Uusi tutkimus yllättää: kannabista käyttäneiden aivot erottuivat edukseen
Kommentit (469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vi*uttaa olla rikollinen niin lopeta sen käyttäminen. Sehän pitäisi olla vielä niin helppoa. Siitä kun ei tule sivuoireita! :O RIKOLLINEN
Ihan sama olenko RIKOLLINEN sun tai valtion mielestä. Mitä väliä?
Rikolliset yrittää saada itseään näyttämään paremmalta. OLET RIKOLLINEN sillä on väliä.
Sillä tuntuu olevan väliä sulle. Mua ei kiinnosta pask**kaan sun mielipiteet asiasta. Tai valtionkaan. Olen siis rikollinen. Ihan sama :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovasti ne omaa käyttämistään yrittää puolustella. ihan selvästi koukussa nämä rikolliset on.
En käytä. Tiedän että naapurissa joku toisinaan käyttää eikä kiinnosta. Hyväksyn ja kannatan. Känniääliöitä ei taloyhtiössämme ole, pilviveikko ei mölise.
Miksi et ilmianna sitä. se on rikos kun piilottelee rikollisia.
Jos annat ilmi pilviveikon Helsngissä poliisille, niin ne sanoo että soita sitten kun on oikeasti jotain asiaa.
ootko kokeillu vai lässytätkö valheitas?
Vierailija kirjoitti:
Kovasti ne omaa käyttämistään yrittää puolustella. ihan selvästi koukussa nämä rikolliset on.
Oon myös kahviin koukussa. Säkin varmaan oot. Narkkari :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käytä. Tiedän että naapurissa joku toisinaan käyttää eikä kiinnosta. Hyväksyn ja kannatan. Känniääliöitä ei taloyhtiössämme ole, pilviveikko ei mölise.
Jos annat ilmi pilviveikon Helsngissä poliisille, niin ne sanoo että soita sitten kun on oikeasti jotain asiaa.
ootko kokeillu vai lässytätkö valheitas?
Kerroin poliisille, että osoitteeseeni oli tilattu päihteitä. Heitä ei kiinnostanut vaan sanoivat että heitä pois tai tuo asemalle, ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vi*uttaa olla rikollinen niin lopeta sen käyttäminen. Sehän pitäisi olla vielä niin helppoa. Siitä kun ei tule sivuoireita! :O RIKOLLINEN
Ihan sama olenko RIKOLLINEN sun tai valtion mielestä. Mitä väliä?
Rikolliset yrittää saada itseään näyttämään paremmalta. OLET RIKOLLINEN sillä on väliä.
Sillä tuntuu olevan väliä sulle. Mua ei kiinnosta pask**kaan sun mielipiteet asiasta. Tai valtionkaan. Olen siis rikollinen. Ihan sama :D
nii onki sillä on mulle väliä heiluuko rikolliset mainostamas itteensä jossai vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei juma. Ensin suolletaan narkkaria herjasanana ja sitten aletaan hokemaan rikollista. Ihan sama millä nimellä haluat meitä kutsua. Minua ei ainakaan hetkauta yhtään. Tiedän, että en ole mitään pahaa tehnyt, mutta jos nimittely tuo sinulle hyvän mielen ja tunnet ylemmyyttä sillä niin fine. Olen onnellinen tällaisena kuin olen.
Jos pilveä käytät sinä olet rikollinen. se ei muutu miksikään se fakta ihan sama kuinka yrität itselles hienostella sitä asiaa.
Sanoinhan jo, että ei kiinnosta mikä olen sinun ja valtion kirjoissa. Ehkäpä sinua kyrsii kun joku uskaltaa elää omanlaistaan elämää.
omanlaistaan elämää... pää huumausaineista sekaisena velttoilu ei ole tavoittelmisen arvoista elämää, pidemmä
Se on ihan samanlaista viikonloppuihin ja vapaa-aikaan sijoittuvaa käyttöä kuten on suurin osa alkoholin viihdekäytöstä. Ainoa ero on siinä että alkoholin sijaan käytetään kannabista joka on sata kertaa vähemmän haitallista kuin alkoholi. Mikä on muka se syy kieltää kannabiksen käyttö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin olen koukussa kahviin ja suomalaiset taitavat juoda eniten kahvia koko maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivän paras kun nuo Rikolliset saa aina samasta asiasta jankata ja niitä saa kutsua Rikolliseksi niinkuin ne onkin. :) tulee hyvä mieli itselle.
Kateutesi ja katkeruutesi näkyy.
Miksi minä jollekkin rikolliselle kateellinen olisin?
Jaa-a, liekö sinulta kielletty nämä ilot vai etkö uskaltanut kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Kannabista on huume ja laitonta aine. Pidetään se niin.
Mikä siitä kannabiksesta tekee huumeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei juma. Ensin suolletaan narkkaria herjasanana ja sitten aletaan hokemaan rikollista. Ihan sama millä nimellä haluat meitä kutsua. Minua ei ainakaan hetkauta yhtään. Tiedän, että en ole mitään pahaa tehnyt, mutta jos nimittely tuo sinulle hyvän mielen ja tunnet ylemmyyttä sillä niin fine. Olen onnellinen tällaisena kuin olen.
Jos pilveä käytät sinä olet rikollinen. se ei muutu miksikään se fakta ihan sama kuinka yrität itselles hienostella sitä asiaa.
Sanoinhan jo, että ei kiinnosta mikä olen sinun ja valtion kirjoissa. Ehkäpä sinua kyrsii kun joku uskaltaa elää omanlaistaan elämää.
omanlaistaan elämää... pää huumausaineista sekaisena velttoilu ei ole tavoittelmisen arvoista elämää, pidemmä
Jokainen tekee elämällään mitä haluaa. Se on ihmisoikeus ja siinä toteutuu ihmisarvo
"Se on ihan samanlaista viikonloppuihin ja vapaa-aikaan sijoittuvaa käyttöä kuten on suurin osa alkoholin viihdekäytöstä. Ainoa ero on siinä että alkoholin sijaan käytetään kannabista joka on sata kertaa vähemmän haitallista kuin alkoholi. Mikä on muka se syy kieltää kannabiksen käyttö?
Koska sitä käytetään alkoholin kanssa. Se tulee myös nuorille helpommin saataville jos se laillistetaan. Kumma ettei se mene päähän teille. Ei niitä tarvi olla enempää huumaavia aineita laillisena. Varsinkaan semmoinen joka ei aiheuta edes pahaa oloa seuraavalle päivälle. Koukuttavakin se oikeasti on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä onkin itselle tuttu asia. Olen itse kiinteistönhoidon ammattilainen, ja liikun työkseni useissa pääkaupunkiseudun kerrostaloissa. Tietäisittepä vain, kuinka monesta kannabiksen hajusta porraskäytävässä olen ilmoittanut poliisille... pöllypäiden käräyttely on ollut hauskaa :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin olen koukussa kahviin ja suomalaiset taitavat juoda eniten kahvia koko maailmassa.
Kahvi aiheuttaa aggressiivista käytöstä, nestehukkaa ja hiljentää kehon viestejä. Jokaisen kahviaddiktin tulisi olla vähintään 1kk vuodesta juomatta kahvia omaksi parhaakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannabista on huume ja laitonta aine. Pidetään se niin.
Mikä siitä kannabiksesta tekee huumeen?
Ainoastaan määritelmä. Jos ostat nappeja kadulta, ostat huumeita. Jos lääkäri määrää samoja nappeja. Ne on lääkkeitä. Suomessa kannabis on määritelty huumeeksi. Saksassa se on päihde ja laillista esim. kotikasvattaa.
Vierailija kirjoitti:
"Se on ihan samanlaista viikonloppuihin ja vapaa-aikaan sijoittuvaa käyttöä kuten on suurin osa alkoholin viihdekäytöstä. Ainoa ero on siinä että alkoholin sijaan käytetään kannabista joka on sata kertaa vähemmän haitallista kuin alkoholi. Mikä on muka se syy kieltää kannabiksen käyttö?
Koska sitä käytetään alkoholin kanssa. Se tulee myös nuorille helpommin saataville jos se laillistetaan. Kumma ettei se mene päähän teille. Ei niitä tarvi olla enempää huumaavia aineita laillisena. Varsinkaan semmoinen joka ei aiheuta edes pahaa oloa seuraavalle päivälle. Koukuttavakin se oikeasti on.
Laiton myynti ei kysy ikää ja laillinen myynti kysyy. Nyt voit puhelimella tilata mitä haluat niin ei juuri helpommin voi olla saatavilla.
Koska ei kiinnosta harmiton rentoutuminen, päin vastoin se on hyväksi koko yhteisölle ja naapurustolle että joku ottaa chillisti.
Enkä myöskään tiedä mistä tuo haju tarkalleen tulee koska ei todellakaan kiinnosta, joten ei mitään ilmiannettavaa. Tuo nyt on aivan vitsi että poliisi juoksentelisi jonkun kannabiksen hajun perässä random rappukäytävissä. In your dreams.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laiton myynti ei kysy ikää ja laillinen myynti kysyy. Nyt voit puhelimella tilata mitä haluat niin ei juuri helpommin voi olla saatavilla.
Se hidastaa sen saamista. Sitä voi sitten hakea niille nuorille kuka vain millon vain. Kaikilla todellakaan ei ole samallalailla pääsyä niihin mitä sinulla on jossain telegrammissa. tai thor networkissa.
Vierailija kirjoitti:
Koska ei kiinnosta harmiton rentoutuminen, päin vastoin se on hyväksi koko yhteisölle ja naapurustolle että joku ottaa chillisti.
Enkä myöskään tiedä mistä tuo haju tarkalleen tulee koska ei todellakaan kiinnosta, joten ei mitään ilmiannettavaa. Tuo nyt on aivan vitsi että poliisi juoksentelisi jonkun kannabiksen hajun perässä random rappukäytävissä. In your dreams.
Urbaani legendoissa huutelet siellä taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järjestäytyneelle rikollisuudelle laillistaminen on huono asia. Nyt rikolliset voi myydä kaikille ja kaikkea. Jos kannabista saisi laillisesti. Rikolliset menettäisivät rahaa. Ja johan se on nähty. Huumeet voitti sodan huumeita vastaan.
ite asias en ole tehny mitää noista. joskus olin rikollinen ja käytin sitä koukuttavaa paska pilvee.