Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä naisilla on rahaa jatkuviin ulkomaanreissuihin?

Vierailija
07.02.2026 |

Kun katson tuttujen naisten someja niin nämä ovat jatkuvasti ulkomailla. Ei normaali ihmisellä ole aikaa ja rahaa tuollaiseen.

Kommentit (387)

Vierailija
381/387 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tonnin palkalla on varaa ostaa auto, ylläpitää autoa ja ajaa sillä jatkuvasti? Vois vähän näiden miesten tilejä tarkastella miten on varaa autoon?

Ei heillä olekkaan mutta miten tonnin palkalla on varaa tehdä vuosittain 10 tuhansien eurojen matka?

Vierailija
382/387 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole alistuneet jonkun random ukon taloudelliselle hyväksikäytölle ja riistolle niin kyllä sitä rahaa sitten jää jos käy töissä.

Eli ovat töissä tutulle naiselle? Eli yhdelläkään miehellä ei ole naisia alaisena?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/387 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole alistuneet jonkun random ukon taloudelliselle hyväksikäytölle ja riistolle niin kyllä sitä rahaa sitten jää jos käy töissä.

Joo, yllättävän moni mies haluaisi tulla lokkeilemaan. En ruoki lokkeja.

Ja siksi on sulla hinnasto.

Vierailija
384/387 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset syö vain aamupalan hotellilla (sisältyy hintaan) ja lisäksi jonkun leivoksen ja kahvin tai jäätelön kahvilassa päivän aikana. Kaupasta ostetaan hedelmiä hotellihuoneeseen, jossa niitä voi syödä lisäksi. Ihan älyttömän iso ero miehiin, jotka syövät kaiken ravintolassa monta kertaa päivässä! 

n46

Tän lisäksi yön vieras maksaa kaiken!

Vierailija
385/387 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse säästin kerran palkkatöistä 5000e että pystyi matkustaa. En minä ymmärrä ihmisiä jotka sanoo, että ovat tehneet töitä vuosia eivätkä yhtään saa säästöön. Sitten he käytttävät ihan liikaa elämiseen, laskuihin, autoon, bensaan, lemmikeihin mitä nyt on. Kun jonkun Euroopan matkankin saa 300 eurolla.

mitä teet työksesi?

Vierailija
386/387 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä ainakin maksan oman tyttäreni kuluja ja matkusteluja, ei tarvitse kummankaan huørata. Ei miehiä kuvioissa, tytär opiskelee yliopistossa ja minä käyn töissä. Ei ole rahasta kiinni.

N49

Vaikuttaa siltä ettei ole miehiä jatkossakaan saati lapsenlapsia.

Vierailija
387/387 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat naurettavia. Ihan mistä tekosyystä tahansa aloittavat naisten h*orittelun. Jopa se, että naiset matkustelevat itse omasta työstään ansaitsemilla rahoilla on heille tekosyy naisen h*oritteluun. Ja ei, se naisen työ ei ole h*oraaminen.

1. kaikilla ei ole töitä.
2. nuorilla naisilla on 100 varmasti pienemmät tulot kuin 20 vuotta työn uran luoneella 40 vuotiaalla miehellä.
3. Naiset selittää aina kiilottaen omaa kilpeään vaikka naaman eteen isketään kylmiä todisteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä