IS: Tällainen ulkonäkö vetää naisia puoleensa.
No millainen? Osaako joku kertoa?
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000011796940.html
Kommentit (119)
Kaulapartainen ja pienileukainen, menninkäismäinen.
Ei makseta teidän paska-artikkeleista vaikka kuinka markkinoitte. Sori.
Olen nainen, seksuaalinenkin, eli oikeasti rakastan miehiä, 100% hetero, ja mielummin yli- kuin aliseksuaalinen ollut koko ikäni, ja sanon, mikä mut kiihottaa äärirajoille. Se on kaikki puhasta testosteronia, eli:
- lihaksikas mies edestä ja ylhäältä eli rintakehä, hartiat, kädet (jaloilla ja pepulla ei ole niin väliä, en minä sitä peppua pane)
- iso leuka, leveät leukaperät. Ylipäätään isohkot kasvot, pikkupojilla on siro pää, siitä erottaa myös aikuisen miehen että on otsaa ja leukaa ja leveyttä siinä päässä. Komeatkin saa olla siinä mielessä että leveä suu, Dwayne Johnsonilla on kaikki kohillaan myös kropassa)
- leveät harteat
- kunnon tavara myös alakerrassa
- hyvin matala ääni
Ja sitten sanon että henkisyydellä ja älyllä on vielä enemmän väliä. Mutta nuo piirteet miellyttävät silmää.
Vierailija kirjoitti:
Ei makseta teidän paska-artikkeleista vaikka kuinka markkinoitte. Sori.
ei niin! Siksi kysyn täällä jos joku on maksanut niin kertoo muille.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, seksuaalinenkin, eli oikeasti rakastan miehiä, 100% hetero, ja mielummin yli- kuin aliseksuaalinen ollut koko ikäni, ja sanon, mikä mut kiihottaa äärirajoille. Se on kaikki puhasta testosteronia, eli:
- lihaksikas mies edestä ja ylhäältä eli rintakehä, hartiat, kädet (jaloilla ja pepulla ei ole niin väliä, en minä sitä peppua pane)
- iso leuka, leveät leukaperät. Ylipäätään isohkot kasvot, pikkupojilla on siro pää, siitä erottaa myös aikuisen miehen että on otsaa ja leukaa ja leveyttä siinä päässä. Komeatkin saa olla siinä mielessä että leveä suu, Dwayne Johnsonilla on kaikki kohillaan myös kropassa)
- leveät harteat
- kunnon tavara myös alakerrassa
- hyvin matala ääni
Ja sitten sanon että henkisyydellä ja älyllä on vielä enemmän väliä. Mutta nuo piirteet miellyttävät silmää.
Moni nainen ei tiedä mutta matalaa ääntä voi harjoitella samaten tietenkin lihasta hankkia mutta leuka menee sitten kirurgiseen puoleen.
Tossahan sanallisesti se kerrottiin. Mulla tuli mieleen ritke forresteri 😂. Hyi helevata! Minun aviomiehellä on paremminkin pehmeät kasvonpiirteet. Ei siis ylipainosta pyöreät. Hoikka mies on.
Vierailija kirjoitti:
Tossahan sanallisesti se kerrottiin. Mulla tuli mieleen ritke forresteri 😂. Hyi helevata! Minun aviomiehellä on paremminkin pehmeät kasvonpiirteet. Ei siis ylipainosta pyöreät. Hoikka mies on.
Suomalaisilla miehillä valtaosin on pehmeät, pyöreähköt kasvonpiirteet. Jos sellaisesta pitää, tarjokkaita täällä riittää. Hänelle, jolle kulmikkaammat, maskuliinisemmat piirteet ovat se, joka sytyttää, on paljon kapeampi tarjonta. Mikäli preferenssinä on kuitenkin kantasuomalainen.
Miksi pitää olla varustusta? Oikeiden tavaroiden pitää vain kohdata eikä se vaadi aina isoa varustusta.
Luin artikkelin ja vastaus on turvalliset ja ystävälliset kasvot.
Eli ei inkkelien kuvittelemät karskit överimaskuliiniset kasvot viirusilmineen jne mitä he aina jankkaavat.
Päinvastoin jos miehen kasvoista heijastuu vähänkään mitään uhkaa, se on paha turn off naisille. Naiset ovat vuosituhansien kuluessa kehittyneet hyviksi aistimaan, onko joku mies uhka vai turvallinen.
Siksi muuten yleensäkään aggressiiviset naisvihaajat eivät pärjää naisten kanssa, koska he vaikuttavat uhalta.
Parhaiten pärjää turvalliselta, ystävälliseltä ja tasapainoiselta vaikuttava mies ja niitä piirteitä kasvojen ilmeissä naiset pitävät puoleensavetävinä.
Vierailija kirjoitti:
Eli ei inkkelien kuvittelemät karskit överimaskuliiniset kasvot viirusilmineen jne mitä he aina jankkaavat.
Päinvastoin jos miehen kasvoista heijastuu vähänkään mitään uhkaa, se on paha turn off naisille. Naiset ovat vuosituhansien kuluessa kehittyneet hyviksi aistimaan, onko joku mies uhka vai turvallinen.
Siksi muuten yleensäkään aggressiiviset naisvihaajat eivät pärjää naisten kanssa, koska he vaikuttavat uhalta.
Parhaiten pärjää turvalliselta, ystävälliseltä ja tasapainoiselta vaikuttava mies ja niitä piirteitä kasvojen ilmeissä naiset pitävät puoleensavetävinä.
Ei jännämiehillä ole turvalliset kasvot.
Vierailija kirjoitti:
Artikkelin mukaan naiset nimenomaan pitävät sellaisista turvalliselta vaikuttavista miehistä kuin sinunkin miehesi näkyy olevan.
Ja artikkelinnmukaan ritke forresterit Eivät ole naisten ihannemies, varsinkaan, jos miehen ilmeistä heijastuu minkäänlaista uhkaa, aggressiota, kiivautta tms.
Eli kannattaa lukea artikkeli ennen kommentointia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jännämiehillä ole turvalliset kasvot.
Niinpä, fiksumpi ymmärtää siitä, että naiset eivät viehäty jännämiehistä, vaan se jännämiesfantasia on miestenvälinen juttu.
Artikkelissa todettiin sekin, että överimaskuliinisuudella miehet pyrkivät tekemään vaikutuksen toisiinsa.
Laatikkoleukainen aivokirurgi-liikennelentäjä, tietysti paksulla lompakolla ja johtavalla asemalla työelämässä, se vetää.
Ei haittaa.vaikka on narsisti ja jännämies, kunhan tarjoaa luksusta.
Taas olen eri mieltä. Kiihotun julmista miehistä, seksuaalisesti vahvoista ja dominoivista jotka ottavat niskasta kiinni ja nostavat tiskikoneen päälle.... Sellasista jotka ottaa eikä kysele... en tietenkään puhu raiskauksesta, vaan fantasioista, ja siitä, että MINÄ VALITSEN DOMINI ITSE.
Idiootit eivät tätäkään eroa ymmärrä. SM-seksissä masokistiosapuoli on nimenomaan se, jolla on valtaa. Sovitaan turvasanat ja säännöt. Minä naisena valitsen mieheni aina.
Kunnon lihaksikas fyysinen dom on aivan parasta, ei mikään näytelmä jossa vanha luihu ukkeli piiskaa pikkutyttöä. Itse tykkään itseäni paljon nuoremmista miehistä, ja sanon että kyllä se
Testosteronin tuotanto NÄKYY LEUASTA. Vaikka sen leikkaisi, ei se äänen mataluuteen tai kalun kokoon vaikuta. Kyllä ne testosteronituotannon merkit ovat matala ääni ja voimakas leuka, eli positiiviset merkit kaiken muunkin positiivisen yllätyksen suhteen
No uskokaa te mitä naiset sanoo..se oikea valinta tehdään pillulla.
"Moni nainen ei tiedä mutta matalaa ääntä voi harjoitella(...)"
Eiköhän tuo ole yleistietoa. Kokoomuksessa tuota taidetaan harjoitella aktiivisesti. Esim. Orpo ja Katainen puhuvat todellista ääntään matalammalta, koska vaikuttavat siten uskottavammilta.
Minuun vetoo ystävällinen katse.
Kaikenlainen pienikään ylimielisyys, halveksunta tai iso ego ovat poistyöntäviä. Heidän kanssaan minulla herää kilpailuhenki korkeintaan.
Ridge Forresterin leukako tähän piti vertailukohdaksi ottaa? Se on aivan hirveä laatikko :D. Ja minä sentään tykkään pahoista pojista ja vahvoista leuoista, kunnon tatskoista ja lihaksista. Lihaksetkin kertovat, että mies on sua vahvempi... nimenomaan se kiihottaa. Pyöreäkasvoiset kiltit herättävät äidin vaistot, eivät nartun vaistoja.
Ja sitten taas me perusseksistä tykkäävät naiset katsotaan paljon enemmän nenää kuin leukaa. 🤷
Joohyi, ei 🙄 kuka muka tykkää jostain tuimasta katseesta? 🤮