Miksi miehet eivät voi tunnustaa, että tärkeimmät asiat naisessa ovat ikä ja ulkonäkö?
Eli kysymys otsikossa. Johtuuko se siitä, että miehet eivät halua tunnustaa asiaa, koska muuten jäisivät ilman? Eli tavallisennäköiset ja/ tai rumat ja ei nuoret eivät huolisi heitä?
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sen ihan arjessa huomaa. Kun nuori blondi nainen astuu huoneeseen, syttyy miesten silmiin valo. On monet kerrat tuo todettu. Miehet on todella putkiaivoisia ja alkukantaisia. Kun mieheltä kuolee vaimo, on hyvin nopsaan jo uusi kulta kainalossa. Onhan tuo julkkistenkin kohdalla nähty monet kerrat. Kun nainen on yli 43-vuotias, muuttuu hän näkymättömäksi miehille, vaikka miten meikkaisi ja botoxoisi itsensä.
Joo, kun 43v nainen menee Tinderiin, niin ei hän siellä saa tykkäyksiä ollenkaan miehiltä.
Eiku.
Mene roskiin, typerä ihminen.
No samat asiat ne on miehessäkin, jotka naista kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkeehän sen julkisuudessakin- kun vaimo kuolee, niin menee korkeintaan puoli vuotta, kun on uusi, ja nuorempi ja kauniimpi nainen kierroksessa. Siinä ex unohtuu äkkiä.
Muutama julkkis on avautunut siitä, että ei ole koskaan ollut rakastunut, kunnes elämään saapui täydellisen kaunis nainen, jolla oli niin upea sielu, että mies rakastui silmänräpäyksessä :D
Heh. Tämä on vähän sama, kuin joku nainen ihastui formula-kuskin tavallisuuteen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen keski-ikäinen nainen, joka käyn joskus esim. kahviloissa viettämässä aikaa joko yksin tai ystävieni kanssa. Tarkastelen mielelläni ihmisiä, en siis tuijottele vaan teen huomioita, myönteisrssä mielessä, ihmisjoukoista. Mielenkiintoisia ja tavallaan kauniita henklöitä on kaikenikäisissä, mutta tietysti nuorten hehkeys ja elinvoima erottuvat edukseen. Ei sitä tarvitse ihmetellä, jos kaunis nuori nainen herättää huomiota tullessaan paikalle, onhan hän tietysti ilo silmälle. Niin minäkin olin aikoinani, jokaisella on lyhyehkö kukoistuskautensa. Jos mies määrittelee naisen viehätysvoiman nuoruuden perusteella, se on vain biologiaa, ei merkitse sitä että hän olisi hylkäämässä perheensä ja puolisonsa. Katsoa saa muttei koskea, kuuluu vanha hyvä sanonta.
Meillä rumilla ei ole ollut sekuntiakaan mitään kukoistuskautta.
Ai sä olet TAAS se näissä ketjuissa mellastava "ruma nainen", joka vaihtelee näissä keskusteluissa tyyliä aggressiivisesta hyökkäilystä todella masentuneeseen itsesääliin. Sut on jo niin nähty. Mene pois.
Itsekö keksit teoriasi, vai onko oikein nais symposiumissa keksitty? EU-tuella tietenkin.
Miksi AP valehtelet noin paljon. Ulkonäkö on tärkeää, on sinullekin miehen ulkonäkö tärkeää, ikä on vain numeroita. Ulkonäössä kiinnostus ei liity millään tavalla siihen meikkaako nainen esim vai ei tai onko hoikka vai xxl vaan kasvojen piirteet merkitsevät. Tuhat kertaa tärkeämpää on kuitenkin sisin ja kemioiden kohtaaminen, yhteiset kiinostuksenkohteet jne.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä minäkin kun olin 24 vuotiaana vielä sinkkunainen halusin että mies on samaa ikäluokkaa ja kivannäköinen itselleni. En ole koskaan pitänyt itseäni paljon vanhemmista miehistä. Mua ei myöskään kiinnosta raha. Olen pihi.
Ja taas nähtiin kuinka naiselle ei merkkaa yhtään miehen ulkonäkö kumppania hakiessaan. Naiset vaan on niin paljon parempia ihmisiä kuin pinnalliset miessiat!
Kyllä varallisuus on tärkein. Rikas saa olla vaika ns. " poutahaukka " .
Miten niin tunnustaa? Mähän oon aina puhunut nuoruuden ja kauneuden puolesta. Sen takia mun nyksä on 19-vuotias. Oon mä niitä vanhempiakin perunoita kattellut, mutta moni lopulta paljastunut luonnevialliseksi, joten mieluummin katselee edes nuoren ja kauniin kilareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sen ihan arjessa huomaa. Kun nuori blondi nainen astuu huoneeseen, syttyy miesten silmiin valo. On monet kerrat tuo todettu. Miehet on todella putkiaivoisia ja alkukantaisia. Kun mieheltä kuolee vaimo, on hyvin nopsaan jo uusi kulta kainalossa. Onhan tuo julkkistenkin kohdalla nähty monet kerrat. Kun nainen on yli 43-vuotias, muuttuu hän näkymättömäksi miehille, vaikka miten meikkaisi ja botoxoisi itsensä.
Niin, ja naiset eivät innostu, kun komea mies astuu huoneeseen? Jaahas. Olen itse tarpeeksi komea mies tietääkseni, millaisen vaikutuksen voin tehdä naisiin, ja voin vain kuvitella, miten asiat olisivat komeamman miehen kohdalla.
Älä nyt viitti pilata femcelien hyvää öyhötystä millään tollaisella. Tää on kuitenkin Vauva eli katkerien suomalaisten naisten lempipaikka helliä miesvihaansa.
Vierailija kirjoitti:
AP:n esimerkki koskee ainoastaan henkisesti epäkypsiä miehiä.
Ai sellaisia kuin Sauli Niinistö? Ok.
Kun se ei pidä paikkaansa. Tärkeimmät on tissit ja perse.
No osalla miehistä on muu kuin nuori nainen. Ehkä sisäisesti nuori. Joten mitä heidän pitää tunnustaa?
Koska ne ei ole muiden kun niiden naisten mielestä jotka ei ole koskaan viitsi yt mitäön opetella kun on aina saanut kaiken mitä haluaa ulkonäöllään. Kauneimmakin ulkokuoren pystyy pilaamaan mädällä ja käyttökelvottomalla sisällöllä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole tainnut huomata naisten käytöksen muutosta, kun huoneeseen/tilaan saapuu erittäin vetovoimaisen oloinen mies? Enkä puhu pelkästään ulkonäöstä. Olen naisena todennut muutoksen monta kertaa, ja jokainen nainen tietää tasan tarkkaan mitä tarkoitan.
Mut tätä ei lasketa. Ihan. Eri. Asia. Onhan se toki keljua, jos pick me girlit nostavat peilin mammojen naaman eteen ja näyttävät näiden itsensä vastaavan toiminnan.
Juu. Kyllähän tuon tietää jo. Miehissä tärkeintä on iso penis, ihanat hiukset, pituus, kroppa ja ammatti <3 nämä miehet vievät parhaat naiset ;)
Olisinko halunnut kakskymppisenä ukon, joka kiinnostuu musta pelkän iän ja ulkonäön takia? No en todellakaan.
Koska tämmöiset ovaat vaan pinnallisiä.
No ei todellakaan ole asia ihan noinkaan. Olen parisuhteessa, mutta jos vapailla markkinoilla olisin, niin ulkonäön puolesta naisessa saisi olla esim ylipainoa. Saisi painaa vaikka 90 kg, jos kasvot miellyttää riittävästi omaan silmään. En myöskään haluaisi itseäni ainakaan kovin paljoa nuorempaa pissistä. Samalla vuosikymmenellä olisi toivottavaa, että on syntynyt.
Sitten tietty se, että täyspäinen pitää olla. En haluaisi esim liian tunteella ajattelevaa, koska itse haluan tehdä elämän päätökset ennen kaikkea rationaalisesti. Se lisää stressitöntä elämää pitkällä aikajänteellä, kun ei tee tunnepäissään hetkessä tyhmiä valintoja.