Mistä naisilla on rahaa jatkuviin ulkomaanreissuihin?
Kun katson tuttujen naisten someja niin nämä ovat jatkuvasti ulkomailla. Ei normaali ihmisellä ole aikaa ja rahaa tuollaiseen.
Kommentit (359)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samasta paikasta kuin miehillä. Useimmilla sen paikan nimi on työpaikka.
Ai nyt naisille maksetaan riittävää palkkaa. jjaajjaa...
Jo vuosikymmeniä naisille on maksettu riittävää palkkaa. Siksi yhä useampi nainen elää sinkkuna. Ei tarvitse miestä ottaa elättäjäksi.
Mutta vastaavassa tilanteessa oleville miehille maksetaan enemmän palkkaa eikä heillä ole varaa matkustella.
Only fans! Siellä ulkomailla kuvataan uutta kontenttia 👍
Vierailija kirjoitti:
En syö ulkona, käytä alkoholia tai röökiä. Mulla ei oo tekokynsiä, -ripsiä enkä käy "hoidoissa" tai kampaajalla. Ostan vaatteita tai kenkiä vain harvoin ja tositarpeeseen. Meikkilaukussaln 3 tuotetta joita käytän arjessa, kosteusrasvat ja hiustuotteet ostan marketista. Harrastan koiran kanssa lenkkeilyä ja luen kirjaston kirjoja.
Näin mulla on varaa käydä n. 3 viikon välein ulkomailla asuvan puolison luona.
Kuinka usein hän käy sinun luona? Toivottavasti käy.
Vierailija kirjoitti:
Äkkilähtö ja halpa hotelli pariksi yöksi. Jos yksin menee, ei maksa paljoa.
Yksin matkustaminen on tuplasti kalliimpaa kuin kahden henkilön matkat.
Elellään siivosti 9 kk ja 3 reissataan. Autolla.
Itsellä ihan ok tulot (asiantuntijatyö), on varaa reissata niin paljon kun ehtii. Se ehtiminen yleensä on se ongelma, eikä raha. Matkustan kyllä myös työn puolesta useamman kerran kuukaudessa, joten aika paljon kyllä tuleekin reissattua. Mutta mukavaa hommaahan se on, en valita.
Maksaa itse vaan lentoliput ja bunkkaa jonkun paikallisen patjana.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin surullista, että osalle miehistä ei aidosti näytä tulevan muuta tienaamiskeinoa mieleen kuin somessa bikinit päällä keikistely.
Lienevät itse niitä työstä vieraantuneita. Omalla työpaikalla johtoryhmä on naisvaltainen. Kaikki meistä matkustelee useita kertoja vuodessa. Miksi ei, kun siihen kerran on aivan hyvin varaa?
Naisilla on ihan oma pankki, josta voi nostaa rajattomasti rahaa.
Me olemme koko perhe lähdössä vajaaksi viikoksi Riikaan. Junamatka Tampereelle ei maksanut paljon mitään kun ajoissa otti ne, ja lennot Tampereelta Riikaan oli jotain 50€ menopaluu per pää. Ja siellä Riikassa airbnb reilu 400€ kuudelle yöpyjälle keskiviikosta maanantaihin.
Jos palkasta jää vaikka 4000 käteen ja laittaa tuosta 2000 pakollisiin menoihin (vuokra, laskut, ruoka), tonnin säästöön ja sijoituksiin, niin jäähän siitä vielä tonni kaikkeen muuhun kuten matkusteluun.
Sinun normaali elämä saattaa erota jonkun toisen normaalista elämästä.
Jos sulla on työ, jossa voit valita itse työaikasi ja et ole sidottuna fyysiseen työpaikkaan niin voi hyvinkin olla mahdollista. Esim. digital nomadina työskentely mahdollistaa tuon ja monissa maissa on halvempi elää kuin Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äkkilähtö ja halpa hotelli pariksi yöksi. Jos yksin menee, ei maksa paljoa.
Yksin matkustaminen on tuplasti kalliimpaa kuin kahden henkilön matkat.
Syötkö kahden edestä ja vaadit 2 h huoneen, istut koneessa kahdella paikalla?
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on ihan oma pankki, josta voi nostaa rajattomasti rahaa.
Ei ehkä pankki vaan keinot mutta on se kai persoona kysymyskin mennä jonnekin majoituksen hinnalla jonkun mulkun jyystettäväksi. Ei ihan tervettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äkkilähtö ja halpa hotelli pariksi yöksi. Jos yksin menee, ei maksa paljoa.
Yksin matkustaminen on tuplasti kalliimpaa kuin kahden henkilön matkat.
Syötkö kahden edestä ja vaadit 2 h huoneen, istut koneessa kahdella paikalla?
Majoitus on halvempaa 2 huone kuin 2 x 1 petiä.
Eikös nainen yleensä hanki miehen sitä varten että voisi lypsää siltä rahaa?
Vierailija kirjoitti:
Jätä tupakointi, viinan juonti, taksimatkat ja grilliruuat väliin, niin on.
Monella ei silti rahaa ole vaikka noita ei tekisikään. Lisäksi nämä matkustelevat naiset yleensä tekee noita kaikkia mainitsemiasi matkustelua lisäksi.
"yhtä tiettyä ammattia" menikö Pirjo oikein? menikö?