Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaisitko syödä punalaputetun valmissalaatin?

Vierailija
17.06.2024 |

?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näyttää hyvältä niin totta kai. 

Vierailija
2/15 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaisin. Joku jäävuorisalaatti ei mene vaaralliseksi ihan äkkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ostankin vain niitä. Kreikkalainen ja leipäjuustosalaatti suosikkejani.

Vierailija
4/15 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olen syönytkin 

Vierailija
5/15 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin sellaisen eilen, hyvää oli ja todella täyttävää.

Vierailija
6/15 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.

Vierailija
7/15 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Eilen söin muttei ollut kovin täyttävää ;)

Vierailija
8/15 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla enää ostaa niitä kun viimeksi ostaessani joku äiti lapsensa kanssa sätti ja huusi minulle kuin hinaaja että miten minä iso mies kehtaan ostaa punalaputettuja tuotteita jotka on tarkoitettu vain köyhille!! Väitti pää punaisena että on minun syytäni että hänen lapsensa näkevät nyt nälkää! 

Vierailija
9/15 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kaupassa ei myydä punalaputettuja salaatteja, nehän on -50 %. Keltalaputettuja kyllä -30 % ja ostan joskus niitä.

Vierailija
10/15 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskalla enää ostaa niitä kun viimeksi ostaessani joku äiti lapsensa kanssa sätti ja huusi minulle kuin hinaaja että miten minä iso mies kehtaan ostaa punalaputettuja tuotteita jotka on tarkoitettu vain köyhille!! Väitti pää punaisena että on minun syytäni että hänen lapsensa näkevät nyt nälkää! 

Saa niitä normaali ihmisetkin ostaa. Joillakin on vain jokin hullu käsitys että ne on vain kela asiakkaille tarkoitettuja hyödykkeitä. Itse ostan aina välittömästi kaikki lihatuotteet koska minulla on koira joka syö mielellään lihaa. Viimeksikin sain 7,5 kiloa kasleria alle 4 euroa kilo. Hölmöhän olisin ollut jos en olisi niitä siihen hintaan ostanut.

Vierailija
11/15 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikkeen sitä uskallusta nykyään tarvitaankin.. 

Vierailija
12/15 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa niitä normaali ihmisetkin ostaa. Joillakin on vain jokin hullu käsitys että ne on vain kela asiakkaille tarkoitettuja hyödykkeitä. Itse ostan aina välittömästi kaikki lihatuotteet koska minulla on koira joka syö mielellään lihaa. Viimeksikin sain 7,5 kiloa kasleria alle 4 euroa kilo. Hölmöhän olisin ollut jos en olisi niitä siihen hintaan ostanut.

Ostatko koiralle myös n. 15€/kpl naudan sisäfileepihvejä, kun ne saa -60% alella? Kilohintaa en huomannut katsoa. Jäivät viimeksi ostamatta, muita kalliita lihatiskin pakattuja lihoja olen aina välillä ostellut punaliputettuina.  Taitaa nuo jäädä varsinaisilta köyhiltä ostamatta.

Vierailija
13/15 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan osta laputettua ruokaa.

Vierailija
14/15 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Eilen söin muttei ollut kovin täyttävää ;)

Minulla on sitten pienempi vatsalaukku, koska en jaksanut koko annosta.

Vierailija
15/15 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan, mutta katson aina pohjasta ettei ole salaatin reunat menneet nuhjuisiksi. Usein pohjalla on harmaan-pinkin-limaantuneita osia jos on huonoa jo. Monesti on vikana käyttöpäivänä huonoa, ja yhtä monesti onkin ihan vihreää ja rapeaa. Pitää katsoa pohjasta aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme