Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainti vai nuoleminen

Vierailija
14.02.2026 |

Kysyin rouvalta kumman valitsisit jos vain saat toisen panon vai nuollennan?  Hetken mietti ja pillun nuolemisen ottaisi, entä teillä?

Kommentit (265)

Vierailija
181/265 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi miesnäkökulma: Minua ei sytytä tuntemattoman naisen nussiminen. Kun olen ensin hyväillyt pussannut ja nuollut koko rouvan varpaista päähän asti, viimeksi pillun klitoriksineen, niin että näen mistä hän nauttii, kenties saanut orgasmin tai pari, sitten voin sanoa tuntevani häntä kylliksi, jotta voin nussia. Jos nämä em. toimenpiteet eivät häntä sytytä, jätän nussimatta. 

Vierailija
182/265 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi miesnäkökulma: Minua ei sytytä tuntemattoman naisen nussiminen. Kun olen ensin hyväillyt pussannut ja nuollut koko rouvan varpaista päähän asti, viimeksi pillun klitoriksineen, niin että näen mistä hän nauttii, kenties saanut orgasmin tai pari, sitten voin sanoa tuntevani häntä kylliksi, jotta voin nussia. Jos nämä em. toimenpiteet eivät häntä sytytä, jätän nussimatta. 

Tässäpä oikeanlainen mies!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/265 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä johtuu, että nainen ei saa orgasmia yhdynnässä?

Kyse on anatomiasta.

Olikohan n. 30 prosenttia naisista sellaisia, että heillä on klitoris ja emätin lähellä toisiaan. He saavat yhdynnässä orgasmin, koska penis osuu heillä klitoriksen hermoihin sisältäpäin.

Sitten ne loput 70%, heillä klitoriksen hermoja ei yllä stimuloimaan vaginan sisältä. Itse olen tällainen ja ei yhdyntä ole koskaan tuntunut orgastiselta. Sen sijaan se, kun mies nuolee... Aah <3

Ei selitä. Kaikilla naisilla on emättimen ympärillä paivuaisia jotka turpoavat. Ne klitoriksen hermot kulkee siellä ympäriinsä kuin terskankin hermot miehen isoissa paisuvaisissa pitkin kullinvartta.  Riippuu naisilla varmaan paisuvaisten koosta tai hermotuksissa saako vai

Älä puhu paskaa.

Mä voin tehdä orkun naiselleni pelkällä etusormella.

Vierailija
184/265 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla oli mukava lemmenhetki. Olisi kyllä aivan kauhea kohtalo, jos nainen ei halua kalua sisäänsä. Ja miten se pillu taas lypsi ja puristeli kaluani orgasmin kourissa. Mutta olenkin ollut tarkkana siinä vaiheessa, kun olen naiseni valinnut. Nyt ei tarvitse valittaa. Muuten kuin nautinnosta.

Luulen, että palstalla on vain muutama nainen, jolle kulli ei maistu. Ne ovat vaan koko ajan äänessä ja spammamassa. Kun itse ei saa naimalla, ei saa kukaan muukaan.

Vierailija
185/265 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulla oli mukava lemmenhetki. Olisi kyllä aivan kauhea kohtalo, jos nainen ei halua kalua sisäänsä. Ja miten se pillu taas lypsi ja puristeli kaluani orgasmin kourissa. Mutta olenkin ollut tarkkana siinä vaiheessa, kun olen naiseni valinnut. Nyt ei tarvitse valittaa. Muuten kuin nautinnosta.

Luulen, että palstalla on vain muutama nainen, jolle kulli ei maistu. Ne ovat vaan koko ajan äänessä ja spammamassa. Kun itse ei saa naimalla, ei saa kukaan muukaan.

Voi ziisus mitä potaskaa! Ja kukahan se täällä jatkuvasti spämmää - PATE!

Mitä helvetin jorinaa tuo ihme "kateellisuus" oikein on, mistä sen revit? Ja kuka täällä on estänyt ketään saamasta kuinka haluaa, paitsi eräät MIEHET sillä klitoriksella, sehän on ehdoton no, ja naisella silloin "piuhat poikki ja tunnoton ja samalla arvoton koko nainen."

Siis kauhea kohtalo on naisella , joka haluaa sillä klitoriksella, joka on siinä ulkopuolella, sillä ei siellä sisällä ole juuri tuntoa,, vaikka  Pate jauhais maailman tappiin!

Ja jos ei tunnu niin ei, eikä se ole lainkaan epätavallista pikemminkin tavallista.

Ja vielä, mistä tiedät kuinka moni haluaa tai ei sitä kalua sisään? Sinähän sen jumalavita tiedätkin kaikkien naisten tunnot. Lopeta ääliö.

Vierailija
186/265 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ziisus mitä potaskaa! Ja kukahan se täällä jatkuvasti spämmää - PATE!

Mitä helvetin jorinaa tuo ihme "kateellisuus" oikein on, mistä sen revit? Ja kuka täällä on estänyt ketään saamasta kuinka haluaa, paitsi eräät MIEHET sillä klitoriksella, sehän on ehdoton no, ja naisella silloin "piuhat poikki ja tunnoton ja samalla arvoton koko nainen."

Siis kauhea kohtalo on naisella , joka haluaa sillä k

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. 

Paten vika selvästi jos sulla on tunnoton pillu. Mistä olet saanut päähänsi, että muillakin naisilla olisi. Siitäkö, että sä olet itse nainen. Onpa perustelu. 

Vierailija
187/265 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

""Paten vika selvästi jos sulla on tunnoton pillu. Mistä olet saanut päähänsi, että muillakin naisilla olisi. Siitäkö, että sä olet itse nainen. Onpa perustelu". 

Kenen perustelu? Sinähän päätit perustella toisen sanomisia, eli oletuksia.

Ei uutta.

Vierailija
188/265 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähä sama ku noi pierujen haistelijat ja läskifanittajat. Äänekkäät vähemmistöt palstalla ja ihan oikeassakin elämässäkin.

Jos suurin osa naisista ei haluaisi kullia sisäänsä, niin Suomi olisi täynnä lesboja. Mutta eipä olekaan ja mistähän syystä?

Vierailija
189/265 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko joku, että se miehen elin määrittää kaikkien sukupuolihalut. Näinhän se ei mene. Lesbo on lesbo ja homo homo. 

Se ei ole maailman keskipiste se kulli, ei naisen tyydytyksen kannalta varsinkaan.

Vierailija
190/265 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee seksi usein seuraavasti. Aamusella kumpikin toteaa, että eiköhän mennä kahvin jälkeen vähän pötköttelemään. Sitten leppoisaa koskettelua ja hyväilyä ja suutelua. Vaimo ottaa käteen liukkaria ja nauttii kun saa kosketuksellaan peniksen jöpöttämään. Siinä vaiheessa alkaa jo olla kostunut reilusti ja alan hyväillä klittaa ja häpyaluetta. Sitten joko nuolen hänelle orkun maatessaan selällään nautintoonsa keskittyen tai sormetan hänelle klittaa hyväillen orkun. Välillä vähän maustan hommaa puhumalla ns. tuhmia. Esim. kyselen miltä vieras mies tuntui seksibileissä tai että haluaisin nähdä nuoren hotin pariskunnan "käyttävän" hänta tai muistuttelen mitä eräiden naisten kanssa on tapahtunut heidän välillään. Vaimo on siis vahvasti bi nyt kypsemmällä iällä ja himoaa sitä puoltaan toteuttaa. Orkkunsa on usein voimakas ja selvä ja tiedän, että sen jälkeen hän haluaa minut sisäänsä ja olevan käytännössä liki liikkumatta. Se saa hänen orkkunsa jatkumaan. Sitten alan työnnellä maltilla vähän tulokulmaa vaihdellen. Välillä laukean siihen, mutta usein vaimo on saanut riittävästi penetraatiota (ei koskaan saa toista orkkua millään tempuillakaan)  ja ohjaa minut ulos ja hoitelee kädellä loppuun hävyaluellaan vasten hieroen ja erilaisilla sormitempuilla. Sekin sopii minulle. Kiva keskittyä omiin nautinnollisiin tuntemuksiin, kun toinen on nauttinut jo. Itsellä ei ole mitään tarvetta jyskyttää naista kovaan ja syvälle ja laueta sisälle tms. eli ei mitään jknlaista "siittämisvimmaa"  tai -fantasiaa tai mitään tarvetta todistella olevansa mahtisonnipanija. Panen kyllä pitkäänkin haluttaessa.

Eli vaimoni vastaus on: molemmat tarvitaan. Tämä sopii itsellekin.

Vierailija
191/265 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä menee seksi usein seuraavasti. Aamusella kumpikin toteaa, että eiköhän mennä kahvin jälkeen vähän pötköttelemään. Sitten leppoisaa koskettelua ja hyväilyä ja suutelua. Vaimo ottaa käteen liukkaria ja nauttii kun saa kosketuksellaan peniksen jöpöttämään. Siinä vaiheessa alkaa jo olla kostunut reilusti ja alan hyväillä klittaa ja häpyaluetta. Sitten joko nuolen hänelle orkun maatessaan selällään nautintoonsa keskittyen tai sormetan hänelle klittaa hyväillen orkun. Välillä vähän maustan hommaa puhumalla ns. tuhmia. Esim. kyselen miltä vieras mies tuntui seksibileissä tai että haluaisin nähdä nuoren hotin pariskunnan "käyttävän" hänta tai muistuttelen mitä eräiden naisten kanssa on tapahtunut heidän välillään. Vaimo on siis vahvasti bi nyt kypsemmällä iällä ja himoaa sitä puoltaan toteuttaa. Orkkunsa on usein voimakas ja selvä ja tiedän, että sen jälkeen hän haluaa minut sisäänsä ja olevan käytännössä liki liikkuma

Milläs itse saat orgasmisi?

Vierailija
192/265 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Milläs itse saat orgasmisi?"

".....hoitelee kädellä loppuun hävyaluellaan vasten hieroen ja erilaisilla sormitempuilla."

Vierailija
193/265 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuleeko joku, että se miehen elin määrittää kaikkien sukupuolihalut. Näinhän se ei mene. Lesbo on lesbo ja homo homo. 

Se ei ole maailman keskipiste se kulli, ei naisen tyydytyksen kannalta varsinkaan.

Ainoastaan lesboilla asia on tuolla tavalla.

Vierailija
194/265 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin nuolemista ja sitten orgasmin jälkeen rakastelua. Jos mies haluaa suihinoton, niin imen mielelläni tai annan käsihoidon hierontaöljyllä.

Vierailija
195/265 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 20vuotta yhdessä. Seksi loppunut jo vuosia sitten eli vastaus on ei kumpaakaan.

Vierailija
196/265 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoleminen on nykyaikaa! Ensimmäisen kerran elämässäni uskaltauduin pyytämään miestäni nuolemaan sieltä. Ja myönnän, että pari romanttista kirjaa ja tv-sarjaa vaikuttivat tähän, joissa ollut aihe esillä. Eniten pidin melkeinpä, kun huomasin, että mielelläni seisoo samaan aikaan :)

Vierailija
197/265 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoleminen on nykyaikaa! Ensimmäisen kerran elämässäni uskaltauduin pyytämään miestäni nuolemaan sieltä. Ja myönnän, että pari romanttista kirjaa ja tv-sarjaa vaikuttivat tähän, joissa ollut aihe esillä. Eniten pidin melkeinpä, kun huomasin, että mielelläni seisoo samaan aikaan :)

Mitkä kirjat ja sarjat kyseessä? :)

Vierailija
198/265 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nykyaikaa? Jo 70- luvulla isot miehet sanoi junioreille, ettei se ole mies ensinkään, joka pillua nuole.  Minua ei tarvinnut 70-luvulla pyytää. Pitihän sitä kokeilla tyttöystävän kanssa.  Vähän pisti ujona hanttiin, mutta sain luvan, kun en antanut periksi.  Tyttöystävä jäi koukkuun heti ja hänen himot nousi tappiin. Siitä lähtien halunnut aina ennen yhdyntää. Usein vielä malttamattomasti kysellyt tai pyytänyt, että voisin nuolla, jos olen vitkutellut ja vain sormettanut klittaa. 

Vierailija
199/265 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on vaatimattoman kokoinen penis, niin nuoleminen. Jos on iso penis, naiminen.

Näin menisi omat valintani ;)

Vierailija
200/265 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyntä, koska vaikken tule siinä, niin myös käsillä mies osaa tehdä kovemmat orgasmit kuin kukaan aiemmin. 

Yhdyntää ei oikein korvaa dildo. Se on niin kokonaisvaltaista ja vahvistaa sidettä <3 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä