Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulle ei myonnetty pelkosektiota 21-vuotiaana, joten tein abortin. Nyt sitten 31-vuotiaana vihdoin uskoivat ja sain tahtoni lapi.

Vierailija
30.04.2007 |

Siinä syy omaan myöhäiseen lapsentekoikääni.

Sen lisäksi, että olen katkera yhteiskunnalle, jolla on valta määrätä synnytystavastani, kannan lopunikääni harteillani taakkaa esikoisestani, jonka murhautin, vain siksi, että minut ajettiin nurkkaan pelkoni kanssa.

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunta ei ole murhauttanut yhtään ketään, vaan sinä itse. Kertoo paljon sinusta moiset " äidin vaistot" .

Vierailija
2/81 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella sairasta, ettei ihminen pysty itse valitsemaan synnytystapaansa. Tuskin olen ainoa, jonka lapsenteko on ollut synnytystavasta kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja katkera olen yhteiskunnalle, jolla on valta päättää minun synnytystavastani.

Vierailija
4/81 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itsekkäämpää kuullutkaan!

Vierailija
5/81 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottava ajatus, että tuollaisia ' äitejä' olisi vapaalla jalalla...

Vierailija
6/81 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voivat hyvinkin kuolla synnytykseen. Toiset vaan osaa olla äitejä, eli epäitsekkäitä. Sitten on tälläset " mä en halua synnyttänyttä römpsää" -idiootteja.

Vierailija
7/81 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä TEIDÄN empaattisuutenne on? Olkaa onnellisia, että olette eläneet sellaisen elämän, joka ei ole aiheuttanut teille järjettömiä pelkoja.

Vierailija
8/81 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että voivat hyvinkin kuolla synnytykseen. Toiset vaan osaa olla äitejä, eli epäitsekkäitä. Sitten on tälläset " mä en halua synnyttänyttä römpsää" -idiootteja.

Vierailija
9/81 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytys on pienin epämukavuus lasten kasvatuksessa. Miten voi selvitä vaikkapa pienen flunssaisen vauvan kanssa, jos omat pelot menevät lapsen edun edelle?

Vierailija
10/81 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Missä TEIDÄN empaattisuutenne on? Olkaa onnellisia, että olette eläneet sellaisen elämän, joka ei ole aiheuttanut teille järjettömiä pelkoja.

Vierailija
11/81 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Synnytys on pienin epämukavuus lasten kasvatuksessa. Miten voi selvitä vaikkapa pienen flunssaisen vauvan kanssa, jos omat pelot menevät lapsen edun edelle?

Vierailija
12/81 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ihme, ettei siihen suostuttu kun yleensä tuollaisista keskustellaan vasta rv 30 jälkeen...

Vierailija
13/81 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen on oikea äiti...huoh.

Vierailija
14/81 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se, että ilmeisesti ennen rv 12 on huudellut pelkosektion perään ja sitten vain hankkinut abortin ja syyttää tästä muita ihmisiä; se antaa erittäin epävakaan kuvan ihmisestä. Jos myöhäisemmillä viikoilla sektioon ei silti olisi suostuttu, olisi ÄITI ottanut vaikka lainaa ja mennyt sektioon ulkomaille tms, muttei lasta tappanut sen takia! En tajua ollenkaan ap:ta.

Vierailija
15/81 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olisit sitä loppuraskaudessa vaatinut. Mutta sinulla oli kiire tehdä abortti..itseäsi saat kyllä syyttää!

Vierailija
16/81 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla raskausaikana suurin pelko oli, että jos joudutaankin tekemään sektio! Mutta onneksi sain synnyttää alakautta.

Vierailija
17/81 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista, miten nuorille naisille ei sallita mitään heikkouksia, pitäisi olla tunne-elämän ja kaiken täysin kasassa.

Vierailija
18/81 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan saa päätöstä sektion tekemisestä pelkän pelon takia kun vielä ei ole edes varmaa, meneekö raskaus kesken yms ja viikkoja on alle 12. Vasta myöhäisemmillä viikoilla sitten päätetään tuo synnytystapa ja sitä ennen käydään useita kertoja pelkopolilla. Ap:lla on puurot ja vellit nyt sekaisin...

Vierailija
19/81 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei kukaan saa päätöstä sektion tekemisestä pelkän pelon takia kun vielä ei ole edes varmaa, meneekö raskaus kesken yms ja viikkoja on alle 12. Vasta myöhäisemmillä viikoilla sitten päätetään tuo synnytystapa ja sitä ennen käydään useita kertoja pelkopolilla. Ap:lla on puurot ja vellit nyt sekaisin...

Jos ei yhtään ymmärretä tulla vastaan, vaan sen sijaan ivataan ja nauretaan ihmiselle, jonka itsetunto muutoinkin pohjalla, niin kyllä silloin vikaa ja vastuuttomuutta on myös henkilökunnassa. Aivan kaikkea ei voida epävarman nuoren ihmisen harteille vierittää.

Potilaan itkettämisellä ja nöyryyttämisellä ajettiin päätökseen, jota yksin minä kannan harteillani.

Vierailija
20/81 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin jos joku on niin julmetun tyhmä, että tuomitsee toisen kelvottomaksi äidiksi abortin tai synnytyspelon tähden, on kerrassaan säälittävä puusilmäisyydessään.

Itsellä takana ja edessä pelkosektio. Onneksi minua ei kiinnosta mitä joku typerys täällä minulle asiasta kommentoi. Tiedän itse mikä on minulle ja lapsilleni parhaaksi.

En suhtaudu kovin suopeasti aborttiin itsekään. Minulla on lapsettomuustausta ja jokainen lapsi on mielestäni suuri lahja. En kuitenkaan ala ketään tuomitsemaan. Ei kukaan kai aborttia huvikseen tee.