Mies riepotteli mua ympäri lattiaa..
Mitä helvettiä teen??!! Mentiin just naimisiin, sitä ennen miehellä ollut pari raivaria mutta on rauhoittunut niistä. Nyt olin miehen työkaverista mustasukkaine ja mies sai niin kauhean raivarin et repi lapsen nmun sylistä ja pisti sen pinnasänkyyn ja heitti mut lattialle ja alkoo raahaan ulko-ovelle päin. Heitteli vaatteita perään. lapsi huusi..
Kommentit (129)
itsekkin olevansa väkivaltainen ja aiemmin pahoinpidelleensä miestään ja lisäksi olevansa sairaanloisen mustasukkainen.
Lapsesi tulevaisuus on ennustettavissa.
Käyttäytyy väkivaltaisesti päiväkodissa lätkiten ja mätkien muita lapsia. ADHD diagnoosi alle kouluikäisenä.
Pienryhmä opetus.
Varastelee ja tappelee ostarilla kouluikäisenä.
Nuorisorikollinen
Käyttää alkoholia ja huumeita.
Vankila.
Rikos- ja vankilakierre.
Onnea valitsemallenne tiellä!!!!!!!!!!!!!!!!
Jos haluat voit vielä muuttua ja lapsesi tulevaisuus ei ole ylläkuvatun synkkä. Päätös on sinun ja miehesi. Hakekaa apua.
ennen kuin lapsi näkee lisää tai saa itsekin turpiinsa
ap itse on samanlainen, räjähtävä ja agressiivinen. Ajaa ITSE tilanteen niin pitkälle, että toisella menee pinna. Ap tietää kyllä mitä siitä seuraa, mutta jäkättää, vittuilee, kaivelee menneitä ja yllyttää kunnes tilanne laukeaa. Mies on luonteeltaan sellainen ettei kerro tunteitaan, ei halua selvitellä asioita tuntitolkulla puhumalla ei pussaa ja latele rakkauden tunnustuksia ja räjähtäessään vaimo tuntee saavansa jotain mieheltään _sydämmestä_.
No ei siinä muuta, mutta ne lapset todella kärsii..
Lapsesi tulevaisuus on ennustettavissa.
Käyttäytyy väkivaltaisesti päiväkodissa lätkiten ja mätkien muita lapsia. ADHD diagnoosi alle kouluikäisenä.
Pienryhmä opetus.
Varastelee ja tappelee ostarilla kouluikäisenä.
Nuorisorikollinen
Käyttää alkoholia ja huumeita.
Vankila.
Rikos- ja vankilakierre.
Onnea valitsemallenne tiellä!!!!!!!!!!!!!!!!
Jos haluat voit vielä muuttua ja lapsesi tulevaisuus ei ole ylläkuvatun synkkä. Päätös on sinun ja miehesi. Hakekaa apua.
Mutta noista luettelemistasi asioista ainoastaan pienenä löin toisia ja olin kovakourainen. En minäkään hyväksy väkivaltaa, enkä ikinä antaisi lasteni elää samanlaista lapsuutta kuin omani oli. Lähde pois. Jos et itsesi, niin lapsesi takia.
Niin uskoin minäkin, että muuttuu. Kun ensin ' vain' riepotteli, töni, uhkaili, kuristi. Joka kerran katui ja hyvitteli, kerta kerran jälkeen väkivalta paheni. Vasta kun se löi kasvot mustiksi sain järjen ja voiman ja tuen lähteä.
Minuun ei käynyt juuri kuinkaan. Meillä ei ollut lapsia, Luojan kiitos. Silti ne arvet, henkiset, ovat näin pinnalla, että yksi kirjoitus ja siihen tulleet vastaukset saavat mut kyyneliin. Voi minua raukkaa, voi sinua. Osaa sinä lähteä ajoissa.
Aikaa on kulunut 15 vuotta. Sen jälkeen minuun ei ole väkivalloin koskettu. Olen elänyt hyvässä ja turvallisessa liitossa yli kymmenen vuotta. Silti en lakkaa koskaan olemasta hakattu nainen. Kiitän itseäni ja ystäviäni silloin siitä, että olen nyt hengissä ja kunnossa.
Ei se määritellyt eikä määrittele mua, enää. Silti suren aina, kun luen aloittajan kaltaisia viestejä. Tiedän niin hyvin, miten se menee, miten se alkaa ja miten sitä selittelee. Tiedän niin hyvin sen katseen rakkaan silmissä, kun napsahtaa tietyn pisteen yli. Tiedän, miltä tuntuu teeskennellä tajutonta, että toinen lopettaisi.
ihana kun puitte täällä kaikkien asioita näköjään ja tiedätte hyvin asioitten kaikki puolet .. on täällä joskus saanut nyrkistä ja monosta muutkin mut enkeleitähän kaikki vaan.. olette säälittäviä ja minä tietty hullu sekopää ..muhahaaaaaaaa .. sai täs ainakin kunnon vappu naurut itkujen päälle .. nimimerkki: ostakaa elämä
Vierailija:
ihana kun puitte täällä kaikkien asioita näköjään ja tiedätte hyvin asioitten kaikki puolet .. on täällä joskus saanut nyrkistä ja monosta muutkin mut enkeleitähän kaikki vaan.. olette säälittäviä ja minä tietty hullu sekopää ..muhahaaaaaaaa .. sai täs ainakin kunnon vappu naurut itkujen päälle .. nimimerkki: ostakaa elämä
en puolustele sitä että olen käynyt käsiksi ja syö se kyllä rotan lailla .. mutta sen sanon että ikinä en ole vahingoittaa halunnut. mutta se että nainen on raskaana ja hormooneissaan vuosia..lyö sun muuta ja tod yrittää vahingoittaa niin on varmasti anteeksi annettavaa? .. sitten vaan tilittämään kaikille et kuinka kauhee tilanne ja hullu mies .. olen yrittänyt ilmaista että haluan normaalia elämää ja että on niin viimeinen kerta kun lapsi joutuu olemaan kaiken keskellä.. mutta se on kai liikaa pyydetty että voisi luottaa muhun .. varsinkin kun on elämää jo ennen meidän liittoa ja siitä ei millään pääse yli ja toi mustasukkaisuus on aivan sairaissa lvlleissä eikä siihen ole YHTÄÄN oikeaa syytä.. imekääääää
Nii nii ja...
vielä
en puolustele sitä että olen käynyt käsiksi ja syö se kyllä rotan lailla .. mutta sen sanon että ikinä en ole vahingoittaa halunnut. mutta se että nainen on raskaana ja hormooneissaan vuosia..lyö sun muuta ja tod yrittää vahingoittaa niin on varmasti anteeksi annettavaa? .. sitten vaan tilittämään kaikille et kuinka kauhee tilanne ja hullu mies .. olen yrittänyt ilmaista että haluan normaalia elämää ja että on niin viimeinen kerta kun lapsi joutuu olemaan kaiken keskellä.. mutta se on kai liikaa pyydetty että voisi luottaa muhun .. varsinkin kun on elämää jo ennen meidän liittoa ja siitä ei millään pääse yli ja toi mustasukkaisuus on aivan sairaissa lvlleissä eikä siihen ole YHTÄÄN oikeaa syytä.. imekääääää
on tääl ailahdellu ja mietinkin et mitä tää näppis aina rapisee nii ahkerasti .. olen siis se " hullu"
kuka saa ja mitä kohtelua ???????????????????????????????????????+
on se kiva kun tiedät koska ja kuka tappaa .... aikuisten oikeesti!!!! aivan helmeeeeeeee
homma meni niin että kun menin 6.15 ja pääsen 14.10 niin aateltiin että haen muksun hoidosta ja niin hänen ei tarvi olla niin kauaa erossa vanhemmistaan.. olihan ensi päivä perhepäivä hoitajalla .. no kyselin sitten töissä että olisiko kyytiä kaupunkiin päin ja sainkin sovittua sellaisen ... no naisni siitä sitten otti mustis raivo viestejä N:20 kun kyseessä oli samassa työpaikassa jo 6 v ollut ja muuten ukolla&kersoilla varustettu nainen.. myös yli ehkä hieman painoinen(asiaton tuo viimeinen)... siitä sitten mukelo kotiin ja kuuntelemaan loputonta vittuilua kuinka olen sen kans pettänyt ja et olisin ny niistä kesätyön tekiöistä valinnut jonkun.... do u want more??????????????????????????????????????????
Väkivallankierre EI LOPU ilman puuttumista. Jonkun on hakeuduttava hoitoon, tehtävä rikosilmoitus, vedettävä peli poikki. Oli sitten kuka tahansa mitä tehnyt, se ei itsestään lopu, ei katumalla, ei tsempillä. Ihmisen mieli ei toimi sillä tavalla, kun aggressiota on jo purettu väkivallalla.
Ap, hae itsellesi keinolla millä hyvänsä keskusteluapua ensiksi.
apua
info
lisää pisteet, sieltä löydät linkit ja artikkeleita perheväkivaltaan. Voit ottaa yhteyttä esim. naistenlinjaan ja tuonne nettiturvakotiin. Matala kynnys, jos niistä hannaat, olet jo todella syvällä suossa. Ajattele lastasi, voit vielä pelastaa hänet perhehelvetiltä ja elinikäisiltä traumoilta. Sinun pitää itse toimia. Voit ottaa myös yhteyttä kuntasi perheterapiayksikköön, ilmaista apua, yhdessä tai yksin.
Ilman ulkopuolista apua et selviä. Tilanne uusii ja pahempana. Sen väliajan lapsenne joutuu elämään jännityksessä, kun konfliktia yritetään välttää. Yksi vuotiaan pitäisi olla turvassa omassa kodissaan.
Kun väkivalta iskee, se voi kohdistua myös lapseen, jos hän sattuu tielle:(
Todella kauhea tilanne, olen pahoillani puolestasi. Hae apua, se on sinun velvollisuutesi aikuisena ihmisenä ja äitinä.
Vierailija:
homma meni niin että kun menin 6.15 ja pääsen 14.10 niin aateltiin että haen muksun hoidosta ja niin hänen ei tarvi olla niin kauaa erossa vanhemmistaan.. olihan ensi päivä perhepäivä hoitajalla .. no kyselin sitten töissä että olisiko kyytiä kaupunkiin päin ja sainkin sovittua sellaisen ... no naisni siitä sitten otti mustis raivo viestejä N:20 kun kyseessä oli samassa työpaikassa jo 6 v ollut ja muuten ukolla&kersoilla varustettu nainen.. myös yli ehkä hieman painoinen(asiaton tuo viimeinen)... siitä sitten mukelo kotiin ja kuuntelemaan loputonta vittuilua kuinka olen sen kans pettänyt ja et olisin ny niistä kesätyön tekiöistä valinnut jonkun.... do u want more??????????????????????????????????????????
Kirjoitin aikasemmin noista tutuista pareista, joilla vaimo ikäänkuin _haki_ vastaavaa lopputulosta juuri sanallisin keinoin.
Nyt kissa pöydälle ja selvät pelisäännöt; joko luotetaan tai peli poikki ja eri osoitteet. Ja samoin ne kynnyskysymykset joista kotona kriisi (kotityöt, harrastukset jne) . Viimiseksi lupaus tietyistä mahdollisuksista PUHUA ajatuksi toiselle ja hellyys näkyväksi. Lykkyä tykö!
Valitset jonkun miehelle läheisen sukulaisen, omat vanhempasi tai muun henkilön jonka sanalla on painoarvoa miehellesi. Menette sinne esim. kahville ja sanot sitten rehellisesti kahvipöydässä niin että varmasti kaikki kuulee, että miehesi riepotteli/löi sinua. Tai mitä nyt sitten tekikään. Se herättää miehen kummasti. Kun hän tajuaa että hänen on kannettava vastuu tekemisistään ja että hänen käytöksestään ei vaieta.
Pahinta mitä voit tehdä on painaa asia villaisella ja vaieta siitä.
Luottaa siihen ettet lähde vaikka hakkais sut hengiltä. Ja lupaan että tilanne pahenee jos et ymmärrä lähteä vähin äänin. Älä ilmoita mitään vaan ole kamppeinesi lapsinesi poissa kun ukko tulee takasin. Tuollaista ei voi jäädä katsomaan, ystävä hyvä!! Olet vastuussa siitä että lapsesi saa turvallisen elämän. Ja mene sinne turvakotiin, kerro kaiikki, ettei mies pääse sua jatkossa kiristämään millään!!