En ole koskaan deittaillut yli 27 v naista. Olenko jäänyt jostain paitsi?
Kerran olen deittaillut 27-vuotiasta, en sitä vanhempaa, ja yleensä järjestään 18-22-vuotiaita naisia. Olenko jäänyt jostain paitsi? M35
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysyvä parisuhde on tainnut jäädä välistä, jos olet vain deittaillut nuoria. Ei niitä kiinnosta parisuhde tuon ikäisen miehen kanssa, hetken hupi vain, sitten vaihdetaan parempaan.
Höpöhöpö. Ei pidä paikkaansa. Enemmän kyse siitä, että minä en halua mitään niin vakavaa tällä hetkellä. Oli tuossa äskettäin 18-vuotias konservatiivinen nuori nainen, joka halusi perustaa perheen kanssani. Yms. -ap
Hyvä parisuhde on just se mitä kannattaa tavoitella. Se tekee onnelliseksi, yhteys siihen oikeaan ihmiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa 27v naisessa? Mä olin ihan kokematon tuon ikäisenä. Siinä iässä mun tapasin ekan mieheni :D
naisten rupsahtaminen kiihtyy 25-vuotiaana
No ei kaikilla. Oikeastaan näytän vieläkin nyt nuoremmalta mitä olen ja olen reilusti 30v
Kämmenistä näkee naisen todellisen iän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysyvä parisuhde on tainnut jäädä välistä, jos olet vain deittaillut nuoria. Ei niitä kiinnosta parisuhde tuon ikäisen miehen kanssa, hetken hupi vain, sitten vaihdetaan parempaan.
Miksi kukaan mies haluaisi parisuhteeseen, varsinkaan nuorena? Itse sen virheen tein ja kadun.
Aika moni mies haluaa, jos tapaa sen oikean.
Vierailija kirjoitti:
Nainen alkaa olla seksuaalisesti paljon vapautuneempi kun ikää karttuu. Olet menettänyt hyvää seksiä ainakin.
Pakko olla kun pitää kompensoida noita muita vikoja mitä tulee naisille iän myötä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Ei pidä paikkaansa. Enemmän kyse siitä, että minä en halua mitään niin vakavaa tällä hetkellä. Oli tuossa äskettäin 18-vuotias konservatiivinen nuori nainen, joka halusi perustaa perheen kanssani. Yms. -ap
Taidat olla niitä jotka herää sitten viiskymppisenä, että perhe olisi kiva saada. Ikävä kyllä se juna on jo mennyt ohi aikoja jo sitten siinä vaiheessa.
Tuskin olet jäänyt mistään paitsi.
Mutta mikä siinä on, että aina kun tällä palstalla käy, niin sinä olet täällä avautumassa näistä naispreferensseistäsi? :D Miksi et vaan elä elämääsi? Mikä tarve avautua jatkuvasti vauva.fi -palstalle?
T: N33, nolla aloitusta koskaan tehtynä omista miesmieltymyksistä...
Onks tää joku naistevihalanka taas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan mies haluaisi parisuhteeseen, varsinkaan nuorena? Itse sen virheen tein ja kadun.
Eikai siinä jos haluaa käyttää ihmisiä kuin kertakäyttöisiä aterimia, roskiin vain ja uudet tilalle. Moni muu arvostaa pysyvämpiä ihmissuhteita, joista saa henkisesti paljon enemmän merkitystä elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä parisuhde on just se mitä kannattaa tavoitella. Se tekee onnelliseksi, yhteys siihen oikeaan ihmiseen.
Naiset ovat parisuhdekulttilaisia ja tyrkyttää sitä parisuhdepaskaansa miehille. Mitä mies saa parisuhteesta vastineeksi sille että on ilmainen työmies, kuski, terapeutti ja matkanjärjestäjä + vielä joutuu itse maksamaan kaiken, eikä edes saa seksiä, kun haluaa, joka ei sinkkuna olisi ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen alkaa olla seksuaalisesti paljon vapautuneempi kun ikää karttuu. Olet menettänyt hyvää seksiä ainakin.
Noo, tämäkin varmasti yksilökohtaista. Esimerkiksi äskettäin vietin todella vapautuneita ja villejä hetkiä innokkaan 18-vuotiaan tytön kanssa. Hän antoi, ja halusi, tehdä aivan kaikkea mitä halusin. -ap
Kysyitkö kertaakaan panosi haluamisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli yksi väärä ihminen ja luovutat?
Vierailija kirjoitti:
Minulla vanhin 21.
M50
Turpakiinni jo vammanen.
Vierailija kirjoitti:
On, incelin päiväuniaika.
Vierailija kirjoitti:
Et ole menettänyt. Kyllä sinun kananttaa nyt jatkaa nuorten naisten metsästämistä!. T. 38v naiikkone
Yritä ensi kerralla vähän enemmän, Pasi. Nyt oli jo noloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla niitä jotka herää sitten viiskymppisenä, että perhe olisi kiva saada. Ikävä kyllä se juna on jo mennyt ohi aikoja jo sitten siinä vaiheessa.
Lapset on mun perhe, ja siihen ei tarvitta akkoja pilaamaan fiilistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, incelin päiväuniaika.
Trumputan ja tumputan palstan paskaksi! Ååååååååååååhhhhhh kohta lentää sexxivatgulia!
Ap
Ole muuttanut lukua. Viimeksi se oli 25 😅
Vähän ryhtiä nyt. Öö unohtu
Kyllä sinä olet jo liian vanha 28-vuotiaalle!