Päästäisitkö 16-vuotiaan tyttäresi poikaystävän luokse yöksi?
Tyttäreni on seurustellut 22-vuotiaan poikaystävänsä kanssa pari viikkoa, ja haluaisi mennä pojan kämpille yöksi. Olenkohan liian tiukka jos en vielä päästä häntä?
Kommentit (90)
Myöhäistä, kerroin jo pojalle MGTOWista!
Kerro ehkäisystä ja anna kumeja matkaan!
Vai luuletko, että pitävät toisistaan kädestä kiinni ja katsovat Netflixiä?
Olen itsekin ollut nuori ja ymmärrän realiteetit. Vanhempana kertoisin pojalle että hän riskeeraa seksuaalirikossyytteen. Enkä päästäis.
Teet niin tai näin - nuoresi tekee kuitenkin niinkuin hän itse haluaa.
Naisilla päässä kilahtaa, kun kyltti ovessa vilahtaa...
Oudon iso tuo ikäero. Itse olin vielä 22-vuotiaana täysin kokematon seurustelun ja seksuaalisuuden saralla ja siinä mielessä samalla viivalla monen 16-vuotiaan kanssa.
En olisi kuitenkaan sen ikäisenä olisi pitänyt sopivana seurustelua alaikäisen kanssa. Laillista toki.
Vierailija wrote:
Onko poikaystävä karvalapsi
On myös kone insinööri
Mahtaa olla jätkässä ja likassa vikaa. Aikuinen mies on alaikäisen kanssa.
Alaikäinen ei saa harrastaa seksiä!
Vierailija wrote:
Onko poikaystävä karvalapsi
On ihan kantasuomalainen, opiskelee 3. vuotta yliopistossa
Ap
Oiskohan provo aloitus kuitenkin. Jos ei niin liian nuorihan tuo tyttö on.
Päästäisin, koska ovat joka tapauksessa jo harrastaneet seksiä eikä kieltäminen mitään auttaisi.
Asuin 16-vuotiaana jo omassa kämpässä, joten päästäisi. Kieltämällä takaat vain se, että lapsesi haluaa muuttaa omilleen asap.
Uskon, että tunnet tyttäresi ja pystyt luottamaan hänen arviointikykyynsä, miten pitkälle haluaa tai on haluamatta edetä.
Itse pitäisin kriittisenä kysymyksenä sitä, onko nuori mies niin kunnollinen, että huomioi tytön asiallisesti olosuhteet huomioon ottaen, eikä panosta mihinkään, mihin tyttäresi ei halua. Jos yhteistuumin haluavat edetä pidemmälle, olkoon se heidän päätös. Tyttärelläsi täytyy kuitenkin olla sellainen olo, että ilta ja yö sujuu kuten hänelle on hyväksi.
He ovat varmasti jo harrastaneet seksiä. Eikä mikään tekemäsi tai sanomasi estä heitä.
Vierailija wrote:
Uskon, että tunnet tyttäresi ja pystyt luottamaan hänen arviointikykyynsä, miten pitkälle haluaa tai on haluamatta edetä.
Itse pitäisin kriittisenä kysymyksenä sitä, onko nuori mies niin kunnollinen, että huomioi tytön asiallisesti olosuhteet huomioon ottaen, eikä panosta mihinkään, mihin tyttäresi ei halua. Jos yhteistuumin haluavat edetä pidemmälle, olkoon se heidän päätös. Tyttärelläsi täytyy kuitenkin olla sellainen olo, että ilta ja yö sujuu kuten hänelle on hyväksi.
Ai pidemmälle kuin seksi? Sihän ne ovat jo harrasteneet. Ei siihen yökyläilyjä tarvita :D
Katkaise jo napanuora. Kyllä 16-vuotias tietää itse haluaako viettää yön poikaystävänsä kanssa.
Suomen alhainen syntyvyys nousuun!