Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä naisilla on rahaa jatkuviin ulkomaanreissuihin?

Vierailija
07.02.2026 |

Kun katson tuttujen naisten someja niin nämä ovat jatkuvasti ulkomailla. Ei normaali ihmisellä ole aikaa ja rahaa tuollaiseen.

Kommentit (359)

Vierailija
201/359 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Allukin voisi matkustaa jos hänellä olisi siihen organisointikykyä; ja jos jättäisi pois kaljan, yökerhot, roskaruoan ja karkin. Ja jos vaihtaisi työpaikkaa- osa-aikatyö postissa ei paljoa maksa. Mutta hän ei pysty tätä ymmärtämään. On helpompi syyttää naisia siitä(kin) että heillä on varaa elää ihan NORMIELÄMÄÄ. Ressukka.

Vierailija
202/359 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon kyylä kyttää niitten menoja. Luulis jos ne tuttuja on että voit kysyä asiaa jos ihmetyttää. Mitä tuota meiltä kysyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/359 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt 16 vuotta vakitöitä  2500-3000 euron nettopalkalla. Silti en ole ulkomailla käynyt. En ymmärrä matkustelua, ei ulkomailla ole mitään nähtävää varsinkin kun youtubesta näkee kaiken ilmaiseksi millaista ulkomailla on.

Vierailija
204/359 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla miehillä tuntuu olevan sellainen ajatus, että matkalla ei mennä ennen kuin voi törsätä niin paljon kuin sielu sietää. Naisille ei ole niin suuri ongelma elää matkallakin budjetin mukaan. Tai käyttää rahaa siihen mikä ilahduttaa, jotain hyvä ruoka, toista elämykset ja kolmatta shoppailu, mutta kaikkeen ei ole pakko panostaa. 

Matkat vaatii usein myös suunnittelua ja sitoutumista. Entisessä parisuhteessani mies kyllä välillä haaveili erilaisista matkoista, mutta yhdessä mentiin vain sellaisille, jotka minä olin suunnitellut, budjetoinut ja varannut. Ehkä miehissä on varsinkin nuorempana enemmän hetkessä eläjiä, olis kiva mennä reissuun, mutta ei jaksa vielä alkaa suunnitella kesälomaa. Ja kun kesä tulee, on hinnat liian korkeat ja kaikki paikat buukattu täyteen. 

Vierailija
205/359 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllyä myymällä tienaa valtavia summia nopeasti.

Vierailija
206/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset net bikini beibetkin  tähän keskusteluun eka kerran väkisillä väänsi.

 

Paitsi ettei vääntänyt. Naiset kertoivat sinulle ihan alusta asti, että rahaa saa tekemällä töitä. Sinä sitten rupesit vinkumaan perinteistä virttäsi siitä, miten naisilla aina on lompakko jalkovälissä jne. jne. 

Ja sillä he sen maksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
207/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä ole sanonut että fanit olisi vaatimus siihen tai edes mikään influensseri homma.

 

No vttuako sitten horiset jostain somepimuista ja nahkalompakoista, jos kuitenkin tiedät, että ihan työllä voi tienata rahaa? 

työstä se nahkalompakon käyttö käy.

Vierailija
208/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin surullista, että osalle miehistä ei aidosti näytä tulevan muuta tienaamiskeinoa mieleen kuin somessa bikinit päällä keikistely. 

Kyllä se yksi ikivanha ammatti on tiedossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
209/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä voi nyt järkyttää, mutta kerro silti: Rahaa voi tienata ihan tekemällä töitä. Ei tarvita yhtäkään somefania siihen, että on varaa matkustella usemmankin kerran vuodessa. Riittää, että käy sopivan koulutuksen ja tienaa hyväpalkkaisessa työssä rahaa. Lisäksi toki pitää osata säästää ja sijoittaa eikä laittaa kaikkia viikkorahojaan heti johonkin bikibeiben privaattisomekanavan tilaukseen. 

Kerro miten 19 vuotiaalla voi olla tilanne tuo?

M39 20 vuotta johtavassa asemassa.

Vierailija
210/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä niillä faneilla on virkaa? Kysyypi yksi FB:ssä ystäväpyynnöt estänyt 

 

Kysy tuolta, jonka mielestä naiset pystyvät matkustamaan vain, koska heillä on sankoin joukoin faneja somessa. 

Jeph nämä fanit sitten köyrii rahaa vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
211/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka nuoria poikia täällä oikein kirjoittelle? Mietin vain kun viesteistä saa sen käsityksen, että kaikki naiset ovat jotain parikymppisiä kauniita ja hyväkroppaisia sometypyköitä. 

Yllättävän moni tuossa iässä matkustelee. Ei vielä ole siihen rahaa mutta kummasti 10 tuhansien eurojen matkat onnistuu

Vierailija
212/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä mitään kateellisena ulvota ihmiset vaan tykkää ottaa nokkiinsa ja kuvittelee asioita kun totuuksia sanotaan.

 

Mitä totuuksia? 

 

Sitä että naiset saa ulkonäöllä helpommin huomiota faneja ja rahaa mitä miehet saa. Ei helppoa ole mutta helpommin. Esim influensserina.

 

Kysyin totuuksista, en sinun katkerista kuvitelmistasi. Totuus on se, että tällainen keski-ikäinen perheenäiti saa somessa ihan yhtä helposti faneja kuin keski-ikäinen perheenisäkin. 

Kuka fanittaa somessa keski ikäisen perheen isää? Lähtökohtaisesti miehet ei ja mitä täällä ymmärtää niin ei naisiakaan kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
213/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ostaa pleikkarin ja bemarin romun. Sillä rahalla käy monia kertoja ulkomailla. 

 

Tämä. Ylipäätään miehet laittavat tarpeettoman paljon rahaa autoihin ja kuvittelevat sitä järkeväksi. Nainen miettii, tarvitseeko autoa lainkaan, ja jos tarvitsee, ostaa halvemman, kun ei kaipaa munanjatketta. Autojen ja vempainten hinnalla saa monta matkaa.

Halpa auto onkin hyvä kolarissa.

Vierailija
214/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateelliset miehet voivat koska tahansa aloittaa uran someinfluensserina ja saada ilmaisia matkoja. Sehän on kovin helppoa, joten siitä vaan hommiin. 

 

Ei onnistu naiset ei ole epätoivoisesti kuolaamassa joka miehen perään niin miehet ei saa tarpeeksi tuloja influensserina. Miehet taas wpätoivoisesti kuolaa naisten perään niin naiset saa siitä rahaa influensserina.

 

Höpöhöpö. Esimerkiksi Niko Saarinen on tienannut somella hyvinkin paljon rahaa. Ja moni muu, joiden someastasinä et tiedä mitään, kun runkkaat vain niille bikinibeibeille. 

eikös hän ole homo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
215/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin koomista, että täällä 40+ ikäiset neitsyet fantasioivat nahkalompakoista. Ihan kuin olisi heiltä jotenkin pois, jos nainen osaa hyödyntää sitä, että miehillä on aivot peniksessä. 

syntyvyystilastot, avioliitto tilastot...

Vierailija
216/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateelliset miehet voivat koska tahansa aloittaa uran someinfluensserina ja saada ilmaisia matkoja. Sehän on kovin helppoa, joten siitä vaan hommiin. 

dubain prinssit maksaa aika paljonkin palveluksista mutta valitettavasti vain naisille.

Vierailija
217/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

 

 

Miksi pitäisi saada vapaata? Etkö oikeasti tiennyt, että on olemassa työmatkoja? 

Väität että nämä nuoret naiset ovat jatkuvasti työmatkoilla?

Ööh ei ne somepostaukset ainakaan siltä vaikuta, enkä ole kuullut, että nuoret naiset saisivat helposti edes sen tyyppistä työtä, johon sisältyy jatkuvasti matkustelua, erityisesti eksoottisiin kohteisiin.

 

 

En väitä. Missä kellarissa olet elämäsi viettänyt, kun etätyö on sinulle täysin tuntematon käsite? Aika moni somepimu tekee matkoja yhteistyönä eli matkatoimisto maksaa heille siitä, että he julkaisevat matkoistaan kuvia someen. 

joo mutta niillä rahoilla ei saa edes leipää.

Vierailija
218/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla kolme ja varmasti aiheesta paaaaaaljon kokemusta. Harmi vaan ettei ole kokemusta kunniallisesta miehestä joka ei työnnä omiin reikiin mitään.

 

Voooi, kylläpä pikku neitsytpojua harmittaa, kun naiset eivät edes maksua vastaan suostu sinulle reikäänsä antamaan :D

Tuota... taitaa olla aika käytetty reikä?

Vierailija
219/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse huomannut, että naiset ovat keskimääräisesti paljon aktiivisempia ja kiinnostuneita ympäristöstään kuin miehet. Siksi he myös käyttävät enemmän rahaa matkusteluun. Naisia kiinnostaa kulttuuri, ruoka, ja historia. 

Miehet haluavat ostaa tekniikkaa ja pelata pelejä.

Ja se raha tulee kätevästi siellä hotellihuoneen sängyllä.

Vierailija
220/359 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samasta paikasta kuin miehillä. Useimmilla sen paikan nimi on työpaikka. 

 

Ai nyt naisille maksetaan riittävää palkkaa. jjaajjaa...

 

Jo vuosikymmeniä naisille on maksettu riittävää palkkaa. Siksi yhä useampi nainen elää sinkkuna. Ei tarvitse miestä ottaa elättäjäksi. 

 

Eikä seksi kumppania suomesta kun voi käydä hieman "lomalla"

 

 

Sinäkin voit. Reikä se on sinullakin. Tarkemmin otettuna jopa kaksi reikää. Siitä vaan "lomailemaan" niin ei tarvitse kateellisena parkua netissä. 

eli miehen täytyy alkaa myymään itseään jotta nainen kokee yhdenvertaisuutta?