Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain työnantajalta ePassin, jossa saldoa 3,33€

Vierailija
19.01.2025 |

Tämä tapahtui joulukuun loppupuolella. Miksi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa huonolta työpaikalta jos saa 4 e arvoisen epassin ja ettei voi kysyä siitä esihenkilöltään.

Vierailija
2/10 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-passia ei voi käyttää ellet itse lataa sinne saldoa, harvalla e-passi on 100%. Lisäksi saldo on vuodeksi kerrallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-passin mitä varten?

Meillä Flex e-passirahan määrä on suhteessa työssäoloaikaan. Täysiaikaisesti vuoden työssä olevat ssaavat kokonaisuudessaan 200 e. Jos sopivasti olisi töissä pari viikkoa ennen maksupäivää, niin voisi saada jonkun hassun pokkurahan.

Lounasetuun taas pitää eka laittaa omaa rahaa, eli jos minulla on vain vähän omarahaa ladattuna, niin näyttää kuin etua olisi se 4 e. Vaikka tuo tulee kaikille päiville.

Vierailija
4/10 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 400e kulttuuri- ja hyvinvointirahaa, se on valmiiksi siellä työnantajan puolesta mutta tosiaan lounasetuun täytyy laittaa itse jotain ja työnantajan puolelta tulee sit lisää tietty prosenttimäärä, nyt en muista tarkkaan. Olisko mahdollista, että sulle on syystä tai toisesta siirretty vanhan työntekijän kortti, jossa oli jäljellä enää noin vähän? 

Vierailija
5/10 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatiin satanen, ei lounasetua. Kunta työnantajana.

Vierailija
6/10 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää

Vierailija
7/10 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on 400e kulttuuri- ja hyvinvointirahaa, se on valmiiksi siellä työnantajan puolesta mutta tosiaan lounasetuun täytyy laittaa itse jotain ja työnantajan puolelta tulee sit lisää tietty prosenttimäärä, nyt en muista tarkkaan. Olisko mahdollista, että sulle on syystä tai toisesta siirretty vanhan työntekijän kortti, jossa oli jäljellä enää noin vähän? 

Meillä ei kumpaankaan tarvitse laittaa yhtään mitään itse. Edenred on kortti. Päälle tulee täysin verovapaa matkaetu, jolla voi ostaa HSL:n matkalipun ja VR:n lippuja. Lounasetu on ainut, josta maksan tietty verotuksen kautta jonkun verran. Kulttuuri- ja liikuntaetu on 2 vuotta aina voimassa, niin hyvin ehtii käyttämään.

Vierailija
8/10 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on yleensä suhteessa työsopimuksen kestoon. Eli teit viikon, tai muutaman päivän keikkaa? Vakkari saa paljon enemmän

Vierailija
9/10 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskalle huomioksi, nyt oli kyse e-passista, ei edenredistä. 

Vierailija
10/10 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oliko sinulla pikku työpätkä? Meillä epassiraha on 250 vuodessa sitä saa lyhyemmillä pätkilllä myös suhteessa työaikaan. Jos sinun työsuhteesi jatkuu edelleen niin nyt tammikuussa olisi pitänyt maksaa lisää, jos teillä on epassietu vielä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan