Sain työnantajalta ePassin, jossa saldoa 3,33€
Kommentit (10)
E-passia ei voi käyttää ellet itse lataa sinne saldoa, harvalla e-passi on 100%. Lisäksi saldo on vuodeksi kerrallaan.
E-passin mitä varten?
Meillä Flex e-passirahan määrä on suhteessa työssäoloaikaan. Täysiaikaisesti vuoden työssä olevat ssaavat kokonaisuudessaan 200 e. Jos sopivasti olisi töissä pari viikkoa ennen maksupäivää, niin voisi saada jonkun hassun pokkurahan.
Lounasetuun taas pitää eka laittaa omaa rahaa, eli jos minulla on vain vähän omarahaa ladattuna, niin näyttää kuin etua olisi se 4 e. Vaikka tuo tulee kaikille päiville.
Meillä on 400e kulttuuri- ja hyvinvointirahaa, se on valmiiksi siellä työnantajan puolesta mutta tosiaan lounasetuun täytyy laittaa itse jotain ja työnantajan puolelta tulee sit lisää tietty prosenttimäärä, nyt en muista tarkkaan. Olisko mahdollista, että sulle on syystä tai toisesta siirretty vanhan työntekijän kortti, jossa oli jäljellä enää noin vähän?
Saatiin satanen, ei lounasetua. Kunta työnantajana.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on 400e kulttuuri- ja hyvinvointirahaa, se on valmiiksi siellä työnantajan puolesta mutta tosiaan lounasetuun täytyy laittaa itse jotain ja työnantajan puolelta tulee sit lisää tietty prosenttimäärä, nyt en muista tarkkaan. Olisko mahdollista, että sulle on syystä tai toisesta siirretty vanhan työntekijän kortti, jossa oli jäljellä enää noin vähän?
Meillä ei kumpaankaan tarvitse laittaa yhtään mitään itse. Edenred on kortti. Päälle tulee täysin verovapaa matkaetu, jolla voi ostaa HSL:n matkalipun ja VR:n lippuja. Lounasetu on ainut, josta maksan tietty verotuksen kautta jonkun verran. Kulttuuri- ja liikuntaetu on 2 vuotta aina voimassa, niin hyvin ehtii käyttämään.
Se on yleensä suhteessa työsopimuksen kestoon. Eli teit viikon, tai muutaman päivän keikkaa? Vakkari saa paljon enemmän
Seiskalle huomioksi, nyt oli kyse e-passista, ei edenredistä.
Siis oliko sinulla pikku työpätkä? Meillä epassiraha on 250 vuodessa sitä saa lyhyemmillä pätkilllä myös suhteessa työaikaan. Jos sinun työsuhteesi jatkuu edelleen niin nyt tammikuussa olisi pitänyt maksaa lisää, jos teillä on epassietu vielä.
Kuulostaa huonolta työpaikalta jos saa 4 e arvoisen epassin ja ettei voi kysyä siitä esihenkilöltään.