Uusi tutkimus yllättää: kannabista käyttäneiden aivot erottuivat edukseen
Kommentit (469)
Vierailija kirjoitti:
Pitää tehä addressi kannabiksen käytön tuomioitten koventamisesta.
Tee se mutta älä ylläty kun päättäjät eivät kovenna tuomioita. Pitkin maailmaa kannabista on sallittu ja laillistettu niin ei suomen päättäjät souda vastavirtaan. Eivät myöskään myötävirtaan vaan tavalliseen tapaan eivät uskalla tehdä mitään muutoksia kannabista koskevaan lakiin.
Kannabis on vähähaittainen nautintoaine jolla on myös lääkinnällistä käyttöä.
Narkomania taas on sairaus jolla ei ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannabis on kyllä hyväksi. Mutta toivottavasti sitä ei laillisteta. Multa menee hyvät bisnekset nurin jos se ois laillista :D
Muistakaa juntit vastustaa kannabista aina!
Ihan varmasti vastustan.
Kiitos! Laillisten markkinoiden kanssa olisi ärsyttävää kilpailla. Nyt voin myydä peukkua sun lapselle kunhan ensin oon saanut siitä asiakkaan ;)
Ja se sun lapsi maksaa ne peukut pyllyllään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee se mutta älä ylläty kun päättäjät eivät kovenna tuomioita. Pitkin maailmaa kannabista on sallittu ja laillistettu niin ei suomen päättäjät souda vastavirtaan. Eivät myöskään myötävirtaan vaan tavalliseen tapaan eivät uskalla tehdä mitään muutoksia kannabista koskevaan lakiin.
kyl se on tiedossa et se on laillistettu useammassa maassa. ja enempi tietoa on löytynyt mitä kaikkea paskaa se aiheuttaa sen takia. maailmalla jos se kannatajuus nousee ei merkaa mitään mitä suomessa tapahtuu. kuvittelet vain. se ei tule kuule menemään niin että se laillistuu. ei ainakaan tällä valtakaudella :D saat olla vielä monta monta vuotta rikollinen.
Jos vi*uttaa olla rikollinen niin lopeta sen käyttäminen. Sehän pitäisi olla vielä niin helppoa. Siitä kun ei tule sivuoireita! :O RIKOLLINEN
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyl se on tiedossa et se on laillistettu useammassa maassa. ja enempi tietoa on löytynyt mitä kaikkea paskaa se aiheuttaa sen takia. maailmalla jos se kannatajuus nousee ei merkaa mitään mitä suomessa tapahtuu. kuvittelet vain. se ei tule kuule menemään niin että se laillistuu. ei ainakaan tällä valtakaudella :D saat olla vielä monta monta vuotta rikollinen.
Olen ollut kannabiksen käyttäjänä rikollinen jo kymmeniä vuosia. Yksi tuomiokin on käytöstä ja hallussapidosta. Todellinen mukarikos kun ketään en ole ryöstänyt tai pahoinpidellyt. Käyttö kun kohdistuu vain itseeni niin ei se ole oikea rikos.
Mulla on ehdotus: Julistetaan Uusimaa autonomiseksi alueeksi, eikä verorahoja kulje alueelta ulos. Erillisalueella on oma lainsäädäntö, ja kannabis laillinen. Mielelläni ostan ruokani vain ja ainoastaan lähialueelta tuotettuna. Voivat sitten öyhöt tukehtua viinaoksennukseen Kainuussa ilman tukiaisia.
"Olen ollut kannabiksen käyttäjänä rikollinen jo kymmeniä vuosia. Yksi tuomiokin on käytöstä ja hallussapidosta. Todellinen mukarikos kun ketään en ole ryöstänyt tai pahoinpidellyt. Käyttö kun kohdistuu vain itseeni niin ei se ole oikea rikos.
Rikollinen sinä silti olet. Lopeta nii et ole enää rikollinen.
Vierailija kirjoitti:
Jos vi*uttaa olla rikollinen niin lopeta sen käyttäminen. Sehän pitäisi olla vielä niin helppoa. Siitä kun ei tule sivuoireita! :O RIKOLLINEN
Ihan sama olenko RIKOLLINEN sun tai valtion mielestä. Mitä väliä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama olenko RIKOLLINEN sun tai valtion mielestä. Mitä väliä?
Rikolliset yrittää saada itseään näyttämään paremmalta. OLET RIKOLLINEN sillä on väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pilvinarkkareiden päivän pakolliset märinät :D
Sanoo kaappijuoppo.
Mene rikollinen linnaan siitä mihin kuulutkin.
En mene. 🤭
Lopeta se ryyppääminen ja trollaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoo kaappijuoppo.
En mene. 🤭
Onko täällä toinenki rikollinen joka ei välitä enää onko se rikollinen vai ei?
Kannabiksen käyttö ei ole rikos. Kas kun siinä ei ole uhria.
Vierailija kirjoitti:
Kannabiksen käyttö ei ole rikos. Kas kun siinä ei ole uhria.
on se se on laissa kielletty. se on rikos elä yritä saaha ittees näyttää yhtää paremmalta rikollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoo kaappijuoppo.
En mene. 🤭
Ei ole kiinnostanut kymmeneen vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoo kaappijuoppo.
En mene. 🤭
Ei ole kiinnostanut kymmeneen vuoteen.
Miksi ei? mikä on saanu sinut siihen tilaan että ei kiinnosta oletko rikollinen vai ei?
Tämmösille pitäs muka vielä pilvi laillistaa..... -_-
Ei juma. Ensin suolletaan narkkaria herjasanana ja sitten aletaan hokemaan rikollista. Ihan sama millä nimellä haluat meitä kutsua. Minua ei ainakaan hetkauta yhtään. Tiedän, että en ole mitään pahaa tehnyt, mutta jos nimittely tuo sinulle hyvän mielen ja tunnet ylemmyyttä sillä niin fine. Olen onnellinen tällaisena kuin olen.
Vierailija kirjoitti:
Ei juma. Ensin suolletaan narkkaria herjasanana ja sitten aletaan hokemaan rikollista. Ihan sama millä nimellä haluat meitä kutsua. Minua ei ainakaan hetkauta yhtään. Tiedän, että en ole mitään pahaa tehnyt, mutta jos nimittely tuo sinulle hyvän mielen ja tunnet ylemmyyttä sillä niin fine. Olen onnellinen tällaisena kuin olen.
Jos pilveä käytät sinä olet rikollinen. se ei muutu miksikään se fakta ihan sama kuinka yrität itselles hienostella sitä asiaa.
Kuvittele mitä haluat. :D ei se sun himoainees silti tule lailliseksi yrität oikeuttaa vaan omaa käyttöäs ja nisteilyäs sillä. Rikollinen.