Mistä naisilla on rahaa jatkuviin ulkomaanreissuihin?
Kun katson tuttujen naisten someja niin nämä ovat jatkuvasti ulkomailla. Ei normaali ihmisellä ole aikaa ja rahaa tuollaiseen.
Kommentit (206)
Kyllä Allukin voisi matkustaa jos hänellä olisi siihen organisointikykyä; ja jos jättäisi pois kaljan, yökerhot, roskaruoan ja karkin. Ja jos vaihtaisi työpaikkaa- osa-aikatyö postissa ei paljoa maksa. Mutta hän ei pysty tätä ymmärtämään. On helpompi syyttää naisia siitä(kin) että heillä on varaa elää ihan NORMIELÄMÄÄ. Ressukka.
Kunnon kyylä kyttää niitten menoja. Luulis jos ne tuttuja on että voit kysyä asiaa jos ihmetyttää. Mitä tuota meiltä kysyt?
Olen tehnyt 16 vuotta vakitöitä 2500-3000 euron nettopalkalla. Silti en ole ulkomailla käynyt. En ymmärrä matkustelua, ei ulkomailla ole mitään nähtävää varsinkin kun youtubesta näkee kaiken ilmaiseksi millaista ulkomailla on.
Monilla miehillä tuntuu olevan sellainen ajatus, että matkalla ei mennä ennen kuin voi törsätä niin paljon kuin sielu sietää. Naisille ei ole niin suuri ongelma elää matkallakin budjetin mukaan. Tai käyttää rahaa siihen mikä ilahduttaa, jotain hyvä ruoka, toista elämykset ja kolmatta shoppailu, mutta kaikkeen ei ole pakko panostaa.
Matkat vaatii usein myös suunnittelua ja sitoutumista. Entisessä parisuhteessani mies kyllä välillä haaveili erilaisista matkoista, mutta yhdessä mentiin vain sellaisille, jotka minä olin suunnitellut, budjetoinut ja varannut. Ehkä miehissä on varsinkin nuorempana enemmän hetkessä eläjiä, olis kiva mennä reissuun, mutta ei jaksa vielä alkaa suunnitella kesälomaa. Ja kun kesä tulee, on hinnat liian korkeat ja kaikki paikat buukattu täyteen.
Pyllyä myymällä tienaa valtavia summia nopeasti.
Naiset käyvät töissä. Todella kummallista ettei ap tätä tajua. Ei nykyään ole enää kotirouvia juurikaan.