IS: Tällainen ulkonäkö vetää naisia puoleensa.
No millainen? Osaako joku kertoa?
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000011796940.html
Kommentit (148)
Tottakai paksu lompakko, muuta ei tarvita😘
Vierailija kirjoitti:
"Äly ja ulkonäkö eivät millään tavalla sulje toisiaan pois. Sen sijaan molemmat voivat sulkea suhteen syntymisen kehityksen pois, jos jompikumpi puuttuu. "
Mitään tuon suuntaistahan tuossa en väittänytkään. Tietenkään eivät sulje. Kauniit ovat jopa keskimäärin älykkäämpiä kuin vähemmän viehättävät. Älykkäälle se älykkyys nyt vain merkitsee paljon enemmän, ja ulkonäkö hyvinkin saattaa jäädä sen tärkeyden varjoon.
En lähtisi väittämään, että äly liittyy välttämättä tuohon mitenkään. Joillekin se äly voi olla ykköspreferenssi, ja jotkut älykkäät taas eivät kykene kokemaan seksuaalista vetovoimaa älyn perusteella, vaikka henkilö olisi miten stimuloivaa seuraa. Mieltymykset on erilaisia älykkäidenkin keskuudessa, ja toiset ulkonäkökeskeisempiä kuin toiset (älyn merkitystä väheksymättä).
Vierailija kirjoitti:
Miten paksu lompakko sinun miehellä on?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on paksumpi lompakko kuin mun miehellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on paksumpi lompakko kuin mun miehellä
Tälläkin on joskus vaikutuksensa. Erittäin hyvin tienaava kaverini tykkää lähinnä komeista ja hauskoista miehistä, ei väliä ovatko duunareita vai mitä ja paljon tienaavat.
Yksi jo vanhukseksi ehtinyt läheiseni on ollut ikänsä naimisissa viisi vuotta nuoremman, komean ja aina itsestään hyvin huolehtineen (älykkään) miehen kanssa, ja tuo vanhusnainen itse teki uransa ns. kovien alojen johtotehtävissä eli tienasi hyvin. Hänen ikäluokassaan on ollut yleisempää, että mies on muutaman vuoden vanhempi, ei komea, ja tienaa paljon paremmin kuin nainen. Itse asiassa tuo taitaa olla edelleen yleisin asetelma..
Tai ehkä tuon "ei komean" tilalle voisi laittaa sellaisen vatsaa kasvatelleen, tavallisen näköisen miehen joka on naista vanhempi, naista paremmin ansioituneempi ja tienaa selvästi enemmän kuin nainen.
Vierailija kirjoitti:
Sillä toki voi hieman kompensoida sitä ulkonäköä, mutta luonnetta, joka on tärkein, ei korvaa mikään.
Poskien tyynyt on sen "kuopan" yläpuolella