka miten meikkaisi ja botoxoisi itsensä.
Yksinkertaistavaa ja miesvihamielistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikä ja ulkonäkö ovat naisessa aluksi hyvinkin tärkeitä.
Pidemmässä suhteessa naisen luonne ja arjen sujuvuus tulevat ratkaiseviksi.
Toki minä olen kiintynyt rouvaani hyvin syvästi ja vaikka aika ei ole ollut kenties hellävaraisin häntä kohtaan, niin en vaihtaisi nuorempaan ja nätinpään.
Hän on minulle rakas.
Niin, et olisi siihen luonteeseen edes tutustunut, jos se ulkonäkö ei olisi ollut tiettyä tasoa.
Totta toinen puoli. Mutta nuorena naisista ehkä sellaiset 80% on "tiettyä tasoa".
Vierailija kirjoitti:
Näkeehän sen julkisuudessakin- kun vaimo kuolee, niin menee korkeintaan puoli vuotta, kun on uusi, ja nuorempi ja kauniimpi nainen kierroksessa. Siinä ex unohtuu äkkiä.
Mistä löytyy leskimiehille nuorempia naisia tuosta noin vaan? En epäile sitä, etteikö leskimies voisi viehättyä uudesta ja nuoremmasta naisesta, mutta viehättyvätkö ne nuoret naiset vanhemmasta leskimiehestä? Tämä on suurin hidaste vanhemman miehen uudelle suhteelle. Aika paljon näyttää deittisovelluksessa roikkuvan vanhempia miehiä vuodesta toiseen - jonkun kannattaisi vinkata heille sitä, että nuoremman naisen saa alle puolessa vuodessa! Kannattaa myös kertoa, missä se nuorempien naisten valikoima on, josta vanhempi mies voi käydä hakemassa haluamansa.
Vierailija kirjoitti:
Ja esteettinen perseenreikä
Nuorilla naisilla usein on
Jokaisella meistä on niin paikkaansa pitäviä kuin pitämättömiäkin uskomuksia. Moni ihminen on äärimmäisen vakuuttunut uskomustensa paikkansapitävyydestä. Vaikka he tiedostaisivatkin, että uskomus on heille haitaksi, uskovat he sen olevan kuitenkin totta. Moni uskomuksiensa vangiksi jäävä ihminen suosii mieluummin liialliseksi yksinkertaistettua totuutta kuin hyödyllisyyttä. Näin hän tuomitsee itsensä epäonnistumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tärkeimmät asiat naisessa ovat akateeminen koulutus ja yleissivistys. Sille en voi mitään, että naiset preferoivat miehiä, joille tärkeintä naisessa on ikä, tissit ja perse.
Kysyin vähän yli 20-v. pojaltani kumman hän valitsisi kauniin vai älykkään naisen. Vastaus oli, ehdottomasti älykkään, jos molempia ei voi saada samaan aikaan.
Hänen ikäluokassaan valtaosa on vähintään perusnättejä, joten se on jo oletusasetuksena eikä tarvitse erikseen valita. Älykkyys tulee sitten siihen päälle, joten poikasi valitsisi käytännössä kauniin JA älykkään.
Mitä sinä hyödyt siitä, jos miehet tämän myöntäisi?
Vierailija kirjoitti:
Olen keski-ikäinen nainen, joka käyn joskus esim. kahviloissa viettämässä aikaa joko yksin tai ystävieni kanssa. Tarkastelen mielelläni ihmisiä, en siis tuijottele vaan teen huomioita, myönteisrssä mielessä, ihmisjoukoista. Mielenkiintoisia ja tavallaan kauniita henklöitä on kaikenikäisissä, mutta tietysti nuorten hehkeys ja elinvoima erottuvat edukseen. Ei sitä tarvitse ihmetellä, jos kaunis nuori nainen herättää huomiota tullessaan paikalle, onhan hän tietysti ilo silmälle. Niin minäkin olin aikoinani, jokaisella on lyhyehkö kukoistuskautensa. Jos mies määrittelee naisen viehätysvoiman nuoruuden perusteella, se on vain biologiaa, ei merkitse sitä että hän olisi hylkäämässä perheensä ja puolisonsa. Katsoa saa muttei koskea, kuuluu vanha hyvä sanonta.
Meillä rumilla ei ole ollut sekuntiakaan mitään kukoistuskautta.
No kyllä minäkin kun olin 24 vuotiaana vielä sinkkunainen halusin että mies on samaa ikäluokkaa ja kivannäköinen itselleni. En ole koskaan pitänyt itseäni paljon vanhemmista miehistä. Mua ei myöskään kiinnosta raha. Olen pihi.