Uusi tutkimus yllättää: kannabista käyttäneiden aivot erottuivat edukseen
Kommentit (469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei juma. Ensin suolletaan narkkaria herjasanana ja sitten aletaan hokemaan rikollista. Ihan sama millä nimellä haluat meitä kutsua. Minua ei ainakaan hetkauta yhtään. Tiedän, että en ole mitään pahaa tehnyt, mutta jos nimittely tuo sinulle hyvän mielen ja tunnet ylemmyyttä sillä niin fine. Olen onnellinen tällaisena kuin olen.
Jos pilveä käytät sinä olet rikollinen. se ei muutu miksikään se fakta ihan sama kuinka yrität itselles hienostella sitä asiaa.
Sanoinhan jo, että ei kiinnosta mikä olen sinun ja valtion kirjoissa. Ehkäpä sinua kyrsii kun joku uskaltaa elää omanlaistaan elämää.
Vierailija kirjoitti:
Kannabiksen käyttö ei ole rikos. Kas kun siinä ei ole uhria.
Sekoilet ja tuotat haittaa ympäristölle. Haiset. Käyttö yhdistyy myös tiettyyn häiritsevään elämäntapaan muutenkin. Yhteiskuntavastaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannabiksen käyttö ei ole rikos. Kas kun siinä ei ole uhria.
Sekoilet ja tuotat haittaa ympäristölle. Haiset. Käyttö yhdistyy myös tiettyyn häiritsevään elämäntapaan muutenkin. Yhteiskuntavastaisuuteen.
Miten paljastaa ettei sinulla ole mitään käsitystä tai tietoa kys. Päihteestä. Jopa kahvi lienee vaarallisempi ja haitallisempi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei juma. Ensin suolletaan narkkaria herjasanana ja sitten aletaan hokemaan rikollista. Ihan sama millä nimellä haluat meitä kutsua. Minua ei ainakaan hetkauta yhtään. Tiedän, että en ole mitään pahaa tehnyt, mutta jos nimittely tuo sinulle hyvän mielen ja tunnet ylemmyyttä sillä niin fine. Olen onnellinen tällaisena kuin olen.
Jos pilveä käytät sinä olet rikollinen. se ei muutu miksikään se fakta ihan sama kuinka yrität itselles hienostella sitä asiaa.
Sanoinhan jo, että ei kiinnosta mikä olen sinun ja valtion kirjoissa. Ehkäpä sinua kyrsii kun joku uskaltaa elää omanlaistaan elämää.
Rikollinen silti olet. se ei silti muutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää tehä addressi kannabiksen käytön tuomioitten koventamisesta.
Tee se mutta älä ylläty kun päättäjät eivät kovenna tuomioita. Pitkin maailmaa kannabista on sallittu ja laillistettu niin ei suomen päättäjät souda vastavirtaan. Eivät myöskään myötävirtaan vaan tavalliseen tapaan eivät uskalla tehdä mitään muutoksia kannabista koskevaan lakiin.
kyl se on tiedossa et se on laillistettu useammassa maassa. ja enempi tietoa on löytynyt mitä kaikkea paskaa se aiheuttaa sen takia. maailmalla jos se kannatajuus nousee ei merkaa mitään mitä suomessa tapahtuu. kuvittelet vain. se ei tule kuule menemään niin että se laillistuu. ei ainakaan tällä valtakaudella :D saat olla vielä monta monta vuotta rikollinen.
Ei ole väärin tehdä oikein rikollisessa lainsäädännössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pilvinarkkareiden päivän pakolliset märinät :D
Sanoo kaappijuoppo.
Mene rikollinen linnaan siitä mihin kuulutkin.
En mene. 🤭
Lopeta se ryyppääminen ja trollaaminen.
Onko täällä toinenki rikollinen joka ei välitä enää onko se rikollinen vai ei?
Ei ole kiinnostanut kymmeneen vuoteen.
Miksi ei? mikä on saanu sinut siihen tilaan että ei kiinnosta oletko rikollinen vai ei?
Ei kiinnosta koska kytät ei saa minua koskaan kiinni. Ärsyttääkö? 🤭
Kovasti ne omaa käyttämistään yrittää puolustella. ihan selvästi koukussa nämä rikolliset on.
Vierailija kirjoitti:
Päivän paras kun nuo Rikolliset saa aina samasta asiasta jankata ja niitä saa kutsua Rikolliseksi niinkuin ne onkin. :) tulee hyvä mieli itselle.
Kateutesi ja katkeruutesi näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tääl kummasti rikolliset aina ulisee täälä sivulla. :D ei se vieläkään mene lailliseksi se teidän himiaine. ihan sama kuinka paljon itkette siitä.
Kannabiksen sallimista ja/tai laillistamista haluavien määrä kasvaa. Väistämättä se on jossain vaiheessa suurempi kuin vastustajien määrä joka laskee. Ja niin kauan kun se on laitonta sitä käytetään kuten nytkin eikä sitä voi mikään estää.
Kuvittele mitä haluat. :D ei se sun himoainees silti tule lailliseksi yrität oikeuttaa vaan omaa käyttöäs ja nisteilyäs sillä. Rikollinen.
näin juuri. sitä myrkkyä, mitä näiden kannabisnistien degeneroituneet elimistöt himoavat ei tulla Suomessa koskaan laillistamaan, kuten ei muitakaan huumeita. tässä maassa suurin osa kansasta omaa kuitenkin jämerän tervehenkisen suhtautumisen päihteisiin, ja ehdottoman kielteisesn kannan huumausaineisiin.
ei muuta kuin narkeilta tukka pois ja linnaan!
Vierailija kirjoitti:
Kovasti ne omaa käyttämistään yrittää puolustella. ihan selvästi koukussa nämä rikolliset on.
En käytä. Tiedän että naapurissa joku toisinaan käyttää eikä kiinnosta. Hyväksyn ja kannatan. Känniääliöitä ei taloyhtiössämme ole, pilviveikko ei mölise.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivän paras kun nuo Rikolliset saa aina samasta asiasta jankata ja niitä saa kutsua Rikolliseksi niinkuin ne onkin. :) tulee hyvä mieli itselle.
Kateutesi ja katkeruutesi näkyy.
Miksi minä jollekkin rikolliselle kateellinen olisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoo kaappijuoppo.
En mene. 🤭
Yli satatuhatta myöntää käyttävänsä kannabista kuukausittain. Siihen päälle ne jotka eivät myönnä käyttöä kyselyissä. Siinä on melko suuri määrä "rikollisia". Mitä kuvittelet että noin suurelle määrälle voi tehdä? Vankila on mahdottomuus kun nyt on vankeja noin 4000 ja vankilat ovat täpötäynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
omanlaistaan elämää... pää huumausaineista sekaisena velttoilu ei ole tavoittelmisen arvoista elämää, pidemmän päälle tuskin ihmisarvoistakaan elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käytä. Tiedän että naapurissa joku toisinaan käyttää eikä kiinnosta. Hyväksyn ja kannatan. Känniääliöitä ei taloyhtiössämme ole, pilviveikko ei mölise.
Miksi et ilmianna sitä. se on rikos kun piilottelee rikollisia.
Kannabista on huume ja laitonta aine. Pidetään se niin.
Jos et anna tietä suojatietä ylittävälle, olet rikollinen.
Jos ajat ylinopeutta, olet rikollinen.
Jos jätät juopon kadunvarteen sammuneena pakkaseen ja kuljet vain ohi, olet rikollinen.
Mistä vetoa, että olet tehnyt kaikkea tätä kolmea yllä olevaa? Toisin kuin kannabiksen tapauksessa, näillä rikoksilla on konkreettinen uhri tai potentiaalinen uhri. Noh, ajetaanko tukka pois ja laitetaan linnaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoo kaappijuoppo.
En mene. 🤭
Yli satatuhatta myöntää käyttävänsä kannabista kuukausittain. Siihen päälle ne jotka eivät myönnä käyttöä kyselyissä. Siinä on melko suuri määrä "rikollisia". Mitä kuvittelet että noin suurelle määrälle voi tehdä? Vankila on mahdottomuus kun nyt on vankeja noin 4000 ja vankilat ovat täynnä
kolme sanaa: teltta kaupunki vankila.
Arizonasta mallia, sano
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ilmianna sitä. se on rikos kun piilottelee rikollisia.
Jos annat ilmi pilviveikon Helsngissä poliisille, niin ne sanoo että soita sitten kun on oikeasti jotain asiaa.
Yli puolet suomalaisista lopettaisi jo käytöstä rankaisemisen. Tuo linja jatkaa kasvamistaan kun vanhoja kuolee ja nuorempi polvi kasvaa. Jo kaksi puoluettakin haluaa kannabiksen lailliseksi. Maailma muuttuu koska muutos on ainoa vakio. Suomi ei ole siinä mikään poikkeus.
Mites on, jos pilveä ei käytä lainkaan Suomessa vaan ainoastaan maissa joissa se on laillista? Sitten on vain narkki? :D öyh öyh