Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhmähkö kysymys: Onko korrektia kysyä mahdollisesta homoseksuaalisuudesta suoraan?

Vierailija
11.02.2026 |

Ennen kuin menen asiaan, totean, että minulla ei ole mitään homoseksuaalisuutta tai homoseksuaaleja vastaan. Asia olisi minulle aivan "Aha, mitä sitten?"

Olen siis tutustunut jo vuosia sitten mieheni kautta erääseen kohta viisikymppiseen mieheen. Hän on osa mieheni läheisintä ystäväpiiriä. Kun tapasin hänet ensimmäisen kerran, minulle tuli olo, että hän on varmaan homoseksuaali. Olemme usein tekemisissä, ja tuo tunne on vain vahvistunut. Hän ei ole koskaan seurustellut, ja minusta hänessä on joitakin stereotyyppisiä homomiehen piirteitä. Asialla ei olisi minulle muuten mitäön väliä, mutta minusta hän on jotenkin ahdistuneen oloinen. Aivan kuin hänellä olisi sisällä jokin "möykky", ehkä ymmärrätte. Hänellä ei ole oikein läheisiä ystäviä, mikä toki saattaa selittää ahdistunutta vaikutelmaa, mutta ei hänellä siis myöskään ole ketään, kelle puhua. Haluaisin auttaa häntä. Voinko vain jotenkin, suoraan tai epäsuoraan, kysyä asiasta? Vai teenkö itsestäni moukan? Ja näenkö hänessä asioita, jotka sattuvat sopivasti oletukseeni, mutta jotka eivät ole totta? Kiitos asiallisista vastauksista!

Kommentit (113)

Vierailija
101/113 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kysy mieheltäsi? Hänenhän kaveri se on. Asia ei kuulu sulle pätkän vertaa.

Vierailija
102/113 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä näen niin, että en tunne ihmistä hyvin, enkä voi pitää häntä läheisenä, jos en tiedä hänen seksuaalista suuntautumistaan. Minusta se on niin iso osa ihmistä. En tiedä, kuinka läheisenä ap pitää tuota miestä, joten en siihen ota kantaa, tuleeko hänen udella tuota asiaa. 

Kuinka monen läheisesi seksuaalisen suuntaumuksen oikeasti tiedät? Miehen kanssa naimisissa oleva siskosikin saattaa olla biseksuaali. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/113 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä en ikinä kysy. Mä kohtelen homoja homoina. Esim. nauran että ettepä te tiedä mitään pimpsuista ja läpsäsen olalle.
M38

joo, ette tiedä silakan lemusta -ooneksi

Vierailija
104/113 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarjoa sille pimppiäsi, sillä sen näkee.

No ei näe.

Jep, ei heteromieskään lähde kaverinsa naisen kanssa hommiin jos oikeasti välittää kaveristaan. 

Vierailija
105/113 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on osa miehesi läheisintä ystäväpiiriä ja olette usein tekemisissä eikä hänellä ole läheisiä ystäviä? 

Vierailija
106/113 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy ihmeessä. Hän saattaa vastata, ettei homous häntä mitenkään vaivaa, vaan tunkeilevat, tekoempaattiset naiset.

Vierailija
107/113 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lipsautat joskus muun asian väliin että homoksi olet kyllä aika normaslin oloinen. Silläpä tui luultavasti selviää.

Vierailija
108/113 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mitä joku tekee makkarissa, ei kuulu muille. Et sä kysy Minnaltakaan, että vetääkö se aviomiestään straponilla perseeseen, tämän ollessa sisäkköasussa köyrettynä kellarin patteriin. Seksihommat on jokaisen yksityisasia. 

Kyllä se vaan minnasta näkee jos se sellaista tekee.

Vierailija
109/113 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset kysy mieheltäsi? Hänenhän kaveri se on. Asia ei kuulu sulle pätkän vertaa.

eiköhän hänen miehensä käy köyrii sen puppelin kaa.

Vierailija
110/113 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarjoa sille pimppiäsi, sillä sen näkee.

No ei näe.

Jep, ei heteromieskään lähde kaverinsa naisen kanssa hommiin jos oikeasti välittää kaveristaan. 

heteromiehillä ei ole naiskavereita.

Vierailija
111/113 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain tuon tapaista olenkin ajatellut. Minä ja hän emme vain ole "syntyjä syviä" -väleissä. Täytyy miettiä.

ap

Älä missään nimessä kysy mitään..

Jos teillä on nyt ihan ok välit ja kaverisuhteet, niin miksi niitä pilaamaan.

Vierailija
112/113 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin kysyin työtovwrin bdsm-taipumuksista kun sillä oli musta nahkatakki.  

Vierailija
113/113 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen se mies. En ole homoseksuaali.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi