Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies riepotteli mua ympäri lattiaa..

Vierailija
30.04.2007 |

Mitä helvettiä teen??!! Mentiin just naimisiin, sitä ennen miehellä ollut pari raivaria mutta on rauhoittunut niistä. Nyt olin miehen työkaverista mustasukkaine ja mies sai niin kauhean raivarin et repi lapsen nmun sylistä ja pisti sen pinnasänkyyn ja heitti mut lattialle ja alkoo raahaan ulko-ovelle päin. Heitteli vaatteita perään. lapsi huusi..

Kommentit (129)

Vierailija
1/129 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko tehneet mitä ehdotin. Jos ette niin tehkää

Kynä ja paperia esiin ja kirjaamaan ne + ja - puolet. Teillä on aikaa tehdä se kun olette jaksaneet toistuvasti kirjoittaa tähän ketjuun.

Olisi kiva lukea yksikin positiivinen asia kumppanistanne.

Vierailija
2/129 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sen jälkeen sitä nähty muutaku oikeudessa ku pyysin poliisit ottaan silt avaimen pois ja viemään tavaransa! Ni ja tää suomen oikeusvaltio on silti paska!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/129 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa erillänne muutama päivä, menet vaikka vauvan kanssa vanhemmillesi. Mietitte, että haluatteko jatkaa vai ette. Ap:n syytä mennä terapiaan mustasukkaisuutensa vuoksi ja miehen myös oman väkivaltaisuutensa vuoksi. Ap, älä kuitenkaan anna tämän toistua vaan tee selväksi reilusti, että kerta vielä ja se on ero.

Vierailija
4/129 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sen kerran niin pahasti tehnyt, että jalka mustana ja paha ahdistus jälkioireena. Jouduin menemään lääkäriin ja sain ahdistusta helpottavaa lääkettä. Jos vielä osoittaa sormeakaan minua päin, lähden. Mies todellakin tajusi, kun näki kuinka kärsin pahoinpitelystään myös henkisesti...

Vierailija
5/129 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole paikkaa minne mennä, ei tietoa mistä uutta kämppää voi hankkia, ei rahaa elää yksinhuoltajana, ei lastenhoitoapua jne ja eritoten ei ole halua jäädä yksin. Parempi varmaan parit riepottelut kuussa kun hiljainen yksinäisyys.

Tietämättömyyttä..

Vierailija
6/129 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän toi kaikki voi olla tottakin.

Vierailija:

Ei ole paikkaa minne mennä, ei tietoa mistä uutta kämppää voi hankkia, ei rahaa elää yksinhuoltajana, ei lastenhoitoapua jne ja eritoten ei ole halua jäädä yksin. Parempi varmaan parit riepottelut kuussa kun hiljainen yksinäisyys.

Tietämättömyyttä..

Vierailija
7/129 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lähde ja kovaa, kun vielä omin jaloin pääset ja olet hengissä.

Älä luule että on vika kerta!

Vierailija
8/129 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli suhteen alkuaikoina rajujakin yhteenottoja, mies mm. viskannut mut riidan päätteeksi rappukäytävään, hakannut ketsuppipullolla ja läimäissyt poskelle, töninyt. Mies aina aidosti katui tekosiaan ja hakeutui itse " hoitoon" .

Nyt tästä kaikesta on lähes 10v eikä ole koskaan enää nostanut kättä minua vastaan.

Vierailija
9/129 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 tuttavanaista, joiden mies ei muuttunut. Yksi naisista on nyt kuollut.

Vierailija
10/129 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoisella käytöksellä on tapana paheta ajanmittaan.

Naapurini ottaa turpiinsa toistuvasti, tekee lapsia vaan lisää sille kusipääluuseriäijälleen.

Vierailija
11/129 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna lyödä itseäsi, rakasta itseäsi sen verran.

Se, että lapsi näkee/kokee kotonaan väkivaltaa, traumatisoi TODELLA PAHASTI. Vaikkakin kyseessä on ihan vauva, todella paha juttu silti. Rakasta lastasi ja lähde hänen kanssaan turvaan.

LÄHDE JA PIAN!

Jos lyö kerran, lyö aina toisenkin kerran. Et voi tietää oletko enää sen jäljiltä hengissä. Mitä jos seuraavalla kerralla paiskoo ja repii lastannekin?

Ja sinä jonka mies " muuttunut" , pystytkö katsomaan silmiin ja väittämään että luotat mieheesi 100%???

Sano mitä sanot, en usko että luotat.

Luottamus on parisuhteen kulmakivi, mikään ei toimi jos ei voi LUOTTAA.

KODIN PITÄÄ OLLA TURVAPAIKKA! LÄHDE!

T: Itse aikoinaan kotiväkivaltaa kokenut...

Vierailija
12/129 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vastaavasti se, että lyö suutuspäissään, ei mitenkään kerro siitä, että mies voisi tappaa.

Mitenkään väkivaltaisia puolustamatta.

Vierailija
13/129 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä jonka mies " muuttunut" , pystytkö katsomaan silmiin ja väittämään että luotat mieheesi 100%???

Sano mitä sanot, en usko että luotat.

Kun riitelemme minulla on turvallinen olo, en pelkää kättä.

Vierailija
14/129 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, meni vähän aikaa, niin ajo puukko kädessä takaa. Eipä antanut nainen enää anteeksi ja siis lähti suhteesta ja lujaa.

Vierailija
15/129 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on ollut pahoja riitoja ja silloin olen itsekin miestä mätkiny. luulin et ne on selvitetty mutta ei näköjään. itse en voisi enää miestä lyödä mutta hän näköjään voi. ja tekee niin pahaan kun lapsi näki sen. on vasta alle vuoden. miten se traumatisoi? ap

Vierailija
16/129 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÄHDE!!! Ja todennäköisesti vielä paljastuu, että mustasukkaisuutesikin on ollut aiheellista, kun noin kamalat raivarit mies sai.

Vierailija
17/129 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

silleen se tosirakkaus punnitaan

Vierailija
18/129 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halua nyt tehdä mitään, sulla on myöhemmin todistusaineistoa. Ajatteleppa jos sama käy sinun lapsellesi?

Olen kokenut samaa ja pahempaa. Ei ollut lasta, kylla se jatkuva riepottelu, repiminen, potkiminen ja pään lattiaan, seinään hakkaaminen tai kuristaminen karisti loputkin rakkaudesta, mitä siitä oli jäljellä.

Ajattele hyvä ihminen lastasi!

Vierailija
19/129 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekeekö mieli myöhemmin käydä vuosikausia kuultavana lapsen terapiassa, että kuin et mitään tehnyt, miten olit niin rajaton, etkö ajatellut muuta kuin itseäsi, miksi vallankäyttö hyväksyttiin ja miten voin kasvaa täysipäiseksi aikuiseksi, kun lapsuus oli vain vaikenemista ja pakkovallankäyttöä.

jos ei poliisi, niin sitten mies terapiaan

vastuu on kannettava, jos ap et halua miehelle rangaistusta, niin vaadi sitte psykiatrinen lausunto, mutta älä nyt villasella paina

Vierailija
20/129 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai turvakotiin? Ja ilmoittaisit jonnekin tuosta mitä tapahtui. Tuo tulee toistumaan jos et " herätä" miestäsi. Hän on pian siinä uskossa että sinua saa kohdella kuinka sattuu huvittamaan etkä kerro kenellekään. Nyt teet asialle jotakin.