Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kiinnosta enää some, ei materia, ei raha, ei päihteet, ei ihmiset, ei statukset, ei uutiset etc. Asun lähes tyhjässä kämpässä.

Vierailija
13.02.2026 |

Somen poistin. Ylimääräisen materian raivasin pois. Ei minulla aivan tyhjä asunto ole mutta en tarvitse tänne paljoakaan. Sänky, pesukone, ruokapöytä jne. Ei vain ole kiirettä tai kiinnostusta haalia mitään. Rahaa tulee sen verran että pärjään. Teen töitä sen verran kun haluan. Uutisia en enää lue lainkaan enkö katso tv:tä. Joskus kuuntelen äänikirjoja tai podeja mutta siinäpä se. Ihmiset eivät kauheasti kiinnosta. Välitän kyllä enkä ole mitenkään töykeä mutta en vain jaksa mitään epäaitoa tai vain olemisen vuoksi seurustelua. Viihdyn hyvin yksin. En ole masentunut ja voin hyvin. Tämä maailma ei vain suurilta osin kiinnosta minua enää. 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä keskustelupalstat on myös somea.

Vierailija
22/25 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, mutta mee kirjastoon ja lainaa Eckhart Tollen joku teos.  Ollaan kaikki matkalla kotiin. Ja muista, et elä elämääsi, vaan elämä elää sinua. Onnea matkaan! 

Coelhon koko tuotanto kannattaa myös ehdottomasti kahlata läpi yhä uudestaan, uudestaan ja uudestaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan sivuilla palloilet? Itse koen tämän ikävänä, täällä on niin paljon pelkkää pahuutta ja negatiivisuutta. Ehkä joskus illalla viriää ihania mukavia keskusteluja hetkeksi, kunnes joku piruuttaan tulee pilaamaan kaiken.

Jos joku lähettää hyvän ja positiiisen viestin, se liiskataan oitis.

Minun pitää päästä tosiaan tästä irti. 

Vierailija
24/25 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä keskustelupalstat on myös somea.

Tavallaan ei, koska sosiaalisen median alustoilla on se oma someprofiili jonka avulla verkostoidutaan. Ne ovat myös medioita, sillä uutispalvelut ja yritykset käyttävät niitä. Keskustelupalstat ovat keskustelupalstoja, etenkin anonyymit. Somealustat puolestaan eivät ole edes alunperin tarkoitettu keskustelulle, Twitter etenkin oli siihen alkujaan melko hankala merkkirajoitusten ja kommenttien seuraamisten osalta. 

Vierailija
25/25 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on kiinnostavaa, kun löytää ihmisiä jotka ovat todenneet saman, kuten nyt vaikkapa tässä ketjussa. Ihan sama lähteekö talous nousuun vai ei, koska en kaipaa enää kulutusjuhlaa. Miten turhalta tuntuukin sellainen elämä, mitä joskus nuorempana vietti. Että vapaalla piti päästä shoppailemaan ja sitten oli muka onnellinen, kun tuli kotiin miljoonan muovikassin kanssa. Ihanaa kun voi nykyään ostaa vain tarpeeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä