Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi tutkimus yllättää: kannabista käyttäneiden aivot erottuivat edukseen

Kommentit (469)

Vierailija
381/469 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Järjestäytyneelle rikollisuudelle laillistaminen on huono asia. Nyt rikolliset voi myydä kaikille ja kaikkea. Jos kannabista saisi laillisesti. Rikolliset menettäisivät rahaa. Ja johan se on nähty. Huumeet voitti sodan huumeita vastaan. 

Ei se ole mitään voittanut johan se on nähty kun on paikkoja joissa on vähäksi aikaa laillistaneet kaikki huumet. siellä porukka heilui fentanyyli paskat housuissa keskellä tietä. Meno meni ihan mahottomaksi.

Kuvittelet että se on voittanut.

Vierailija
382/469 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim kato tuolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/469 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raja pitää vetää johonkin.

Vierailija
384/469 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan nuoriso käyttää niitä telegrammia ja muita vastaavia. Minä olen ihan amatööri niiden juttujen kanssa. Olen aika vanha käpy.

Vierailija
385/469 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan nuoriso käyttää niitä telegrammia ja muita vastaavia. Minä olen ihan amatööri niiden juttujen kanssa. Olen aika vanha käpy.

telegrammi vaatii koodin millä pääsee oikealle sivulle että löytää huumeita edes. sama thor networkissa. niihin ei kuka vaan aina kävele. varsinkaan nuoret jotka niistä ei tiedä mutta haluaa kokeilla.

Vierailija
386/469 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisitkaan niihin ei pääse miten luulet että kaikki pennut pääsee?

Vierailija
387/469 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim kato tuolta.

Tässä puhuttiin nyt kannabiksesta eikä fentanyylistä tai kaikista huumeista. Synteettiset huumeet ovat ihan eri asia kuin orgaaniset päihteet, kuten tee, kahvi, kannabis, ginseng, ashwaganda, jne. 

Vierailija
388/469 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim kato tuolta.

Tässä puhuttiin nyt kannabiksesta eikä fentanyylistä tai kaikista huumeista. Synteettiset huumeet ovat ihan eri asia kuin orgaaniset päihteet, kuten tee, kahvi, kannabis, ginseng, ashwaganda, jne. 

sanottiin että huumeet voitti sodan. HUUMEET. ei voittanut.

Vierailija
389/469 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sota on vielä kesken huumeitten kanssa.

Vierailija
390/469 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Järjestäytyneelle rikollisuudelle laillistaminen on huono asia. Nyt rikolliset voi myydä kaikille ja kaikkea. Jos kannabista saisi laillisesti. Rikolliset menettäisivät rahaa. Ja johan se on nähty. Huumeet voitti sodan huumeita vastaan. 

Ei se ole mitään voittanut johan se on nähty kun on paikkoja joissa on vähäksi aikaa laillistaneet kaikki huumet. siellä porukka heilui fentanyyli paskat housuissa keskellä tietä. Meno meni ihan mahottomaksi.

Hyvin on onnistuttu voittamaan sota huumeita vastaa :D Käyttö lisääntyy ja aineita on koko ajan enemmän. Ja älä ymmärrä väärin. Musta tää on kamalaa ja huolestuttavaa. Mutta sota huumeita vastaan on hävitty. Silti typerää niputtaa kaikkia aineita saman otsinko alle.  Suomikin tulee laillistamaan kannabiksen jossain vaiheessa ja siihen asti sitä käytetään laittomasti. Sillä ei ole mulle tai monelle muullekkaan mitään merkitystä. Itse kun kasvattaa niin saa mitä haluaa. 

Vierailija
391/469 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim kato tuolta.

sanottiin että huumeet voitti sodan. HUUMEET. ei voittanut.

Kyllä voitti. Huumesodan jatkaminen on resurssien tuhlausta ilman mitään tuloksia. Vai osaatko näyttää jotain tuloksia?

Vierailija
392/469 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin on onnistuttu voittamaan sota huumeita vastaa :D Käyttö lisääntyy ja aineita on koko ajan enemmän. Ja älä ymmärrä väärin. Musta tää on kamalaa ja huolestuttavaa. Mutta sota huumeita vastaan on hävitty. Silti typerää niputtaa kaikkia aineita saman otsinko alle.  Suomikin tulee laillistamaan kannabiksen jossain vaiheessa ja siihen asti sitä käytetään

Ei sitä sotaa huumeita vastaan ole hävitty. Tilanne olisi pahempi jos se olisi hävitty. Se olisi paljon avonaisempaa. ja tuolla olisi huumausaine käyttäjät paljon enempi katukuvassa.

Vierailija
393/469 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vieläkö kannattaa jatkaa? Rahaa ja resursseja palanut miljardeja ja ongelma vaan lisääntyy. Huume sota on hävitty. Huumeet voitti. Nyt on aika kokeilla jotain muuta. En tiedä mitä mutta viisaammat tietää. 

Vierailija
394/469 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vieläkö kannattaa jatkaa? Rahaa ja resursseja palanut miljardeja ja ongelma vaan lisääntyy. Huume sota on hävitty. Huumeet voitti. Nyt on aika kokeilla jotain muuta. En tiedä mitä mutta viisaammat tietää. 

Kyllä kannattaa jatkaa. Ihan sama mikä keino. Mutta huumeitten laillistaminen ei ole se oikea keino.

Vierailija
395/469 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä ei ole hävitty mihinkään sitä sotaa. 

Vierailija
396/469 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten se sota on vasta hävitty kun huumeet on laillisia. ei ennen sitä.

Vierailija
397/469 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovasti ne omaa käyttämistään yrittää puolustella. ihan selvästi koukussa nämä rikolliset on.

En käytä. Tiedän että naapurissa joku toisinaan käyttää eikä kiinnosta. Hyväksyn ja kannatan. Känniääliöitä ei taloyhtiössämme ole, pilviveikko ei mölise.

Miksi et ilmianna sitä. se on rikos kun piilottelee rikollisia.

Tämä onkin itselle tuttu asia. Olen itse kiinteistönhoidon ammattilainen, ja liikun työkseni useissa pääkaupunkiseudun kerrostaloissa. Tietäisittepä vain, kuinka monesta kannabiksen hajusta porraskäytävässä olen ilmoittanut poliisille... pöllypäiden käräyttely on ollut hauskaa :-D

Sulla nuo ammatit vaihtuu. Välillä olet psykiatrian laitoksella töissä ja kohtaat siellä paljon kannabiksesta seonneita.  Nyt olet kiinteistöhuollossa ja käräyttelet kannabiksen käyttäjiä. Joskus leikit kannabiksen käyttäjää jolle on käynyt huonosti. Luuletko ettei tuota hommaa huomaa toiset keskusteluihin osallistujat?

Vierailija
398/469 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tietää että poliiseja pyörii myyntialustoilla. Mistä moinen luulo että poliisit ei niihin pääse?

Vierailija
399/469 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sulla nuo ammatit vaihtuu. Välillä olet psykiatrian laitoksella töissä ja kohtaat siellä paljon kannabiksesta seonneita.  Nyt olet kiinteistöhuollossa ja käräyttelet kannabiksen käyttäjiä. Joskus leikit kannabiksen käyttäjää jolle on käynyt huonosti. Luuletko ettei tuota hommaa huomaa toiset keskusteluihin osallistujat?

Mistäs sinä kuvittelet tietäväs et kuka se on?

Vierailija
400/469 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tietää että poliiseja pyörii myyntialustoilla. Mistä moinen luulo että poliisit ei niihin pääse?

siel on useampi paikka missä niitä myydään ei ainoastaan yhdessä paikassa. jos ne vihin saa silloin ne pääsee. ymmärrätkö?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme