Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä naisilla on rahaa jatkuviin ulkomaanreissuihin?

Vierailija
07.02.2026 |

Kun katson tuttujen naisten someja niin nämä ovat jatkuvasti ulkomailla. Ei normaali ihmisellä ole aikaa ja rahaa tuollaiseen.

Kommentit (359)

Vierailija
321/359 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sitä joskus tullut mietittyä yleisellä tasolla kun miettii vaikka läheisiään niin ne on ollut työelämässä kymmeniä vuosia eikä oikein ole varaa lähteä reissuun. Tulee väistämättä mieleen palkkataso että jostakin hommasta ei vaan saa palkkaa enempää vaikka kuinka olisi hyvä ammatti. Mutta ei heillä velkaakaan ole pennin latia tai korkeintaan jostakin autosta tms. Joko on hyväpalkkainen työ, pienet menot tai sitten vingutetaan luottokorttia tai saadaan vanhemmilta rahaa tms.

Aika varmasti heillä on rahaa, mutta matkustaminen ei heitä kiinnosta niin paljon, että he siihen rahaa laittaisivat.

Vierailija
322/359 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä tupakointi, viinan juonti, taksimatkat ja grilliruuat väliin, niin on.

Kai niillä raha riittää ku siivettelevät miesten piikkiin, kokemusta kolmesta. Jos kysyt pientäkin laskua että maksaisitko niin vastaus on aina, ei oo rahaa ja seuraavaksi menevät ostamaan uudet kengät, ne viidennettoista. Suurin osa on vieläkin vaatehuoneessa käyttämättöminä mutta uudet on hankittava, sitten mallaillaan niitten kanssa että eiks ookkin hienot, ja sen jälkeen ne menee vaatehuoneeseen muitten seuraksi. Sitten ku ovat mukana ja ostat ittelles uudet farkut ni saa kuulla että miks ostat ku edellisetkin (ne ainoat.) on kuulemma ihan hyvät. Meeppäs huomauttamaan niistä kengistä, siittä alkaa loppupäivän hiljaisuus, nyt ollaan sitten loukkaantuneita, hänen kengät ei sitten kuulu mulle! Mites se lasku, sen piti kyllä olla yhteinen, vaan mullehan se taas jäi, ku sun piti ostaa kengät...No, sillä keinolla saa aina daamilta suun kiinni, eli onhan siinä hyväkin puoli, vaan kalliiksi tuli. Pitäisköhän vaatia se toinen kenkä ittelleen ku periaatteessahan se on mun.... vaikka sitten ilkeyttään!

Jos kirjoitit omasta parisuhteestasi, niin herranen aika, vätys, ota ero. Miksi kiusaat itseäsi tuollaisessa parisuhteen irvikuvassa? Eikö naisen tuhlavaisuus käynyt ilmi seurusteluaikoina?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/359 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä nyt mikään suuri mysteeri ole. 

 

Keskituloisena, lapsettomana ja autottomana naisena mulla jää joka kuukausi nettopalkasta elämiskulujen jälkeen säästöön 700-1000e. Matkustelen pari kertaa vuodessa Euroopassa yleensä juuri ennen tai jälkeen yleisimpien lomakausien, jolloin ei ole pahin turistisesonki. Lennot tyypillisesti maksaa meno-paluu pari sataa euroa ja majoitus 50-70e per yö. Yhteen 3-4 yön reissuun vaikkapa Espanjaan menee about puolet siitä summasta mitä matkustamattomina kuukausina saan säästöön. Jos matkustaisin pidemmän reissun jonnekin Eurooppaan kauemmas, niin luultavasti silloin en saisi siinä kuussa mitään säästöön mutta tuskin menisi ns miinuksellekaan. 

 

Matkusteleminen ei siis välttämättä tarkoita tolkutonta rahan hassaamista tai että siihen laitettaisiin kaikki ylimääräinen mitä tulee. Itse nautin elämän mukavuuksista, mutta samalla kerrytän tavoitteellisesti kunnon taloudellista puskuria. Ei ole miestä jakamassa kuluja, mutta lapsettomuus, autottomuus ja edullinen vuokra-asuminen taitaa olla ne olennaisimmat syyt miksi rahaa jää jemmaan näin hyvin. 

Vierailija
324/359 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset huutavat luonnonsuojelun perään, mutta kovasti harrastavat lentokoneella lentämistä. Naiset ovat tunnetusti kaksinaamaisia moraalivartijoita.

Vierailija
325/359 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisin käymään vuosittain ulkomanreissulla jos tahtoisin. Mies ei tykkää reissaamisesta, joten ei reissata. Normaalissa työssä on molemmat.

Vierailija
326/359 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei tee lapsia, on varaa reissata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
327/359 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene niin paljon rahaa esimerkiksi autoon ja alkoholiin. Jos kulkee julkisilla Helsingissä, valtaosa matkustajista on naisia. 

Vierailija
328/359 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä miehillä on aina rahaa kaljaan, tupakkaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
329/359 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mene niin paljon rahaa esimerkiksi autoon ja alkoholiin. Jos kulkee julkisilla Helsingissä, valtaosa matkustajista on naisia. 

Auto on miehen munan jatke. Kun on pieni penis ja itsetunto heikko niin mies tarvitsee munan jatketta.

Vierailija
330/359 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Only-fans ja muut. Ja päälle jotain keikkaa. Ei raha lopu, niin kauan kun on nätti. 

Suurin osa ihmisistä ei ole erityisen nättejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
331/359 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tonnin palkalla on varaa ostaa auto, ylläpitää autoa ja ajaa sillä jatkuvasti? Vois vähän näiden miesten tilejä tarkastella miten on varaa autoon?

Vierailija
332/359 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hooraamalla

AAMEN!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
333/359 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettopalkasta n. 3700

10% ruoka

10% asuntolaina, jota ei enää paljon jäljellä

10% laskut

15% työmatkakustannukset, auto

20% säästöön rahastoihin ym.

5% harrastukset 

10% opiskelevien lasten tukemiseen 

5% sekalaiset menot, hammaslääkäri ym.

10-15% matkustelu n. 4000 - 6000,- vuodessa.

 

Kovat on tulot parikymppisellä neidillä.

Vierailija
334/359 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvätuloinen työ=rahaa

Rahaa=matkailu

 

Jännästi kaikki hyvän näköiset naiset 18-25 on hyvä tuloisia... Erikoista kuinka paljon heitä on ilman mitään ihmeellistä koulutusta....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
335/359 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei someta matkojaan, mutta kyllä hekin niillä matkoilla käy.

+50 toimarit käy thaimassa mutta nyt ei puhuta siitä.

Vierailija
336/359 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät käytä rahaansa viinaan, tupakkaan ja seksin saamiseen.

Mutta jälkimmäisestä taas saavat rahaa.

Vierailija
337/359 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö, että täällä länsimaissa on aika tavallista käydä töissä, vaikka työttömyys onkin nyt ennätyssuurta? Ja tällä myös naisille maksetaan palkkaa, jonka he voivat käyttää miten tahtovat.

Erikoisen moni nuori muikkeli tienaa sellaisia summia kun taas +40 vuotiaat miehet ei millään pääse dubaihin jne.

Vierailija
338/359 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netto 2000 e/kk ja tuosta 500 e säästöön joka kk. Vuodessa 6000 e varaa matkustella. Tuolla rahalla teen 2-4 ulkomaanmatkaa vuodessa. Lomaa töistä 38 päivää vuodessa, lähes kaikki niistä ulkomailla. N37

37? No eipä puhuta 37 vuotiaista vaan enemmänkin 17 tai max 27.

Vierailija
339/359 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei laita rahojaan autoon, niin silloin voi vaikka matkustella vähän enemmän.

Vierailija
340/359 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyisin käymään vuosittain ulkomanreissulla jos tahtoisin. Mies ei tykkää reissaamisesta, joten ei reissata. Normaalissa työssä on molemmat.

"Mies ei tykkää reissata, joten ei reissata". Hmmm... 

Meidän huushollissa mä en tykkää imuroida, mutta silti meillä imuroidaan.