Puoliso muuttui lasten saannin myötä
Ollaan asuttu 3 vuotta yhdessä, ja tehtiin ihan toivottu lapsi. Raskausaikana seksi alkoi tippua pois, ja synnytyksen jälkeen sitä ei ole ollut lainkaan. Vauva on nyt 8kk.
Muutenkin avopuolison asenne muuttui heti synnytyksen jälkeen paljon etäisemmäksi ja kylmäkiskoisemmaksi. Lapsi kyllä tuntuu kiinnostavan, mutta parisuhde ei. Hoidan kyllä vauvaa ja teen oman osani kotitöistä, mutta silti tuntuu kuin olisin vieraana omassa asunnossani.
Onko muuta vaihtoehtoa kuin laittaa lusikat jakoon, vai muuttuuko tästä vielä? Muita samassa tilanteessa olleita?
Kommentit (190)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja odotin sitä seksiä. 8 kuukautta on jumalauta yli puoli vuotta. .
Miten ne miehet sinkkuna ollessaan kestävät vuosia ilman seksiä, kun eivät kaikki sitä saa, mutta lapsen saatuaan parisuhteessa muuttuvat kuin pikkukakaroiksi, joiden pitää heti saada seksiä tai pakko erota?
Ehkä koska odotuksena on, että parisuhde tuo mukanaan läheisyyttä, mukaan lukien seksiä. Totta kai on paljon pahempi olla ihmisen kanssa, jonka kanssa kuuluisi harrastaa seksiä kuin vain olla yksinään, jolloin mitään odotusta ei olekaan. Seksin evääminen on henkistä väkivaltaa ja raaka osoitus siitä, ettei kumppani enää halua sitä. Kenenkään, miehen tai naisen, ei pidä tyytyä tuollaiseen tilanteeseen.
Tää teksti nyt kuulostaa siltä, että haluat r*iskata puolisosi. Puoliso ei saa koskaan sanoa ei, tai se on väkivaltaa? Kuulostaa käänteiseltä psykologialta, väkivaltamuodolta.
Kehittyneet seksirobotit ratkaisee nämä ongelmat tulevaisuudessa. Jokaisen isämiehen pakkohankinta kotitalouteen
Naisten supervoima on kääntää kaikki keskustelut heihin itseensä. Miehestä on tullut milleniaalinaisen ovimatto.
Vierailija kirjoitti:
Sellasta se on parisuhde loppuu lapsen saantiin. Itse maksat kaikki laskut ja sitten alkaa vielä valitus ettet osallistu lapsen hoitoon vaikka äippä omii lapsen itselleen. Päivähoitomaksut tulee iskälle ja äippä saa lapsilisät siinä sitä tasa arvoa. Odotin kolme vuotta ja sitte alko jo niin pakottaa että pakko hommata muualta seksiä ja nauttia kun vielä muna toimii.
Ilmeisesti hyödyit lapsesi äidistä jollain tapaa, koska muutenhan sinä olisit eronnut jo ennen kuin lähdet muualle munasi toimivuutta testaamaan. Eronneenahan sinun ei tarvitse maksaa kuin elatusmaksut, ja oman elinkustannuksesi.
Neuvo miehille: jätä naisesi heti kun pidempi seksittömyyden kausi alkaa, ellei taustalla ole jokin harvinaisen hyvä syy, esimerkiksi vakava tilapäinen sairaus. Kenenkään miehen ei tarvitse jäädä katsomaan tuollaista epäkunnioitusta ja henkistä väkivaltaa. Nainen kyllä harrastaisi seksiä kanssasi, jos pitäisi sinua viehättävänä, mutta kun ei pidä, ja hyvin mahdollisesti hakee seksiä muualta. Asia on hyvin yksinkertainen, eikä seksittömyys ole muuta kuin epäviehätystä kumppaniaan kohtaan. Heti pois sellaisesta myrkyllisestä tilanteesta.
Hetkinen, kuuluuko sieltä miehen piipitystä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa vaiheessa minulla oli niin paha vauvamasennus, että tuntui kuin olisin mustassa kuopassa. Elämä oli yhtä selviytymistä, mikään ei kiinnostanut. Kyllä se olo siitä koheni, mutta hitaasti.
Kaikilla ei ole mielenterveyden ongelmia
Minulla ei ollut aikaa märehtiä tuollaista masennusta, töitä oli niin perkeleesti. 1 k päästä synnytyksestä aikoi heinäpaalien kerääminen ja varastoon ajo. lehmätkin piti hoitaa
Laiskat alapeukuttavat
Vierailija kirjoitti:
Kehittyneet seksirobotit ratkaisee nämä ongelmat tulevaisuudessa. Jokaisen isämiehen pakkohankinta kotitalouteen
Seksirobotit tulee olemaan ainakin naisille pelastus, koska toivottavasti vihdoin ja viimein incelit häviävät naisten keskuudesta ja panevat siellä likaisissa yksiöissä niitä homeisia seksinukkejaan.
Kunnolliset miehet haluavat aitoa ihmiskontaktia muiden kanssa, heille seksirobotit ovat epämieluinen ajatuskin, koska se seksirobotti on yhä vain latexia, kumia ja teknologiaa. Ei aitoa ihmiskosketusta tai välittämistä.
Totta kai naiset raivoavat ketjussa, koska tietävät, että seksi on heidän keskeisin työkalunsa ja aseensa miehiä vastaan. Asiasta pitää vaieta, eikä myöskään mies saa vaatia hyvää kohtelua.
Minäkin vastaan että hormonit.
Olen itse raskaana ja yllätti miten hyvinkin nopeasti plussan jälkeen iski haluttomuus. Keho ei reagoi kosketukselle vaan tuntuu ihan konkreettisesti puutuneelta alapäässä. Iso o on valtavan työn takia ja tuntuu laimealta. Kosketukset tuntuu teräviltä ja sattuu helposti. Ihan yleisesti siis seksi tuntuu pelkältö mekaaniselta suorittamiselta ja harrastan sitä 100% tällä hetkellä sen takia että arvostan meidän parisuhdetta ja rakastan miestä, mutta itse en siitä saa sen suurempaa nautintoa kuin vaikka halaamisesta. Ja tämä siis ihmiseltä jolle seksi on aina ollut tosi tärkeää. Miehelle olen puhunut ja selittänyt ja ymmärtää hyvin, että hormonaalisille muutoksille ei raskaudessa voi yhtään mitään vaan ne kestää minkä kestää. Valintakysymys tämä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se vauva-aika joskus on. Pääsette siitä yli jos haluatte.
Ap vois ihan ekaksi miettiä, kannattaako olla mieslapsi vai voisko kasvaa aikuiseksi ja olla omalle lapselleen isä yhtä antaumuksella kuin äiti on tälle äiti. Vain sillä tavoin äidillä riittää puhti olla myös vaimo.
Kun lapsia saadaan, useimmat toki tajuavat potkimattakin, että nuoruus ja vastuuttomuus on nyt vaihtunut vanhemman vastuuseen lapsista ja rallatteluvuodet peruuttamattomasti ohi.
Missä kohtaa ilmaisin olevani mieslapsi tai kaipaavani jotain rallatteluvuosia? Onko sellainen parisuhde terveellä pohjalla, jossa toinen osapuoli vaan haukkuu tai on kuin olisin ilmaa? Onko vastuullisuus sitä, että alkaa kynnysmatoksi?
T. Ap
Vauvavuonna ei ehkä kannata tehdä päätöksiä suuntaan tai toiseen. Taaperovuosikin voi olla aika raskas, kun lapsi osaa liikkua, mutta ei omaa itsesuojeluvaistoa. Vaimolla on ehkä ikävä tapa purkaa väsymystä sinuun, jos puhuu sinulle rumasti. Voi myös olla, että vaimosi on eri mieltä siitä, teetkö oman osuutesi lasten hoidosta ja kotitöistä. Näistä kannattaa ihan keskustella ja löytää yhteinen sävel. Kotona ollessa maailma kutistuu aika pieneksi ja muistan itsekin, että olin suunnattoman kateellinen miehelle, koska hän pääsi töihin keskustelemaan aikuisten kanssa ja itse en päässyt edes vessaan yksin.
Lapsen hoito on jotenkin tosi epäseksuaalista ja on tosi vaikea hypätä siihen, jos on koko päivän ollut äitiroolissa. Pahimmillaan vielä mies olisi halunnut jotain juuri lapsen menetyä nukkumaan, jolloin oli lapsen pisin unipätkä. Silloin saisi ehkä itsekin nukkua tai olla vaan ilman, että joku vaatii jotain.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai naiset raivoavat ketjussa, koska tietävät, että seksi on heidän keskeisin työkalunsa ja aseensa miehiä vastaan. Asiasta pitää vaieta, eikä myöskään mies saa vaatia hyvää kohtelua.
Seksi ei ole mikään työkalu tai ase. Jos olet aidosti tuota mieltä, niin miksi et lopeta naisten keskuudessa olemista ja naisten deittailua? Pysy kaukana naisista ja odota niiden seksiroboottien saapumista. Osta sellainen ja elä onnellisenä seksiroboottisi kanssa. Robootti ei sinulle voi sanoa ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksirobotit tulee olemaan ainakin naisille pelastus, koska toivottavasti vihdoin ja viimein incelit häviävät naisten keskuudesta ja panevat siellä likaisissa yksiöissä niitä homeisia seksinukkejaan. Kunnolliset miehet haluavat aitoa ihmiskontaktia muiden kanssa, heille seksirobotit ovat epämieluinen ajatuskin, koska se seksirobotti on yhä vain latexia, kumia ja teknologiaa. Ei aitoa ihmiskosketusta tai välittämistä.
Niihin tulee aito biologinen iho ja feromonit myöskin aikaa myöten, kuten kehittynyt teköäly. Tulevaisuus näyttää lupaavalta
Vierailija kirjoitti:
Minäkin vastaan että hormonit.
Olen itse raskaana ja yllätti miten hyvinkin nopeasti plussan jälkeen iski haluttomuus. Keho ei reagoi kosketukselle vaan tuntuu ihan konkreettisesti puutuneelta alapäässä. Iso o on valtavan työn takia ja tuntuu laimealta. Kosketukset tuntuu teräviltä ja sattuu helposti. Ihan yleisesti siis seksi tuntuu pelkältö mekaaniselta suorittamiselta ja harrastan sitä 100% tällä hetkellä sen takia että arvostan meidän parisuhdetta ja rakastan miestä, mutta itse en siitä saa sen suurempaa nautintoa kuin vaikka halaamisesta. Ja tämä siis ihmiseltä jolle seksi on aina ollut tosi tärkeää. Miehelle olen puhunut ja selittänyt ja ymmärtää hyvin, että hormonaalisille muutoksille ei raskaudessa voi yhtään mitään vaan ne kestää minkä kestää. Valintakysymys tämä ei ole.
Väärin. Et vain pidä miestäsi viehättävänä. Muuten haluaisit häntä edelleen yhtälailla kuin aiemminkin. Miehen tehtävä on kuitenkin suoritettu raskauden myötä etkä tarvitse häntä enää seksuaalisesti mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Naisten supervoima on kääntää kaikki keskustelut heihin itseensä. Miehestä on tullut milleniaalinaisen ovimatto.
Häh?! Lue aloitus. Mies syyttää naista.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan se orgasmi naisellekin siinä seksissä auttaisi haluamaan, vaikka imetyksen vuoksi halut on vähissä. Muutenhan siitä saa vain kipeytyneet limakalvot ja pettymyksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se vauva-aika joskus on. Pääsette siitä yli jos haluatte.
Ap vois ihan ekaksi miettiä, kannattaako olla mieslapsi vai voisko kasvaa aikuiseksi ja olla omalle lapselleen isä yhtä antaumuksella kuin äiti on tälle äiti. Vain sillä tavoin äidillä riittää puhti olla myös vaimo.
Kun lapsia saadaan, useimmat toki tajuavat potkimattakin, että nuoruus ja vastuuttomuus on nyt vaihtunut vanhemman vastuuseen lapsista ja rallatteluvuodet peruuttamattomasti ohi.
Missä kohtaa ilmaisin olevani mieslapsi tai kaipaavani jotain rallatteluvuosia? Onko sellainen parisuhde terveellä pohjalla, jossa toinen osapuoli vaan haukkuu tai on kuin olisin ilmaa? Onko vastuullisuus sitä, että alkaa kynnysmatoksi?
T. Ap
Kun istuit alas puolisosi kanssa ja yritit puhua mahdollisimman lempeästi ja ymmärtävästi puolisosi kanssa (tätä ne aikuiset tekevät, teitkö sinä), niin mitkä hän sanoi syyksi tilanteellenne?
Koska ainahan tuolle on joku syy oltava, ellet väitä, että puolisosi on psykoosissa ja hänen persoonansa on tehnyt täyskäännöksen?
eri
Viesti 119/119 kuulostaa ehdalta narsistilta. Hyi saatana.