Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi tutkimus yllättää: kannabista käyttäneiden aivot erottuivat edukseen

Kommentit (469)

Vierailija
281/469 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aineistossa ei ollut tietoa käytettyjen kannabistuotteiden koostumuksesta tai vahvuudesta. Käyttötiedot perustuvat ainakin osin itse ilmoitettuihin tietoihin

Niinpä😂

Vierailija
282/469 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitään oikeaa syytä ei ole kannabiksen kieltoon. Vain huonoja keksittyjä tekosyitä kuten porttiteoria.

Kannabis tekee näköjään jankkaajan.  Uusi tieto ei enää löydä perille. 

Sinä olet ainoa joka täällä jankkaa. Todella säälittävä tapaus joka kirjoittelee itselleen väkivaltaisia viestejä joista yrittää syyttää kannabiksen käyttäjiä.

Tämä!

Vihaviestit ja niihin vastaajan ip osoitteet on samat. Ei helvetti mikä urpo.

Hah hah hah, ei  h 3lvetti mikä urpo kun yrittää tuollaista väittää. Kyllä minä nyt kuitenkin itse parhaiten tiedän mitä olen kirjoittanut. &nbsp

Jäit kiinni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/469 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tämä oli tiedossa eli 40vuotiaasta, lähtien kannibista röyhytteleen.😃😃

Vierailija
284/469 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitään oikeaa syytä ei ole kannabiksen kieltoon. Vain huonoja keksittyjä tekosyitä kuten porttiteoria.

Sinä olet ainoa joka täällä jankkaa. Todella säälittävä tapaus joka kirjoittelee itselleen väkivaltaisia viestejä joista yrittää syyttää kannabiksen käyttäjiä.

Tämä!

Hah hah hah, ei  h 3lvetti mikä urpo kun yrittää tuollaista väittää. Kyllä minä nyt kuitenkin itse parhaiten tiedän mitä olen kirjoittanut. &nbsp

Usko jo että exäsi ei ota sinua takaisin vaikka kuinka kännissä täällä väniset ja intät. Olet juoppo jolla on nysä muna.

Vierailija
285/469 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä!

aivan totta, minäkin tiedän sen! Kannabiskeiju äsken ilmoitti sen minulle kun kävi samalla varoittamassa avaruuslepakoiden invaasiosta... buah hah hah hah haa :)

Vierailija
286/469 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto. Joku yksilö on kyllä ottanut oikein sydämen asiakseen jankuttaa tässä ketjussa. Alkaa olemaan jo psykoottista (alkoholilla hankittua) tuo jankkaus ja fantasiointi jollain kanakoppivankilatuomioilla. Ja hän kutsuu "narkkareita" todellisuudesta irtautuneiksi. On varmaan vaikea kun sisällä on noin paljon vihaa.

Vierailija
287/469 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä!

aivan totta, minäkin tiedän sen! Kannabiskeiju äsken ilmoitti sen minulle kun kävi samalla varoittamassa avaruuslepakoiden invaasiosta... buah hah hah hah h

Säälittävää kerta kaikkiaan. Jäit kiinni säälittävästä valehtelusta eikä tekonaurusi muuta faktoja.

Vierailija
288/469 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tää vihapuhuja tullut möyhypäitten kiusaamaksi lapsena, vai mistä kenkä puristaa?

ainoa vihapuhuja tässä ketjussa on ollut tuo yksi päihdeuskoivainen hymiöiden viljelyyn ihastunut, joka on kirjoitellut mätänevistä kalmoista ja muusta huumeille mielenterveytensä menettäneen synkistä päänsisäisistä mielikuvista. 

ja useat muut kannabisuskovaiset jankkaavat tuota samaa että olisin muka itse itselleni vastaillut. sitä se huumeidenkäyttö teettää, harhaisuutta, pakkomielteitä. todella surullista...

Vierailija
289/469 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tää vihapuhuja tullut möyhypäitten kiusaamaksi lapsena, vai mistä kenkä puristaa?

ainoa vihapuhuja tässä ketjussa on ollut tuo yksi päihdeuskoivainen hymiöiden viljelyyn ihastunut, joka on kirjoitellut mätänevistä kalmoista ja muusta huumeille mielenterveytensä menettäneen synkistä päänsisäisistä mielikuvista. 

ja useat muut kannabisuskovaiset jankkaavat tuota samaa että olisin muka itse itselleni vastaillut. sitä se huumeidenkäyttö teettää, harhaisuutta, pakkomielteitä. todella surullista...

Älä nysäkulli juoppo jaksa ulista.

Kukaan ei usko paskapuheisiisi kun jäit kiinni housut kintuissa.

Vierailija
290/469 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti "hymiötyyppi" lopetti kirjoittelun kun tuppikulli jäi kiinni valehtelusta.

Vierailija
291/469 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet sitten lopulta se puolitajuton vanha joka hirttäytyy omiin remmeihinsä. 😃

Vierailija
292/469 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noniin. Tuppikulli aloitti taas väkivaltaiset viestinsä. 

Vierailija
293/469 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noniin. Tuppikulli aloitti taas väkivaltaiset viestinsä. 

Busted!

Vierailija
294/469 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannabis on terveystuote eikä sillä ole lainkaan haittavaikutuksia suun kuivumista lukuunottamatta.

Käytät turrutteena johonkin mt-vaivaan?   Ei se silti ole elimistölle haitatonta.  Suun kuivuminen on jo yhteydessä  koko elimistön häiriöön. 

Vierailija
295/469 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

? Kysyn samaa, kuin yhdeltä aikaisemmaltakin kirjottelijalta. Missä kohdin muka "jäin kiinni" että valehtelin? En ole itse itselleni kirjoitellut tähän ketjuun. 

koita vastata ihan tosiseikkoihin pohjautuen ( ei kuviteltuihin "tosiseikkoihin") ja koita siistiä tuota alatyylistä diskurssiasi, se antaa todella huonon kuvan ja entisestään alentaa päihdeuskovaisista saatavaa vaikutelmaa (jos se nyt vielä on mahdollista...)

Vierailija
296/469 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannabis on terveystuote eikä sillä ole lainkaan haittavaikutuksia suun kuivumista lukuunottamatta.

Käytät turrutteena johonkin mt-vaivaan?   Ei se silti ole elimistölle haitatonta.  Suun kuivuminen on jo yhteydessä  koko elimistön häiriöön. 

On täysin haitatonta.

Vierailija
297/469 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

? Kysyn samaa, kuin yhdeltä aikaisemmaltakin kirjottelijalta. Missä kohdin muka "jäin

Vihaviestit ja vastauksesi tulivat samasta ip osoitteesta.

Vierailija
298/469 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen selvinnyt suun kuivumisesta niin helposti että vain vettä on tarvinut juoda. Saattaa olla että poltan joskus taas kun siitä ei ole pahempia haittoja. Niin olen taas kerran ilman vaikka olen viihdekäyttänyt kannabista useita vuosia. Kannabiksen vastustajalle tämä voi olla hämmentävää kun hän luulee että kannabista käytetään 24/7 joka päivä. No lääkekäyttäjät käyttävät jatkuvasti eikä siitäkään ole suurta haittaa. Jos olisi niin siitä olisi jo uutisoitu isosti kuten kaikista vähistäkin kannabiksen mahdollisista haitoista.

Vierailija
299/469 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaöyhö näyttää hyvää esimerkkiä siitä, mitä viina tekee aivoille. Ei käy kateeksi. 

Vierailija
300/469 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaöyhö näyttää hyvää esimerkkiä siitä, mitä viina tekee aivoille. Ei käy kateeksi. 

kannabisöyhö taasen toistelee omia stereotypioitaan. minä, en himmennä tajuntaani myöskään alkoholilla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän