Mies riepotteli mua ympäri lattiaa..
Mitä helvettiä teen??!! Mentiin just naimisiin, sitä ennen miehellä ollut pari raivaria mutta on rauhoittunut niistä. Nyt olin miehen työkaverista mustasukkaine ja mies sai niin kauhean raivarin et repi lapsen nmun sylistä ja pisti sen pinnasänkyyn ja heitti mut lattialle ja alkoo raahaan ulko-ovelle päin. Heitteli vaatteita perään. lapsi huusi..
Kommentit (129)
tuonne laitoin listan niistä. Siis herää nyt jo unesta. Lähde kun voit älä hyväksy tuolaista käytöstä.
pelokkaana ja alistettuna, toimeentulon ja raha-asiasi saat järjestykseen , isäsi on suurena apuna siinä,
olkaa tyytyväisiä jos ja kun tässä ero tulee .. minusta on tehty nyt narsisti hullu ja pahoinpiteliä .. aikuismaista puuhaa .. se että nainen lyö potkii repii raapii puree ja provosoi niin paljon kun suinkin pystyy .. oikeasti yrittää vahingoittaa ON ANTEEKSI ANNETTAVAA (kai) minä olen sen antanut mennä hormoonien piikkiin ja antanut anteeksi ... nyt kun yritin väkivallalla poistaa naista kotoa niin mussa kaikki syy MIETTIKÄÄ NYT ja lopettakaa tämä keskustelu .... jos jollain on munaa tulla naama naamaa vasten keskustelemaan näistä asioista niin tervetuloa! mulla siihen palleja riittää .......... UGH!
Kenelläkään ei ole oikeutta mihinkään väkivaltaan. Ei vähättelyyn, syyllistämiseen aikä alistamiseen. Ei fyysisen kosekemattomuuden loukkaamiseen. Aikuinen ihminen osaa ottaa vastuun omista teoistaan ja myöntää virheensä. Vain silloin voi oppia. Päänsä seinään hakkaaminen ei hyödytä ketään. Eniten topivoisin teille keskusteluapua terapiasta ja suosittelen ihan erikseen asumista siihen saakka, että kumpikin on jaloillaan ja tietää, ettei minkään sorttinen väkivalta enää jatku. Jos siihen ei pystytä, niin kannattaa vaan jatkaa sitten ihan eriteille.
suosittelen sinulle ottamaan yhteyttä esimerkiksi miessakit piste fi Kannattaa mennä vaikka terveyskeskukseen ja kertoa, että meillä perheessä tällaisisa ongelmia. Tarvitsette apua!
menin lääkäriin ja yritin jopa päästä jollekkin kallon kutistajalle kun en ole mikään vuodattaja tyyppi mut jollekkin ulkopuoliselle vois näistä puhua.. no lääkäri ohjas perhe neuvolaan ja käytiin siellä .. oli ihan rakentavaa .. mut siel esim kysyttiin et mikä on pahinta mitä on tehnyt minä siihen että :se kun olen ottanut kiinni naisesta .. ja nainen että: se kun kaatoi lipaston .. jos lipasto on mun pahoinpitelyiden edellä niin arvata voi et ei mua oikeen huvita sinne terapiaan enään mennä ja se että en ole mikään kertomaan niille noista muidun tekosista
Tunnen yhden raivohullun naisen joka saa miehen kuin miehen sekaisin. Tässä ketjussa on paljastunut ettei tuo ap ole ihan viaton näihin ongelmiinsa. Tuntemani nainen on sairaalloisen mustasukkainen ja luulee olemattomia. Jos mies ei ole paikalla soittelee tälle tai hänen kavereilleen jatkuvasti. Välillä heiluu veitsen kanssa ja on rikkonut ikkunoitakin.
Jos ap:n tapauksessa väkivalta on molemminpuolista en näe syytä että mies lynkataan täällä. Yhtä hyvin tuo mies olisi tarvinnut niitä turvakodin osoitteita silloin kun naisensa käy päälle. Usein mies ei ilkeä kertoa että joutuu väkivallan kohteeksi kotonaan. Tässäkin tapauksessa mies ei ole kertonut edes naisen sukulaisille että nainen on väkivaltainen.
Olisi reilua naisen itse tunnustaa oma väkivaltaisuutensa kotiväelleen eikä tehdä miehestä yksistään syyllistä.
Koen että molemmissa on vikaa ja on yhteisen kasvun paikka ja vakaasti päätettävä että väkivalta lopetetaan tai sitten erotaan jo lapsen edun vuoksi.
Kuitenkin väitän että on todennäköistä että mustasukkainen nainen löytää uuden kumppanin ja sama show alkaa uudelleen kuin myös miehen väkivaltainen käytös jatkuu todennäköisesti tulevassa parisuhteessa.
Selvittäkää asiat keskenänne tai ulkopuolisen puolueettoman henkilön kanssa, perheterapia tms. Suvuilla on taipumus puolustella omiaan vaikka olisivat kuinka vaikeita tapauksia.
Voisitte molemmat tulla puolitiehen vastaan ja todeta että kummassakin on vikaa ja sitä kautta läheteä miettimään jatkoa.
Kirjatkaa nyt lapuille 5 kpl kumppanin hyviä ominaisuuksia ja 3 kpl huonoja ominaisuuksia. Miettikää mikä sai teidät aikanaan rakastumaan toisiinne. Pakko teissä on olla jotain hyvääkin toistenne mielestä koska olette yhteen ajautuneet.
Terv. 50-vuotias nainen
on ihana kun joku ajattelee asiaa kaikin puolin ja pystyy noin viiltävään analyysiin .. kiitos ! T:" narsistihullu"
Vierailija:
Tunnen yhden raivohullun naisen joka saa miehen kuin miehen sekaisin. Tässä ketjussa on paljastunut ettei tuo ap ole ihan viaton näihin ongelmiinsa. Tuntemani nainen on sairaalloisen mustasukkainen ja luulee olemattomia. Jos mies ei ole paikalla soittelee tälle tai hänen kavereilleen jatkuvasti. Välillä heiluu veitsen kanssa ja on rikkonut ikkunoitakin.
Jos ap:n tapauksessa väkivalta on molemminpuolista en näe syytä että mies lynkataan täällä. Yhtä hyvin tuo mies olisi tarvinnut niitä turvakodin osoitteita silloin kun naisensa käy päälle. Usein mies ei ilkeä kertoa että joutuu väkivallan kohteeksi kotonaan. Tässäkin tapauksessa mies ei ole kertonut edes naisen sukulaisille että nainen on väkivaltainen.
Olisi reilua naisen itse tunnustaa oma väkivaltaisuutensa kotiväelleen eikä tehdä miehestä yksistään syyllistä.
Koen että molemmissa on vikaa ja on yhteisen kasvun paikka ja vakaasti päätettävä että väkivalta lopetetaan tai sitten erotaan jo lapsen edun vuoksi.
Kuitenkin väitän että on todennäköistä että mustasukkainen nainen löytää uuden kumppanin ja sama show alkaa uudelleen kuin myös miehen väkivaltainen käytös jatkuu todennäköisesti tulevassa parisuhteessa.
Selvittäkää asiat keskenänne tai ulkopuolisen puolueettoman henkilön kanssa, perheterapia tms. Suvuilla on taipumus puolustella omiaan vaikka olisivat kuinka vaikeita tapauksia.
Voisitte molemmat tulla puolitiehen vastaan ja todeta että kummassakin on vikaa ja sitä kautta läheteä miettimään jatkoa.
Kirjatkaa nyt lapuille 5 kpl kumppanin hyviä ominaisuuksia ja 3 kpl huonoja ominaisuuksia. Miettikää mikä sai teidät aikanaan rakastumaan toisiinne. Pakko teissä on olla jotain hyvääkin toistenne mielestä koska olette yhteen ajautuneet.
Terv. 50-vuotias nainen
Minäkin tiedän tuollaisia tapauksia ja aika tasapainottomalta ap vaikuttaa. Täällä syyllistetään mies väkivallasta mutta miksi nainen saa syyllistyä siihen? Entäs sairaalloinen mustasukkaisuus, sehän on henkistä väkivaltaa pahimmillaan!
Ap:n kannattaisi todellakin mennä nyt turvakotiin. Väkivalta ei lopu itsestään. Turvakodin kautta mies voi osallistua miestyöhön ja sitä kautta ongelma voi poistua. Muuten se ajan kuluessa vain pahenee. Myös pahin voi joskus tapahtua ja sitten lapsellasi ei ole enää äitiä ( tätäkin olen nähnyt ).
Lapsi on nähnyt jo tapahtuman ja se on hyvin vahingollista hänelle. Lapselle tärkeintä ihmistä vahingoitetaan, joten voitte kuvitella millainen hätä lapsella on. Ap:n kannattaisi todella tehdä NYT asialle jotain, ennenkuin tätä tapahtuu lisää.
henkinen väkivalta .. kyllä .. ja kyllä omasta puolesta olen myös syyllistynyt provosointiin ja huutanut sekä haukkunut asiattomasti .. mutta enpä ole väittänytkään että olisin mikään viaton .. syytä on minussakin ja paljon mutta hullu en ainkaan vielä suostu olemaan :).. hymyilyttää kun tää keskustelu hiukan saa käänteitä .. vaikka hymy kyl kaukana kun miettii tota pientä viatonta.. ihanaa lasta joka tässä kärsii ja pahimmassa tapauksessa joutuu kasvamaan ilman molempia vanhempia siis niinku yh meiningillä
tai minunkin kirjoittelua .. en ole ketään täällä tappamassa .. olen 30 työssä käyvä rehellinen mies ja seison niin tekojeni kuin sanomisieni takana .. nimimerkki: olisipa tuollainen elämän kokemus kuin 50 naikkosella joka kirjoitteli aijemmin....
Mun äitini on tuollainen kuin Ap:kin on ja isäni mitä rauhallisin mies.
Tässä muutamia juttuja lapsuudestani: Muistan kuinka aina vanhempani alkoivat tappelemaan kun joivat ( silloin viikonloppuisin ja kun oli lomia) äitini alkoi AINA jossain vaiheessa haastamaan riitaaa isäni kanssa milloin mistäkin... Muistan kun äiti on hakannut isääni päähän puhelimella, söhinyt puukolla, muuten vaan hakannut, heitellyt tavaroilla, heittänyt grillatessa kanan rasvat hänen päälleen, jne... lista on loputon. Aina kun noin tapahtui isäni lähti pois, mni jonkun kaverinsa luokse yöksi, ettei löisi äitiä ja että tilanne saatiin loppumaan, ja seuraavana aamuna AINA äitini soitti isäni äidille ja kertoi kuinka hänen poikansa on taas lähtenyt ryyppyreissulle ja vali vali... eli hän on täydellinen eikä ole ikinä mitään tehnyt!
Sitten kun isäni oli jo vuosia kestänyt tuollaista niin n. 5 vuotta sitten isäöni oli sitten lyönyt äitiämme niin että oli silmä mustana, ja voi kauheeta kuinka isäämme haukuttiin ja mitä kamalaa se on mennyt tekemään, mutta minusta se teki aivan OIKEIN!!!
Se että suhteessa on mies ja nainen EI tarkoita sitä että nainen voi lyödä haukkua jne ja mies ei saa puolustaa itseään vain siksi että vastassa on nainen!
Kuten arvata saattaa minulla ei ole lapsuudesta juurikaan hyviä muistoja, suurimmat muistot on ne että kun taas tappelu alkoi niin hain 3 vuotta nuoremman pikkusiskoni viereeni nukkumaan ettei häntä pelottaisi!
Vanhempani ovat edelleen naimisissa, isäni ei saa koskaan käydä kavereidensa luona ilman äitiäni, eikä voi tehdä muutakaan oman mielensä mukaan koska muuten äitomme suuttuu ja pimahtaa, että sellaista elämää.....
Itse olen näiden asioiden kanssa paininut tosi paljon kuten varmasti uskottekin, välillä olen ollut vanhemmilleni niin vihainen että emme ole olleet missään tekemisissä, nyt taas välimme ovat aika neutraalit.
Nämä ovat todella isoja asioita joten sinun kannattaa miettiä haluatko iokeasti jatkaa elämääsi Ap:n rinnalla, siilä tiesi ei tule olemaan helppo jos sen tien valitset.
taas. En jaksa perustella enää mitään.. Aina kaikki on minun vika. Minä en ole hullu provosoija ja sen tietää kaikki lähipiiristä. Mutta mies on juuri noin piinaaava. Tunkee tänne koneelle ja kertoo noita tarinoita. Ei ole todellakaan yrittänyt mennä kallonkutistajalle. Sanoin jo aiemmin et menisi tai ei mennä naimisiin. Mutta sanoi et jos en suostu meneen naimisiin niin tulee ero. Nyt ollaan naimisissa ja tulos tämä. Ja miehen mielestä provosointia on minun väär ilme tai äänensävy. Toinen päivä voi puhua mistä vaan mutta toinen päivä ei mistään. Mut hyvä ku joku on miehenki puolella. Ei niitä montaa oo tässä maailmassa.
Isäni yritti painottaa että naisilla hormoonit tekee joskus tuollaista, vaikka ei olekaan puolusteltavissa. Mutta en ole vuoteen koskenu mieheen enkä huutanut, koska on lapsi. Mieheni taas kykenee tuohon selvin päin ja lapsen edessä. ap
Ei tuosta mitään tule. Olette molemmat niin kaunaisia ja katkeria ettei tuota saa enää korjattua.
Sen tahdon vain sanoa että lasta ette enää saa ikinä asettaa tilanteeseen jossa hän näkee perheväkivaltaa. Miksikö? Ihan omasta kokemuksestani kerron että meillä oli ex-miehen kanssa tuollaista kaksitoista vuotta. Poikani näki suurinpiirtein kaiken. Näytti siltä ettei lapsi kärsinyt asiasta. Ei koskaan puhunut siitä, ei oireillut käytöksellään. Mutta neljä vuotta eron jälkeen tuli ensi oire: puukko heilahti NELJÄ kertaa. Poika istuu nyt vankilassa kuusitoistavuotiaana. Uhri (tyttö) onneksi selvisi hengissä vaikka täpärällä olikin.
Tämä tarina on äärimmäisen totta. Siitä voi lukea esim. uusimmasta Alibista.
Uskokaa minua: LAPSI EI SAA ENÄÄ KOSKAAN NÄHDÄ PERHEVÄKIVALTAA!
Se Äiti
Heitelköön minua vaikka miten mutta en kestä sitä että lapsi näkee. Mutta tää on henkisesti nii hirveätä koska toi ihminen tekee kaikkensa pilatakseen mun elämän. ap
Kodin pitää olla se turva ja perusta elämässä, eikä paikka jossa joutuu pelkäämään.