IS: Tällainen ulkonäkö vetää naisia puoleensa.
No millainen? Osaako joku kertoa?
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000011796940.html
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään sekvästi karskimmista, tunnusta sen: nuori Clint Eastwood, nuori Charlie Sheen, Alan Ritchson, Jason Momoa, Matt Bomer, Ian Somerhalder, onhan näitä. Mulle iskee ulkonäössä silmät ja kulmakarvat, ne pitää olla tietynlaiset. Exä oli laatikkoleukainen taistelusukelluslentäjä, nykyinen mies taas on pehmeäpiirteisempi mutta ei mikään nössykkä
Ei tuossa ole mun mielestä mitään "noloa". Naisiakin on erilaisia ja tietysti myös eri makuja.
Itse olen omassa elämässäni huomannut, että ne kaikista pehmeimmän näköisistä miehistä pitävät ja ulkonäölle vähiten arvoa antavat naiset ovat myös itse sellaisia.
Lukiko jossain, että en arvosta muita asioita miehessä? Kyllä meistä jokainen viehättyy kumppanissaan jostain ulkonäöllisestä jut
Trollaatko? Eli yrität väkisillä alkaa nyt jotain riitaa rakentamaan keksimällä omiasi?
Viestissänihän ei nimittäin viitattu mihinkään tuollaiseen, ettet arvostaisi muita asioita miehessä.......................
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään sekvästi karskimmista, tunnusta sen: nuori Clint Eastwood, nuori Charlie Sheen, Alan Ritchson, Jason Momoa, Matt Bomer, Ian Somerhalder, onhan näitä. Mulle iskee ulkonäössä silmät ja kulmakarvat, ne pitää olla tietynlaiset. Exä oli laatikkoleukainen taistelusukelluslentäjä, nykyinen mies taas on pehmeäpiirteisempi mutta ei mikään nössykkä
Ei tuossa ole mun mielestä mitään "noloa". Naisiakin on erilaisia ja tietysti myös eri makuja.
Itse olen omassa elämässäni huomannut, että ne kaikista pehmeimmän näköisistä miehistä pitävät ja ulkonäölle vähiten arvoa antavat naiset ovat myös itse sellaisia.
Miten voi pitää pehmeän näköisistä miehistä mutta samaan aikaan olla antamatta arvoa ulkonäölle? Tuossahan nimenomaan arvostetaan tiettyä ulkonäköpiirrettä.
Miten voi pitää pehmeän näköisistä miehistä mutta samaan aikaan olla antamatta arvoa ulkonäölle? Tuossahan nimenomaan arvostetaan tiettyä ulkonäköpiirrettä.
Se "pehmeys" on osittain seurausta siitä, ettei huolehdita eikä niin piitata ulkonäöstä. Ja osittain toki synnynnäistä, että samanlaiset pyörii keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi pitää pehmeän näköisistä miehistä mutta samaan aikaan olla antamatta arvoa ulkonäölle? Tuossahan nimenomaan arvostetaan tiettyä ulkonäköpiirr
No sanoppa muuta
Ulkonäkö on varmaan merkittävä asia mutta loppuviimeksi,varsinkin naiset pyrkivät pariutumaan säätynsä mukaisesti.
Minulle on ihan selkeää, että viehätyn vain omaan silmääni komeista, matalarasvaisista miehistä joilla on pyykkilautavatsa. Eli ei saa olla mitään vatsakumpua tai löysää leuan alla. Vetämätön, vetelä olemus myös turn off. Täytyy olla vitaalisen oloinen.
Ääneen en tätä joka seurassa sanoisi, siis sellaisessa jonka keskuudessa tuota pidetään jotenkin pinnallisena, ankarana tai tehdään juurikin outoja oletuksia, ettei antaisi arvoa "muille piirteille kuin ulkonäölle". Nuo seurueet on juurikin niitä, joille kelpaa pehmeämmät miehet, ja jotka hyväksyvät sen myös itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Se "pehmeys" on osittain seurausta siitä, ettei huolehdita eikä niin piitata ulkonäöstä. Ja osittain toki synnynnäistä, että samanlaiset pyörii keskenään.
Mitä ihmettä. Ei, se on tiettyjä kasvonpiirteitä. Naama ei muutu maagisesti nätiksi sillä, että siitä ei huolehdita. Päin vastoin - vaikka olisi nätit pehmeät kasvonpiirteet luonnostaan, niin usein jopa auttaa huolehtia tietyistä asioista (hiusten leikkaus pukevaan tyyliin ja kampaus; jos on iho-ongelmia niin ihonhoito).
Vähän OT, mutta minkälaisen ja minkä ikäisen naisen miehenä voisi saada näillä seteillä?
- 37 vuotias
- 2 alle kouluikäistä lasta, jotka enimmäkseen äidillä, mutta viikonloppuisin osallistuu
- Tulot yli 100 K vuodessa
- Lihaksikas ja urheilullinen, hyvin pukeutuva
- Komeat kasvot
- Pieni muna (11-12 cm)
- Nalkuttava ja kireä luonne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä. Ei, se on tiettyjä kasvonpiirteitä. Naama ei muutu maagisesti nätiksi sillä, että siitä ei huolehdita. Päin vastoin - vaikka olisi nätit pehmeät kasvonpiirteet luonnostaan, niin usein jopa auttaa huolehtia tietyistä asioista (hiusten leikkaus pukevaan tyyliin ja kampaus; jos on iho-ongelmia niin ihonhoito).
