Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Tällainen ulkonäkö vetää naisia puoleensa.

Vierailija
12.02.2026 |

Kommentit (232)

Vierailija
181/232 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietysti se hopeakettu, joka vielä 55-vuotiaana menee ihan kolmekymppisestä omasta ja äidin mielestä!

Vierailija
182/232 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Joohyi, ei 🙄 kuka muka tykkää jostain tuimasta katseesta? 🤮

Kyllä monella naisella sukat pyörii jaloissa kun katsovat tuimakatseisen clint eastwoodin länkkäreitä.

Niin pyöri monella miehelläkin. Tuo on miesten genre, ei naisten.

En ole ikänäni latsonut yhtäkään länkkäriä. Eikä ole kukaan kaverikaan. Miehet niitä tuijottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/232 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

harmaat tai siniset silmät, jääkylmä katse... on kiihottava. Tatskat on pelottavan kiihottavia kans. 

Hyh hyh 

Vierailija
184/232 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenlaiset miehet ovat seksikkäitä. Moni suomalainen mies on seksikkään näköinen mutta toivottoman ujo ja häkeltyy liikaa jos naiset tuijottaa... se homma pitäisi osata ottaa terveellä huumorilla, siitä olisi iloa puolin ja toisin.

Vierailija
185/232 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi erinäköisten miesten kanssa syntynyt kipinää elämäni aikana. Ainoastaan yksi oli niin kuuma, että meinasi pöksyt sulaa. Vähän Armie Hammerin näköinen, pitkä, harteikas, hyvä sängyssä... vieläkin joskus päivähaaveilen siitä. Mutta ei sovittu yhtään yhteen muuten, suhde oli lähinnä fyysistä ilotulitusta.

Muut ihan tavallisen näköisiä, joita ei varmaan katsoisi kaupassa kahdesti. Kemia on syntynyt muista asioista, kun ulkonäöstä.

Vierailija
186/232 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
187/232 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen. Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Yritin etsiä sinua Onlyfansista, mutta en löytänyt. Olihan käyttäjänimesi varmasti Pulleat rintalihakset? Vai kiinnostaisiko livetapaaminen? 😘 

Homo-Petteri

Vierailija
188/232 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen. Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Yritin etsiä sinua Onlyfansista, mutta en löytänyt. Olihan käyttäjänimesi varmasti Pulleat rintalihakset? Vai kiinnostaisiko livetapaaminen? 😘 

Homo-Petteri

Tuo käyttäjänimi minulla on vain Grindrissä. Onlyfansissa kaytän Litteähköä Masua, koska se on eroottisempi.

Vierailija
189/232 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljet kaupoilla rintakarvat liehuen. Tytöt tykkää.

Vierailija
190/232 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tossahan sanallisesti se kerrottiin. Mulla tuli mieleen ritke forresteri 😂. Hyi helevata! Minun aviomiehellä on paremminkin pehmeät kasvonpiirteet. Ei siis ylipainosta pyöreät. Hoikka mies on. 

Artikkelin mukaan naiset nimenomaan pitävät sellaisista turvalliselta vaikuttavista miehistä kuin sinunkin miehesi näkyy olevan.

Ja artikkelinnmukaan ritke forresterit Eivät ole naisten ihannemies, varsinkaan, jos miehen ilmeistä heijastuu minkäänlaista uhkaa, aggressiota, kiivautta tms.

Eli kannattaa lukea artikkeli ennen kommentointia...

Itse asiassa Ridgelläkin on tuo ystävällinen ja turvallinen ilme, jonka vuoksi hänestä niin tykätään. Vieläpä sitten tumma tukka ja laatikkoleukakin kaupan päälle. Mutta ilman sitä turvallinen sta ja ystävällistä lempeää ilmettä laatikkoleuka olisi yhtä tyhjän kanssa.

Vierailija
191/232 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, vähintään 180 cm pitkä mies myös, jos käyttää univormua.

Vierailija
192/232 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä monella naisella sukat pyörii jaloissa kun katsovat tuimakatseisen clint eastwoodin länkkäreitä.

En ole ikänäni latsonut yhtäkään länkkäriä. Eikä ole kukaan kaverikaan. Miehet niitä tuijottaa.

Ai jaa. Kyllä mä oon Clint Eastwoodin elokuvia katsonut aina kun tulee, koska Clinttiä on vain pakko saada tuijottaa.

Vierailija
193/232 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatko Wham-yhtyeen? Siinä oli kaksi nuorta hemmoa. Georgesta tykkäsi aika moni, koska hänellä oli se turvallinen ja lempeä ilme. Toinen hemmo oli liian sänkysilmäinen.

Vierailija
194/232 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monenlaiset miehet ovat seksikkäitä. Moni suomalainen mies on seksikkään näköinen mutta toivottoman ujo ja häkeltyy liikaa jos naiset tuijottaa... se homma pitäisi osata ottaa terveellä huumorilla, siitä olisi iloa puolin ja toisin.

Tiedoksi: naiset ei katso miehiä tuijotamisesta puhumattakaan.

Vierailija
195/232 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kirveellä veistetyt kasvot, hillittömät leukaperät, tuima katse ja muutenkin testosteroninkatkua ja alfa-uroutta henkivä olemus - se jos jokin saa heteronaisen kuumaksi"

Ei kyllä saa tätä heteronaista, hyi olkoon. :D

Aika jännä ketju kyllä siinä mielessä, että täällä naiset joukolla oksentavat toisten ihmisten ulkonäköpiirteille.

Mikä saa teidät luulemaan, että olisi jotenkin ok ja hyvää käytöstä haukkua eri näköisiä ihmisiä noin, kuten te ketjussa? Oletteko te valinneet omat kasvonpiirteenne, leukanne, ruumiinkokonne ja hartioidenne leveyden? Saako teidän synnynnäisiä piirteitä ja luonnetta haukkua noin? 

Onko "hyi olkoon" susta oksentamista?

"Hyi olkoon jotkut pienet rinnat naisella!"

Jaa-a kyllä se aika negatiiviseöta kuulostaa, ei nyt ihan ehkä oksennustasoa, mutta loukkaavaa siöti

Vierailija
196/232 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei ole risuparta! 

Vierailija
197/232 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, seksuaalinenkin, eli oikeasti rakastan miehiä, 100% hetero, ja mielummin yli- kuin aliseksuaalinen ollut koko ikäni, ja sanon, mikä mut kiihottaa äärirajoille. Se on kaikki puhasta testosteronia, eli:

- lihaksikas mies edestä ja ylhäältä eli rintakehä, hartiat, kädet (jaloilla ja pepulla ei ole niin väliä, en minä sitä peppua pane)

- iso leuka, leveät leukaperät. Ylipäätään isohkot kasvot, pikkupojilla on siro pää, siitä erottaa myös aikuisen miehen että on otsaa ja leukaa ja leveyttä siinä päässä. Komeatkin saa olla siinä mielessä että leveä suu, Dwayne Johnsonilla on kaikki kohillaan myös kropassa)

- leveät harteat

- kunnon tavara myös alakerrassa

- hyvin matala ääni

Sanot ettei jaloilla tai pepulla ole väliä, koska et pane peppua. Mutta että rintakehällä, hartioilla ja käsillä on väliä. Panetko sinä siis rintakehää, hartioita ja käsiä?

Vierailija
198/232 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään vähän ylipainoisista nallekarhumaisista miehistä. Mutta paino ei saa olla painottunut pelkästään vatsaan. Sellainen pallomaha on aika kamala. Näyttää naisen raskausvatsalta.

Mäkin tykkään vähän pullukoista. Mua ei se pallomaha haittaa, voi olla ihan komea. Mutta en halua miehen olevan naismaisella tavalla lihava. En siis pidä tisseistä tai leveästä lantiosta.

Vierailija
199/232 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tossahan sanallisesti se kerrottiin. Mulla tuli mieleen ritke forresteri 😂. Hyi helevata! Minun aviomiehellä on paremminkin pehmeät kasvonpiirteet. Ei siis ylipainosta pyöreät. Hoikka mies on. 

Artikkelin mukaan naiset nimenomaan pitävät sellaisista turvalliselta vaikuttavista miehistä kuin sinunkin miehesi näkyy olevan.

Ja artikkelinnmukaan ritke forresterit Eivät ole naisten ihannemies, varsinkaan, jos miehen ilmeistä heijastuu minkäänlaista uhkaa, aggressiota, kiivautta tms.

Eli kannattaa lukea artikkeli ennen kommentointia...

Itse asiassa Ridgelläkin on tuo ystävällinen ja turvallinen ilme, jonka vuoksi hänestä niin tykätään. Vieläpä sitten tumma tukka ja laatikkoleukakin kaupan päälle. Mutta ilman sitä turvallinen sta ja ystävällistä lempeää ilmettä laatikkoleuka ol

Ridgellä oli laatikkoleuka, siis sillä edellisellä näyttelijällä. Uusi näyttelijä  on esittänyt Ridgeä reilusti päälle 10 vuotta.

Vierailija
200/232 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa. Kyllä mä oon Clint Eastwoodin elokuvia katsonut aina kun tulee, koska Clinttiä on vain pakko saada tuijottaa.

Clintillä nyt vaan on tajutonta karismaa. Ei sen ihailu johdu pelkästään tuimista silmistä tai ulkonäöstä. Hänen roolihahmonsakin ovat päättäväisiä, itsevarmoja ja rauhallisia, eivät mitään aggressiivisia tai kovia. Hänen hahmonsa on yleensä mystinen ja hiljainen ja omaa vahvat periaatteet, mutta on silti kontrollissa ja toimii kun on tarve. Clint on yli 90 vuotta mutta hän on yhä cool ja karismaattinen ja puoleensavetävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä