Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä naisilla on rahaa jatkuviin ulkomaanreissuihin?

Vierailija
07.02.2026 |

Kun katson tuttujen naisten someja niin nämä ovat jatkuvasti ulkomailla. Ei normaali ihmisellä ole aikaa ja rahaa tuollaiseen.

Kommentit (359)

Vierailija
301/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap siis kitisee siitä, että miten joillain naisilla voi olla varaa matkailuun. No, joillain ihmisillä nyt vain on elämä sen verran mallillaan, että on varaa mukavaan elintasoon, ml. matkailu. Kateus ei siinä auta, se vain syö itseä sisältä. 

Miksi muuten vain naisten matkailu on ongelma, vieläpä siinä määrin että pitää epäillä heitä prostituoiduiksi vain koska heillä on varaa mukavaan elämään? Miksi ei miesten elintaso häiritse yhtä paljon?

Vierailija
302/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn töissä, en omista autoa, ostan uuden kännykän, tv:n jne vasta kun entinen hajoaa, laitan itse ruokaa. Näistä säästyy ihan kivasti matkusteluun. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä tupakointi, viinan juonti, taksimatkat ja grilliruuat väliin, niin on.

Kai niillä raha riittää ku siivettelevät miesten piikkiin, kokemusta kolmesta. Jos kysyt pientäkin laskua että maksaisitko niin vastaus on aina, ei oo rahaa ja seuraavaksi menevät ostamaan uudet kengät, ne viidennettoista. Suurin osa on vieläkin vaatehuoneessa käyttämättöminä mutta uudet on hankittava, sitten mallaillaan niitten kanssa että eiks ookkin hienot, ja sen jälkeen ne menee vaatehuoneeseen muitten seuraksi. Sitten ku ovat mukana ja ostat ittelles uudet farkut ni saa kuulla että miks ostat ku edellisetkin (ne ainoat.) on kuulemma ihan hyvät. Meeppäs huomauttamaan niistä kengistä, siittä alkaa loppupäivän hiljaisuus, nyt ollaan sitten loukkaantuneita, hänen kengät ei sitten kuulu mulle! Mites se lasku, sen piti kyllä olla yhteinen, vaan mullehan se taas jäi, ku sun piti ostaa kengät...No, sillä keinolla saa aina daamilta suun kiinni, eli onhan siinä hyväkin puoli, vaan kalliiksi tuli. Pitäisköhän vaatia se toinen kenkä ittelleen ku periaatteessahan se on mun.... vaikka sitten ilkeyttään!

🥱

Vierailija
304/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn töissä, en omista autoa, ostan uuden kännykän, tv:n jne vasta kun entinen hajoaa, laitan itse ruokaa. Näistä säästyy ihan kivasti matkusteluun. 

Eli matkusteluun saa rahaa kun säästää.

Voisi myös ap joskus kokeilla, niin ei tarvitsisi kateellisena valittaa muiden somepostauksista.

Vierailija
305/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Only-fans ja muut. Ja päälle jotain keikkaa. Ei raha lopu, niin kauan kun on nätti. 

Vierailija
306/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baarissa ei tarvitse ostaa, kun tarjotaan

Mulla tulee tuosta aina pillu kipeäksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
307/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Only-fans ja muut. Ja päälle jotain keikkaa. Ei raha lopu, niin kauan kun on nätti. 

Dubai on myös suosittu. Yhden yön keikalla on lennot ja hotelli maksettu . Jos sattuu öljymiehen löytämään ;)

Vierailija
308/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni jättää huomiota aloittajan viestistä sanan aikaa. Mulla olisi varaa mutta ei mulla ole aikaa kovin paljon näin normaalissa palkkatöissä käyvänä. Lomalla on muutakin. Sama aika on kaikilla mutta osan ajastani olen  myynyt työnantajalle. Ilman sitä ei olisi rahaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
309/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En syö ulkona, käytä alkoholia tai röökiä. Mulla ei oo tekokynsiä, -ripsiä enkä käy "hoidoissa" tai kampaajalla. Ostan vaatteita tai kenkiä vain harvoin ja tositarpeeseen. Meikkilaukussaln 3 tuotetta joita käytän arjessa, kosteusrasvat ja hiustuotteet ostan marketista. Harrastan koiran kanssa lenkkeilyä ja luen kirjaston kirjoja. 

 

Näin mulla on varaa käydä n. 3 viikon välein ulkomailla asuvan puolison luona. 

Jos syön ulkona, se on tyyliin 13€ lounas.

Alkoholia en käytä enkä tupakoi.

Tekokynsiä, ripsiä en käytä koska olen mies, parturissa käyn 4x vuodessa turkkilaisella jossa maksaa 20€/krt

Vaatteita tai kenkiä ostan ehkä parin vuoden välein.

Meikki laukkua ei ole eikä koiraa. Lukemista en harrasta eli en käy kirjastossa.

 

Silti ei ole varaa käydä 17 kertaa vuodessa ulkomailla. Miten sulla on?

M43

Vierailija
310/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun kyllä käymään töissä, joten vapaa-ajasta se on kiinni kuinka paljon pääsee matkustelemaan. Mutta mitä olen seurannut miesten kulutusta niin kyllä sitä usein ostellaan jotain elektroniikkaa, autojuttuja tai menee baarissa ilta pitkäksi eikä tehdä itse ruokaa. Yhden baari-illan summilla ostaa jo lennot ainakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
311/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En syö ulkona, käytä alkoholia tai röökiä. Mulla ei oo tekokynsiä, -ripsiä enkä käy "hoidoissa" tai kampaajalla. Ostan vaatteita tai kenkiä vain harvoin ja tositarpeeseen. Meikkilaukussaln 3 tuotetta joita käytän arjessa, kosteusrasvat ja hiustuotteet ostan marketista. Harrastan koiran kanssa lenkkeilyä ja luen kirjaston kirjoja. 

 

Näin mulla on varaa käydä n. 3 viikon välein ulkomailla asuvan puolison luona. 

Jos syön ulkona, se on tyyliin 13€ lounas.

Alkoholia en käytä enkä tupakoi.

Tekokynsiä, ripsiä en käytä koska olen mies, parturissa käyn 4x vuodessa turkkilaisella jossa maksaa 20€/krt

Vaatteita tai kenkiä ostan ehkä parin vuoden välein.

Meikki laukkua ei ole eikä koiraa. Lukemista en harrasta eli en käy kirjastossa.

 

Silti ei ole varaa käydä 17 kertaa vuodessa ulkomailla. Miten sulla on?

M43

Noilla spekseillä sun ekannattaa pysyä himassa sisällä.

Vierailija
312/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy olevan varaa ottaa pois sunnuntailisät ja lomakorvaukset yhteiseen hyvään.

Siksi kokoomus 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
313/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka siten että käy kaupassa 1-2 kertaa viikossa ja tekee kaikki ruoat itse, myös ne eväät töihin. Asuu järkevästi, kulkee julkisilla tai pyörällä. Ostaa vain tarpeeseen. Eikä tuhlaa päivittäin valmisruokiin, kebuihin ja muihin mättöihin, kaljoihin, vissyihin, limuihin, energiajuomiin, nikotiini pusseihin, suoratoistoihin, jatkuvasti uusiin puhelimiin, telkkuihin, älylaitteisiin, nettikasinoihin, peleihin+oheislaitteisiin, autoon, autohärpäkkeisiin, ylihintaisiin kuntosaleihin joissa ei oikeasti edes treenata vaan istutaan laitteissa. 

En minäkään ymmärrä ihan hyvin tienaavia miehiä jotka ei saa hankittua itselleen edes pyykinpesukonetta kun se 500e on ihan mahdoton maksaa kerralla. Saman summan voi helposti taas laittaa menemään redbulliin ja kebabbiin. 

Vierailija
314/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle mieheni antaa matkustusrahat. Häntä ei kiinnosta etelän matkat, joten käyn n. 5 kertaa vuodessa lämmössä. Miehelleni se sopii hyvin, kunhan en mokaile siellä. Onneksi hän ei tiedä mitä reissussa tapahtuu 😉

Cuck miehesi ei rakasta sinua, vaan pilluasi. Mutta sinua se tuskin haittakaan.

Ei tietenkään haittaa, luuletko että rakastuisin reissumiehiin😀. Käytän heitä puhtaasti hyväksesi kuten hekin minua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
315/359 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on melko huono palkka, mutta kun matkustan lomilla, en katso hintoja. Pidän korkealaatuisista hotelleista hyvillä paikoilla. Lentojen hintakaan ei ole  tärkein  vaan vaivattomuus.  En välitä tuhlata esim.vaatteisiin tai mihinkään materiaan, niillä ei ole minulle merkitystä.  Siksi rahaa jää säästöön.   Matkustan mieluiten yksin, käyn museoissa ja historiallisissa kohteissa.  Sekin on minulle luksusta tasokkaan majoituksen lisäksi, nautin asioiden kokemisesta omassa seurassani. Sitten jaksan taas kotimaassa odottavan arkisen aherruksen. 

Vierailija
316/359 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle mieheni antaa matkustusrahat. Häntä ei kiinnosta etelän matkat, joten käyn n. 5 kertaa vuodessa lämmössä. Miehelleni se sopii hyvin, kunhan en mokaile siellä. Onneksi hän ei tiedä mitä reissussa tapahtuu 😉

Cuck miehesi ei rakasta sinua, vaan pilluasi. Mutta sinua se tuskin haittakaan.

Ei tietenkään haittaa, luuletko että rakastuisin reissumiehiin😀. Käytän heitä puhtaasti hyväksesi kuten hekin minua.

Tällainen diili sopisi minullekin, eihän tämä mitään hyväksikäyttöä ole. Tunnevammainen minkäkin, en edes halua mitään pysyvämpää tai läheistä.

Vierailija
317/359 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen perijätär ja vapaaherratar. 

Vierailija
318/359 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baarissa ei tarvitse ostaa, kun tarjotaan

En ole huomannut että olisi pakko käydä baarissa. Tai ylipäätään käyttää päihteitä. Laskin yhdessä suhteessa, että miehellä meni joka kuukausi yli 300 euroa kaljaan ja röökiin. Mulla meni sama summa säästöön. Sanomattakin selvää, että heitin ukon pihalle.

N

Vierailija
319/359 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienistäkin tuloista 300 kuussa jemmaan tekee 3600 vuodessa+korot. Jos yhden reissun tekee, siinä menee puolet ja toisen puolen voi edelleen sijoittaa tuottamaan. Kymmenessä vuodessa on karttunut 25000 tuottavat sijoitukset ja reissattu joka vuosi.

Samaan aikaan vajaampi Y-kromosomillinen on pannut tuon verran kurkustaan alas.

Etten sikäli ihmettele ollenkaan, miksi yli 80% maksuhäiriöistä on miehillä.

Vierailija
320/359 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitä joskus tullut mietittyä yleisellä tasolla kun miettii vaikka läheisiään niin ne on ollut työelämässä kymmeniä vuosia eikä oikein ole varaa lähteä reissuun. Tulee väistämättä mieleen palkkataso että jostakin hommasta ei vaan saa palkkaa enempää vaikka kuinka olisi hyvä ammatti. Mutta ei heillä velkaakaan ole pennin latia tai korkeintaan jostakin autosta tms. Joko on hyväpalkkainen työ, pienet menot tai sitten vingutetaan luottokorttia tai saadaan vanhemmilta rahaa tms.