Mistä naisilla on rahaa jatkuviin ulkomaanreissuihin?
Kun katson tuttujen naisten someja niin nämä ovat jatkuvasti ulkomailla. Ei normaali ihmisellä ole aikaa ja rahaa tuollaiseen.
Kommentit (359)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä tupakointi, viinan juonti, taksimatkat ja grilliruuat väliin, niin on.
Kai niillä raha riittää ku siivettelevät miesten piikkiin, kokemusta kolmesta. Jos kysyt pientäkin laskua että maksaisitko niin vastaus on aina, ei oo rahaa ja seuraavaksi menevät ostamaan uudet kengät, ne viidennettoista. Suurin osa on vieläkin vaatehuoneessa käyttämättöminä mutta uudet on hankittava, sitten mallaillaan niitten kanssa että eiks ookkin hienot, ja sen jälkeen ne menee vaatehuoneeseen muitten seuraksi. Sitten ku ovat mukana ja ostat ittelles uudet farkut ni saa kuulla että miks ostat ku edellisetkin (ne ainoat.) on kuulemma ihan hyvät. Meeppäs huomauttamaan niistä kengistä, siittä alkaa loppupäivän hiljaisuus, nyt ollaan sitten loukkaantuneita, hänen kengät ei sitten kuulu mulle! Mites se lasku, sen piti kyllä olla yhteinen, vaan mullehan se taas jäi, ku sun piti ostaa kengät...No, sillä keinolla saa aina daamilta suun kiinni, eli onhan siinä hyväkin puoli, vaan kalliiksi tuli. Pitäisköhän vaatia se toinen kenkä ittelleen ku periaatteessahan se on mun.... vaikka sitten ilkeyttään!
Jos kirjoitit omasta parisuhteestasi, niin herranen aika, vätys, ota ero. Miksi kiusaat itseäsi tuollaisessa parisuhteen irvikuvassa? Eikö naisen tuhlavaisuus käynyt ilmi seurusteluaikoina?
Ei tämä nyt mikään suuri mysteeri ole.
Keskituloisena, lapsettomana ja autottomana naisena mulla jää joka kuukausi nettopalkasta elämiskulujen jälkeen säästöön 700-1000e. Matkustelen pari kertaa vuodessa Euroopassa yleensä juuri ennen tai jälkeen yleisimpien lomakausien, jolloin ei ole pahin turistisesonki. Lennot tyypillisesti maksaa meno-paluu pari sataa euroa ja majoitus 50-70e per yö. Yhteen 3-4 yön reissuun vaikkapa Espanjaan menee about puolet siitä summasta mitä matkustamattomina kuukausina saan säästöön. Jos matkustaisin pidemmän reissun jonnekin Eurooppaan kauemmas, niin luultavasti silloin en saisi siinä kuussa mitään säästöön mutta tuskin menisi ns miinuksellekaan.
Matkusteleminen ei siis välttämättä tarkoita tolkutonta rahan hassaamista tai että siihen laitettaisiin kaikki ylimääräinen mitä tulee. Itse nautin elämän mukavuuksista, mutta samalla kerrytän tavoitteellisesti kunnon taloudellista puskuria. Ei ole miestä jakamassa kuluja, mutta lapsettomuus, autottomuus ja edullinen vuokra-asuminen taitaa olla ne olennaisimmat syyt miksi rahaa jää jemmaan näin hyvin.
Naiset huutavat luonnonsuojelun perään, mutta kovasti harrastavat lentokoneella lentämistä. Naiset ovat tunnetusti kaksinaamaisia moraalivartijoita.
Pystyisin käymään vuosittain ulkomanreissulla jos tahtoisin. Mies ei tykkää reissaamisesta, joten ei reissata. Normaalissa työssä on molemmat.
Kun ei tee lapsia, on varaa reissata.
Ei mene niin paljon rahaa esimerkiksi autoon ja alkoholiin. Jos kulkee julkisilla Helsingissä, valtaosa matkustajista on naisia.
Mistä miehillä on aina rahaa kaljaan, tupakkaan?
Vierailija kirjoitti:
Ei mene niin paljon rahaa esimerkiksi autoon ja alkoholiin. Jos kulkee julkisilla Helsingissä, valtaosa matkustajista on naisia.
Auto on miehen munan jatke. Kun on pieni penis ja itsetunto heikko niin mies tarvitsee munan jatketta.
Vierailija kirjoitti:
Only-fans ja muut. Ja päälle jotain keikkaa. Ei raha lopu, niin kauan kun on nätti.
Suurin osa ihmisistä ei ole erityisen nättejä.
Miten tonnin palkalla on varaa ostaa auto, ylläpitää autoa ja ajaa sillä jatkuvasti? Vois vähän näiden miesten tilejä tarkastella miten on varaa autoon?
Vierailija kirjoitti:
Hooraamalla
AAMEN!
Vierailija kirjoitti:
Nettopalkasta n. 3700
10% ruoka
10% asuntolaina, jota ei enää paljon jäljellä
10% laskut
15% työmatkakustannukset, auto
20% säästöön rahastoihin ym.
5% harrastukset
10% opiskelevien lasten tukemiseen
5% sekalaiset menot, hammaslääkäri ym.
10-15% matkustelu n. 4000 - 6000,- vuodessa.
Kovat on tulot parikymppisellä neidillä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvätuloinen työ=rahaa
Rahaa=matkailu
Jännästi kaikki hyvän näköiset naiset 18-25 on hyvä tuloisia... Erikoista kuinka paljon heitä on ilman mitään ihmeellistä koulutusta....
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei someta matkojaan, mutta kyllä hekin niillä matkoilla käy.
+50 toimarit käy thaimassa mutta nyt ei puhuta siitä.
Vierailija kirjoitti:
Eivät käytä rahaansa viinaan, tupakkaan ja seksin saamiseen.
Mutta jälkimmäisestä taas saavat rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö, että täällä länsimaissa on aika tavallista käydä töissä, vaikka työttömyys onkin nyt ennätyssuurta? Ja tällä myös naisille maksetaan palkkaa, jonka he voivat käyttää miten tahtovat.
Erikoisen moni nuori muikkeli tienaa sellaisia summia kun taas +40 vuotiaat miehet ei millään pääse dubaihin jne.
Vierailija kirjoitti:
Netto 2000 e/kk ja tuosta 500 e säästöön joka kk. Vuodessa 6000 e varaa matkustella. Tuolla rahalla teen 2-4 ulkomaanmatkaa vuodessa. Lomaa töistä 38 päivää vuodessa, lähes kaikki niistä ulkomailla. N37
37? No eipä puhuta 37 vuotiaista vaan enemmänkin 17 tai max 27.
Jos ei laita rahojaan autoon, niin silloin voi vaikka matkustella vähän enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Pystyisin käymään vuosittain ulkomanreissulla jos tahtoisin. Mies ei tykkää reissaamisesta, joten ei reissata. Normaalissa työssä on molemmat.
"Mies ei tykkää reissata, joten ei reissata". Hmmm...
Meidän huushollissa mä en tykkää imuroida, mutta silti meillä imuroidaan.
Aika varmasti heillä on rahaa, mutta matkustaminen ei heitä kiinnosta niin paljon, että he siihen rahaa laittaisivat.