Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimostani on tullut öyhöttäjä

Vierailija
09.02.2026 |

Rakastuin vaimoni empaattiseen luonteeseen sekä älyyn. Monissa asioissa hän on minua fiksumpi ja tuo tuntui mukavalle. 

Olemme olleet pitkään parisuhteessa ja viimeisen kymmenen vuoden aikana empaattisuus toisia kohtaan on lähes hävinnyt. Hän seuraa myös uutisia pääsääntöisesti somen tarjoamien linkkien kautta, joten hänen maailmankuvansa on muuttunut erikoiseksi ja fiksu, argumentointi on muuttunut tunnepitoiseksi öyhötykseksi.

Eivät nuo kuitenkaan eron ajavia asioita ole, mutta sinällään harmittaa.

Onko kotalotovereita?

Kommentit (123)

Vierailija
121/123 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan myötä puolisot alkavat muistuttaa toisiaan.

Vierailija
122/123 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, Et selvästikään tee hyvää vaimollesi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/123 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin olla tuo vaimosi. Olen todella oikeudenmukainen, empaattinen, rehellinen ja tunnollinen nainen, joka on omannut positiivisen elämänasenteen, ollut iloinen ja kohtelias kaikkia kohtaan sekä koittanut nähdä aina kaikissa ihmisissä ja asioissa ne hyvät puolet, MUTTA mitä pidemmälle elämässä edennyt, ihmisiä kohdannut ja uutisia sekä maailman menoa seurannut, olen alkanut menettää uskoa ihmisten ja maailman hyvyyteen. 

Mies ja muut läheiset ihmiset tottuneet, että minä kestän mitä vaan, jaksan aina hymyillä ja tsempata, olla hyvällä tuulella ja piristää muita, mutta sitten kun on oma pakki alkanut tyhjenemään, olen alkanut väsymään ja kadottamaan iloa ja empatiaa, on minuun alettu suhtautua kielteisesti ja vinoilemaan, kun öyhötän...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme