Onko mahdotonta/ vaikeaa löytää 35 vuotiaana yh: na kunnollinen vapaa mies?
Kommentit (7)
Voin kuvitella, että tuossa iässä se alkaa olemaan vieläkin vaikeampaa :(
Uskomattoman hyvän miehen. Että kyllä niitä ilmeisesti on. Kannattaa etsi juuri eronneita ;)
Mahdontonta? Ei. Vaikeaa? Ei minun kokemuksen mukaan, mulla olis omaksi hämmästykseksi ollut jonoksi asti hienoja miehiä. Niiden kanssa kun juttelin, niin jos naisella 1-2 lasta, niin ei ongelma, ainakaan jos ei ole lapsiluku täynnä... 3 pistää jo miettimään ja 4 on jo aika paha... Eli ikää enemmän tuntuu riippuvan lasten määrästä. Ja varmaan se luonnekin ratkaisee ;-)
Tämä kapistus oli hyvän ystäväni hyvä ystävä eli luulin, että siinä olisi täyspäinen mies, mutta ei. Jos ei voi luottaa edes tuttuun, niin kehen sitten?
Minäkin olin 35 kun erosin ja viikon päästä löysin ihanan, ei kuitenkaan tullut yhteiselämästä mittän vaikka kolme vuotta yritettiin. Puratin sterilisaationkin enkä tullut raskaaksi.
Seuraavankin löysin pian ja kohta olin raskaana. Odotin kaksosia, toinen tuli pois v8!
En kuitenkaan voinut elää hänen kanssa, asuu myt Hesassa ja poika 12v tapailee pari kertaa vuoteen, eikä ole uutta löytynyt!
Liekö jo liian kauan ollut yksin!?
Katselin juur elokuvan Holiday. Ehkä se tulee jonain päivänä soittamaan ovikelloa. Joo...
Itse löysin kunnon miehen 32-vuotiaana, kolmen lapsen yh:na.
Että äläpä ap masennu! :) Se onni kun voi tulla vastaan minkä nurkan takaa vain.