IS: Tällainen ulkonäkö vetää naisia puoleensa.
No millainen? Osaako joku kertoa?
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000011796940.html
Kommentit (232)
Mä en osaa sanoa, minkä näköinen mies mun silmiäni miellyttäisi, koska aika monen näköiset kyllä. Mulla sitä puhdasta ulkonäköä tärkeämpää on se, miten mies itsensä kantaa. Itsevarmasti vai seiniin sulautuen. Miten on vaatetettu (rennon tyylikäs) ja miten käyttäytyy ympäristöönsä nähden. Kovin komeat näyttävät tylsiltä, särmää pitää ulkonäössä olla. Liialliset tatuoinnit ovat liikaa, en tykkää. Alakerran varustus on hiukan toisarvoinen asia, koska mulla on tunne, että runsas varustus korreloi (ainakin joskus) välinpitämättömyyden kanssa. Eli luulo, että nainen ihastuu ikihyviksi, kun varustus on iso vaikka kestävyys minuutin luokkaa eikä niin jakseta välittää, millaista nautintoa nainen saa. Onko pahakin yleistys - en tiedä.
Tavallinen, hyväkäytöksinen, pilke silmäkulmassa, särmää omaava, puhtaalta tuoksuva suomalainen mies on paras.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monenlaiset miehet ovat seksikkäitä. Moni suomalainen mies on seksikkään näköinen mutta toivottoman ujo ja häkeltyy liikaa jos naiset tuijottaa... se homma pitäisi osata ottaa terveellä huumorilla, siitä olisi iloa puolin ja toisin.
Tiedoksi: naiset ei katso miehiä tuijotamisesta puhumattakaan.
Miten niin ei katso? Vähän pakosti tuolla ulkona kävellessä tulee katsottua miehiäkin päin.
Täällä oli pitkä ketju jossa naiset joukolla kirjoittivat etteivät naiset katso miehiä. Jos näyttää että katsoo niin katsoo ajatuksissaan miehen läpi eikä miestä.
Olen huomannut, että nuoret naiset käyvät kuumana elämänkokemusta omaavaan, pitkään ja liikunnalliseen mieheen. Ope 52v
ei makseta teidän paska-artikkeleista vaikka kuinka markkinoitte. Sori.
ei niin! Siksi kysyn täällä jos joku on maksanut niin kertoo muille.
-Ap
OSTA LOKKI OMA LEHTI, niin me muutkin tehdään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monenlaiset miehet ovat seksikkäitä. Moni suomalainen mies on seksikkään näköinen mutta toivottoman ujo ja häkeltyy liikaa jos naiset tuijottaa... se homma pitäisi osata ottaa terveellä huumorilla, siitä olisi iloa puolin ja toisin.
Tiedoksi: naiset ei katso miehiä tuijotamisesta puhumattakaan.
Miten niin ei katso? Vähän pakosti tuolla ulkona kävellessä tulee katsottua miehiäkin päin.
Täällä oli pitkä ketju jossa naiset joukolla kirjoittivat etteivät naiset katso miehiä. Jos näyttää että katsoo niin katsoo ajatuksissaan miehen läpi eikä miestä.
Sulle ei siis kelpaa se, että naset katsoo eikä se että naiset ei katso.
Osa naisista katsoo, osa ei. Ehkä randomeita kadulla ei tuijotella, mutta esim kaupassa katsotaan kassaa ja bussiin tullessa kuskia ja töissä kollegoita, perhettä ja ystäviä ja naapureita katsotaan, jne. On älyllisesti epärehellistä väittää että naiset ei katsoisi miehiä.
Minuun vetoavat nimenomaan kirveellä veistetyt kasvot ja voimakas, rehti katse.
Uustaaperot eivät vedä puoleensa.
Ihannemieheni näyttää ruotsalaiselta
Google: Swedish models male
Swedish models, men
Oletteko huomanneet?
Sellainen kiltti, pehmeäpiirteinen lälläri - hyssyttelijämies saattaa olla pelottava naisten vihaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Joohyi, ei 🙄 kuka muka tykkää jostain tuimasta katseesta? 🤮
Kyllä monella naisella sukat pyörii jaloissa kun katsovat tuimakatseisen clint eastwoodin länkkäreitä.
Niin pyöri monella miehelläkin. Tuo on miesten genre, ei nai
..
Clint Eastwood on ulkonäöllisesti parhaita.
Vierailija kirjoitti:
Arjalaisen upseerismiehen ylväs asento ja hypnoottinen katse vievät naisilta jalat alta. Näin on marjat! Oheisessa linkissä kuva Suomen kaikkien aikojen eniten naisten suosiossa olleesta miehestä joka oli jopa Dannya ja Frederikiåkin kovempi siitossonni.
...
Tuo olento ei ole tippaakaan arjalainen.
Ihan normisuomalaisen näköinen on.
Ei kannata laittaa noita maksumuurien takana olevia linkkejä. Aika harva maksaa jostakin iltapas.kasta saadakseen luettavaa
Itse oon nyt katsellut vanhempaa miestä joka on älykäs, nauravainen, huumorintajuinen ja lempeä. Iso maha sillä on mutta käy nyt salilla. Panisin.
Ei kiinnosta mitkään tuimat ukot eikä laatikkoleuat.
Ihan yks lysti mulle mikä "yleensä" naisia viehättää. Itse en haaveile lihaskimpusta tai laatikkoleuasta, vaan ihannemiehelläni on kauniit ja lempeät silmät, tummay ja vahvay hiukset, kunnon miehekäs parta tai sänki, miehekkäät kädet. Pyöreät pakaratkin ovat kovasti plussaa, niitä on mukava puristella 😏
Ihan omasta kokemuksesta voin sanoa että naisia vetää puoleensa ulkonäkö mikä on jotakin Justin Bieberin tai David Beckhamin luokkaa.
Miehen pitää siis pukeutua muoti vaatteisiin, miehen pitää käyttää kalliita koruja, miehen pitää osata laittautua, tukka pitää olla mintissä, miehen pitää olla pitkä tai sitten miehellä pitää olla rahaa. Miehellä ei saa olla rasvaa vaan miehen pitää olla hoikka jolla on alhainen rasvaprosentti.
Nykyajan naiset eivät tykkää miehistä jotka on sellasia jotka ei välitä ulkonäöstään tai miehistä jotka on "karun" näköisiä eli ei osaa laittautua.
Naisten mielestä normaali mies on tälläinen
-Yli 190cm
-Alhainen rasvaprosentti eli lihakset erottuu hyvin kehosta
-Hiusraja täydellinen
-Pukeutuu muotivaatteisiin eli on ns muodin huipulla
-Mies on aina laittautunut eli ehostettu ulkonäkö on aina
-Miehellä tulee olla kalliita koruja ja kallis kello ranteessa
-Vähintään AMK tutkinto mutta mielellään parempi tutkinto
-Palkka vähintään 4000e/kk
-Miehellä on kallis auto eli joku vähintään 20 000e audi,bmw tai tesla
-Miehen sijoitukset tuottaa hyvin rahaa
Jos mies ei täytä noita naisten kriteerejä niin silloin naiset pitää miestä inkelinä tai luuserina
Mua veti aikanaan puoleensa minua 7 cm pidempi, tuuheatukkainen mies, jolla oli siniset silmät, iso nenä ja täyteläiset huulet. Hänellä oli myös lihaksikkaat jalat.
Minusta näyttää hassulta kun mies on jättänyt jalkapäivät väliin.
Vierailija kirjoitti:
Mua veti aikanaan puoleensa minua 7 cm pidempi, tuuheatukkainen mies, jolla oli siniset silmät, iso nenä ja täyteläiset huulet. Hänellä oli myös lihaksikkaat jalat.
Terveisin seksuaalivähemmistöön kuuluva mies?
Kaikenlaisia herhiläisiä ja oikotietä onneen pyrkyreitä löytyy mutta harvassa on täyspäiset ihmiset tänäpäivänä.
Vierailija kirjoitti:
"Moni nainen ei tiedä mutta matalaa ääntä voi harjoitella(...)"
Eiköhän tuo ole yleistietoa. Kokoomuksessa tuota taidetaan harjoitella aktiivisesti. Esim. Orpo ja Katainen puhuvat todellista ääntään matalammalta, koska vaikuttavat siten uskottavammilta.
Tätä on käytetty aktiivisesti Thatcherin ajoista lähtien
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin seksuaalivähemmistöön kuuluva mies?
Ei, kyllä minä olen nainen. Mieheni on edelleen yhtä hyvän näköinen. Tukkakin on pysynyt päässä ja säilyttänyt ruskean värinsä. Eipä silti, ei minulla ole mitään seksuaalivähemmistöjä vastaan, joten tule vain ulos kaapista. 😘 Sama