Naapurissa asuu tavallisen oloinen, mukava, perus komea 28v mies. Kumppanina on Filippiiniläinen nainen.
Mies muutti yksin samaan rivitaloon jokunen vuosi sitten. Ihan mukavan oloinen nuori mies kun pari sanaa vaihdettu silloin tällöin postilaatikolla tai roskiksilla. Pituudeksi arvioisin n. 180-185m, ihan komea jöllikkäkin on. Silti on lentänyt maailman toiselle puolelle kehitysmaahan löytääkseen vaimon? Vanhana rouvana ihmettelen toimintaa. Onko tosissaan, että tuollaiselle suomalaiselle miehelle ei enää tänä päivänä löydy kivaa suomalaista tyttöä? Toki nykyinen vaimokin on erittäin kaunis aasialaiseksi ja heillä on nykyisin 2 söppänää mukulaakin.
Kommentit (16)
Sä saat kyllä yrittää oikeasti toteuttaakin noita fantasioitasi arttu, ei tarvi tänne oksennella ja spämmiä niitä vuodesta toiseen. Aika kuluu, toimi jo!
Ihan komea jöllikkäkin on? Oletko päässyt kokeilemaan hänen jöllikkäänsä?
Tuolla aloitukselle sinut voi tunnistaa, joten ehkä tämä olikin keksittyä.
Sellaisen voi löytää Suomestakin.
Moni suomalainen nainen on hurahtanut feminismiin, eikä siinä mitään. Mutta feministi ei välttämättä ole ideaali vaimoke kovin monelle miehelle, ainakaan kehä-kolmosen ulkopuolella.
T. Vanhempi mies kiellä supi suomalainen persjalkainen vaimoke
Kerran tutustut filpparinaiseen, niin et enää kusekaan suomalaiseen päin.
Nättejä ja yleensä siroja naisia. Voihan se olla että jossain lomalla tai esimerkiksi Tinderissä tavanneet.
Ihminen saa valita puolisonsa mistä päin maailmaa haluaa.
On rasistista ajatella että jotkut kansallisuudet ovat "alemman tason" puolisoita.
Miksi levitätte tällaista mielikuvaa aasialaisista naisista? Mitä pahaa he ovat tehneet teille?
Kävin aasiassa thaimaassa ja vietnamissa niin olisin saanut vaimon heti ekasta baarista jonne mentiin kaverin kanssa. Monta naista tuli kysymään tarvitsenko naisen ja seuraa. Otin sitten yhden hotellin luota yhden kauniin naisen mukaan baariin ja olin sen kanssa kolmena yönä hotellissani. Mut siellä on vähän niin että pitää mennä naisen vanhemmille varmaan esittäytymään ja hyväksyttämään itsensä. Pitää varmaan myös lahjoa naisen vanhemmat. En minä sellaista jaksaisi vaikka sieltä saisi kauniin naisen helposti.
Vierailija kirjoitti:
Kävin aasiassa thaimaassa ja vietnamissa niin olisin saanut vaimon heti ekasta baarista jonne mentiin kaverin kanssa. Monta naista tuli kysymään tarvitsenko naisen ja seuraa. Otin sitten yhden hotellin luota yhden kauniin naisen mukaan baariin ja olin sen kanssa kolmena yönä hotellissani. Mut siellä on vähän niin että pitää mennä naisen vanhemmille varmaan esittäytymään ja hyväksyttämään itsensä. Pitää varmaan myös lahjoa naisen vanhemmat. En minä sellaista jaksaisi vaikka sieltä saisi kauniin naisen helposti.
Naisia riittää jo aivan helvetisti Suomessakin kaltaiselleni komealle miehelle, joten en voi kuvitellakaan millainen lihatiski Aasia voisikaan olla kaltaiselleni valkoiselle miehelle. Vähän tekisi mieli vain mennä kuukaudeksi Aasiaan hurjastelemaan. Sinkku kuitenkin tällä hetkellä olen. :D
Jotkut filippiiniläisethän näyttää ihan ihmissyöjiltä. Veikkaan tuota, että äijällä pieni mu na
Vierailija kirjoitti:
Jotkut filippiiniläisethän näyttää ihan ihmissyöjiltä. Veikkaan tuota, että äijällä pieni mu na
Itselläni on juurikin iso muna, joka näyttää erityisen hyvältä pienen aasialaisen mimmin sisällä.
Voi olla pian kaverini veli, joka iski au pairin ihan Suomessa.