Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kuoli magneettikuvauksessa: Yksityiskohdat selviävät

Vierailija
11.02.2026 |

Kauheaa miten tuollaista voi tapahtua. Olisiko kannattanut jättää kuvaamatta. Ks, https://www.iltalehti.fi/

Kommentit (123)

Vierailija
61/123 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä että miksi piti nukuttaa magneettikuvausta varten?

Olen ollut kaksi kertaa magneettikuvassa eikä mistään nukutuksesta ole koskaan puhuttu.

(Molemmilla kerroilla kuvattiin pää että olin tosiaan kokonaan putkessa?

En tiedä tapauksesta, mutta jos on vaikka joku sairaus, joka aiheuttaa pakkoliikkeitä tai on dementoitunut, niin nukutus saattaa olla vaihtoehto. 

Vierailija
62/123 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anestesialääkäri "nukutti" potilaan.

Anestesialääkärin ehdottomasti tärkein tehtävä on kyetä nukuttamaan potilas niin että hän myös herään anestesiasta. Pelkkään nukutukseen kykenee lähiöbaarin kovanyrkkinen Leksakin.

Siis näillä ei edes ollut sitä valvontamonitoria, siis sitä millä elintoimintoja seurataan, ollenkaan! Eipä tässä kai enää mistään pitäisi olla yllättynyt kun t.huollosta puhutaan mutta aivan uskomatonta... Lisäksi vielä happi liian pienellä, täysin ala-arvoista vatulointia kokonaisuudessaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/123 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anestesialääkärillä taisi olla liian suuret luulot omasta osaamisestaan?

Vierailija
64/123 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Eikö teillä iltalehdessä tosiaan ole muita uutislähteitä kuin vauvapalsta kun roikutte täällä aamusta iltaan raivoamassa saamastanne kritiikistä? Jo tuo todistaa lehtisenne surkeaa laatua :D"

Et sinä ole antanut mitään kritiikkiä, vaan mussuttanut että sinulle täyty jonkun kertoa uutisen sisältö, koska et voi ja/tai tai osaa sitä itse lukea.

Ihmettäkö sinä siinä sitten uhriudut ja kiukuttelet. Ja annoin kyllä kritiikkiä umpisurkean lehtesi kokonaislaadusta, mutta et tietenkään halunnut sitä ottaa vastaan. Ei ihme ettei laatu parane kun raivoat työaikasi pitkin somea haukkuen kaikki siitä ettei ne tykkää lehtesi surkeista klikkiotsikoista ja vielä aneemisemmasta journalismista. 

Muista aihe ja asia. Pysy keskustelupalstan aiheessa ja kirjoita asioista omasta näkökulmastasi, älä keskity muiden kirjoittajien arvosteluun.

Ote keskustelun säännöistä. eri

Vierailija
65/123 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli ettei ollut nainen.

Vierailija
66/123 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo yksityisten lääkäriasemien touhu on aikamoista. Ei edes kunnon laitteita ollut valvoa potilaan elintoimintoja mutta järkyttävät rahat kyllä nyhdetään aina potilaalta. Ja tätä touhua suosii meidän nykyinen hallitus.

Vierailija
67/123 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kuvaus ole se ongelma, mutta aika jätkä pittää nukuttaaaaa, ihan helppo toi kuvaus, päädyt auki, hälykello kädessä, musaa jos haluat, ei satu, mikään ei kosketa sua, kuin solarium tai vuode,  edes tavallinen pilleri ei isoa aika ukkoa auta,, pittää nukuttaa, ikävää, että se nukutus ei onnistunut

kuvauksen vika ei ole

ihan huippua tuo magneettikuvaus- sanoja ei tarvita- kaikki näkyy viat, sairaudet... mm eläkehakuun, totuus lyö silmille, sitä onkin vaikeaa kieltää sitten, ei sana sanaa vaste

Vierailija
68/123 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puristuiko elävältä? Kuka hullu noihin putkiin uskaltaa mennä. Itselläni kerran kun kävin niin muna halkesi kahtia kun prinssi Albert pinkaisi putkeen sukukalleudesta. Sen jälkeen en ole mennyt noihin putkiin

Vierailija
69/123 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääli ettei ollut nainen.

Vaikka sun äiskä

Vierailija
70/123 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut kaksi kertaa magneettikuvassa eikä mistään nukutuksesta ole koskaan puhuttu.

joo ei nukuteta hammaslääkärissä, ei röntgenissä, ei verikokeessa, ei magneetissa- mutta ku toi  iso aika äijä -pelkäsi-

Vierailija
71/123 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, saipahan kuolla rauhallisesti kärsimättä. Enäähän ei ole lottovoitto syntyä Suomeen vaan lottovoitto on jos täällä ei kidu vielä eläessään.

Vierailija
72/123 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava mies, varmaan tulee helpommin paniikki siinä ahtaassa putkessa. 

Vierailija
73/123 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puristuiko elävältä? Kuka hullu noihin putkiin uskaltaa mennä. Itselläni kerran kun kävin niin muna halkesi kahtia kun prinssi Albert pinkaisi putkeen sukukalleudesta. Sen jälkeen en ole mennyt noihin putkiin

Ei puristunut. Sai nukutuksen ja happimaski vaikeutti hengitystä. Eikä elintoimintoja valvovaa laitetta ollut että potilaan heikkenevä tila olisi havaittu ajoissa

Vierailija
74/123 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anestesialääkäri "nukutti" potilaan.

Anestesialääkärin ehdottomasti tärkein tehtävä on kyetä nukuttamaan potilas niin että hän myös herään anestesiasta. Pelkkään nukutukseen kykenee lähiöbaarin kovanyrkkinen Leksakin.

Olikohan tuo miehen ensimmäinen anestesia? Mua ei oo koskaan nukutettu ja oon kuullut että ensimmäinen nukutus on riskialtein. Liekö totta. Olen yli 50v.

Vierailija
75/123 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ollut parikymmentä kertaa kuvattavana. Aina pää ja joskus myös selkäranka. Koskaan ei ole nukutettu eikä annettu rauhoittavia. En ole kyllä pyytänytkään.

No ei kai ne nukuta tai anna rauhoittavia jos ei erikseen pyydä. Hölmö. 

niin ei hammaslääkärissäkään kaikki nukuteta automaattisesti, tuo aika jätkä oli pelkotapaus, vaikka  kuvauspeti miellyttävä- kuin solarium, auki päät, ei suljettu koppi, musaa voi kuunnella, pirikello händyyn jos asiaa, siis niin miellyttävää pehmoasu päällä pötköttää. mutta minkäs voi jos pelottaa järjen vastaisesti.

Vierailija
76/123 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuin hiiri 🐭

Näistä fobiatyypeistä se sanonta tulee. 

Mun mies pelkää hammaslääkäriä. 

Vierailija
77/123 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pharma tappaa se on välttämätön vahinko mutta jos vauva kuolee synnytyksessä pharman ulkopuolella niin raastuvassa tavataan!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
78/123 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaativa ylipainoinen potilas ja aivan liian höveli lääkäri. Lääkärin pitää osata sanoa ei, vaikka potilas kuinka vaatisi.

Vierailija
79/123 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ymmärrän. Sain itse hirveän paniikkikohtauksen ja kiljuin siellä putkessa kuin hullu. Vetivät pois ja minulle annettiin uusi aika tulla. Kysyin tietysti tarkkaan, mitä voi tehdä. Viikon päästä tulin uudelleen ja antoivat minulle valiumpillerin ja piti odottaa jonkun aikaa sen vaikutusta. Näin meni se kuvaus onnistuneesti mutta ikinä, en siis ikinä enää mene moiseen putkeen tuli mitä tuli. Päätä minullakin kuvattiin kun oli joku kasvain sisällä nenässä, se poistettiin sitten pikaisesti eikä ollut pahalaatuinen edes. Tämä tapahtui Saksassa muutama vuosi sitten. 

Vierailija
80/123 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei hammaslääkärissäkään kaikki nukuteta automaattisesti, tuo aika jätkä oli pelkotapaus, vaikka  kuvauspeti miellyttävä- kuin solarium, auki päät, ei suljettu koppi, musaa voi kuunnella, pirikello händyyn jos asiaa, siis niin miellyttävää pehmoasu päällä pötköttää. mutta minkäs voi jos pelottaa järjen vastaisesti.

Kyllä pharman pelkääminen on nimenomaan järjen mukaista ja silpojiin ja myrkyttäjiin luottaminen sen vastaista xD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi