Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole koskaan deittaillut yli 27 v naista. Olenko jäänyt jostain paitsi?

Vierailija
11.02.2026 |

Kerran olen deittaillut 27-vuotiasta, en sitä vanhempaa, ja yleensä järjestään 18-22-vuotiaita naisia. Olenko jäänyt jostain paitsi? M35

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pysyvä parisuhde on tainnut jäädä välistä, jos olet vain deittaillut nuoria. Ei niitä kiinnosta parisuhde tuon ikäisen miehen kanssa, hetken hupi vain, sitten vaihdetaan parempaan.

Höpöhöpö. Ei pidä paikkaansa. Enemmän kyse siitä, että minä en halua mitään niin vakavaa tällä hetkellä. Oli tuossa äskettäin 18-vuotias konservatiivinen nuori nainen, joka halusi perustaa perheen kanssani. Yms. -ap

Taidat olla niitä jotka herää sitten viiskymppisenä, että perhe olisi kiva saada. Ikävä kyllä se juna on jo mennyt ohi aikoja jo sitten siinä vaiheessa.

Jos viisikymppiseksi asti elän hankkimatta perhettä, tuskin sitä koskaan halusinkaan! Mutta sanoisin, että noin 40-45-vuotiaana minulle olisi paras hetki hankkia lapsia. Jos en silloinkaan niin tee, ei sen kai koskaan kuulunut tapahtuakaan. Tähän mennessä on ollut useampia mahdollisuuksia, mutta vain kerran aidosti halusin lapsia erään naisen kanssa. Mutta se suhde kariutui. Uskoisin kyllä viisikymppisenäkin saavani ihan kivan 25-30-vuotiaan naisen perhettä perustamaan, jos niin haluan. Olen erittäin hyvin säilynyt, nimittäin. -ap

Vierailija
42/73 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen alkaa olla seksuaalisesti paljon vapautuneempi kun ikää karttuu. Olet menettänyt hyvää seksiä ainakin.

Noo, tämäkin varmasti yksilökohtaista. Esimerkiksi äskettäin vietin todella vapautuneita ja villejä hetkiä innokkaan 18-vuotiaan tytön kanssa. Hän antoi, ja halusi, tehdä aivan kaikkea mitä halusin. -ap

Kysyitkö kertaakaan panosi haluamisia?

Nuoret naiset on ehkä vähän naiiveja vielä ja haluaa miellyttää, jossain vaiheessa silmät aukeaa ja tajuaa että mitä sitä nuoruutta hukkaamaan, vanhan ukon kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pysyvä parisuhde on tainnut jäädä välistä, jos olet vain deittaillut nuoria. Ei niitä kiinnosta parisuhde tuon ikäisen miehen kanssa, hetken hupi vain, sitten vaihdetaan parempaan.

Höpöhöpö. Ei pidä paikkaansa. Enemmän kyse siitä, että minä en halua mitään niin vakavaa tällä hetkellä. Oli tuossa äskettäin 18-vuotias konservatiivinen nuori nainen, joka halusi perustaa perheen kanssani. Yms. -ap

Taidat olla niitä jotka herää sitten viiskymppisenä, että perhe olisi kiva saada. Ikävä kyllä se juna on jo mennyt ohi aikoja jo sitten siinä vaiheessa.

Lapset on mun perhe, ja siihen ei tarvitta akkoja pilaamaan fiilistä.

Teen sinusta lasun.

Vierailija
44/73 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla vanhin 21.

M50

On se tuokin tapa kertoa että olet ollut naisten kanssa viimeksi vuosikymmeniä sitten 🤭

Vierailija
45/73 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitä täällä kyselet, pistä hakuehdoksi yli 27-vuotiaat (tai kysy ikää ennen kuin alat suhteeseen) ja totea itse, miten kävi. Kaikkea sitä täälläkin kysellään.

Vierailija
46/73 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks tää joku naistevihalanka taas

On.

Vierailija
47/73 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen alkaa olla seksuaalisesti paljon vapautuneempi kun ikää karttuu. Olet menettänyt hyvää seksiä ainakin.

Noo, tämäkin varmasti yksilökohtaista. Esimerkiksi äskettäin vietin todella vapautuneita ja villejä hetkiä innokkaan 18-vuotiaan tytön kanssa. Hän antoi, ja halusi, tehdä aivan kaikkea mitä halusin. -ap

Eli olit itsestään epävarman lapsosen kanssa. Huonolla tuurilla saat raiskausyytteen.

Vierailija
48/73 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos viisikymppiseksi asti elän hankkimatta perhettä, tuskin sitä koskaan halusinkaan! Mutta sanoisin, että noin 40-45-vuotiaana mi

Miksi haluat pyöriä 45 vuotiaaksi asti p*llukarusellia

Vierailija
49/73 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Jos ajatellaan seksiä niin parasta seksiä saa naiselta kun se on about 40+. Ei ole enää pelkoa raskauksista joten ei tarvi leikkiä kumeilla,  nainen on vapautunut ja kokeileva ja itsevarma. No ei ehkä kaikki mutta monille käy näin.

Vierailija
50/73 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

Vierailija
51/73 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksette tehnee sitä mitä hän halusi? Kai olisit ollut mukana innoissasi?

Vierailija
52/73 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormettaminen on muuttunut nyrkittämiseksi. 

Vierailija
53/73 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Jos ajatellaan seksiä niin parasta seksiä saa naiselta kun se on about 40+. Ei ole enää pelkoa raskauksista joten ei tarvi leikkiä kumeilla,  nainen on vapautunut ja kokeileva ja itsevarma. No ei ehkä kaikki mutta monille käy näin.

Riippuu naisesta Ai että ärsyttää nää yleistykset et vanhempi nainen  on aina joku seksipeto ja erittäin kokenut

Vierailija
54/73 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin vanhin ollut 18 vuotias.

m.58

Minun vanhin mies on ollut 17-vuotias.

N69

Minun vanhin miespä on ollut 16 ja 11 kuukautta!

T: ihan oikeasti nainen ja vakavissaan

Vierailija
55/73 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan mies haluaisi parisuhteeseen, varsinkaan nuorena? Itse sen virheen tein ja kadun.

Heh. Ne jotka ei saa nuorena parisuhdetta, katkeroituu ja syyttää naisia hypergamiasta.

Vierailija
56/73 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

V M P!

Vierailija
57/73 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks tää joku naistevihalanka taas

Joo. Yritetään loukata vähän vanhempia naisia kuvitteellisilla kertomuksilla, ja vieläpä aika heikolla menestyksellä. Ei siis mitään uutta auringon alla.

Vierailija
58/73 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyykö persut jotenkin asiaan, entä DI

Vierailija
59/73 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin vanhin ollut 18 vuotias.

m.58

Mitähän tässäkin alanuolen aihetta?  Olin silloin 20v ja vieläkin yhdessä.  Monestikko mammojen mielestä olisi pitänyt erota?

Vierailija
60/73 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli tarkoitat vain ja ainoastaan pillua, vastaus on: Et.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi