IS: Tällainen ulkonäkö vetää naisia puoleensa.
No millainen? Osaako joku kertoa?
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000011796940.html
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tossahan sanallisesti se kerrottiin. Mulla tuli mieleen ritke forresteri 😂. Hyi helevata! Minun aviomiehellä on paremminkin pehmeät kasvonpiirteet. Ei siis ylipainosta pyöreät. Hoikka mies on.
Suomalaisilla miehillä valtaosin on pehmeät, pyöreähköt kasvonpiirteet. Jos sellaisesta pitää, tarjokkaita täällä riittää. Hänelle, jolle kulmikkaammat, maskuliinisemmat piirteet ovat se, joka sytyttää, on paljon kapeampi tarjonta. Mikäli preferenssinä on kuitenkin kantasuomalainen.
Allekirjoitan tämän. Olen suomalainen nainen jolla kulmikkaat terävät piirteet, tummat hiukset, ihokarvat jne ja suomalaiset miehet saavat minut tuntemaan itseni maskuliiniseksi vaikka olen siro, hoikka ja lyhyt. Ehkä olenkin. Suomalaiset miehet ovat pehmeitä, pienileukaisia ja karvattomia joitakin poikkeuksia lukuunottamatta. Hyvinä puolina pituus ja harteikkuus kylläkin mutta kasvoissa harvoin näkee erottuvaa luustoa. Mikähän siinäkin on.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään uutta. Olen huomannut, että tällainen 190 cm sporttinen komistus saa nuorten naisten polvet notkumaan. Ope M52
Ei ihme, aika unelmalta vaikuttaa!
Huvipuistohullu kirjoitti:
Joohyi, ei 🙄 kuka muka tykkää jostain tuimasta katseesta? 🤮
Kyllä monella naisella sukat pyörii jaloissa kun katsovat tuimakatseisen clint eastwoodin länkkäreitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tossahan sanallisesti se kerrottiin. Mulla tuli mieleen ritke forresteri 😂. Hyi helevata! Minun aviomiehellä on paremminkin pehmeät kasvonpiirteet. Ei siis ylipainosta pyöreät. Hoikka mies on.
Suomalaisilla miehillä valtaosin on pehmeät, pyöreähköt kasvonpiirteet. Jos sellaisesta pitää, tarjokkaita täällä riittää. Hänelle, jolle kulmikkaammat, maskuliinisemmat piirteet ovat se, joka sytyttää, on paljon kapeampi tarjonta. Mikäli preferenssinä on kuitenkin kantasuomalainen.
Allekirjoitan tämän. Olen suomalainen nainen jolla kulmikkaat terävät piirteet, tummat hiukset, ihokarvat jne ja suomalaiset miehet saavat minut tuntemaan itseni maskuliiniseksi vaikka olen siro, hoikka ja lyhyt. Ehkä olenkin. Suomalaiset miehet ovat pehmeitä, pienileukaisia ja karvattomia joitakin poikke
Suomalaiset miehet eivät kyllä ole yhtään pienileukaisia. Nimenomaan leveäleukaisia. Juuri tässä lounaalla istun täydessä ravintolassa ja yhäkään pienileukaista en näe. Esim muilla pohjoismaalaisilla ja eteläeurooppalaisilla on paljon kapeammat leuat. Saksalaisilla aika leveät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään uutta. Olen huomannut, että tällainen 190 cm sporttinen komistus saa nuorten naisten polvet notkumaan. Ope M52
Ei ihme, aika unelmalta vaikuttaa!
Itsellesikö vastailet? Vaikuttaa kuvottavalta.
Vierailija kirjoitti:
Luuleeko joku oikeasti , että toisen ihmisen ulkonäkö tekee onnelliseksi?
Ei mutta auttaahan se asiaa kuten lottovoittokin.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin sentään? Mutta kyllähän viehättävä ulkonäkö lisää mahdollisuuksia, ja aiheuttaa positiivista huomiota ihmisissä. Tietysti joskus myös negatiivista.
Ketjussa on jälleen hyvin yksinkertaisia ihmisiä, kuten aina tällä palstalla. Esim. kuvittelevat Jeremy Meeksin suosion tulleen rikollisuudesta, vaikka siinähän oli kyse nimenomaan viehättävistä kasvoista, jotka ovat harvinaisuus pidätyskuvissa.
Vastaavan näköinen mies ilman tatuointeja ja jossain ihan taviksena päiväkodin yhtenä isänä vanhempainkokouksissa aiheuttaisi myös ihastelua päiväkodin äitien keskuudessa. Tai päiväkodin nuorten hoitajien keskuudessa varsinkin. Vanhemmat mammat saattaisivat jopa ylenkatsoa, ainakin jos olisivat jo kiloja keränneet ja rupsahtaneet värikkäisiin trikoo-asuihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä monella naisella sukat pyörii jaloissa kun katsovat tuimakatseisen clint eastwoodin länkkäreitä.
Ei ulkonäön vuoksi, vaan siksi että Clintin hahmot kohtelivat naisia herrasmiesmäisesti. Clintin ulkonäkö aikoinaan viehätti lähinnä muita miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allekirjoitan tämän. Olen suomalainen nainen jolla kulmikkaat terävät piirteet, tummat hiukset, ihokarvat jne ja suomalaiset miehet saavat minut tuntemaan itseni maskuliiniseksi vaikka olen siro, hoikka ja lyhyt. Ehkä olenkin. Suomalaiset miehet ovat pehmeitä, pienileukaisia ja karvattomia joitakin poikke
Eli kun palstalla on puhuttu niistä laatikkoleuoista niin se onkin ollut faktaa, silti jostain syystä naiset ei tätä ole allekirjoittaneet ja alapeukutettu on niin perhanasti. Mutta tulihan se sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, seksuaalinenkin, eli oikeasti rakastan miehiä, 100% hetero, ja mielummin yli- kuin aliseksuaalinen ollut koko ikäni, ja sanon, mikä mut kiihottaa äärirajoille. Se on kaikki puhasta testosteronia, eli:
- lihaksikas mies edestä ja ylhäältä eli rintakehä, hartiat, kädet (jaloilla ja pepulla ei ole niin väliä, en minä sitä peppua pane)
- iso leuka, leveät leukaperät. Ylipäätään isohkot kasvot, pikkupojilla on siro pää, siitä erottaa myös aikuisen miehen että on otsaa ja leukaa ja leveyttä siinä päässä. Komeatkin saa olla siinä mielessä että leveä suu, Dwayne Johnsonilla on kaikki kohillaan myös kropassa)
- leveät harteat
- kunnon tavara myös alakerrassa
- hyvin matala ääni
Ja sitten sanon että henkisyydellä ja älyllä on vielä enemmän väliä. Mutta nuo piirteet miellyttävät silmää.
Kuvasit juuri sellaisen miehen, jonka kierrän kaukaa. Ainoastaan matala ääni miellyttää noista ominaisuuksista, mutta ei kuitenkaan mikään supermatala.
Leukamiehistä en tykkää ollenkaan. Paras on sellainen tavallinen keskiverto leuka.
Hoikka mies miellyttää enemmän silmää kuin lihaskimppu.
Älykkyys on aina iso plussa.
Mutta hyvähän se vaan on, että tykätään erilaisista. Toivottavasti miehetkin sen joskus ymmärtäisivät, että ei ole olemassa mitään yhtä miestyyppiä, josta naiset pitävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ulkonäön vuoksi, vaan siksi että Clintin hahmot kohtelivat naisia herrasmiesmäisesti. Clintin ulkonäkö aikoinaan viehätti lähinnä muita miehiä.
No nyt tulee kyllä aikamoista tuubaa jos väittää ettei nuori clint ollut naisen silmään komea auringon häikäisemine silmineen.
Eli kun palstalla on puhuttu niistä laatikkoleuoista niin se onkin ollut faktaa, silti jostain syystä naiset ei tätä ole allekirjoittaneet ja alapeukutettu on niin perhanasti. Mutta tulihan se sieltä.
Siksi koska niillä naisilla, jotka eivät allekirjoita tuota laatikkoleukajuttua, on erilainen maku kuin tuolla, jota lainasit. Ja heitä on aika paljon enemmän.
"Kirveellä veistetyt kasvot, hillittömät leukaperät, tuima katse ja muutenkin testosteroninkatkua ja alfa-uroutta henkivä olemus - se jos jokin saa heteronaisen kuumaksi"
Ei kyllä saa tätä heteronaista, hyi olkoon. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, seksuaalinenkin, eli oikeasti rakastan miehiä, 100% hetero, ja mielummin yli- kuin aliseksuaalinen ollut koko ikäni, ja sanon, mikä mut kiihottaa äärirajoille. Se on kaikki puhasta testosteronia, eli:
- lihaksikas mies edestä ja ylhäältä eli rintakehä, hartiat, kädet (jaloilla ja pepulla ei ole niin väliä, en minä sitä peppua pane)
- iso leuka, leveät leukaperät. Ylipäätään isohkot kasvot, pikkupojilla on siro pää, siitä erottaa myös aikuisen miehen että on otsaa ja leukaa ja leveyttä siinä päässä. Komeatkin saa olla siinä mielessä että leveä suu, Dwayne Johnsonilla on kaikki kohillaan myös kropassa)
- leveät harteat
- kunnon tavara myös alakerrassa
- hyvin matala ääni
Ja sitten sanon että henkisyydellä ja älyllä on vielä enemmän väliä. Mutta nuo piirteet miellyttävät silmää.
Moni na
Kaikki naiset eivät pidä matalasta möreästä äänestä. Sehän pelottaa jo lapsiakin.
MIKÄ ON KUN ET YMMÄRRÄ TUOTA TEKSTIÄ? LUETTE VAIN TUON ENSIMMÄISEN TEKSTIN.
Kirveellä veistetyt kasvot, hillittömät leukaperät, tuima katse ja muutenkin testosteroninkatkua ja alfa-uroutta henkivä olemus se jos jokin saa heteronaisen kuumaksi!
Tuoreen tutkimuksen perusteella vanha luulo johtaa miehiä harhaan. Viehättävän miehen ulkonäköpiirteeksi numero yksi nouseekin ihan toinen ominaisuus, joka saattaa yllättää.
"Eli kun palstalla on puhuttu niistä laatikkoleuoista niin se onkin ollut faktaa, silti jostain syystä naiset ei tätä ole allekirjoittaneet ja alapeukutettu on niin perhanasti. Mutta tulihan se sieltä."
Älä nyt ainakaan tämän palstan vänkääjäakkojen valheista välitä. Asiaa on tutkittu vaikka kuinka paljon, ja ne testoleuat miellyttää naisia.
Semmonen 35-vuotias näin 55-vuotiaana, tosin 45- ja 35-vuotiaana himoitsin samoten 35-vuotiaita miehiä eniten. On taitoja jo, intoa vielä, eikä vatsa alkanut kasvaa. Tietty jos mies urheilee aktiivisesti päivittäin, syö terveellisesti eikä nörtteile lihaksiaan läskiksi
Kummasti se vastaus aina muuttuu kun eri naiselta kysyy. Kyselyt on paskinta ns tiedettä mitä mukamas on. Ei se ole edes tiedettä.
Vierailija kirjoitti:
"Eli kun palstalla on puhuttu niistä laatikkoleuoista niin se onkin ollut faktaa, silti jostain syystä naiset ei tätä ole allekirjoittaneet ja alapeukutettu on niin perhanasti. Mutta tulihan se sieltä."
Älä nyt ainakaan tämän palstan vänkääjäakkojen valheista välitä. Asiaa on tutkittu vaikka kuinka paljon, ja ne testoleuat miellyttää naisia.
Laatikkoleuka = Ridge Forrester. Vahvat leukaperät on vain komea mies, silloin on kasvonpiirteet tasapainossa jos otsakin leveä.