Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä naisilla on rahaa jatkuviin ulkomaanreissuihin?

Vierailija
07.02.2026 |

Kun katson tuttujen naisten someja niin nämä ovat jatkuvasti ulkomailla. Ei normaali ihmisellä ole aikaa ja rahaa tuollaiseen.

Kommentit (359)

Vierailija
261/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on ihan oma pankki, josta voi nostaa rajattomasti rahaa.

Ei ehkä pankki vaan keinot mutta on se kai persoona kysymyskin mennä jonnekin majoituksen hinnalla jonkun mulkun jyystettäväksi. Ei ihan tervettä.

Miten tuollainen tulee edes mieleen? Naiset osaa ihan itse varata hotellit netistä.

nyt puhuttiin rahasta eikä osaamattomuudesta!

eri

Vierailija
262/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksassa voi matkustaa maassa tai maasta toiseen bussilla 10-30e esim. Belgiaan, Itävalta. Suomessa voi olla jopa enemmän yksi junalippu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valintoja kaikki. Jos olet normijärkevä-ihminen ja sulla on riittävästi omaisuutta tai tuloja, on myös mahdollista valita mihin käyttöön varat. Kun haluaa matkustaa, voipi minimoida elämisen kustannuksia arkena, kuinka pieneksi pystyykin, riippuen asioista. Samoin ajankäyttö, jos onnistut tekemään itsestäsi tarpeeksi tärkeän työssäni, vapaa-aikakin voi muuttua neuvottelutekijäksi.

Vierailija
264/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

H*oraamalla tai sokerideittailulla. Ja ennen kuin joku vetää incel kortin ym paskaa rupeaa höpöttämään, niin olen nainen jolla on kokemusta asiasta. Hyvin harvalla nuorella naisella on oikeasti rahaa pröystäillä jatkuvilla kalliilla ulkomaanmatkoilla, etenkin kun eivät töissä käy ja taloustilanne on muutenkin suomessa huono tällä hetkellä. Todella harvoin näissä tapauksissa on rehellisellä työnteolla rahat ansaittu itse.

Olet yhtä paljon "nainen" kuin minä olen kissa😂

Olen ollut ennen itse maksullinen. Joten, luulen tietäväni mistä puhun.

Mieslogiikallasi kaikki naiset saavat matkusteluunsa rahat h*oraamalla? No eikö sitten kaikilla miehillä olisi rahaa matkailuun jos vain lopettaisivat seksin ostamisen?

En tietenkään tarkoittanut kaikkia, sanoinkin yleensä, en aina. Joillakin miehillä rahat menee maksullisiin, joillakin taas muuhun. Kaikki ei edes halua matkustaa vaikka rahaa olisi.

Vierailija
265/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkalla, säästöillä, lentopisteillä. Muutama kuukausi tiukkaa työntekoa, rahat säästöön ja matkaan. Muutaman päivän reissun nyt säästää helposti vaikka työttömänä. Kun asuu yksin eikä ole miestä tuomassa ylimääräisiä kuluja niin rahat kyllä riittää vaikka mihin. 

Vierailija
266/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

H*oraamalla tai sokerideittailulla. Ja ennen kuin joku vetää incel kortin ym paskaa rupeaa höpöttämään, niin olen nainen jolla on kokemusta asiasta. Hyvin harvalla nuorella naisella on oikeasti rahaa pröystäillä jatkuvilla kalliilla ulkomaanmatkoilla, etenkin kun eivät töissä käy ja taloustilanne on muutenkin suomessa huono tällä hetkellä. Todella harvoin näissä tapauksissa on rehellisellä työnteolla rahat ansaittu itse.

Olet yhtä paljon "nainen" kuin minä olen kissa😂

Olen ollut ennen itse maksullinen. Joten, luulen tietäväni mistä puhun.

Mieslogiikallasi kaikki naiset saavat matkusteluunsa rahat h*oraamalla? No eikö sitten kaikilla miehillä olisi rahaa matkailuun jos vain lopettaisivat seksin ostamisen?

En tietenkään tarkoittanut kaikkia, sanoinkin yleensä, en aina. Joillakin miehillä rahat menee maksullisiin, joillakin taas muuhun. Kaikki ei edes halua matkustaa vaikka rahaa olisi.

Eli miehillä yleensä olisi rahaa matkustamiseen  jos eivät ostaisi seksiä? Asia selvä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
267/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lipun hinta on halpa ulkomailla, tosin saman summan 30e juna tai bussi liput ulkomailla voi toki käyttää Suomessa baariin, viinaan tupakkaan eikä edes riitä. Ei tässä aloituksessa edes viitsi mainita mikä matka? Euroopassa on vielä kohtuuhinta Suomeen verrattuna monessa halvempaa. Ruoka, liput kaikki halvempaa ollut. 

Vierailija
268/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sitten lapsuuden ollut. En tiedä mistä tahansa saavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
269/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole sitten lapsuuden ollut. En tiedä mistä tahansa saavat.

Rahansa. Ei tahansa.

Vierailija
270/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palkalla, säästöillä, lentopisteillä. Muutama kuukausi tiukkaa työntekoa, rahat säästöön ja matkaan. Muutaman päivän reissun nyt säästää helposti vaikka työttömänä. Kun asuu yksin eikä ole miestä tuomassa ylimääräisiä kuluja niin rahat kyllä riittää vaikka mihin. 

Mikäs työpaikka se tälläinen on mistä saa lomaa matkusteluun ja niin paljon rahaa että parin kuukauden tiukalla työnteolla saa rahaa matkoihin? Ja että työttömänä tekee parin päivän reissuja? Millä planeetalla oikein elät? Haluaisin muuttaa sinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
271/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni harrastus vie enemmän tai yhtä paljon rahaa kuin kalliit kaukomatkat. Mutta moniko on valmis jättämään pois harrastus? Ei moni. Sitten kauhea valitus rahaa ei jää, kun auto ja harrastus vie kaikki tulot ja säästöt. Tiedän mistä puhun, minulla oli useita satoja maksava harrastus joka jäi hinnan takia siirryin matkoihin, nyt mietin vanhaan harrastukseen palaamista mutta se veisi yhtä paljon rahaa kuin matkat. 

Elämä on valintoja. Kaikkea ei voi saada. Ellei ole miljonääri. 

Vierailija
272/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

H*oraamalla tai sokerideittailulla. Ja ennen kuin joku vetää incel kortin ym paskaa rupeaa höpöttämään, niin olen nainen jolla on kokemusta asiasta. Hyvin harvalla nuorella naisella on oikeasti rahaa pröystäillä jatkuvilla kalliilla ulkomaanmatkoilla, etenkin kun eivät töissä käy ja taloustilanne on muutenkin suomessa huono tällä hetkellä. Todella harvoin näissä tapauksissa on rehellisellä työnteolla rahat ansaittu itse.

Olet yhtä paljon "nainen" kuin minä olen kissa😂

Olen ollut ennen itse maksullinen. Joten, luulen tietäväni mistä puhun.

Mieslogiikallasi kaikki naiset saavat matkusteluunsa rahat h*oraamalla? No eikö sitten kaikilla miehillä olisi rahaa matkailuun jos vain lopettaisivat seksin ostamisen?

En tietenkään tarkoittanut kaikkia, sanoinkin yleensä, en aina. Joillakin miehillä rahat menee maksullisiin, joillakin taas muuhun. Kaikki ei edes halua matkustaa vaikka rahaa olisi.

Eli miehillä yleensä olisi rahaa matkustamiseen  jos eivät ostaisi seksiä? Asia selvä!

Se oli esimerkki, kun itse siitä mainitsit, rahaa voi todellakin mennä moneen muuhunkin asiaan. Luetun ymmärtäminen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
273/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapalstalaiset ihan ihmeissään kun ei normaalilla työnteolla pääsekään jatkuvasti luksusmatkoille. Jos kerran pääsee niin miksi ette sitten itse matkustele koko ajan?

Vierailija
274/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

H*oraamalla tai sokerideittailulla. Ja ennen kuin joku vetää incel kortin ym paskaa rupeaa höpöttämään, niin olen nainen jolla on kokemusta asiasta. Hyvin harvalla nuorella naisella on oikeasti rahaa pröystäillä jatkuvilla kalliilla ulkomaanmatkoilla, etenkin kun eivät töissä käy ja taloustilanne on muutenkin suomessa huono tällä hetkellä. Todella harvoin näissä tapauksissa on rehellisellä työnteolla rahat ansaittu itse.

Olet yhtä paljon "nainen" kuin minä olen kissa😂

Olen ollut ennen itse maksullinen. Joten, luulen tietäväni mistä puhun.

Mieslogiikallasi kaikki naiset saavat matkusteluunsa rahat h*oraamalla? No eikö sitten kaikilla miehillä olisi rahaa matkailuun jos vain lopettaisivat seksin ostamisen?

En tietenkään tarkoittanut kaikkia, sanoinkin yleensä, en aina. Joillakin miehillä rahat menee maksullisiin, joillakin taas muuhun. Kaikki ei edes halua matkustaa vaikka rahaa olisi.

Voi jessus... toivottavasti tämä Vauva-palsta muuttuisi niin, että jokaisen täytyisi tunnistautua kommentoidakseen.

 

Sinä, älykääpiö, ehkä pysyisit loitolla asiallisista keskusteluista, jos pelkäisit, että häpäisisit itsesi. Nyt voit ladella noloa tuubaa ja älyttömyyksiä anonymiteetin suojassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
275/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä tupakointi, viinan juonti, taksimatkat ja grilliruuat väliin, niin on.

 

Naisilla ei paljoa kulu rahaa yöelämässä. Aina löytyy joku tollo joka tarjoaa.

No se on sen tollon oma vika.

Vierailija
276/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palkalla, säästöillä, lentopisteillä. Muutama kuukausi tiukkaa työntekoa, rahat säästöön ja matkaan. Muutaman päivän reissun nyt säästää helposti vaikka työttömänä. Kun asuu yksin eikä ole miestä tuomassa ylimääräisiä kuluja niin rahat kyllä riittää vaikka mihin. 

Mikäs työpaikka se tälläinen on mistä saa lomaa matkusteluun ja niin paljon rahaa että parin kuukauden tiukalla työnteolla saa rahaa matkoihin? Ja että työttömänä tekee parin päivän reissuja? Millä planeetalla oikein elät? Haluaisin muuttaa sinne.

No aika monessakin paikassa voi tehdä tunnit sisään tai painaa tuplavuoroja ja pitää palkatonta. Juu, työttömänäkin onnistuu kun asuu edullisesti velattomassa kämpässä. Näköjään ilmeisen outo konsepti sulle työnteko ja säästäminen.

Vierailija
277/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on joku kateellinen köyhä pummi, joka tiirailee somettajia, jotka reissaavat maailmalla ja vetää siitä johtopäätökset että kaikilla naisilla on rahaa matkailla. Naisten rahanlähteen hän päättelee olevan seksin myyminen, koska ihan vain perus työssä käyvä ja palkkaa saava nainen on ap:lle täysin vieras ajatus.

Vierailija
278/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

H*oraamalla tai sokerideittailulla. Ja ennen kuin joku vetää incel kortin ym paskaa rupeaa höpöttämään, niin olen nainen jolla on kokemusta asiasta. Hyvin harvalla nuorella naisella on oikeasti rahaa pröystäillä jatkuvilla kalliilla ulkomaanmatkoilla, etenkin kun eivät töissä käy ja taloustilanne on muutenkin suomessa huono tällä hetkellä. Todella harvoin näissä tapauksissa on rehellisellä työnteolla rahat ansaittu itse.

Olet yhtä paljon "nainen" kuin minä olen kissa😂

Olen ollut ennen itse maksullinen. Joten, luulen tietäväni mistä puhun.

Mieslogiikallasi kaikki naiset saavat matkusteluunsa rahat h*oraamalla? No eikö sitten kaikilla miehillä olisi rahaa matkailuun jos vain lopettaisivat seksin ostamisen?

En tietenkään tarkoittanut kaikkia, sanoinkin yleensä, en aina. Joillakin miehillä rahat menee maksullisiin, joillakin taas muuhun. Kaikki ei edes halua matkustaa vaikka rahaa olisi.

Voi jessus... toivottavasti tämä Vauva-palsta muuttuisi niin, että jokaisen täytyisi tunnistautua kommentoidakseen.

 

Sinä, älykääpiö, ehkä pysyisit loitolla asiallisista keskusteluista, jos pelkäisit, että häpäisisit itsesi. Nyt voit ladella noloa tuubaa ja älyttömyyksiä anonymiteetin suojassa.

Harmi jos totuus ärsytti noin paljon. Ehkä jonain päivänä opit tämän maailman raakuuden ja heräät todellisuuteen. Seison sanojeni takana.

Vierailija
279/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En syö ulkona, käytä alkoholia tai röökiä. Mulla ei oo tekokynsiä, -ripsiä enkä käy "hoidoissa" tai kampaajalla. Ostan vaatteita tai kenkiä vain harvoin ja tositarpeeseen. Meikkilaukussaln 3 tuotetta joita käytän arjessa, kosteusrasvat ja hiustuotteet ostan marketista. Harrastan koiran kanssa lenkkeilyä ja luen kirjaston kirjoja. 

 

Näin mulla on varaa käydä n. 3 viikon välein ulkomailla asuvan puolison luona. 

 

Ja matka kulut 0.

Onko noin vaikeaa sisäistää ajatusta, että naisella voi ihan hyvin olla omat tulot ja että mies ei automaattisesti maksa kaikkea?

Vierailija
280/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on joku kateellinen köyhä pummi, joka tiirailee somettajia, jotka reissaavat maailmalla ja vetää siitä johtopäätökset että kaikilla naisilla on rahaa matkailla. Naisten rahanlähteen hän päättelee olevan seksin myyminen, koska ihan vain perus työssä käyvä ja palkkaa saava nainen on ap:lle täysin vieras ajatus.

Peruspalkalla ei paljoa matkustella nykypäivänä, joten ei ihme että herättää kysymyksiä.