IS: Tällainen ulkonäkö vetää naisia puoleensa.
No millainen? Osaako joku kertoa?
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000011796940.html
Kommentit (232)
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Joohyi, ei 🙄 kuka muka tykkää jostain tuimasta katseesta? 🤮
Kyllä monella naisella sukat pyörii jaloissa kun katsovat tuimakatseisen clint eastwoodin länkkäreitä.
Niin pyöri monella miehelläkin. Tuo on miesten genre, ei naisten.
Vierailija kirjoitti:
Minuun vetoo ystävällinen katse.
Kaikenlainen pienikään ylimielisyys, halveksunta tai iso ego ovat poistyöntäviä. Heidän kanssaan minulla herää kilpailuhenki korkeintaan.
ELi kaikkien romcomien lähtöasetelma: nainen ärsyyntyy hunksista ja lopuksi on sulaa vahaa tämän käsissä, kun tämä taluttakin mummon tien yli pyytettä tai pelastaa kissan puusta. R3ma mies eli naisten mielestä 90% pääsee tuolla kaverisonelle kuuntelemaan kun nainen ensin haukkuu hunk5ia ja alkaa lopuksi kehua tätä kaverimiehelle.
No onhan se ihan selvää että ne on miehet itse jotka innostuvat lihaksikkaista laatikkoleukatyypeistä joilla on alhainen rasvaprosentti ja hiusraja ja mitä vielä. Ei tarvitse kuin katsoa Tom of Finland -kuvastoa niin siinä on niitä inkkelijankkaajien "naisten ihannemiehiä" sivukaupalla.
Ehkä nuo lihaksista jankuttavat palstamiehet eivät vaan tunnista omia mieltymyksiään. Tai eivät myönnä.
Youtubesta löytyy video, Giant-lukee edessä. Iso tosi komea mies ihan joka puolelta. Kuvattu kuinka naiset kattoo ihastellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kirveellä veistetyt kasvot, hillittömät leukaperät, tuima katse ja muutenkin testosteroninkatkua ja alfa-uroutta henkivä olemus - se jos jokin saa heteronaisen kuumaksi"
Ei kyllä saa tätä heteronaista, hyi olkoon. :D
Aika jännä ketju kyllä siinä mielessä, että täällä naiset joukolla oksentavat toisten ihmisten ulkonäköpiirteille.
Mikä saa teidät luulemaan, että olisi jotenkin ok ja hyvää käytöstä haukkua eri näköisiä ihmisiä noin, kuten te ketjussa? Oletteko te valinneet omat kasvonpiirteenne, leukanne, ruumiinkokonne ja hartioidenne leveyden? Saako teidän synnynnäisiä piirteitä ja luonnetta haukkua noin?
Onko "hyi olkoon" susta oksentamista?
Vierailija kirjoitti:
No onhan se ihan selvää että ne on miehet itse jotka innostuvat lihaksikkaista laatikkoleukatyypeistä joilla on alhainen rasvaprosentti ja hiusraja ja mitä vielä. Ei tarvitse kuin katsoa Tom of Finland -kuvastoa niin siinä on niitä inkkelijankkaajien "naisten ihannemiehiä" sivukaupalla.
Ehkä nuo lihaksista jankuttavat palstamiehet eivät vaan tunnista omia mieltymyksiään. Tai eivät myönnä.
Aika väsynyttä tämä homoläppä vuonna 2026...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin artikkelin ja vastaus on turvalliset ja ystävälliset kasvot.
Eli ei inkkelien kuvittelemät karskit överimaskuliiniset kasvot viirusilmineen jne mitä he aina jankkaavat.
Päinvastoin jos miehen kasvoista heijastuu vähänkään mitään uhkaa, se on paha turn off naisille. Naiset ovat vuosituhansien kuluessa kehittyneet hyviksi aistimaan, onko joku mies uhka vai turvallinen.
Siksi muuten yleensäkään aggressiiviset naisvihaajat eivät pärjää naisten kanssa, koska he vaikuttavat uhalta.
Parhaiten pärjää turvalliselta, ystävälliseltä ja tasapainoiselta vaikuttava mies ja niitä piirteitä kasvojen ilmeissä naiset pitävät puoleensavetävinä.
Riippu kuun kierrosta millainen mies naiselle kelpaa.
Sama "kelpaa" aina ts. en halua koskaan eri miehiä/eri tyylisiä miehiä eri kierron vaiheissa, mutta panetuksen määrä ja se minkä tyyppinen seksi kiinnostaa, voi vaihdella!
Vierailija kirjoitti:
Koska seksiin kelpaava on eri asia kuin parisuhteeseen kelpaava. Eiköhän se ole sama naisissakin.
Tottakai on. Parisuhteeseen vaaditaan paljon enemmän, nimittäin sen saman miehen kanssa on tarkoitus harrastaa seksiä tuhansia kertoja, ei vain yhtä kertaa. Siinä on oltava monella tavalla sopiva, ei vain yhdellä.
Puhumattakaan siitä, että parisuhteessa ollaan 24h/vrk, josta sitä seksiä on viisi minuuttia.. ; )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
R.Forrester on rumin mies mitä maa päällään kantaa. Pliis älkää muistuttako. Se on vaarin ikänen. vahva leuka on silti miehen ulkonäössä mullekin tärkeä, olematon leuka on pikkupojalla. Pyöreä naama ei myöskään kiihota. Eikä kiltti olemus eikä nallekarhumainen
Tässä artikkelissa ei pidetty Ridge Forresteria naistennmielestä puoleensavetävänä, vaan muiden miesten mielestä puoleensavetävänä.
Naistennmielestä puoleensavetävä mies olisi artikkelin mukaan vaikkapa näyttelijä Ryan Reynolds.
Ryan Reynolds... ihan uskomatonta soopaa. TÄmä artikkeli on kyllä niin ideologia edellä kirjoitettu kuin olla ja voi :D. Minä liityn siihen vähemmistöön, joka täällä kehtaa sanovansa että tykkään aidosti testosteronilla tehdyistä miehistä. Tosin miehille lohdutuksena: mies voi olla puoleensavetävä todella monella tavalla, myös vähän pyylevänä. Karismakin vaikuttaa. Mutta silti... lhakset, miehekäs olemus, vähän ehkä jopa pelottava, sopivalla tavalla vieras eli selkeästi eri sukupuolta edustava.
Ne artikkelin kukkahattu päässä tarjoamat mieskuvat ehkä ovat heijastusta ehkäisypillerien vaikutuksesta. Johan se on tutkimuksissa todettu, että ne vääristävät naisten preferenssejä miesten suhteen. Siksi meillä on niin surullisen paljon sisko ja sen veli -henkisiä kaveri/sisarusparityyppisiä suhteita, joissa kumpaakaan osapuolta ei haluta (luonnollisestikaan) se oma partneri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Joohyi, ei 🙄 kuka muka tykkää jostain tuimasta katseesta? 🤮
Kyllä monella naisella sukat pyörii jaloissa kun katsovat tuimakatseisen clint eastwoodin länkkäreitä.
Niin pyöri monella miehelläkin. Tuo on miesten genre, ei naisten.
Lähes kaikki genret on miesten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika väsynyttä tämä homoläppä vuonna 2026...
Naiset ovat olevinaan niin suvaitsevaisia mutta heti kun on mahdollisuus niin haukkuvat miestä homoksi 😅
Ryan Reynolds... ihan uskomatonta soopaa. TÄmä artikkeli on kyllä niin ideologia edellä kirjoitettu kuin olla ja voi :D. Minä liityn siihen vähemmistöön, joka täällä kehtaa sanovansa että tykkään aidosti testosteronilla tehdyistä miehistä. Tosin miehille lohdutuksena: mies voi olla puoleensavetävä todella monella tavalla, myös vähän pyylevänä. Karismakin vaikuttaa. Mutta silti... lhakset, miehekäs olemus, vähän ehkä jopa pelottava, sopivalla tavalla vieras eli selkeästi eri sukupuolta edustava.
Ne artikkelin kukkahattu päässä tarjoamat mieskuvat ehkä ovat heijastusta ehkäisypillerien vaikutuksesta. Johan se on tutkimuksissa todettu, että ne vääristävät naisten preferenssejä miesten suhteen. Siksi meillä on niin surullisen paljon sisko ja sen veli -henkisiä kaveri/sisarusparityyppisiä suhteita, joissa kumpaakaan osapuolta ei haluta (luonnollisestikaan) se oma partneri.
Mitä soopaa itse kirjoitat? Ihme dissausta Hollywood-näyttelijästä. Ryan Reynoldislla on lihaksia ja miehekäs olemus ja karismaa vaikka muille jakaa. Hän ei ole pelottava vaan hauska, ja kasvoista ystävällisen oloinen. Ei tässä etsitä vartaloltaan naismaista vaan yritetään vääntää rautalangasta, että ystävällisen näköiset kasvot miehellä vetää naisia puoleensa.
Kävin ulkona illalla Tampereella. Ulkona oli joko lyhyitä miehiä tai pitkiä kapeita puikuloita. Nuorempi tietysti on hoikka. Yksi oli lihaksikas tai normaali. Missä keski-ikäiset?
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, seksuaalinenkin, eli oikeasti rakastan miehiä, 100% hetero, ja mielummin yli- kuin aliseksuaalinen ollut koko ikäni, ja sanon, mikä mut kiihottaa äärirajoille. Se on kaikki puhasta testosteronia, eli:
- lihaksikas mies edestä ja ylhäältä eli rintakehä, hartiat, kädet (jaloilla ja pepulla ei ole niin väliä, en minä sitä peppua pane)
- iso leuka, leveät leukaperät. Ylipäätään isohkot kasvot, pikkupojilla on siro pää, siitä erottaa myös aikuisen miehen että on otsaa ja leukaa ja leveyttä siinä päässä. Komeatkin saa olla siinä mielessä että leveä suu, Dwayne Johnsonilla on kaikki kohillaan myös kropassa)
- leveät harteat
- kunnon tavara myös alakerrassa
- hyvin matala ääni
Ja sitten sanon että henkisyydellä ja älyllä on vielä enemmän väliä. Mutta nuo piirteet miellyttävät silmää.
Mulla sama, paitsi leuan ei tarvitse olla kovin suuri. Pääasia, ettei näytä pojalta vaan mieheltä. Erityisen tärkeää on matala ääni. Kimittävää ja pallopäistä miestä en pystyisi katselemaan.
Alapeukuista näkee kyllä, että ottaa suomipojille koville miltä naista miellyttävä mies näyttää :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arjalaisen upseerismiehen ylväs asento ja hypnoottinen katse vievät naisilta jalat alta. Näin on marjat! Oheisessa linkissä kuva Suomen kaikkien aikojen eniten naisten suosiossa olleesta miehestä joka oli jopa Dannya ja Frederikiåkin kovempi siitossonni.
Jos joku ei vielä ymmärtänyt.
Pekan äiti toivoi pojastaan teologia, mutta Pekasta tulikin rivologi. Pekka kuvasi Siitoin-Filmissä hc-kamaa toimien itse miespääosassa, sen lisäksi että Pekalla riitti vientiä muutenkin Hengentieteellisen seuran puitteissa sekä kirjailijastatuksensa vuoksi Turun kulttuuripiireissä ja yöelämässä.
Mee Jiri nukkumaan.
Minä tykkään vähän ylipainoisista nallekarhumaisista miehistä. Mutta paino ei saa olla painottunut pelkästään vatsaan. Sellainen pallomaha on aika kamala. Näyttää naisen raskausvatsalta.
Miehen ulkonäkö ei aina ole selittävä tekijä, jotkut miehet vaan vetävät naisia puoleensa myös persoonallaan, puheetyylillä, hymyllä, liikkumisellaan. Olen kerran ihastunut tv sarjassa olleeseen hintelään, kalpeaan mutta huumorintajuiseen mieheen. Ja se oli sarja jossa seurattiin raskasta fyysistä työtä tekeviä miehiä Usassa ja niitä lihaskimppujakin oli siinä tarjolla yllin kyllin. Se hintelä mies oli vaan niin ihana, osasi nauraa myös itselleen.
Pekan äiti toivoi pojastaan teologia, mutta Pekasta tulikin rivologi. Pekka kuvasi Siitoin-Filmissä hc-kamaa toimien itse miespääosassa, sen lisäksi että Pekalla riitti vientiä muutenkin Hengentieteellisen seuran puitteissa sekä kirjailijastatuksensa vuoksi Turun kulttuuripiireissä ja yöelämässä.