Uskaltaisitko syödä punalaputetun valmissalaatin?
Kommentit (15)
Uskaltaisin. Joku jäävuorisalaatti ei mene vaaralliseksi ihan äkkiä.
Yleensä ostankin vain niitä. Kreikkalainen ja leipäjuustosalaatti suosikkejani.
Söin sellaisen eilen, hyvää oli ja todella täyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Eilen söin muttei ollut kovin täyttävää ;)
En uskalla enää ostaa niitä kun viimeksi ostaessani joku äiti lapsensa kanssa sätti ja huusi minulle kuin hinaaja että miten minä iso mies kehtaan ostaa punalaputettuja tuotteita jotka on tarkoitettu vain köyhille!! Väitti pää punaisena että on minun syytäni että hänen lapsensa näkevät nyt nälkää!
Meidän kaupassa ei myydä punalaputettuja salaatteja, nehän on -50 %. Keltalaputettuja kyllä -30 % ja ostan joskus niitä.
Vierailija kirjoitti:
En uskalla enää ostaa niitä kun viimeksi ostaessani joku äiti lapsensa kanssa sätti ja huusi minulle kuin hinaaja että miten minä iso mies kehtaan ostaa punalaputettuja tuotteita jotka on tarkoitettu vain köyhille!! Väitti pää punaisena että on minun syytäni että hänen lapsensa näkevät nyt nälkää!
Saa niitä normaali ihmisetkin ostaa. Joillakin on vain jokin hullu käsitys että ne on vain kela asiakkaille tarkoitettuja hyödykkeitä. Itse ostan aina välittömästi kaikki lihatuotteet koska minulla on koira joka syö mielellään lihaa. Viimeksikin sain 7,5 kiloa kasleria alle 4 euroa kilo. Hölmöhän olisin ollut jos en olisi niitä siihen hintaan ostanut.
Kyllä kaikkeen sitä uskallusta nykyään tarvitaankin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa niitä normaali ihmisetkin ostaa. Joillakin on vain jokin hullu käsitys että ne on vain kela asiakkaille tarkoitettuja hyödykkeitä. Itse ostan aina välittömästi kaikki lihatuotteet koska minulla on koira joka syö mielellään lihaa. Viimeksikin sain 7,5 kiloa kasleria alle 4 euroa kilo. Hölmöhän olisin ollut jos en olisi niitä siihen hintaan ostanut.
Ostatko koiralle myös n. 15€/kpl naudan sisäfileepihvejä, kun ne saa -60% alella? Kilohintaa en huomannut katsoa. Jäivät viimeksi ostamatta, muita kalliita lihatiskin pakattuja lihoja olen aina välillä ostellut punaliputettuina. Taitaa nuo jäädä varsinaisilta köyhiltä ostamatta.
En koskaan osta laputettua ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Eilen söin muttei ollut kovin täyttävää ;)
Minulla on sitten pienempi vatsalaukku, koska en jaksanut koko annosta.
Ostan, mutta katson aina pohjasta ettei ole salaatin reunat menneet nuhjuisiksi. Usein pohjalla on harmaan-pinkin-limaantuneita osia jos on huonoa jo. Monesti on vikana käyttöpäivänä huonoa, ja yhtä monesti onkin ihan vihreää ja rapeaa. Pitää katsoa pohjasta aina.
Jos näyttää hyvältä niin totta kai.