Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä naisilla on rahaa jatkuviin ulkomaanreissuihin?

Vierailija
07.02.2026 |

Kun katson tuttujen naisten someja niin nämä ovat jatkuvasti ulkomailla. Ei normaali ihmisellä ole aikaa ja rahaa tuollaiseen.

Kommentit (359)

Vierailija
341/359 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole alistuneet jonkun random ukon taloudelliselle hyväksikäytölle ja riistolle niin kyllä sitä rahaa sitten jää jos käy töissä.

Vierailija
342/359 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole alistuneet jonkun random ukon taloudelliselle hyväksikäytölle ja riistolle niin kyllä sitä rahaa sitten jää jos käy töissä.

Joo, yllättävän moni mies haluaisi tulla lokkeilemaan. En ruoki lokkeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/359 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset syö vain aamupalan hotellilla (sisältyy hintaan) ja lisäksi jonkun leivoksen ja kahvin tai jäätelön kahvilassa päivän aikana. Kaupasta ostetaan hedelmiä hotellihuoneeseen, jossa niitä voi syödä lisäksi. Ihan älyttömän iso ero miehiin, jotka syövät kaiken ravintolassa monta kertaa päivässä! 

n46

Vierailija
344/359 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse säästin kerran palkkatöistä 5000e että pystyi matkustaa. En minä ymmärrä ihmisiä jotka sanoo, että ovat tehneet töitä vuosia eivätkä yhtään saa säästöön. Sitten he käytttävät ihan liikaa elämiseen, laskuihin, autoon, bensaan, lemmikeihin mitä nyt on. Kun jonkun Euroopan matkankin saa 300 eurolla.

Vierailija
345/359 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei someta matkojaan, mutta kyllä hekin niillä matkoilla käy.

Aika monet miehet tekee siis suomalaisetkin youtubeen reissaus videoita. Naiset tuntuu käyttävät enempi instaa/tiktokkia.

Vierailija
346/359 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sugardaddy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
347/359 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset syö vain aamupalan hotellilla (sisältyy hintaan) ja lisäksi jonkun leivoksen ja kahvin tai jäätelön kahvilassa päivän aikana. Kaupasta ostetaan hedelmiä hotellihuoneeseen, jossa niitä voi syödä lisäksi. Ihan älyttömän iso ero miehiin, jotka syövät kaiken ravintolassa monta kertaa päivässä! 

n46

Hieno yleistys miten sukupuolensa edustajat toimivat yhteisen parviälyn ohjaamina. 

Vierailija
348/359 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mistä naisilla on rahaa jatkuviin ulkomaanreissuihin?"

 

Oletan, että tämä on jo sanottu, mutta kertaus on aina hyvästä. Jos nämä reissaavat naiset ovat nuoria, on vastaus varsin usein se, että heillä on yksi tai useampi "sponsori".

 

Kaikki ymmärtävät, mitä se tarkoittaa, eikö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
349/359 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisten ei tarvitse maksaa autolainaa ja asuntolainaa eikä ylipäätään miettiä tulevaisuutta. rahat voi käyttää 300e kampauksiin ja matkailuun. sitten myöhemmin ottaa rikkaan miehen elättäjäksi, niin on vanhuuden turvaa ja saa vielä mieheltä leskeneläkkeen.

Vierailija
350/359 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset syö vain aamupalan hotellilla (sisältyy hintaan) ja lisäksi jonkun leivoksen ja kahvin tai jäätelön kahvilassa päivän aikana. Kaupasta ostetaan hedelmiä hotellihuoneeseen, jossa niitä voi syödä lisäksi. Ihan älyttömän iso ero miehiin, jotka syövät kaiken ravintolassa monta kertaa päivässä! 

n46

Kyllä meillä syö sekä mies että nainen kaikki ateriat ravintolassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
351/359 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mistä naisilla on rahaa jatkuviin ulkomaanreissuihin?"

 

Oletan, että tämä on jo sanottu, mutta kertaus on aina hyvästä. Jos nämä reissaavat naiset ovat nuoria, on vastaus varsin usein se, että heillä on yksi tai useampi "sponsori".

 

Kaikki ymmärtävät, mitä se tarkoittaa, eikö?

tähän on olemassa suomenkielessä ihan sanakin, mutta vihreä siirtymä on kieltänyt sen käytön.

Vierailija
352/359 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkavisa vilahtaa, istuvat pankin päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
353/359 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden ihmisten rahankäytön arviointi on varsin vaikeaa. Minkä verran itsekin kuluttaa eri asioihin vaikuttaa miten sitten rahaa on käytettävissä johonkin toiseen. Miten hyvin sitten näemme jonkin toisen valintoja? Itse kulutan harrastuksiin pari-kolme tonnia vuodessa. Ilman näitä harrastuksia, niin kyllä voisin matkustella. Joku voisi ihmetellä miten minulla on varaa maksaa tuollaisia summia harrastuksista, mutta hänellä voi olla ihan samallalailla rahaa käytettävissä. Hän vain valitsee harrastusten sijaan laittaa tuon saman rahan matkusteluun.  

Vierailija
354/359 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse säästin kerran palkkatöistä 5000e että pystyi matkustaa. En minä ymmärrä ihmisiä jotka sanoo, että ovat tehneet töitä vuosia eivätkä yhtään saa säästöön. Sitten he käytttävät ihan liikaa elämiseen, laskuihin, autoon, bensaan, lemmikeihin mitä nyt on. Kun jonkun Euroopan matkankin saa 300 eurolla.

mitäs sitten säästit ja tuhlasit 5000e, jos 300e olisi riittänyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
355/359 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä ainakin maksan oman tyttäreni kuluja ja matkusteluja, ei tarvitse kummankaan huørata. Ei miehiä kuvioissa, tytär opiskelee yliopistossa ja minä käyn töissä. Ei ole rahasta kiinni.

N49

Vierailija
356/359 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Priorisoin matkustelun melko korkealle rahankäytön suhteen. Käytän melko paljon aikaa matkojen suunnitteluun ja pyrin etsimään edullisia lentoja ja majoituksia. 

Olen aivan tavallisissa, peruspalkkaisissa töissä ja kukaan ei oo mua elättämässä, mutta viimeisen vuoden aikana oon käynyt 6 kertaa ulkomailla (+muutaman kerran risteilyillä). Mitään muuta elättäjää mulla ei oo kui itseni, eikä ole mitään perintöjä tai lottovoittoja.

Ajankäytöstä sen verran, että teen vuorotyötä ja pyrin järjestämään välillä pidempiä vapaita itselle (eli vaikka kahden viikon viikkovapaat putkeen) ja toki sitten lomilla pääsääntöisesti matkustan pidempiä reissuja.

Vierailija
357/359 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä ainakin maksan oman tyttäreni kuluja ja matkusteluja, ei tarvitse kummankaan huørata. Ei miehiä kuvioissa, tytär opiskelee yliopistossa ja minä käyn töissä. Ei ole rahasta kiinni.

N49

"No minä ainakin maksan oman tyttäreni kuluja ja matkusteluja, ei tarvitse kummankaan huørata. Ei miehiä kuvioissa, tytär opiskelee yliopistossa ja minä käyn töissä. Ei ole rahasta kiinni.

N49"

 

Toisin sanoen olet heidän sponsorinsa. Juuri niin kuin aiemmin sanottiin: heitä sponsoroidaan.

Vierailija
358/359 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat naurettavia. Ihan mistä tekosyystä tahansa aloittavat naisten h*orittelun. Jopa se, että naiset matkustelevat itse omasta työstään ansaitsemilla rahoilla on heille tekosyy naisen h*oritteluun. Ja ei, se naisen työ ei ole h*oraaminen.

Vierailija
359/359 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat naurettavia. Ihan mistä tekosyystä tahansa aloittavat naisten h*orittelun. Jopa se, että naiset matkustelevat itse omasta työstään ansaitsemilla rahoilla on heille tekosyy naisen h*oritteluun. Ja ei, se naisen työ ei ole h*oraaminen.

ei täällä oo kukaan huovitellu ketään.

AP:lla on hyvä kymysys.