Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten taksi

Vierailija
09.02.2026 |

Taksi vain naisille ja lapsille. Loistavaa, toivottavasti rantautuu koko Suomen alueelle.

Äijät on tietty kiukutelleet ja uhonneet. Ja nyt on kaksimieliset törkeydet aloitettu. 

Käytös kertoo vain sen, että tällaista toimintaa tarvitaan .

Mitä mieltä sinä olet?

Kommentit (332)

Vierailija
261/332 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääli että ransut hyväksytään matkustajiksi (lukee sivuilla, tarkistin). 

Omalla ilmoituksella muutettavissa oleva sukupuoli ei oikein ole mielestäni tarpeeksi painava syy ottaa kyytiin mt-vikaista ukkoa.

Tätä mietin, että käykö jos on transnainen. Kiitos kun ehdit selvittää! Hyvä. Käyttänen sitä ehkä jatkossa. 

Vierailija
262/332 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sääli että ransut hyväksytään matkustajiksi (lukee sivuilla, tarkistin). 

Omalla ilmoituksella muutettavissa oleva sukupuoli ei oikein ole mielestäni tarpeeksi painava syy ottaa kyytiin mt-vikaista ukkoa.

Tätä mietin, että käykö jos on transnainen. Kiitos kun ehdit selvittää! Hyvä. Käyttänen sitä ehkä jatkossa. 

"Matkustajaksi voi liittyä henkilö, joka on viranomaisrekistereissä merkitty naiseksi. Toimimme aina virallisten rekisteritietojen pohjalta, emmekä tee itse tulkintoja henkilön identiteetistä."

No tekeväthän he. Eivät kaikki transnaiset ole tehneet rekisterimuutosta, eikä sitä sellaisenaan pitäisi edes vaatia. Kyllä nyt loukkaannun ja teen valituksen tasa-arvovaltuutetulle. Jos en muuten, niin saavatpahan nekin turhakkeet tehdä edes jotain töitä palkkansa eteen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/332 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, että tähän on tultu. Sata vuotta sitten Suomi oli köyhä maa, mutta silti edelläkävijä naisten oikeuksissa ja tasa-arvossa. Nyt, sata vuotta myöhemmin, pitää naisille olla oma, naisten järjestämä taksipalvelu, jotta pääset turvallisesti ja hengissä määränpäähän. 

Vierailija
264/332 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naisena täytyy kyllä todeta, että kyllä vihervasemmistoon kallellaan olevat naiset ja heidän ideologiansa kyllä on melko suuri syy nykyiseen tilanteeseen. Silti toivoisin tähän ketjuun vähemmän syyttelyä ja enemmän ratkaisuehdotuksia.

Joka tapauksessa, kiitos tästä ketjusta, rekisteröidymme saman tien tyttären kanssa jäseneksi. Viimeksi perjantaina jännitin tyttären matkantekoa Helsingin keskustasta kotiin, kun olin itse toisella paikkakunnalla, enkä päässyt hakemaan häntä. Tämän tyyppinen taksi ratkaisisi meidän perheen turvallisuushuolet kertaheitolla. Toivottavasti saa kunnolla tuulta alleen!

Vierailija
265/332 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista, että tähän on tultu. Sata vuotta sitten Suomi oli köyhä maa, mutta silti edelläkävijä naisten oikeuksissa ja tasa-arvossa. Nyt, sata vuotta myöhemmin, pitää naisille olla oma, naisten järjestämä taksipalvelu, jotta pääset turvallisesti ja hengissä määränpäähän. 

Kyse ei ole pelkästään matkustajien turvallisuudesta vaan myös naiskuskien.

Tosin 14 -vuoden ikäraja on mielestäni turhan alhainen pojille... 

Vierailija
266/332 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako tämä sitä ettei vihervasemmistoa äänestävä enää saa raiskausta taksissa?

Vierailija
267/332 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bisneksenä ei kyllä kovin kannattava idea. Itse olisin muokannut konseptia niin että konseptiin kuuluu naiskuljettaja mutta kyytiin ovat tervetulleita kaikki. En keksi nimittäin mitään järkevää syytä että miksi miespuoliset asiakkaat on blokattu pois.

Miesviha.

Sama syy miksi 15v poikaa ei päästetä kyytiin.

Ehkä kyseessä on kuljettajan turvallisuus? 

Kyllä, 15v pojat on tunnettuja siitä että se haluaa tappaa naiskuskit. 

Vierailija
268/332 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei ole pelkästään matkustajien turvallisuudesta vaan myös naiskuskien.

Tosin 14 -vuoden ikäraja on mielestäni turhan alhainen pojille... 

varmaan roadmanien takia laitettu tuohon 14

Vierailija
269/332 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta että tuollaiseen tilanteeseen on jouduttu. Ei tässä oikeastaan puututa itse ongelmaan eli siihen miksi taksit eivät ole naisille enää turvallisia.

Vierailija
270/332 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tåmä on tosi tärkeä. Itse menin  ekan kerran koulun ylijäämäruuan jakeluun missä outo mies alkoi puhua ja kertoi että tulee vielä lisää ruoka ja ainoa paikka oli istua hänen eteensä. Tuosta lähti painajainen joka päättyi ulkona tapahtuvaan minun väkisillä paikoillaan pitämiseen kourimiseen ja sivelyyn ja härskien puhumiseen.ja häirintään viestein ja minun facebookin stalkkaamuseen. 

Nykyään en enään käy siellä koska eräs läheoseni kävi ja näki miehen juttelevan kaikille naisille ja olin kehottanut pysymään minusta kaukana ja hän sikti ikäänkui. Käy "etsimässä" minua sieltä..katsellut kaikki tarkkaan.

Näille asioille on pakko tehdä jotain,ei tästä tule enään mitään. Itse en enään voi käydä edes ruokajaossa 

Vierailija
271/332 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkossa jos pariskunta tulee teatterista mies joutuu kävelemään ja vain nainen pääsee taksiin? Suomen kieroutunut "tasa-arvo" vuonna 2026. Samaa lajia kuin miesten pakollinen asevelvollisuus.

Edelleen on mahdollisuus ottaa ns. normitaksi. 

Vierailija
272/332 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairasta että tuollaiseen tilanteeseen on jouduttu. Ei tässä oikeastaan puututa itse ongelmaan eli siihen miksi taksit eivät ole naisille enää turvallisia.

Pullon henki on jo päässyt pullosta ja vaikea sitä on sinne enää takaisin saada. Tämän kanssa nyt sitten eletään, koska Suomessa ei tule koskaan löytymään riittävästi poliittista tahtotilaa / uskallusta aidosti puuttua asian juurisyihin, koska "ihmisoikeudet ja tasa-arvo"

Vierailija
273/332 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyykö tämä jotenkin monikulttuurisuuteen?

Vierailija
274/332 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ei ole myöskään turvallista toimia taksikuskina. Varsinkaan nuoren ja kauniin naisen. 

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6a7f0ef0-01ef-4bca-9535-b712dd08b11f

Vierailija
275/332 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tämä joka kirjoitti ruokajaossata lähteneestä painajaisesta,tein siis siitä rikosilmon koska hän kävi ihan käsiksikin ulkona ja kouri ja piti paikoillaan.loppui kun ulkopuolinen käveli lähellä.

Kun tuli vahvistus rttä olen tehnyt rikosilmon niin siinä luki että seksuaalinen ahdistelu.

Tämä tapahtui muutama viikko sitten.

Vierailija
276/332 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liittyykö tämä jotenkin monikulttuurisuuteen?

Osittain toki liittyy mutta näköjään suomalaisetkin miehet osaa kuten tuosta taksikuskinaisen r**aiskauksesta ja m**urasta voi päätellä.

Vierailija
277/332 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella pettynyt suomalaisten naisten rasismiin.

Vierailija
278/332 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkossa jos pariskunta tulee teatterista mies joutuu kävelemään ja vain nainen pääsee taksiin? Suomen kieroutunut "tasa-arvo" vuonna 2026. Samaa lajia kuin miesten pakollinen asevelvollisuus.

Edelleen on mahdollisuus ottaa ns. normitaksi. 

Se pitää kieltää. Naisille on jo omat taksit tuossa vaiheessa, ei se niin mene että poimitte rusinat

Vierailija
279/332 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli ihana idea! Liityn heti asiakkaaksi, kun on mahdollista täällä muualla.

Vierailija
280/332 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen ei ole myöskään turvallista toimia taksikuskina. Varsinkaan nuoren ja kauniin naisen. 

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6a7f0ef0-01ef-4bca-9535-b712dd08b11f

Yksi tapaus suomessa.

Tuolla ajattelumallilla miehet eivät ole turvassa sairaaloissa koska naishoitajat massamurhaavat potilaitaan niissä.

Puhumattakaan vauvoista jotka kuolevat äitien käsiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi