Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä naisilla on rahaa jatkuviin ulkomaanreissuihin?

Vierailija
07.02.2026 |

Kun katson tuttujen naisten someja niin nämä ovat jatkuvasti ulkomailla. Ei normaali ihmisellä ole aikaa ja rahaa tuollaiseen.

Kommentit (359)

Vierailija
221/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta joku asia ei muutu. Naisen kyvyttömyys hävetä siitä että harjoittaa yhtä tiettyä ammattia.

 

Miksi pitäisi hävetä omaa ammattiaan? 

 

t. palkanlaskija N42

"yhtä tiettyä ammattia" menikö Pirjo oikein? menikö?

Vierailija
222/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samasta paikasta kuin miehillä. Useimmilla sen paikan nimi on työpaikka. 

 

Ai nyt naisille maksetaan riittävää palkkaa. jjaajjaa...

 

Jo vuosikymmeniä naisille on maksettu riittävää palkkaa. Siksi yhä useampi nainen elää sinkkuna. Ei tarvitse miestä ottaa elättäjäksi. 

Mutta vastaavassa tilanteessa oleville miehille maksetaan enemmän palkkaa eikä heillä ole varaa matkustella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Only fans! Siellä ulkomailla kuvataan uutta kontenttia 👍

Vierailija
224/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En syö ulkona, käytä alkoholia tai röökiä. Mulla ei oo tekokynsiä, -ripsiä enkä käy "hoidoissa" tai kampaajalla. Ostan vaatteita tai kenkiä vain harvoin ja tositarpeeseen. Meikkilaukussaln 3 tuotetta joita käytän arjessa, kosteusrasvat ja hiustuotteet ostan marketista. Harrastan koiran kanssa lenkkeilyä ja luen kirjaston kirjoja. 

 

Näin mulla on varaa käydä n. 3 viikon välein ulkomailla asuvan puolison luona. 

Kuinka usein hän käy sinun luona? Toivottavasti käy.

Vierailija
225/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äkkilähtö ja halpa hotelli pariksi yöksi.  Jos yksin menee, ei maksa paljoa.

Yksin matkustaminen on tuplasti kalliimpaa kuin kahden henkilön matkat.

Vierailija
226/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elellään siivosti 9 kk ja 3 reissataan. Autolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
227/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ihan ok tulot (asiantuntijatyö), on varaa reissata niin paljon kun ehtii. Se ehtiminen yleensä on se ongelma, eikä raha. Matkustan kyllä myös työn puolesta useamman kerran kuukaudessa, joten aika paljon kyllä tuleekin reissattua. Mutta mukavaa hommaahan se on, en valita.

Vierailija
228/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaa itse vaan lentoliput ja bunkkaa jonkun paikallisen patjana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
229/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin surullista, että osalle miehistä ei aidosti näytä tulevan muuta tienaamiskeinoa mieleen kuin somessa bikinit päällä keikistely. 

Lienevät itse niitä työstä vieraantuneita. Omalla työpaikalla johtoryhmä on naisvaltainen. Kaikki meistä matkustelee useita kertoja vuodessa. Miksi ei, kun siihen kerran on aivan hyvin varaa?

Vierailija
230/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on ihan oma pankki, josta voi nostaa rajattomasti rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
231/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme koko perhe lähdössä vajaaksi viikoksi Riikaan. Junamatka Tampereelle ei maksanut paljon mitään kun ajoissa otti ne, ja lennot Tampereelta Riikaan oli jotain 50€ menopaluu per pää. Ja siellä Riikassa airbnb reilu 400€ kuudelle yöpyjälle keskiviikosta maanantaihin.

Vierailija
232/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos palkasta jää vaikka 4000 käteen ja laittaa tuosta 2000 pakollisiin menoihin (vuokra, laskut, ruoka), tonnin säästöön ja sijoituksiin, niin jäähän siitä vielä tonni kaikkeen muuhun kuten matkusteluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
233/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun normaali elämä saattaa erota jonkun toisen normaalista elämästä.

Vierailija
234/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on työ, jossa voit valita itse työaikasi ja et ole sidottuna fyysiseen työpaikkaan niin voi hyvinkin olla mahdollista. Esim. digital nomadina työskentely mahdollistaa tuon ja monissa maissa on halvempi elää kuin Suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
235/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äkkilähtö ja halpa hotelli pariksi yöksi.  Jos yksin menee, ei maksa paljoa.

Yksin matkustaminen on tuplasti kalliimpaa kuin kahden henkilön matkat.

Syötkö kahden edestä ja vaadit 2 h huoneen, istut koneessa kahdella paikalla?

Vierailija
236/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ja ihmiset?

Vierailija
237/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on ihan oma pankki, josta voi nostaa rajattomasti rahaa.

Ei ehkä pankki vaan keinot mutta on se kai persoona kysymyskin mennä jonnekin majoituksen hinnalla jonkun mulkun jyystettäväksi. Ei ihan tervettä.

Vierailija
238/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äkkilähtö ja halpa hotelli pariksi yöksi.  Jos yksin menee, ei maksa paljoa.

Yksin matkustaminen on tuplasti kalliimpaa kuin kahden henkilön matkat.

Syötkö kahden edestä ja vaadit 2 h huoneen, istut koneessa kahdella paikalla?

Majoitus on halvempaa 2 huone kuin 2 x 1 petiä.

Vierailija
239/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös nainen yleensä hanki miehen sitä varten että voisi lypsää siltä rahaa?

Vierailija
240/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä tupakointi, viinan juonti, taksimatkat ja grilliruuat väliin, niin on.

Monella ei silti rahaa ole vaikka noita ei tekisikään. Lisäksi nämä matkustelevat naiset yleensä tekee noita kaikkia mainitsemiasi matkustelua lisäksi.