Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Tällainen ulkonäkö vetää naisia puoleensa.

Vierailija
12.02.2026 |

Kommentit (232)

Vierailija
221/232 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset voivat aina laihduttaa mutta miehet eivät voi kasvaa pituutta lisää joten miesten on hankittava rahaa. 

Vierailija
222/232 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua veti aikanaan puoleensa minua 7 cm pidempi, tuuheatukkainen mies, jolla oli siniset silmät, iso nenä ja täyteläiset huulet. Hänellä oli myös lihaksikkaat jalat.

Minusta näyttää hassulta kun mies on jättänyt jalkapäivät väliin.

Terveisin seksuaalivähemmistöön kuuluva mies? 

Aivan kuin nainen ei voisi olla ulkonäkökeskeinen ja pitää tietyistä ominaisuuksista miehissä? Minuakin miesten tikkujalat naurattaa, vaikka en pidäkään mistään ylitreenatuista perslihaksista. Kireet viivahuulet ovat myös vähemmän viehättävät, samoin kuin töpsölinenä miehellä.

N65

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/232 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan omasta kokemuksesta voin sanoa että naisia vetää puoleensa ulkonäkö mikä on jotakin Justin Bieberin tai David Beckhamin luokkaa. 

Miehen pitää siis pukeutua muoti vaatteisiin, miehen pitää käyttää kalliita koruja, miehen pitää osata laittautua, tukka pitää olla mintissä, miehen pitää olla pitkä tai sitten miehellä pitää olla rahaa. Miehellä ei saa olla rasvaa vaan miehen pitää olla hoikka jolla on alhainen rasvaprosentti. 

Nykyajan naiset eivät tykkää miehistä jotka on sellasia jotka ei välitä ulkonäöstään tai miehistä jotka on "karun" näköisiä eli ei osaa laittautua. 

Kokemuksesi perustunee sitten instamallien someen ja temppareihin.

Vierailija
224/232 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten mielestä normaali mies on tälläinen

-Yli 190cm

-Alhainen rasvaprosentti eli lihakset erottuu hyvin kehosta

-Hiusraja täydellinen

-Pukeutuu muotivaatteisiin eli on ns muodin huipulla

-Mies on aina laittautunut eli ehostettu ulkonäkö on aina

-Miehellä tulee olla kalliita koruja ja kallis kello ranteessa

-Vähintään AMK tutkinto mutta mielellään parempi tutkinto

-Palkka vähintään 4000e/kk

-Miehellä on kallis auto eli joku vähintään 20 000e audi,bmw tai tesla

-Miehen sijoitukset tuottaa hyvin rahaa

Jos mies ei täytä noita naisten kriteerejä niin silloin naiset pitää miestä inkelinä tai luuserina

Voisit lopettaa tuon paskan levittämisen.

Vierailija
225/232 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset voivat aina laihduttaa mutta miehet eivät voi kasvaa pituutta lisää joten miesten on hankittava rahaa. 

Nainen voi laihduttaa mutta ei siitä seuraa hyvännäköistä vartaloa. 

Miehen taas ei tarvitse kasvaa pituutta kun jättää somepaskan lukematta ja ymmärtää, ettei miehen tarvi olla 190cm eikä edes 180cm saadakseen naisen. 

Joten kummallas onkaan helpompaa?

Vierailija
226/232 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin artikkelin ja vastaus on turvalliset ja ystävälliset kasvot.

Eli ei inkkelien kuvittelemät karskit överimaskuliiniset kasvot viirusilmineen jne mitä he aina jankkaavat.

Päinvastoin jos miehen kasvoista heijastuu vähänkään mitään uhkaa, se on paha turn off naisille. Naiset ovat vuosituhansien kuluessa kehittyneet hyviksi aistimaan, onko joku mies uhka vai turvallinen.

Siksi muuten yleensäkään aggressiiviset naisvihaajat eivät pärjää naisten kanssa, koska he vaikuttavat uhalta.

Parhaiten pärjää turvalliselta, ystävälliseltä ja tasapainoiselta vaikuttava mies ja niitä piirteitä kasvojen ilmeissä naiset pitävät puoleensavetävinä.

Jos ystävälliset kasvot pitää paikkaansa, niin se selittää paljon minun ns menestystä naisten keskuudessa. Yhden illan suhteiden saamisessa olen ollut aivan onneton (enkä niitä ole hakenut), mutta pitkiin suhteisiin olen aina löytänyt naisen. Kysyin aikanaan vaimoltani miksi hän valitsi minut vaikka olisi saanut kenet tahansa ja vastaus oli: olin turvallinen, ystävällinen ja luotettava (ja hauska).

Vierailija
227/232 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itse asiassa Ridgelläkin on tuo ystävällinen ja turvallinen ilme, jonka vuoksi hänestä niin tykätään. Vieläpä sitten tumma tukka ja laatikkoleukakin kaupan päälle. Mutta ilman sitä turvallinen sta ja ystävällistä lempeää ilmettä laatikkoleuka olisi yhtä tyhjän kanssa."

Ihan samalla tavalla se turvallinen ja ystävällinen ilme on yhtä tyhjän kanssa ilman sitä laatikkoleukaa. Naisilla ei taida itsellään olla mitään käsitystä siitä miten he oikeasti suhtautuvat miehiin.

Vierailija
228/232 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Itse asiassa Ridgelläkin on tuo ystävällinen ja turvallinen ilme, jonka vuoksi hänestä niin tykätään. Vieläpä sitten tumma tukka ja laatikkoleukakin kaupan päälle. Mutta ilman sitä turvallinen sta ja ystävällistä lempeää ilmettä laatikkoleuka olisi yhtä tyhjän kanssa."

Ihan samalla tavalla se turvallinen ja ystävällinen ilme on yhtä tyhjän kanssa ilman sitä laatikkoleukaa. Naisilla ei taida itsellään olla mitään käsitystä siitä miten he oikeasti suhtautuvat miehiin.

Nykyridgellä ei ole laatikkoleukaa. Miten perustelet tämän?

Vierailija
229/232 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä naiset? Kuvitteletko sinä että kaikki naiset ovat lihavia ja kaikki miehet lyhyitä, joten kaikilla olisi juuri samat ongelmat?

Vierailija
230/232 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyridgellä ei ole laatikkoleukaa. Miten perustelet tämän?

Heh, ei osannut perustella lainkaan. Alaäänen vaan antoi. Noloa.

Vierailija
231/232 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, seksuaalinenkin, eli oikeasti rakastan miehiä, 100% hetero, ja mielummin yli- kuin aliseksuaalinen ollut koko ikäni, ja sanon, mikä mut kiihottaa äärirajoille. Se on kaikki puhasta testosteronia, eli:

- lihaksikas mies edestä ja ylhäältä eli rintakehä, hartiat, kädet (jaloilla ja pepulla ei ole niin väliä, en minä sitä peppua pane)

- iso leuka, leveät leukaperät. Ylipäätään isohkot kasvot, pikkupojilla on siro pää, siitä erottaa myös aikuisen miehen että on otsaa ja leukaa ja leveyttä siinä päässä. Komeatkin saa olla siinä mielessä että leveä suu, Dwayne Johnsonilla on kaikki kohillaan myös kropassa)

- leveät harteat

- kunnon tavara myös alakerrassa

- hyvin matala ääni

Ja sitten sanon että henkisyydellä ja älyllä on vielä enemmän väliä. Mutta nuo piirteet miellyttävät silmää.

Minulla on nuo kaikki mutta eipä ole isommin hitusvinkulaa irronnut. Joskus tuurilla jos kuu ja tähdet on oikeassa asennossa.

Vierailija
232/232 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, seksuaalinenkin, eli oikeasti rakastan miehiä, 100% hetero, ja mielummin yli- kuin aliseksuaalinen ollut koko ikäni, ja sanon, mikä mut kiihottaa äärirajoille. Se on kaikki puhasta testosteronia, eli:

- lihaksikas mies edestä ja ylhäältä eli rintakehä, hartiat, kädet (jaloilla ja pepulla ei ole niin väliä, en minä sitä peppua pane)

- iso leuka, leveät leukaperät. Ylipäätään isohkot kasvot, pikkupojilla on siro pää, siitä erottaa myös aikuisen miehen että on otsaa ja leukaa ja leveyttä siinä päässä. Komeatkin saa olla siinä mielessä että leveä suu, Dwayne Johnsonilla on kaikki kohillaan myös kropassa)

- leveät harteat

- kunnon tavara myös alakerrassa

- hyvin matala ääni

Ja sitten sanon että henkisyydellä ja älyllä on vielä enemmän väliä. Mutta nuo piirteet miellyttävät silmää.

Minulla on nuo kaikki mutta eipä ole isommin hitusvinkulaa irronnut. Joskus tuurilla jos kuu ja tähdet on oikeassa asennossa.

Tän viestin perusteella ainakin se älli puuttuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi