Ei kiinnosta enää some, ei materia, ei raha, ei päihteet, ei ihmiset, ei statukset, ei uutiset etc. Asun lähes tyhjässä kämpässä.
Somen poistin. Ylimääräisen materian raivasin pois. Ei minulla aivan tyhjä asunto ole mutta en tarvitse tänne paljoakaan. Sänky, pesukone, ruokapöytä jne. Ei vain ole kiirettä tai kiinnostusta haalia mitään. Rahaa tulee sen verran että pärjään. Teen töitä sen verran kun haluan. Uutisia en enää lue lainkaan enkö katso tv:tä. Joskus kuuntelen äänikirjoja tai podeja mutta siinäpä se. Ihmiset eivät kauheasti kiinnosta. Välitän kyllä enkä ole mitenkään töykeä mutta en vain jaksa mitään epäaitoa tai vain olemisen vuoksi seurustelua. Viihdyn hyvin yksin. En ole masentunut ja voin hyvin. Tämä maailma ei vain suurilta osin kiinnosta minua enää.
Kommentit (69)
IHAN SAMA JUTTU mulla. Olen tosin 76 v mutta nämä yli 30 vuotta ovat olleet täysin turhia tämän asian tiimoilta. Koti todella vielä jäljellä mutta tein kuolinsiivouksen ja hahmotelman perukirjoitukseksi avuksi niille jotka joutuvat hoitamaan kuolinpesäni.
Tekee ihmiselle hyvää kun pysyy valtamediasta kaukana tosiaan, ja muistakin medioista.
Vierailija kirjoitti:
Vauvan sivuilla palloilet? Itse koen tämän ikävänä, täällä on niin paljon pelkkää pahuutta ja negatiivisuutta. Ehkä joskus illalla viriää ihania mukavia keskusteluja hetkeksi, kunnes joku piruuttaan tulee pilaamaan kaiken.
Jos joku lähettää hyvän ja positiiisen viestin, se liiskataan oitis.
Minun pitää päästä tosiaan tästä irti.
Mä jatkan positiivisten ja tsemppi viestien kirjoittamista. :)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vähän sama. Täytin 39 ja kaikki vaan lakkasi kiinnostamasta. Tuntui että tää on niin nähtyä, ihan sama jos kuolenkin huomenna. Olen ollut vuosia kroonisesti masentunut, eikä tää nyt siltäkään tunnu- masentuneena oli edes joitakin tunnepiikkejä. Nyt vaan väsyttää/kyllästyttää kaikki.
Tämä
Tein nuorena tuon. Ja totesin lopulta että asunto on liian tyhjä.
Tämä!!!