Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies riepotteli mua ympäri lattiaa..

Vierailija
30.04.2007 |

Mitä helvettiä teen??!! Mentiin just naimisiin, sitä ennen miehellä ollut pari raivaria mutta on rauhoittunut niistä. Nyt olin miehen työkaverista mustasukkaine ja mies sai niin kauhean raivarin et repi lapsen nmun sylistä ja pisti sen pinnasänkyyn ja heitti mut lattialle ja alkoo raahaan ulko-ovelle päin. Heitteli vaatteita perään. lapsi huusi..

Kommentit (129)

Vierailija
41/129 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin että se mieskin on jo tässä keskustelussa mukana.

Molemmat kirjoittaa sekavaa viestiä. Menkää nukkumaan ja selvittäkää välinne kun olette selvinpäin molemmat.

Pahimpia parisuhteen kriisikohtia on juhlapyhät ja etenkin jos silloin otetaan viinaa.

Vierailija
42/129 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen se " hullu riepottelia" ja olen ollut terapiassa vaimoni kanssa sekä keskustellut äkkipikaisuudesta jopa hänen vanhempiensa kanssa .. olen puhunut siitä miten olen käynyt käsiksi ja etseteraa mutta ikinä ei ole puhuttu kuinka naiseni on minua yrittänyt vahingoittaa(nyrkki jalka) ,uhkaillut itsemurhalla, lihaveitsellä .. huom en ole katkera enkä myöskään niin säälittävä että näistä sanoisin vaikka vaimoni isälle .. pitäkööt enkeli kuvansa ja se että on mustis on ok niin kauan kun homma menee siraaks .. ja vielä selvennykseksi että kyllä minä kadun että olen riepotellut .. ja vielä enemmän vituttaa lapsen puolesta ..... toivottavasti tuo ajatuksia mieleen UGH!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/129 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä se tiedät

Vierailija
44/129 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat syyttävät toisiaan eivätkä taida olla valmiita ottamaan vastuuta omasta käyttäytymisestään ja teoistaan.

Vierailija
45/129 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niiden tapa purkaa viikon paineet.

Sairasta.

Vierailija:

Molemmat syyttävät toisiaan eivätkä taida olla valmiita ottamaan vastuuta omasta käyttäytymisestään ja teoistaan.

Vierailija
46/129 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis molemmat vaimo että lapsi..

Vierailija
47/129 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
48/129 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä saman kaltaisia taustoja, lapsuuskoteja tai kasvatusta? Itsetunto-ongelmia?

Vierailija
49/129 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä tiiä.. oon ite 4lapsen yksin huoltaja perheestä, tuntenut aina että mul on hyvä koti .. isä on siis myös vaik olinkin vaan kesät sen kans .. itsetunto ihan jees ..urheilen ja käyn töis(11v sama paikka ) .. vaimo on kans yks 4jästä lapseta ja enpä usko et itsetunto ongelmii .. .. mun eks suhteet on jotenki juttu mistä nousee turhaa haloota ja kyllä provosoidaan toisiamme joskus aika paljon .. pienistä asioista isoja riitoja .. tosiaan haluaisin elää normaalia perh elämää mut tuntuu kyl seinä tulevan vastaan usein...

Vierailija
50/129 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun päätä hakattiin lattiaan torstai yönä ja nyt on lähestymiskielto päällä, minuun ei kukaan käy käsiksi ja loukkaa fyysistä koskemattomuuttani.

Vierailija
51/129 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvis käydä 100 kertaa ja puhua asioista oikeilla nimillä .. sanon ny viel et en o katkera mistään mitä on tullu päin .. enkä syytä ketään.. aika surulliseks vetää vaan ku olis edes jotain oikeesti mistä tapella nimimerkki : elänyt kaks +5v suhdetta jotka katkennut pettämiseen..

Vierailija
52/129 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tars varmaan rekisteröityä on tää niin helmi mesta

Vierailija
53/129 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa hyvältä kerro lisää

Vierailija
54/129 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo vaikeaahan se on luottaa jos on tullut petetyksi, mutta kaikkihan me vanhetaan ja intressit muuttuu, perspektiivi tulevaisuuteen selkiintyy ja jonkinlainen usko läheiseen ja rakkaaseen pitäisi löytyä. Kannattaisi puhua taas kerran ja vetää joku viiva ilmaan tulevaisuuden suhteen.

JOS molemmat haluaa yhteisen tulevaisuuden niin vaikka lapsen 1v synttäreihin mennessä sovittava, että lähteekö siihen ja sen jälkeen ei pettämisiä eikä epäluuloa.

Jos nyt käy niin, että luonto vie, niin sitten ensin suhde poikki reilusti.

Vierailija
55/129 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot varmaan psykologi tai jotai ku noin viiltäviä analyysejä pystyt heittään no se on hyvä että jollain on plikat lapasessa .. vappuja sulle!

Vierailija
56/129 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko maailma aukeaa kun joku on noin viisas ihailen sinua!!

Vierailija
57/129 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla on varmasti niin hyvin asiat ja niin pieni elämä että se naapuri on kaikki kaikessa .. jos nyt kuitenkin miettisit että missä ja kuinka paljon sitä sanaista arkkua avaat.. kun et kuitenkaan tiedä mistään oikeasti mitään kiitos!

Vierailija
58/129 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanu viestiä isälleni asiasta ja hän yrittää keksiä jonku ratkaisun. Tosiaan terapia on käyty ja minä en ole sormella koskenu mieheen yli vuoteen. Opin jotain. Mies ei. Ja hän huusi minulle etää nauttii siitä että minuun sattuu ja toivoo minulle oikein pahaa oloa jotta tajuaisin jotain. Olin jo pyytänyt anteeksi tätä mustasukkaisuusjuttua mutta se ei riittänyt. Mies ei ole pyytänyt anteeksi riepottelua.

Vierailija
59/129 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hänen neuvot on että rauhaa ja rakkautta, nyt vaan jatkat elämää normaalisti. Annnat halin lapselle... Niin ja kaikissa lapsiperheissä riidellään. meillä kotona ei kyllä paiskottu äitiä lattialle. ap

Vierailija
60/129 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kuten mieheni on viisaasti sanonu et olen ollut vuosia raskaana yhdestä lapsesta??!! En kai.. Silloin olin mustis ja vainoharhainen hullu. En enää. ap