Ns. näteillä miehillä ei kyllä yleensä ole mitenkään pehmeät kasvonpiirteet, vaan päinvastoin hyvin selkeät ja kontrastiset. Se, että on kauniit silmät/lempeä katse/täyteläiset huulet ei vielä tee pehmeän näköiseksi.
Minulla tulee nuista "pehmeistä piirteistä" mieleen matalasti kontrastiset piirteet, ei kovin selkeä kasvojen luusto jne.
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Joohyi, ei 🙄 kuka muka tykkää jostain tuimasta katseesta? 🤮
Kyllä monella naisella sukat pyörii jaloissa kun katsovat tuimakatseisen clint eastwoodin länkkäreitä.
No mulla ei, en jaksa vihaa ja riitelyä 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ns. näteillä miehillä ei kyllä yleensä ole mitenkään pehmeät kasvonpiirteet, vaan päinvastoin hyvin selkeät ja kontrastiset. Se, että on kauniit silmät/lempeä katse/täyteläiset huulet ei vielä tee pehmeän näköiseksi.
Minulla tulee nuista "pehmeistä piirteistä" mieleen matalasti kontrastiset piirteet, ei kovin selkeä kasvojen luusto jne.
Toi on vain sinun ideasi nätistä. Pehmeäpiirteisiä miehiä arvostavat naiset pitävät toisenlaista naamaa nättinä. Ja riippumatta siitä, kumpaa pitää nättinä, niin kasvojen luusto ei muutu siitä, ettei huolehdi naamavärkistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas sanoisin, että se ulkonäölle painon antaminen korreloi käänteisesti älykkyyden kanssa. Mitä älykkäämpi ihminen, sitä tärkeämpää se älykkyys myös on, jolloin se ulkonäkö jää toissijaiseksi asiaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vähän OT, mutta minkälaisen ja minkä ikäisen naisen miehenä voisi saada näillä seteillä?
- 37 vuotias- 2 alle kouluikäistä lasta, jotka enimmäkseen äidillä, mutta viikonloppuisin osallistuu
- Tulot yli 100 K vuodessa
- Lihaksikas ja urheilullinen, hyvin pukeutuva
- Komeat kasvot
- Pieni muna (11-12 cm)
- Nalkuttava ja kireä luonne
En osaa sanoa, ei näin 33-vuotiaana ainakaan kiinnosta yhtään. Itse olen saman ikäisen kanssa, jolla iso muna, ei lapsia, lempeä ja ymmärtäväinen pehmeän dominoiva rohkea maskuliininen luonne, hyvät tunnetaidot (paremmat kuin minulla), samat seksimieltymykset, urheilullinen mutta ei lihaksikas, komeat kasvot.......
Ehkä joku 27-vuotias nainen tykkäisi sinusta? Minulle tulee mieleen joku sellainen hyvin keskiverto, hieman tylsäkin tavallinen somessa viihtyvä 27v nainen, jonka kauneus tulee enempi varaosista ja laittautumisesta, kuin luonnostaan. Sellainen, johon tekisit vaikutusta tuloillasi, lihaksillasi ja vanhemmalla iälläsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas sanoisin, että se ulkonäölle painon antaminen korreloi käänteisesti älykkyyden kanssa. Mitä älykkäämpi ihminen, sitä tärkeämpää se älykk
Äly ja ulkonäkö eivät millään tavalla sulje toisiaan pois. Sen sijaan molemmat voivat sulkea suhteen syntymisen kehityksen pois, jos jompikumpi puuttuu.
Suomalainen ihannemies on edelleen kuin nuori Tauno Palo. Pehmeät ja lempeät kasvot mutta tumma tukka ja kulmakarvat.
Suomalaisilla tosiaan varmaan yleisesti aika pehmeät piirteet? Erittäin harvinaista, että jollain olisi ns. sharp facial features.
Maailmalla on julkkisnaisetkin usein sharp kasvonpiirteiltään, ei soft eli pehmeä. Pohjois-Euroopassa taas vähemmän sen näköisiä ylipäätään, eli pehmeys kasvonpiirteissä yleistä.
Miehen hyvä ulkonäkö voi vetää puoleensa mutta se voi tyssätä huonoon sisukseen. Ei riitä pelkkä ulkonäkö parisuhteeseen. Luonne ja arvot ratkaisevat.
"Äly ja ulkonäkö eivät millään tavalla sulje toisiaan pois. Sen sijaan molemmat voivat sulkea suhteen syntymisen kehityksen pois, jos jompikumpi puuttuu. "
Mitään tuon suuntaistahan tuossa en väittänytkään. Tietenkään eivät sulje. Kauniit ovat jopa keskimäärin älykkäämpiä kuin vähemmän viehättävät. Älykkäälle se älykkyys nyt vain merkitsee paljon enemmän, ja ulkonäkö hyvinkin saattaa jäädä sen tärkeyden varjoon.
Kuopalle painuneet posket ja terävöityneet kasvonpiirteet kertovat esim nälkiintymisestä tai ravinnon imeytymisongelmista. Terveellä ihmisellä on pyöreät ja heleät posket ja tasainen ja pehmeä iho.
Lukiko jossain, että en arvosta muita asioita miehessä? Kyllä meistä jokainen viehättyy kumppanissaan jostain ulkonäöllisestä jutusta, eikä se sulje pois sitä, että ihmisessä on muitakin tärkeitä asioita vaikka parisuhdetta muodostaessa. Eihän se miesmakua poista siltikään, mikä silmää viehättää