Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole koskaan deittaillut yli 27 v naista. Olenko jäänyt jostain paitsi?

Vierailija
11.02.2026 |

Kerran olen deittaillut 27-vuotiasta, en sitä vanhempaa, ja yleensä järjestään 18-22-vuotiaita naisia. Olenko jäänyt jostain paitsi? M35

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan tapaamasi ollu DI. 

Vierailija
62/73 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avuton ap, kokeile itse, älä muilta kysele. Kirjoitelmastasi päätellen harrastat sarjadeittailua ilman sen syvempää tarkoitusta, niin luulisi olevan ihan helppoa kokeilla muutamaa eri ikäistäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tapaillut... ööö persuja

Vierailija
64/73 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen alkaa olla seksuaalisesti paljon vapautuneempi kun ikää karttuu. Olet menettänyt hyvää seksiä ainakin.

Jep. Jos ajatellaan seksiä niin parasta seksiä saa naiselta kun se on about 40+. Ei ole enää pelkoa raskauksista joten ei tarvi leikkiä kumeilla,  nainen on vapautunut ja kokeileva ja itsevarma. No ei ehkä kaikki mutta monille käy näin.

Riippuu naisesta Ai että ärsyttää nää yleistykset et vanhempi nainen  on aina joku seksipeto ja erittäin kokenut

Eihän tuossa sanottu, että nainen olisi kokenut vaan haluaa kokeilla.

Vierailija
65/73 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avuton ap, kokeile itse, älä muilta kysele. Kirjoitelmastasi päätellen harrastat sarjadeittailua ilman sen syvempää tarkoitusta, niin luulisi olevan ihan helppoa kokeilla muutamaa eri ikäistäkin.

Pointtihan tässä ei ollut, että ap oikeasti haluaisi tietää. Oikeasti hän haluaa vain leveillä sillä, miten saa nuorempia naisia. Joidenkin mielestä se on jotenkin tavoiteltava asia (mitä en sinänsä ymmärrä, mutta eipä se mulle kuulu).

Vierailija
66/73 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos haluaa vain tehdä jollekin mitä haluaa, eikä rakastella tai aidosti rakastaa tasavertaista kumppania, niin et ole jäänyt mistään paitsi.

Vierailija
67/73 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pointtihan tässä ei ollut, että ap oikeasti haluaisi tietää. Oikeasti hän haluaa vain leveillä sillä, miten saa nuorempia naisia. Joidenkin mielestä se on jotenkin tavoiteltava asia (mitä en sinänsä ymmärrä, mutta eipä se mulle kuulu).

Ei nämä leveilijät oikeasti saa niitä nuorempia naisia. Siitä puhe  mistä puute.

Vierailija
68/73 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet, älystä.

Vierailija
69/73 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos provostasi! Valitettavasti valintamme ei kohdistunut sinuun.

Vierailija
70/73 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin 16 ja 17 v tyttöjä kimpassa kun olin 36 v. Ehdottivat seksiä joten hoidin homman. Sit aloin yhden 18 kanssa tapailusuhteseen kun olin 40 v.

Vierailija
71/73 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ilmeisesti ainakin omasta henkisestä kehityksestäsi, jos cappi tulee jo ennen kolmeakymppiä ja junnaat siellä teinaritasolla

Vierailija
72/73 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan deittaillut lapsia enkä aikuisia. Mutta olen ollut parisuhteissa jatkuvasti vuodesta 1984 AIKUISTEN MIESTEN KANSSA. Useimmat on olleet mua nuorempia. Se ainut vanhempi oli löysämuna eikä siitä ollut mitään iloa.

N

Vierailija
73/73 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko tapaillut... ööö persuja

En tietenkään. Ne jää jo älynsä vähyyden takia mun tutkan alapuolelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi