Mistä naisilla on rahaa jatkuviin ulkomaanreissuihin?
Kun katson tuttujen naisten someja niin nämä ovat jatkuvasti ulkomailla. Ei normaali ihmisellä ole aikaa ja rahaa tuollaiseen.
Kommentit (359)
Vierailija kirjoitti:
Jätä tupakointi, viinan juonti, taksimatkat ja grilliruuat väliin, niin on.
Myös oman auton pito, lemmikkien ruoat maksaa.
Jos joku kehuu jotain tuotetta, vaikka vain #jokuasia, se voi olla kaupallista yhteistyötä eli muikkeli sai rahaa mainoksesta. Esim Sara Sieppi tienasi hyvin.
Moni instabeibi käyttää meikkejä, ja ne maksaa myös. Firmat mainostajille.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla aina mukana työntekoväline. Rahaa kun tarvitaan niin työntekoväline käy töihin niin kassaan kilahtaa rahaa, Naisten elämä niin helppoa
Voi hyvä luoja että osaat olla yksinkertainen. Jos tietäisit mitään naisista niin tietäisit sen että yksikään nainen ei millekään limaisille ukoille halua itseään myydä vaikka mitä maksettaisiin.
Vierailija kirjoitti:
H*oraamalla tai sokerideittailulla. Ja ennen kuin joku vetää incel kortin ym paskaa rupeaa höpöttämään, niin olen nainen jolla on kokemusta asiasta. Hyvin harvalla nuorella naisella on oikeasti rahaa pröystäillä jatkuvilla kalliilla ulkomaanmatkoilla, etenkin kun eivät töissä käy ja taloustilanne on muutenkin suomessa huono tällä hetkellä. Todella harvoin näissä tapauksissa on rehellisellä työnteolla rahat ansaittu itse.
Olet yhtä paljon "nainen" kuin minä olen kissa😂
Matkailupiireistä tiedän monella ns. Hyvä työ tai säästöt. Jotkut työssä ulkomailla ja matkustaa. Osa matkailualalla jolloin voi saada matkan työn kautta. Itse matkustin perintörahoilla. Sitten jos säästyy. Sitä ennen äkkilähtöjä, ne oli ennen todella halpoja 250-300e viikko johon kuului aamupala, lento, kuljetus, hotelli. Jotkut joilla runsaasti tuhansia seuraajia voi saada myös ilmaisen matkan niin että kehuu ja kuvaa, itse en tuosta systeeminä kauheasti pidä koska se ei ole aitoa. Jos kehuu kohdetta jota ei muuten ollenkaan kehuisi.
Vierailija kirjoitti:
Jätä tupakointi, viinan juonti, taksimatkat ja grilliruuat väliin, niin on.
Grillatut ruoat ovat halpoja.
Ne jotka tienaa omilla kuvilla rahaa käy varmana Dubaissa. Muut maksaa itse, ellei ole sponsori matka tai työn kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
H*oraamalla tai sokerideittailulla. Ja ennen kuin joku vetää incel kortin ym paskaa rupeaa höpöttämään, niin olen nainen jolla on kokemusta asiasta. Hyvin harvalla nuorella naisella on oikeasti rahaa pröystäillä jatkuvilla kalliilla ulkomaanmatkoilla, etenkin kun eivät töissä käy ja taloustilanne on muutenkin suomessa huono tällä hetkellä. Todella harvoin näissä tapauksissa on rehellisellä työnteolla rahat ansaittu itse.
Olet yhtä paljon "nainen" kuin minä olen kissa😂
Moi incel!
Asuu vanhempien luona ja käy töissä samalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla aina mukana työntekoväline. Rahaa kun tarvitaan niin työntekoväline käy töihin niin kassaan kilahtaa rahaa, Naisten elämä niin helppoa
Voi hyvä luoja että osaat olla yksinkertainen. Jos tietäisit mitään naisista niin tietäisit sen että yksikään nainen ei millekään limaisille ukoille halua itseään myydä vaikka mitä maksettaisiin.
Miksi sitten h*oria on olemassa jos asia on tosiaan näin?
Eri
Vierailija kirjoitti:
Asuu vanhempien luona ja käy töissä samalla
Mikä työpaikka antaa jatkuvasti lomaa matkustelua varten? Kiinnostaisi minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
H*oraamalla tai sokerideittailulla. Ja ennen kuin joku vetää incel kortin ym paskaa rupeaa höpöttämään, niin olen nainen jolla on kokemusta asiasta. Hyvin harvalla nuorella naisella on oikeasti rahaa pröystäillä jatkuvilla kalliilla ulkomaanmatkoilla, etenkin kun eivät töissä käy ja taloustilanne on muutenkin suomessa huono tällä hetkellä. Todella harvoin näissä tapauksissa on rehellisellä työnteolla rahat ansaittu itse.
Olet yhtä paljon "nainen" kuin minä olen kissa😂
voi itku että joku ei taas halua hyväksyä totuutta :DD se että sinä et tee tuota päästäksesi jatkuvasti matkustelemaan ja viettämään highlifeä ei tarkoita etteikö joku muu niin tekisi, pässi.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuu vanhempien luona ja käy töissä samalla
Mikä työpaikka antaa jatkuvasti lomaa matkustelua varten? Kiinnostaisi minua.
No ei tuollaiset ole jatkuvasti lomalla mutta usein voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Allukin voisi matkustaa jos hänellä olisi siihen organisointikykyä; ja jos jättäisi pois kaljan, yökerhot, roskaruoan ja karkin. Ja jos vaihtaisi työpaikkaa- osa-aikatyö postissa ei paljoa maksa. Mutta hän ei pysty tätä ymmärtämään. On helpompi syyttää naisia siitä(kin) että heillä on varaa elää ihan NORMIELÄMÄÄ. Ressukka.
Tuohon lisäys suuri menoerä harraste auton /mopon korjaus ja esittely ja sen varaosat ja huolto maksut, koira harrastus, sikarien ja laatuviinien keräilyharrastus, päivittäin kallis ravintola koska ei osaa/jaksa tehdä itse. Ja Hups raha loppu. Sitten ihmetys miten muilla jää rahaa matkustaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
H*oraamalla tai sokerideittailulla. Ja ennen kuin joku vetää incel kortin ym paskaa rupeaa höpöttämään, niin olen nainen jolla on kokemusta asiasta. Hyvin harvalla nuorella naisella on oikeasti rahaa pröystäillä jatkuvilla kalliilla ulkomaanmatkoilla, etenkin kun eivät töissä käy ja taloustilanne on muutenkin suomessa huono tällä hetkellä. Todella harvoin näissä tapauksissa on rehellisellä työnteolla rahat ansaittu itse.
Olet yhtä paljon "nainen" kuin minä olen kissa😂
Olen ollut ennen itse maksullinen. Joten, luulen tietäväni mistä puhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuu vanhempien luona ja käy töissä samalla
Mikä työpaikka antaa jatkuvasti lomaa matkustelua varten? Kiinnostaisi minua.
No ei tuollaiset ole jatkuvasti lomalla mutta usein voi olla.
No mites ne jatkuvasti lomalla olevat sitten? Ei minulla ainakaan muita lomia ole kuin joululoma ja kesäloma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on ihan oma pankki, josta voi nostaa rajattomasti rahaa.
Ei ehkä pankki vaan keinot mutta on se kai persoona kysymyskin mennä jonnekin majoituksen hinnalla jonkun mulkun jyystettäväksi. Ei ihan tervettä.
Miten tuollainen tulee edes mieleen? Naiset osaa ihan itse varata hotellit netistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuu vanhempien luona ja käy töissä samalla
Mikä työpaikka antaa jatkuvasti lomaa matkustelua varten? Kiinnostaisi minua.
No ei tuollaiset ole jatkuvasti lomalla mutta usein voi olla.
keskustelun aihe ei ollutkaan ne kerran vuodessa kesällä matkoilla käyvät!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
H*oraamalla tai sokerideittailulla. Ja ennen kuin joku vetää incel kortin ym paskaa rupeaa höpöttämään, niin olen nainen jolla on kokemusta asiasta. Hyvin harvalla nuorella naisella on oikeasti rahaa pröystäillä jatkuvilla kalliilla ulkomaanmatkoilla, etenkin kun eivät töissä käy ja taloustilanne on muutenkin suomessa huono tällä hetkellä. Todella harvoin näissä tapauksissa on rehellisellä työnteolla rahat ansaittu itse.
Olet yhtä paljon "nainen" kuin minä olen kissa😂
Olen ollut ennen itse maksullinen. Joten, luulen tietäväni mistä puhun.
Mieslogiikallasi kaikki naiset saavat matkusteluunsa rahat h*oraamalla? No eikö sitten kaikilla miehillä olisi rahaa matkailuun jos vain lopettaisivat seksin ostamisen?
H*oraamalla tai sokerideittailulla. Ja ennen kuin joku vetää incel kortin ym paskaa rupeaa höpöttämään, niin olen nainen jolla on kokemusta asiasta. Hyvin harvalla nuorella naisella on oikeasti rahaa pröystäillä jatkuvilla kalliilla ulkomaanmatkoilla, etenkin kun eivät töissä käy ja taloustilanne on muutenkin suomessa huono tällä hetkellä. Todella harvoin näissä tapauksissa on rehellisellä työnteolla rahat ansaittu itse.