Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä naisilla on rahaa jatkuviin ulkomaanreissuihin?

Vierailija
07.02.2026 |

Kun katson tuttujen naisten someja niin nämä ovat jatkuvasti ulkomailla. Ei normaali ihmisellä ole aikaa ja rahaa tuollaiseen.

Kommentit (359)

Vierailija
281/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt mikä on se työ josta saa jatkuvasti lomaa matkusteluun ja saa niin paljon rahaa että voi koko ajan matkustaa?

Vierailija
282/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset hoitaa raha-asiansa paremmin kuin miehet. Maksuhäiriöitäkin on vähemmän kuin miehillä. 

 

Ei he sitä hoida vaan miehet sen asian hoitaa nimittäin maksu puolen.

 

Kaikilla ei ole sama tilanne kuin sinulla. Suuri osa naisista tienaa rahansa ihan itse. Tervetulo 2020-luvulle sieltä 1800-luvun maailmasta! 

 

Mutta joku asia ei muutu. Naisen kyvyttömyys hävetä siitä että harjoittaa yhtä tiettyä ammattia.

Se asia, mikä ei muutu, on joidenkin miesten kyvyttömyys ymmärtää, että nainen voi ihan hyvin käydä töissä ja ansaita rahaa ihan muullakin tavalla kuin itsensä myymisellä. Naiset ovat ainakin Suomessa jo jonkin aikaa olleet vapaita miesten holhouksesta ja tekevät ihan samalla tavalla töitä kuin miehet, vailla taloudellista riippuvuutta näistä ja ainoana vaihtoehtona seksityö.

Ainakin sinulle tuntuu olevan vaikea käsittää ettemme elä enää 1800-lukua ja että naisen rahat eivät itsestään selvästi tule prosti-tuutiosta yhtään sen enempää kuin miehelläkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luottokortilla.

Terkuin maksuhäiriöinen mies, 20-50 v.

(Naiset säästää ensin ja kuluttaa sitten. Mies kuluttaa ensin ja ihmettelee sitten, millä maksais nämä laskut)

paskapuhetta, sillä miehillä on tutkitusti enempi sijoitusvarallisuutta

Vierailija
284/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset ihmiset jaksaa täällä kivenkovaa väittää että nykyajan peruspalkka riittäisi muka jatkuvaan matkusteluun :D missä teidän lomamatkat sitten on? Vai oletteko edes aikuisia? Kai se palkka nyt riittää matkusteluun kun saa asua äidin ja isin nurkissa ja ruoka tulee nokan eteen mitään tekemättä.

Vierailija
285/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset hoitaa raha-asiansa paremmin kuin miehet. Maksuhäiriöitäkin on vähemmän kuin miehillä. 

 

Ei he sitä hoida vaan miehet sen asian hoitaa nimittäin maksu puolen.

 

Kaikilla ei ole sama tilanne kuin sinulla. Suuri osa naisista tienaa rahansa ihan itse. Tervetulo 2020-luvulle sieltä 1800-luvun maailmasta! 

 

Mutta joku asia ei muutu. Naisen kyvyttömyys hävetä siitä että harjoittaa yhtä tiettyä ammattia.

Se asia, mikä ei muutu, on joidenkin miesten kyvyttömyys ymmärtää, että nainen voi ihan hyvin käydä töissä ja ansaita rahaa ihan muullakin tavalla kuin itsensä myymisellä. Naiset ovat ainakin Suomessa jo jonkin aikaa olleet vapaita miesten holhouksesta ja tekevät ihan samalla tavalla töitä kuin miehet, vailla taloudellista riippuvuutta näistä ja ainoana vaihtoehtona seksityö.

Ainakin sinulle tuntuu olevan vaikea käsittää ettemme elä enää 1800-lukua ja että naisen rahat eivät itsestään selvästi tule prosti-tuutiosta yhtään sen enempää kuin miehelläkään.

Kerro nyt mikä on se "peruspalkkainen" työ josta saa jatkuvasti lomaa matkusteluun ja niin paljon rahaa että se riittää vuokran, ruoan ym pakollisten menojen lisäksi vielä jatkuvaan matkusteluun? Minua kiinnostaisi sellainen työ.

Vierailija
286/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on joku kateellinen köyhä pummi, joka tiirailee somettajia, jotka reissaavat maailmalla ja vetää siitä johtopäätökset että kaikilla naisilla on rahaa matkailla. Naisten rahanlähteen hän päättelee olevan seksin myyminen, koska ihan vain perus työssä käyvä ja palkkaa saava nainen on ap:lle täysin vieras ajatus.

Peruspalkalla ei paljoa matkustella nykypäivänä, joten ei ihme että herättää kysymyksiä.

Ja ne kysymykset ovat, että oletko kuullut säästämisestä, siitä että eri työpaikoissa ja -tehtävissä voi olla eri suuruiset palkat ja että kertoo enemmän sinun omasta vinksahtaneesta maailmankuvastasi kuin naisista että mielestäsi rahoissaan oleva nainen on varmaankin h*ora.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
287/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa nyt mikä on se työ josta saa jatkuvasti lomaa matkusteluun ja saa niin paljon rahaa että voi koko ajan matkustaa?

Mm. some-sisällöntuottaja. Alan ykkösillä on sen verran muhkeat tulot ja sellaiset yhteistyökuviot, että on mahdollisuus matkailla.

Vierailija
288/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle mieheni antaa matkustusrahat. Häntä ei kiinnosta etelän matkat, joten käyn n. 5 kertaa vuodessa lämmössä. Miehelleni se sopii hyvin, kunhan en mokaile siellä. Onneksi hän ei tiedä mitä reissussa tapahtuu 😉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
289/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenmaailman onlyfanssit, porno ja seksityöt pitäisi lailla kieltää. Ne alistaa naisen asemaa ja kuten huomaa tässäkin keskustelussa että heti epäillään seksityötä, koska se on nykyään niin yleistä! Ketä haittaa, jos nuo olisi kiellettyjä? Mitään järkevää ja oikeaa selitystä ei noiden pakollisuudelle ole.

Vierailija
290/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset hoitaa raha-asiansa paremmin kuin miehet. Maksuhäiriöitäkin on vähemmän kuin miehillä. 

 

Ei he sitä hoida vaan miehet sen asian hoitaa nimittäin maksu puolen.

 

Kaikilla ei ole sama tilanne kuin sinulla. Suuri osa naisista tienaa rahansa ihan itse. Tervetulo 2020-luvulle sieltä 1800-luvun maailmasta! 

 

Mutta joku asia ei muutu. Naisen kyvyttömyys hävetä siitä että harjoittaa yhtä tiettyä ammattia.

Se asia, mikä ei muutu, on joidenkin miesten kyvyttömyys ymmärtää, että nainen voi ihan hyvin käydä töissä ja ansaita rahaa ihan muullakin tavalla kuin itsensä myymisellä. Naiset ovat ainakin Suomessa jo jonkin aikaa olleet vapaita miesten holhouksesta ja tekevät ihan samalla tavalla töitä kuin miehet, vailla taloudellista riippuvuutta näistä ja ainoana vaihtoehtona seksityö.

Ainakin sinulle tuntuu olevan vaikea käsittää ettemme elä enää 1800-lukua ja että naisen rahat eivät itsestään selvästi tule prosti-tuutiosta yhtään sen enempää kuin miehelläkään.

Kerro nyt mikä on se "peruspalkkainen" työ josta saa jatkuvasti lomaa matkusteluun ja niin paljon rahaa että se riittää vuokran, ruoan ym pakollisten menojen lisäksi vielä jatkuvaan matkusteluun? Minua kiinnostaisi sellainen työ.

Ei sellaista työtä oikein voi osoittaa, koska eri aloilla ja eri tehtävissä voi palkan taso vaihdella hyvinkin paljon. Mitään varmaa nakkia ei siis ole luvassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
291/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle mieheni antaa matkustusrahat. Häntä ei kiinnosta etelän matkat, joten käyn n. 5 kertaa vuodessa lämmössä. Miehelleni se sopii hyvin, kunhan en mokaile siellä. Onneksi hän ei tiedä mitä reissussa tapahtuu 😉

Cuck miehesi ei rakasta sinua, vaan pilluasi. Mutta sinua se tuskin haittakaan.

Vierailija
292/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En syö ulkona, käytä alkoholia tai röökiä. Mulla ei oo tekokynsiä, -ripsiä enkä käy "hoidoissa" tai kampaajalla. Ostan vaatteita tai kenkiä vain harvoin ja tositarpeeseen. Meikkilaukussaln 3 tuotetta joita käytän arjessa, kosteusrasvat ja hiustuotteet ostan marketista. Harrastan koiran kanssa lenkkeilyä ja luen kirjaston kirjoja. 

 

Näin mulla on varaa käydä n. 3 viikon välein ulkomailla asuvan puolison luona. 

Eikö hän vieraile sinun luona lainkaan? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
293/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset hoitaa raha-asiansa paremmin kuin miehet. Maksuhäiriöitäkin on vähemmän kuin miehillä. 

 

Ei he sitä hoida vaan miehet sen asian hoitaa nimittäin maksu puolen.

 

Kaikilla ei ole sama tilanne kuin sinulla. Suuri osa naisista tienaa rahansa ihan itse. Tervetulo 2020-luvulle sieltä 1800-luvun maailmasta! 

 

Mutta joku asia ei muutu. Naisen kyvyttömyys hävetä siitä että harjoittaa yhtä tiettyä ammattia.

Se asia, mikä ei muutu, on joidenkin miesten kyvyttömyys ymmärtää, että nainen voi ihan hyvin käydä töissä ja ansaita rahaa ihan muullakin tavalla kuin itsensä myymisellä. Naiset ovat ainakin Suomessa jo jonkin aikaa olleet vapaita miesten holhouksesta ja tekevät ihan samalla tavalla töitä kuin miehet, vailla taloudellista riippuvuutta näistä ja ainoana vaihtoehtona seksityö.

Ainakin sinulle tuntuu olevan vaikea käsittää ettemme elä enää 1800-lukua ja että naisen rahat eivät itsestään selvästi tule prosti-tuutiosta yhtään sen enempää kuin miehelläkään.

Kerro nyt mikä on se "peruspalkkainen" työ josta saa jatkuvasti lomaa matkusteluun ja niin paljon rahaa että se riittää vuokran, ruoan ym pakollisten menojen lisäksi vielä jatkuvaan matkusteluun? Minua kiinnostaisi sellainen työ.

Ei sellaista työtä oikein voi osoittaa, koska eri aloilla ja eri tehtävissä voi palkan taso vaihdella hyvinkin paljon. Mitään varmaa nakkia ei siis ole luvassa. 

Niin eli se oli sitten kuitenkin joku hyväpalkkainen akateeminen työ, eikä peruspalkkainen duunarihomma.

Vierailija
294/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenmaailman onlyfanssit, porno ja seksityöt pitäisi lailla kieltää. Ne alistaa naisen asemaa ja kuten huomaa tässäkin keskustelussa että heti epäillään seksityötä, koska se on nykyään niin yleistä! Ketä haittaa, jos nuo olisi kiellettyjä? Mitään järkevää ja oikeaa selitystä ei noiden pakollisuudelle ole.

Jos ei ole ihmiskauppa tms. kyseessä niin ei ole mitään syytä kieltää noita töitä. Niistä saa parhaimmillaan mukavat tulot ja maksavat asiakkaat seksuaalista nannaa. Kaikki siis voittavat. Ne, jotka kokevat nuo alistavina, eivät sitten tee niitä (ellei ole pakko).

Miksi siis kieltää niitä? Mitään järkevää ja oikeaa selitystä ei ole niitä kieltää vain koska joku kateellinen tai estoinen sivullinen ei nyt vain satu niistä tykkäämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
295/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa nyt mikä on se työ josta saa jatkuvasti lomaa matkusteluun ja saa niin paljon rahaa että voi koko ajan matkustaa?

Etkö sä oikeasti ole ollut koskaan töissä?

Vierailija
296/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä tupakointi, viinan juonti, taksimatkat ja grilliruuat väliin, niin on.

Kai niillä raha riittää ku siivettelevät miesten piikkiin, kokemusta kolmesta. Jos kysyt pientäkin laskua että maksaisitko niin vastaus on aina, ei oo rahaa ja seuraavaksi menevät ostamaan uudet kengät, ne viidennettoista. Suurin osa on vieläkin vaatehuoneessa käyttämättöminä mutta uudet on hankittava, sitten mallaillaan niitten kanssa että eiks ookkin hienot, ja sen jälkeen ne menee vaatehuoneeseen muitten seuraksi. Sitten ku ovat mukana ja ostat ittelles uudet farkut ni saa kuulla että miks ostat ku edellisetkin (ne ainoat.) on kuulemma ihan hyvät. Meeppäs huomauttamaan niistä kengistä, siittä alkaa loppupäivän hiljaisuus, nyt ollaan sitten loukkaantuneita, hänen kengät ei sitten kuulu mulle. Mites se lasku, sen piti kyllä olla yhteinen, vaan mullehan se taas jäi, ku sun piti ostaa kengät...No, sillä keinolla saa aina daamilta suun kiinni, eli onhan siinä hyväkin puoli, vaan kalliiksi tuli. Pitäisköhän vaatia se toinen kenkä ittelleen ku periaatteessahan se on mun, vaikka sitten ilkeyttään!

Vierailija
297/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas kun jättää ne jokapäiväiset Noccot ostamatta ja joka kuukausittaiset kynnet ja ripset laittamatta (mulla onneksi löytyy omasta takaa). Jos taas oot mies ni jätä vaik baarireissut vaan spessutapauksiin, äläkä juo baaria tyhjäksi. Nää on valintoja. N34

Vierailija
298/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin mielelläni tuollainen epänormaali, joka matkustelee vähän väliä. Mutta kun olen se "normaali" joka käy töissä, niin eihän sieltä pois olla jatkuvasti. On vain loma-ajat, jolloin saa olla muualla. Olen tällä hetkellä totaalisen kyllästynyt työhöni, se syö energiat eikä jaksa tehdä sen jälkeen mitään kivaa.

Nyt onneksi alkaa neljän viikon loma...

Vierailija
299/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset hoitaa raha-asiansa paremmin kuin miehet. Maksuhäiriöitäkin on vähemmän kuin miehillä. 

 

Ei he sitä hoida vaan miehet sen asian hoitaa nimittäin maksu puolen.

 

Kaikilla ei ole sama tilanne kuin sinulla. Suuri osa naisista tienaa rahansa ihan itse. Tervetulo 2020-luvulle sieltä 1800-luvun maailmasta! 

 

Mutta joku asia ei muutu. Naisen kyvyttömyys hävetä siitä että harjoittaa yhtä tiettyä ammattia.

Se asia, mikä ei muutu, on joidenkin miesten kyvyttömyys ymmärtää, että nainen voi ihan hyvin käydä töissä ja ansaita rahaa ihan muullakin tavalla kuin itsensä myymisellä. Naiset ovat ainakin Suomessa jo jonkin aikaa olleet vapaita miesten holhouksesta ja tekevät ihan samalla tavalla töitä kuin miehet, vailla taloudellista riippuvuutta näistä ja ainoana vaihtoehtona seksityö.

Ainakin sinulle tuntuu olevan vaikea käsittää ettemme elä enää 1800-lukua ja että naisen rahat eivät itsestään selvästi tule prosti-tuutiosta yhtään sen enempää kuin miehelläkään.

Kerro nyt mikä on se "peruspalkkainen" työ josta saa jatkuvasti lomaa matkusteluun ja niin paljon rahaa että se riittää vuokran, ruoan ym pakollisten menojen lisäksi vielä jatkuvaan matkusteluun? Minua kiinnostaisi sellainen työ.

Ei sellaista työtä oikein voi osoittaa, koska eri aloilla ja eri tehtävissä voi palkan taso vaihdella hyvinkin paljon. Mitään varmaa nakkia ei siis ole luvassa. 

Niin eli se oli sitten kuitenkin joku hyväpalkkainen akateeminen työ, eikä peruspalkkainen duunarihomma.

No sitten on. Miksi edes kuvittelit että jollain ns. peruspalkkaisella olisi sellaiseen elämään varaa? Kukaan ei edes väittänyt sellaista. Ainoa, mitä sinulle sanottiin on että naisilla on nykyajassa mahdollisuus työntekoon ihan siinä missä miehilläkin ja mahdollisuus siis ansaita rahaa elämiseensä ja mukavuuksiin muutenkin kuin pillua myymällä.

-eri

Vierailija
300/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä tupakointi, viinan juonti, taksimatkat ja grilliruuat väliin, niin on.

Kai niillä raha riittää ku siivettelevät miesten piikkiin, kokemusta kolmesta. Jos kysyt pientäkin laskua että maksaisitko niin vastaus on aina, ei oo rahaa ja seuraavaksi menevät ostamaan uudet kengät, ne viidennettoista. Suurin osa on vieläkin vaatehuoneessa käyttämättöminä mutta uudet on hankittava, sitten mallaillaan niitten kanssa että eiks ookkin hienot, ja sen jälkeen ne menee vaatehuoneeseen muitten seuraksi. Sitten ku ovat mukana ja ostat ittelles uudet farkut ni saa kuulla että miks ostat ku edellisetkin (ne ainoat.) on kuulemma ihan hyvät. Meeppäs huomauttamaan niistä kengistä, siittä alkaa loppupäivän hiljaisuus, nyt ollaan sitten loukkaantuneita, hänen kengät ei sitten kuulu mulle! Mites se lasku, sen piti kyllä olla yhteinen, vaan mullehan se taas jäi, ku sun piti ostaa kengät...No, sillä keinolla saa aina daamilta suun kiinni, eli onhan siinä hyväkin puoli, vaan kalliiksi tuli. Pitäisköhän vaatia se toinen kenkä ittelleen ku periaatteessahan se on mun.... vaikka sitten ilkeyttään!