Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainti vai nuoleminen

Vierailija
14.02.2026 |

Kysyin rouvalta kumman valitsisit jos vain saat toisen panon vai nuollennan?  Hetken mietti ja pillun nuolemisen ottaisi, entä teillä?

Kommentit (265)

Vierailija
161/265 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän yksikään mies voi väittää mitään naisen orgasmista, kun ei ole kokenut. Joten nyt sordiinoa!

Miehelle paras orgasmi tulee käteen vetämällä.

Montako tuhatta orgasmia miehen pitää naiselleen järjestää että voi sanoa oppineensa tietämään naisen orgasmeista ja miten ne vaihtelevat ja mistä ne tulevat mitenkin. 

Käteenveto on vain kalpea köyhä aavistus oikeasta orgasmista minkä saa pillun puristellessa. Puhumattakaan naisen himon ja orgasmin kokemisesta. 

Nyt alkaa mennä kuppi nurin! Vaikka olisit kuvitellut saaneesi naisen mihin sfääreihin tahansa, se on vain sun kuvitteluasi. Et ole naisen tunnoista tietoinen mitenkään. Ja kuinka kehtaat aina olla muka paras naisen tuntojen tietäjä.  En minäkään voi väittää että tietäisin mihen tuntoja täysin vaikka tuhansia orgasmeja minäkin miehelle tuottanut.

Vierailija
162/265 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin myös tyydyttää miehen suullani.

Samoin mutta suuhun sitä kuraa ei saa lukea. Äijä kerran sitä aneli niin sanoin että jos saan sen mallin sitten syklistä hänen suuhun.   Ei sen jälkeen kysellyt.  🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/265 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä iloisesti nielen ukkoni liiemet. Ihan hyvää ei maistu pahalle, ja rakkaanhan se on.

Vierailija
164/265 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä johtuu, että nainen ei saa orgasmia yhdynnässä?

Vierailija
165/265 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse on anatomiasta.

Olikohan n. 30 prosenttia naisista sellaisia, että heillä on klitoris ja emätin lähellä toisiaan. He saavat yhdynnässä orgasmin, koska penis osuu heillä klitoriksen hermoihin sisältäpäin.

Sitten ne loput 70%, heillä klitoriksen hermoja ei yllä stimuloimaan vaginan sisältä. Itse olen tällainen ja ei yhdyntä ole koskaan tuntunut orgastiselta. Sen sijaan se, kun mies nuolee... Aah <3

Vierailija
166/265 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei saa orgasmia yhdynnässä niin miksi miehen peniksen koolla on merkitystä?

Vierailija
167/265 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse on anatomiasta.

Olikohan n. 30 prosenttia naisista sellaisia, että heillä on klitoris ja emätin lähellä toisiaan. He saavat yhdynnässä orgasmin, koska penis osuu heillä klitoriksen hermoihin sisältäpäin.

Sitten ne loput 70%, heillä klitoriksen hermoja ei yllä stimuloimaan vaginan sisältä. Itse olen tällainen ja ei yhdyntä ole koskaan tuntunut orgastiselta. Sen sijaan se, kun mies nuolee... Aah <3

Ei selitä. Kaikilla naisilla on emättimen ympärillä paivuaisia jotka turpoavat. Ne klitoriksen hermot kulkee siellä ympäriinsä kuin terskankin hermot miehen isoissa paisuvaisissa pitkin kullinvartta.  Riippuu naisilla varmaan paisuvaisten koosta tai hermotuksissa saako vaiko onko saamatta yhdynnöissä. Riippuu ihan varmasti myös kemioista ja miehen kärsivällisyydesta kuin kauan on jaksanut naistaa kiihoittaa kohti orgasmia. Mutta muuten sitä ei tiedä kukaan, ei edes tutkijat,  miksi toiset saa ja toiset naiset ei. Itse olen sitä mieltä, että kullin paksuudella on merkitystä, joska a) tulee enemmän venytystä ja painetta myös klitalle ja tulee enemmän venytystä ja painetta emättimen ympärillä oleville paisuvaisille. 

Vierailija
168/265 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin myös tyydyttää miehen suullani.

Samoin mutta suuhun sitä kuraa ei saa lukea. Äijä kerran sitä aneli niin sanoin että jos saan sen mallin sitten syklistä hänen suuhun.   Ei sen jälkeen kysellyt.  🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂😂

Mäkin tykkään suihinotosta loppuun asti, mut en mielellään kyllä niele. Musta on ihanaa, kun mies on tietyllä tavalla mun määrättävänä, kun säätelen sitä, millä tahdilla ja miten syvälle suuhun sitä kullia otan. Se kulli tuntuu ihanalta suussa ja maistuukin puhtaana hyvälle.

Vierailija
169/265 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse on anatomiasta.

Ei selitä. Kaikilla naisilla on emättimen ympärillä paivuaisia jotka turpoavat. Ne klitoriksen hermot kulkee siellä ympäriinsä kuin terskankin hermot miehen isoissa paisuvaisissa pitkin kullinvartta.  Riippuu naisilla varmaan paisuvaisten koosta tai hermotuksissa saako vai

Välttämättä pituus ei ole hyvä asia. Joskus pidempi hakkaa joka työnnöllä kohdunsuuta ja ainakin minä alan vaistomaisesti jännittää lihaksiani kivun takia. Silloin orgasmi on kaukana, kun ei tunnu enää lainkaan hyvälle. Sinällään harmi, kun usein silloin just miehestä tuntuu hyvälle ja haluaa runtata kovaa syvälle saakka.

Vierailija
170/265 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen ei saa orgasmia yhdynnässä niin miksi miehen peniksen koolla on merkitystä?

Ei sillä ole mitään merkitystä. Miehet jostain syystä luulevat, että on.

Vierailija
171/265 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä penis ei yllä pohjaan ja olen miettinyt onko se syy miksei orgasmia tule.

Vierailija
172/265 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse on anatomiasta.

Ei selitä. Kaikilla naisilla on emättimen ympärillä paivuaisia jotka turpoavat. Ne klitoriksen hermot kulkee siellä ympäriinsä kuin terskankin hermot miehen isoissa paisuvaisissa pitkin kullinvartta.  Riippuu naisilla varmaan paisuvaisten koosta tai hermotuksissa saako vai

No sinähän sen miehenä selvästi tiedät paremmin kuin minä naisena.

Vierailija
173/265 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä penis ei yllä pohjaan ja olen miettinyt onko se syy miksei orgasmia tule.

Mulla ei ole koskaan ollut kumppania, jolla ei olisi mun mielestä ollut kiire. Oon miettinyt, et se on syy, miksen ehdi nauttia ja saada orgasmia yhdynnässä. 

Vierailija
174/265 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vettua taas. Se klitoris on se avain naisen nautintoon, sanookoon miehet mitä vaan! Tottakai naiset itse tietävät sen.

Vierailija
175/265 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei riitä klitorisorgasmi. Haluan emätinorgasmin.

Vierailija
176/265 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei riitä klitorisorgasmi. Haluan emätinorgasmin.

Nämähän ovat oikeasti sama asia. Orgasmi vain on voimakkaampi, kun emättimessä on jotain.

Vierailija
177/265 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme siinä on että se orgasmi pitäisi saada siinä miehen haluamassa yhdynnässä? Monet nytkin kertovat miten jopa sattuu se yhdyntä. Siinä on orgasmit kaukana.

Vierailija
178/265 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä paras orgasmi tulee kaalimadolla.

Vierailija
179/265 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme siinä on että se orgasmi pitäisi saada siinä miehen haluamassa yhdynnässä? Monet nytkin kertovat miten jopa sattuu se yhdyntä. Siinä on orgasmit kaukana.

Ei pidä saada, mut jos haluaa. Ja jos epäilee, että aiemmissa suhteissa on ollut ongelmaa, kun sitä orgasmia ei ole tullut ts. itse tietää, miten olisi toivonut koskettavan tai pantavan ja mies ei ole siihen sattuneesta syystä suostunut. Eikö voi silloin ajatella, että haluaa kenties uuden miehen kanssa kokeilla niitä juttuja, jotka tuntuu itsestä hyvälle, josko se orgasmikin tulisi, jos miehellä riittäis se kärsivällisyys. Onko tässä ajatuksessa mielestäsi jotain väärää?

Vierailija
180/265 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saan kovia ja vaikka kuinka joten ei tarvii miestä vaihtaa. Ja edelleen on mulla se klitoris joka antaa se nautinnon tosta vaan. Saa kuin se kalu, ja sitä ihan innolla haluankin hyväillä monin tavoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän