Mies riepotteli mua ympäri lattiaa..
Mitä helvettiä teen??!! Mentiin just naimisiin, sitä ennen miehellä ollut pari raivaria mutta on rauhoittunut niistä. Nyt olin miehen työkaverista mustasukkaine ja mies sai niin kauhean raivarin et repi lapsen nmun sylistä ja pisti sen pinnasänkyyn ja heitti mut lattialle ja alkoo raahaan ulko-ovelle päin. Heitteli vaatteita perään. lapsi huusi..
Kommentit (129)
kyllä olen samaa mieltä että lapsen ei tarvi nähdä väkivaltaa ja näin se nyt myös näköjään menee .. sitä vaan kun rakastaa ja tiedät tunteet omaa lasta kohtaan niin luulee ja uskoo että kaikki on jo paremmin ... (jos on sekavaa niin on hiukan vaikeuksia pitää paketti kasassa) .. tuntemuksia tosta pojasta hmm .. on tosi surkee tarina .. ei toivois kellekkään lähipiiriin tuollaista. Kuinka olet itse jaksanut? onneksi heki säilyi.. toivottavasti tekiä tajuaa rangaistuksen aikana että mikä on väärin ja mikä ei.. en sen kummemmin pysty analysoimaan että mistä ihmisillä päässä naksahtaa .. tietty toi sun teoria kuulostaa hyvinkin vedenpitävältä
Lapsen tulee nyt olla teille se tärkein motivaatio, teitte mitä tahansa suhteellenne. Ihminen kasvaa kieroon väkivallan keskellä kasvaessaan. Et kai toivo lapsellesi minun poikani kohtaloa?
Lopetat ihan ensimmäisenä lyömisen, älä enää alennu provosoitumaan! Minä en tiedä oletko minkään diagnoosin alainen tai onko vaimosikaan. Enemmän vaikuttaa että olette vaan kiertyneet ongelman kanssa niin pahaan solmuun, että teillä ei ole muuta kuin se solmu.
Oikeasti, erotkaa. Te voitatte siinä kaikki. Varsinkin jos sovitte asioista ilman riitoja ja säilytätte asialliset välit eron jälkeen, lapsikin selviää ja voittaa tässä erossa. Ei siis mitään kissanhännänvetoa tapaamisista jne.
126
Vaan sitä että näin voi periaatteessa käydä sinunkin lapsellesi jos elää samoissa oloissa kuin minun lapseni. Että toivotko sitä lapsellesi? Se nimittäin on mahdollista. Vierailija:
kyllä olen samaa mieltä että lapsen ei tarvi nähdä väkivaltaa ja näin se nyt myös näköjään menee .. sitä vaan kun rakastaa ja tiedät tunteet omaa lasta kohtaan niin luulee ja uskoo että kaikki on jo paremmin ... (jos on sekavaa niin on hiukan vaikeuksia pitää paketti kasassa) .. tuntemuksia tosta pojasta hmm .. on tosi surkee tarina .. ei toivois kellekkään lähipiiriin tuollaista. Kuinka olet itse jaksanut? onneksi heki säilyi.. toivottavasti tekiä tajuaa rangaistuksen aikana että mikä on väärin ja mikä ei.. en sen kummemmin pysty analysoimaan että mistä ihmisillä päässä naksahtaa .. tietty toi sun teoria kuulostaa hyvinkin vedenpitävältä
126
olet ansainnut sen, sika. Jätä mies ja anna hänet jollekin toiselle. Hän ei ole ansainnut kaltaistasi riesaa seurakseen, sika :)
Viesti 126 on sairas.
Lapselle on erittäin epäterveellistä nähdä väkivaltaa kotona. Itse olen nähnyt väkivaltaisen isäni riehumista ja sitten on ollut hämärtynyt se, mikä on tervettä ja normaalia. Olen ollut väkivaltaisissa suhteissa, ottanut turpaani, kuunnellut pilkkaamista ja alistamista ja ollut ajoittain itsekin väkivaltainen humalassa. Lähes kaikki parisuhteeni ovat olleet vinoutuneita, olen käynyt terapiassa ja jotenkin saavuttanut nyt tasapainon. En enää uskalla yrittää suhteita, tästä olotilasta en hevin luovu.
Sen tahdon vain sanoa että lasta ette enää saa ikinä asettaa tilanteeseen jossa hän näkee perheväkivaltaa. Miksikö? Ihan omasta kokemuksestani kerron että meillä oli ex-miehen kanssa tuollaista kaksitoista vuotta. Poikani näki suurinpiirtein kaiken. Näytti siltä ettei lapsi kärsinyt asiasta. Ei koskaan puhunut siitä, ei oireillut käytöksellään. Mutta neljä vuotta eron jälkeen tuli ensi oire: puukko heilahti NELJÄ kertaa. Poika istuu nyt vankilassa kuusitoistavuotiaana. Uhri (tyttö) onneksi selvisi hengissä vaikka täpärällä olikin.
Tämä tarina on äärimmäisen totta. Siitä voi lukea esim. uusimmasta Alibista.
Uskokaa minua: LAPSI EI SAA ENÄÄ KOSKAAN NÄHDÄ PERHEVÄKIVALTAA!
126