IS: Tällainen ulkonäkö vetää naisia puoleensa.
No millainen? Osaako joku kertoa?
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000011796940.html
Kommentit (232)
Tottakai paksu lompakko, muuta ei tarvita😘
Vierailija kirjoitti:
"Äly ja ulkonäkö eivät millään tavalla sulje toisiaan pois. Sen sijaan molemmat voivat sulkea suhteen syntymisen kehityksen pois, jos jompikumpi puuttuu. "
Mitään tuon suuntaistahan tuossa en väittänytkään. Tietenkään eivät sulje. Kauniit ovat jopa keskimäärin älykkäämpiä kuin vähemmän viehättävät. Älykkäälle se älykkyys nyt vain merkitsee paljon enemmän, ja ulkonäkö hyvinkin saattaa jäädä sen tärkeyden varjoon.
En lähtisi väittämään, että äly liittyy välttämättä tuohon mitenkään. Joillekin se äly voi olla ykköspreferenssi, ja jotkut älykkäät taas eivät kykene kokemaan seksuaalista vetovoimaa älyn perusteella, vaikka henkilö olisi miten stimuloivaa seuraa. Mieltymykset on erilaisia älykkäidenkin keskuudessa, ja toiset ulkonäkökeskeisempiä kuin toiset (älyn merkitystä väheksymättä).
Vierailija kirjoitti:
Miten paksu lompakko sinun miehellä on?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on paksumpi lompakko kuin mun miehellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on paksumpi lompakko kuin mun miehellä
Tälläkin on joskus vaikutuksensa. Erittäin hyvin tienaava kaverini tykkää lähinnä komeista ja hauskoista miehistä, ei väliä ovatko duunareita vai mitä ja paljon tienaavat.
Yksi jo vanhukseksi ehtinyt läheiseni on ollut ikänsä naimisissa viisi vuotta nuoremman, komean ja aina itsestään hyvin huolehtineen (älykkään) miehen kanssa, ja tuo vanhusnainen itse teki uransa ns. kovien alojen johtotehtävissä eli tienasi hyvin. Hänen ikäluokassaan on ollut yleisempää, että mies on muutaman vuoden vanhempi, ei komea, ja tienaa paljon paremmin kuin nainen. Itse asiassa tuo taitaa olla edelleen yleisin asetelma..
Tai ehkä tuon "ei komean" tilalle voisi laittaa sellaisen vatsaa kasvatelleen, tavallisen näköisen miehen joka on naista vanhempi, naista paremmin ansioituneempi ja tienaa selvästi enemmän kuin nainen.
Vierailija kirjoitti:
Sillä toki voi hieman kompensoida sitä ulkonäköä, mutta luonnetta, joka on tärkein, ei korvaa mikään.
Vierailija kirjoitti:
"Kirveellä veistetyt kasvot, hillittömät leukaperät, tuima katse ja muutenkin testosteroninkatkua ja alfa-uroutta henkivä olemus - se jos jokin saa heteronaisen kuumaksi"
Ei kyllä saa tätä heteronaista, hyi olkoon. :D
Aika jännä ketju kyllä siinä mielessä, että täällä naiset joukolla oksentavat toisten ihmisten ulkonäköpiirteille.
Mikä saa teidät luulemaan, että olisi jotenkin ok ja hyvää käytöstä haukkua eri näköisiä ihmisiä noin, kuten te ketjussa? Oletteko te valinneet omat kasvonpiirteenne, leukanne, ruumiinkokonne ja hartioidenne leveyden? Saako teidän synnynnäisiä piirteitä ja luonnetta haukkua noin?
Arjalaisen upseerismiehen ylväs asento ja hypnoottinen katse vievät naisilta jalat alta. Näin on marjat! Oheisessa linkissä kuva Suomen kaikkien aikojen eniten naisten suosiossa olleesta miehestä joka oli jopa Dannya ja Frederikiåkin kovempi siitossonni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tossahan sanallisesti se kerrottiin. Mulla tuli mieleen ritke forresteri 😂. Hyi helevata! Minun aviomiehellä on paremminkin pehmeät kasvonpiirteet. Ei siis ylipainosta pyöreät. Hoikka mies on.
Artikkelin mukaan naiset nimenomaan pitävät sellaisista turvalliselta vaikuttavista miehistä kuin sinunkin miehesi näkyy olevan.
Ja artikkelinnmukaan ritke forresterit Eivät ole naisten ihannemies, varsinkaan, jos miehen ilmeistä heijastuu minkäänlaista uhkaa, aggressiota, kiivautta tms.
Eli kannattaa lukea artikkeli ennen kommentointia...
"Artikkelin mukaan naiset nimenomaan pitävät sellaisista turvalliselta vaikuttavista miehistä kuin sinunkin miehesi näkyy olevan.
Ja artikkelinnmukaan ritke forresterit Eivät ole naisten ihannemies, varsinkaan, jos miehen ilmeistä heijastuu minkäänlaista uhkaa, aggressiota, kiivautta tms.
Eli kannattaa lukea artikkeli ennen kommentointia..."
Ritgen naamasta ei ilmene mitään uhkaa, sehän on muotisuunnittelija!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin artikkelin ja vastaus on turvalliset ja ystävälliset kasvot.
Eli ei inkkelien kuvittelemät karskit överimaskuliiniset kasvot viirusilmineen jne mitä he aina jankkaavat.
Päinvastoin jos miehen kasvoista heijastuu vähänkään mitään uhkaa, se on paha turn off naisille. Naiset ovat vuosituhansien kuluessa kehittyneet hyviksi aistimaan, onko joku mies uhka vai turvallinen.
Siksi muuten yleensäkään aggressiiviset naisvihaajat eivät pärjää naisten kanssa, koska he vaikuttavat uhalta.
Parhaiten pärjää turvalliselta, ystävälliseltä ja tasapainoiselta vaikuttava mies ja niitä piirteitä kasvojen ilmeissä naiset pitävät puoleensavetävinä.
Ei jännämiehillä ole turvalliset kasvot.
Niinpä, fiksumpi ymmärtää siitä, että naiset eivät viehäty
Toki on joitain naisia joita jännikset kiinnostaa, mutta en yleistäisi kaikkia sellaisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Taas olen eri mieltä. Kiihotun julmista miehistä, seksuaalisesti vahvoista ja dominoivista jotka ottavat niskasta kiinni ja nostavat tiskikoneen päälle.... Sellasista jotka ottaa eikä kysele... en tietenkään puhu raiskauksesta, vaan fantasioista, ja siitä, että MINÄ VALITSEN DOMINI ITSE.
Idiootit eivät tätäkään eroa ymmärrä. SM-seksissä masokistiosapuoli on nimenomaan se, jolla on valtaa. Sovitaan turvasanat ja säännöt. Minä naisena valitsen mieheni aina.
Kunnon lihaksikas fyysinen dom on aivan parasta, ei mikään näytelmä jossa vanha luihu ukkeli piiskaa pikkutyttöä. Itse tykkään itseäni paljon nuoremmista miehistä, ja sanon että kyllä se
Testosteronin tuotanto NÄKYY LEUASTA. Vaikka sen leikkaisi, ei se äänen mataluuteen tai kalun kokoon vaikuta. Kyllä ne testosteronituotannon merkit ovat matala ääni ja voimakas leuka, eli positiiviset merkit kaiken muunkin positiivisen yllätyksen suhteen
Nyt oli kyse parisuhteesta, ei sm-jyystöstä
Vierailija kirjoitti:
Arjalaisen upseerismiehen ylväs asento ja hypnoottinen katse vievät naisilta jalat alta. Näin on marjat! Oheisessa linkissä kuva Suomen kaikkien aikojen eniten naisten suosiossa olleesta miehestä joka oli jopa Dannya ja Frederikiåkin kovempi siitossonni.
Jos joku ei vielä ymmärtänyt.
"Ainahan niitä löytyy, jotka tykkää konnista. Tai esittävät tykkäävänsä "
Ja tuota fanitusta nyt esiintyy yleensä nuorilla naisilla ja teineillä. Kukapa nainen ei olisi nuorena fanittanut jotain kuuluisaa näyttelijää tai muusikkoa. Mutta se ei ole todellista ihastusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikei jaksa uskoa että kaikki naiset kuolaavat jonkun Andrew Taten ja Ernest Khalimovin näköisen gigachad miehen perään.
Missä helvetin maailmassa Tate on gigachad? Leuaton, kalju eikä muutenkaan kummoisen näköinen. Khalimov taas on kuvitteellinen hahmo.
Tate joutuu maksamaan seksistä huoril*e, jotka nekin pakenesivat ellei tate varastaisi heidän passejaan. Ei tod mikään gigachad,
Tyhmät ei kiinnosta, vaikka olisi minkä näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kyllä jonkun incellin kirjoittama incelli-artikkeli
Incellit päinvastoin luulevat naisten pitävän karskinnnäklisistä miehistä.
Tässä artkkelissa referoidaan tutkimusta, jonka mukaan se ei pidä paikkaansa. Artikkelin mukaan naiset pitävän mukavan ja turvallisen näköisistä miehistä.
Mutta olisi incel voinut kirjoittaa tuollaisen artikkelin, jotta saisi ihmiset kuvittelemaan että hänellä olisi mahdollisuuksia, koska pitää itseään tavallisena ja kiltinnäköisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ei inkkelien kuvittelemät karskit överimaskuliiniset kasvot viirusilmineen jne mitä he aina jankkaavat.
Päinvastoin jos miehen kasvoista heijastuu vähänkään mitään uhkaa, se on paha turn off naisille. Naiset ovat vuosituhansien kuluessa kehittyneet hyviksi aistimaan, onko joku mies uhka vai turvallinen.
Siksi muuten yleensäkään aggressiiviset naisvihaajat eivät pärjää naisten kanssa, koska he vaikuttavat uhalta.
Parhaiten pärjää turvalliselta, ystävälliseltä ja tasapainoiselta vaikuttava mies ja niitä piirteitä kasvojen ilmeissä naiset pitävät puoleensavetävinä.
Ei jännämiehillä ole turvalliset kasvot.
Jännämiesteoria onkin inkkeleiden omituinen harha, eikä sillä ole minkäänlaista totuusp
Sen totuuspohja on teinileffoissa ja temppareissa.
Vierailija kirjoitti:
Riippu kuun kierrosta millainen mies naiselle kelpaa.
Poskien tyynyt on sen "kuopan" yläpuolella