Nainti vai nuoleminen
Kysyin rouvalta kumman valitsisit jos vain saat toisen panon vai nuollennan? Hetken mietti ja pillun nuolemisen ottaisi, entä teillä?
Kommentit (265)
Ai jaa, nytkö seisokilla ja panolla onkin merkitystä naisille, kun äsken ei vielä ollut?
Tämä hyvä aloitus lie miehen tekemä, mutta vastauksena ei kelpaa kuin nainti. Nuoleminen on väärä vastaus.
Vierailija kirjoitti:
Tämä hyvä aloitus lie miehen tekemä, mutta vastauksena ei kelpaa kuin nainti. Nuoleminen on väärä vastaus.
No eihän se mikään väärä vastaus ole, mutta täytyy myöntää näin miehenä, että kyllä sitä vaan olettaa, että nekin naiset, jotka nuolemalla orkun saavat eivätkä panemalla , kuitenkin ikävöivät ja sisällään toivovat panemalla orkun saavansa. Onhan se nyt niin kuin luonnon mukaisempaa. Eli kyllä tässä naista mielestäni ajattelen. En voi kuvitella , että kun naisen kanssa rupean sextailemaan, että kunhan vaan nuolen naiselle orkun , niin työ on tehty ja kaikki hyvin.
Mikä kullekkin on luonnonmukaisempaa. KYllä mun ykkösprioriteetti on klitoris, kun se meille naisille on luotu ihan nautintoa varten. En osaa kyllä kadehtia kenenkään orgasmeja, kun itse saan todella isoja orgasmeja, ja niin helposti, ettei tarvitse kihnuttaa mitään paikkaa väkisin mihinkään miehen paikkaan yhdynnässä.
Miksi tätä on niin vaikea käsittää.
Vierailija kirjoitti:
Mikä kullekkin on luonnonmukaisempaa. KYllä mun ykkösprioriteetti on klitoris, kun se meille naisille on luotu ihan nautintoa varten. En osaa kyllä kadehtia kenenkään orgasmeja, kun itse saan todella isoja orgasmeja, ja niin helposti, ettei tarvitse kihnuttaa mitään paikkaa väkisin mihinkään miehen paikkaan yhdynnässä.
Se on tullut kaikille jo selväksi. Mutta miksi sinä jatkuvasti toitotat, se olisi kaille muillekin naisille tärkeintä ja riittävää.
Nuolut alkuun ja paljaalla loppuun asti römpsään. Sitä se oikea seksi on.
Vierailija kirjoitti:
Yhdystäorgasmi on kaikista orgasmeista kokonaisvaltaisin. Jos et koskaan ole sellaista kokenut, niin et tiedä mistä puhut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on tullut kaikille jo selväksi. Mutta miksi sinä jatkuvasti toitotat, se olisi kaille muillekin naisille tärkeintä ja riittävää.
Koska elän tynnyrissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdystäorgasmi on kaikista orgasmeista kokonaisvaltaisin. Jos et koskaan ole sellaista kokenut, niin et tiedä mistä puhut.
Kyllä klitorskista nainensaa parhaiten, vaan joku tyhmä mies voi väittäämuuta,,
Eihän yksikään mies voi väittää mitään naisen orgasmista, kun ei ole kokenut. Joten nyt sordiinoa!
Miehelle paras orgasmi tulee käteen vetämällä.
Ei tule, kun toisen miehen persettä naimalla. Kokeile itse, jos et mua usko.
Vierailija kirjoitti:
Eihän yksikään mies voi väittää mitään naisen orgasmista, kun ei ole kokenut. Joten nyt sordiinoa!
Miehelle paras orgasmi tulee käteen vetämällä.
Montako tuhatta orgasmia miehen pitää naiselleen järjestää että voi sanoa oppineensa tietämään naisen orgasmeista ja miten ne vaihtelevat ja mistä ne tulevat mitenkin.
Käteenveto on vain kalpea köyhä aavistus oikeasta orgasmista minkä saa pillun puristellessa. Puhumattakaan naisen himon ja orgasmin kokemisesta.
Vierailija kirjoitti:
Ei tule, kun toisen miehen persettä naimalla. Kokeile itse, jos et mua usko.
Siellä vierailee vain sittisontiaiset . Hyi !
Vierailija kirjoitti:
Ainakin suhteen alussa on tärkeätä päästä osoittamaan tunteet toista kohtaan, niin siksi haluisin rakastelua, kun se on enemmän molemminpuolista hyvää oloa tuottavaa. Mut luulisin, et jos olisi joku toinen tilanne, niin nuoleminen, kun en saa orgasmia yhdynnässä.
Mitä nuoleminen on, ellei rakastelua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän se mikään väärä vastaus ole, mutta täytyy myöntää näin miehenä, että kyllä sitä vaan olettaa, että nekin naiset, jotka nuolemalla orkun saavat eivätkä panemalla , kuitenkin ikävöivät ja sisällään toivovat panemalla orkun saavansa. Onhan se nyt niin kuin luonnon mukaisempaa. Eli kyllä tässä naista mielestäni ajattelen. En voi kuvitella , että kun naisen kanssa rupean sextailemaan, että kunhan vaan nuolen naiselle orkun , niin työ on tehty ja kaikki hyvin.
Itselleni miehenä nuoleminen tuottaa suurempaa nautintoa kuin paneminen - varsinkin, jos saan tuotettua sillä naiselle orgasmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin suhteen alussa on tärkeätä päästä osoittamaan tunteet toista kohtaan, niin siksi haluisin rakastelua, kun se on enemmän molemminpuolista hyvää oloa tuottavaa. Mut luulisin, et jos olisi joku toinen tilanne, niin nuoleminen, kun en saa orgasmia yhdynnässä.
Lipomistahan se vasta on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lipomistahan se vasta on.
tai latkimista, jos oikein kunnolla vetelee.
Sorry, tarkoitin vain sitä , miltä se minun omassa mielen maailmassa tuntuu. Tottakai se voi olla toiselle mitä parhainta rakasteluakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se rakastelua. Tuossa tarkoitin yhdyntää rakastelusanan tilalla.
Ilmeisesti sitä ja tätä..ja lepakkohan se. Miehet täällä noita asioita ovat kirjoitelleet ei naiset. Johan on.