Paljon teillä menee rahaa meikkeihin?
En tuomitse mitenkään jos meikit auttaa elämässä, mutta suurissa tavarataloissa huomannut että näyttäisi olevan iso bisnes? Ei kukaan muutu pintapakkelilla, kyllä tarvii jotain kokonaisvaltaisempaa ehkä liikuntaa ja ruokavaliomuutos.
Kommentit (13)
0e, vaimo ostaa omilla rahoillaan.
Mulla menee vuodessa meikkeihin ehkä 5e-8e. Vaikka meikkaan töihin joka päivä.
Olen 50v ei noihin paljoa ole mennyt.
Ripsari halvin 6kk välein ja puuteri kerran vuodessa.
Aina saa heittää vanhat pois, ei lopu ikinä.
Teinistä sama juttu, silloin tosin saattoi säästää ripsaria monta vuotta ja puuteria. Nyt ei kun pitäisi tietää paremmin.
Varmaan jotain 200e vuodessa. Nuorempana meni enemmän, kun tykkäsi kokeilla erilaisia värejä ja uusia juttuja. Nyt olen niin urautunut että ostan hyväksi todetun tuotteen X kun edellinen loppuu.
En ymmärrä mitä tarkoitat loppukaneetillasi. Kyllä tällainen terveellisesti syövä, liikuntaa harrastava hoikka nainenkin tykkää meikata muutaman kerran viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee vuodessa meikkeihin ehkä 5e-8e. Vaikka meikkaan töihin joka päivä.
Tilaatko Temusta? Muuten ei onnistu.
Riippuu vuodesta, suunnilleen 0-20 euroa. Monet meikit kestävät todella kauan (puuterimaiset).
"Ei kukaan muutu pintapakkelilla, kyllä tarvii jotain kokonaisvaltaisempaa ehkä liikuntaa ja ruokavaliomuutos."
Tää nyt oli ihan tarpeetonta. Monet meikkaa esim töihin mennessä hieman jos on sellainen työpaikka että siellä voi pitää (tosi moni on), juhliin mentäessä yms.
Minäkin sipaisen aina enne kun menen töihin hieman meikkiä. En ole laskenut paljonko menee, ei paljoa koska ostan halvinta.
Jos se on taloudellisesti mahdollista, niin suomalaiset naiset voisivat, noin yleistettynä meikata jopa enemmän. Ei se ole mitään itsensä tyrkyttämistä tai turhamaisuutta. Tietenkin ihonhoito on vielä tärkeämpää, pakkaskausi ja etenkin kylmä ja kuiva tuuli rasittaa kasvoja täällä kohtuuttomasti. Oma rasvantuotanto iholle olisi tietysti parasta mutta urbaanissa yhteiskunnassa se ei oikein ole sosiaalisesti mahdollista.
Se on PALJONKO.